ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 месеца от Zabolota92
|
9789 преглеждания 240 отговора |
|
1...3 4 5...13
Добавете пост
преди 1 месец

Никога не съм виждал нещо подобно, имам време да играя онлайн казино, дори кадино без лиценз те никога не са мамили

Това, че толкова много хора се намират в една и съща ситуация, очевидно е измама

Не мога да обясня на някого

Попитах дали имат нужда от проверка на kyc, те ми казаха, че не е необходима, както и други същите лъжи, същият отговор

Копиране и поставяне на отговори

Всичко това е фиксирано за измамни хора

Друго не се сещам

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, но все пак смятам, че само официалният представител на казиното има отговорите, които търсите.

И ако ситуацията в крайна сметка не се подобри, жалбата остава отворена.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Няма отговор на имейли след 3 чакащи тегления, не можете да направите четвърто.


Бих искал да се сертифицирам и това изглежда не е възможно, защото пише, че не е необходимо.


Но от това, което чета във форума винаги е така.


Просто не си искам парите вече.


В ход от 7 дни. Никога не съм виждал такова нещо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

за първи път виждам казино, което не ми позволява да анулирам теглене, говорих 100 пъти с чата, но нищо не се случва.. случвало ли се е това на някой друг?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Не виждам, че е съвпадение, че толкова много клиенти се оплакват, едно и също оплакване и това е само началото, ще има толкова много други, които не са казали нищо.

Ще им позволим да ни вземат парите и да обявят бедност

Автоматичен превод:
преди 1 месец

въпроса е защо не плащат, страдат ли финансово?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имате ли опция за анулиране на теглене?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не, те поставят тегления директно в обработка, а не в чакане. Страдах много, въпреки че накрая получих парите си. Но няма да се занимавам отново с това конкретно казино

Автоматичен превод:
Dimidim
преди 1 месец

мой приятел, кажи ми опита си от това казино, за да знам какво се играе....

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Прочетете по-горе и ще разберете. Страдание без причина

Автоматичен превод:
Dimidim
преди 1 месец

Ако съм разбрал правилно, просто са ви закъснели с плащането..отнеха около 7 дни? освен това дори не са ви поискали идентификация?? повярвайте ми, надявам се това да е техен проблем./..на друго казино отне 13 дни, за да ми плати

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Още не си ме попитал. Но тези глупави отговори в чата и никакъв отговор по имейл

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, те дори не поискаха документ за самоличност. Работата е там, че не ми дават конкретна причина за забавянето. Просто трябва да имам търпение. Играл съм в много казина и съм правил големи тегления. Имах парите в сметката си най-много след 3 дни

Автоматичен превод:
Dimidim
преди 1 месец

поне имаш парите си, това е всичко

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Спечелих 880 евро от kingmaker и тази седмица ми казват разликата и не ми влагат парите в ... разни извинения

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Измина седмица, откакто не ми дадоха моето оттегляне от kingmaker

Автоматичен превод:
antonytaxi
преди 1 месец

калиспера. Преместих вашите публикации в тази официална нишка на казиното, така че можете да получите повече информация от други играчи тук и може би да се свържете с някои от тях, които изпитват подобни проблеми.

Видях вашата жалба тук с нашия екип, но за съжаление е твърде рано да видим как ще се развие, само защото 14-дневният срок, след който нашият екип ще може да се намеси, все още не е изтекъл. Мога ли само да попитам какви извинения за това, че не ти плащат, всъщност получаваш от казиното? Дали просто има твърде много тегления в линията или може би има нещо друго? Случайно да сте получили актуална информация за оттеглянето си?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Точно каквото очаквах, това ми казват всеки ден file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не знам каква група е тук и какво можем да направим...мина една седмица, откакто направих заявка за теглене от kingmaker и не съм си видял парите....те ми казват, че е разлика, че идват и т.н... ако може някой нека ми помогне аз съм нов в тази група

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Опитайте да изпратите оплакванията си и тук complaints@kingmaker.com може би ще помогне.

Автоматичен превод:
tryleon7
преди 1 месец

Имам същия проблем, 8 дни искам теглене....както ми казват същото, дори не мога да отменя теглене...те са измамници...но независимо от парите трябва да бъдат наказани някак си други да не си изгубят парите... аз не знам как да пусна жалба, ще изчакам 14 дни както казват някои тук и тогава искам да пусна жалба

Автоматичен превод:
1...3 4 5...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини