ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 8 месеца от Zabolota92
|
27194 преглеждания 244 отговора |
|
1...3 4 5...13
Добавете пост
преди 7 месеца

Никога не съм виждал нещо подобно, имам време да играя онлайн казино, дори кадино без лиценз те никога не са мамили

Това, че толкова много хора се намират в една и съща ситуация, очевидно е измама

Не мога да обясня на някого

Попитах дали имат нужда от проверка на kyc, те ми казаха, че не е необходима, както и други същите лъжи, същият отговор

Копиране и поставяне на отговори

Всичко това е фиксирано за измамни хора

Друго не се сещам

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбирам, но все пак смятам, че само официалният представител на казиното има отговорите, които търсите.

И ако ситуацията в крайна сметка не се подобри, жалбата остава отворена.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Няма отговор на имейли след 3 чакащи тегления, не можете да направите четвърто.


Бих искал да се сертифицирам и това изглежда не е възможно, защото пише, че не е необходимо.


Но от това, което чета във форума винаги е така.


Просто не си искам парите вече.


В ход от 7 дни. Никога не съм виждал такова нещо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

за първи път виждам казино, което не ми позволява да анулирам теглене, говорих 100 пъти с чата, но нищо не се случва.. случвало ли се е това на някой друг?

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Не виждам, че е съвпадение, че толкова много клиенти се оплакват, едно и също оплакване и това е само началото, ще има толкова много други, които не са казали нищо.

Ще им позволим да ни вземат парите и да обявят бедност

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

въпроса е защо не плащат, страдат ли финансово?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имате ли опция за анулиране на теглене?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, те поставят тегления директно в обработка, а не в чакане. Страдах много, въпреки че накрая получих парите си. Но няма да се занимавам отново с това конкретно казино

Автоматичен превод:
Dimidim
преди 7 месеца

мой приятел, кажи ми опита си от това казино, за да знам какво се играе....

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Прочетете по-горе и ще разберете. Страдание без причина

Автоматичен превод:
Dimidim
преди 7 месеца

Ако съм разбрал правилно, просто са ви закъснели с плащането..отнеха около 7 дни? освен това дори не са ви поискали идентификация?? повярвайте ми, надявам се това да е техен проблем./..на друго казино отне 13 дни, за да ми плати

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Още не си ме попитал. Но тези глупави отговори в чата и никакъв отговор по имейл

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, те дори не поискаха документ за самоличност. Работата е там, че не ми дават конкретна причина за забавянето. Просто трябва да имам търпение. Играл съм в много казина и съм правил големи тегления. Имах парите в сметката си най-много след 3 дни

Автоматичен превод:
Dimidim
преди 7 месеца

поне имаш парите си, това е всичко

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Спечелих 880 евро от kingmaker и тази седмица ми казват разликата и не ми влагат парите в ... разни извинения

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Измина седмица, откакто не ми дадоха моето оттегляне от kingmaker

Автоматичен превод:
antonytaxi
преди 7 месеца

калиспера. Преместих вашите публикации в тази официална нишка на казиното, така че можете да получите повече информация от други играчи тук и може би да се свържете с някои от тях, които изпитват подобни проблеми.

Видях вашата жалба тук с нашия екип, но за съжаление е твърде рано да видим как ще се развие, само защото 14-дневният срок, след който нашият екип ще може да се намеси, все още не е изтекъл. Мога ли само да попитам какви извинения за това, че не ти плащат, всъщност получаваш от казиното? Дали просто има твърде много тегления в линията или може би има нещо друго? Случайно да сте получили актуална информация за оттеглянето си?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Точно каквото очаквах, това ми казват всеки ден file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не знам каква група е тук и какво можем да направим...мина една седмица, откакто направих заявка за теглене от kingmaker и не съм си видял парите....те ми казват, че е разлика, че идват и т.н... ако може някой нека ми помогне аз съм нов в тази група

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Опитайте да изпратите оплакванията си и тук complaints@kingmaker.com може би ще помогне.

Автоматичен превод:
tryleon7
преди 7 месеца

Имам същия проблем, 8 дни искам теглене....както ми казват същото, дори не мога да отменя теглене...те са измамници...но независимо от парите трябва да бъдат наказани някак си други да не си изгубят парите... аз не знам как да пусна жалба, ще изчакам 14 дни както казват някои тук и тогава искам да пусна жалба

Автоматичен превод:
1...3 4 5...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини