преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kingmaker Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте! Дълго време не исках да публикувам жалбата си и мислех, че всичко ще се разреши. Но не. Заявката ми за теглене не е обработена от 21 дни. Проверката на акаунта тече вече 18 дни. Всеки документ се проверява приблизително една седмица и всичко отнема много време. От почти месец не мога да си изтегля парите. Ужасно е! Все пак всички документи можеха да бъдат проверени за ден, но проверката продължава повече от две седмици!
Hello! I didn’t want to publish my complaint for a long time and thought that everything would be resolved. But no. My withdrawal request has not been processed for 21 days. Verification of the account has been going on for 18 days. Each document is checked for approximately a week and everything takes a long time. I haven't been able to withdraw my money for almost a month. It's horrible! After all, all the documents could have been checked in a day, but the verification has been going on for more than two weeks!
Здравствуйте! Я долго не хотела публиковать жалобу и думала, что все решится. Но нет. Моя заявка на вывод средств не обрабатывается 21 день. Верификация счета идет уже дней 18. Каждый документ проверяется неделю приблизительно и все долго растягивается. Почти месяц я не могу вывести свои деньги. Это ужасно! Ведь все документы можно было проверить за день, а проверка идет уже больше двух недель!
Всеки документ се проверява за седмица, 10 дни. всичко е много трудно за дълго време! За да постигнете нещо в процеса на проверка, трябва да пишете в чата всеки ден в продължение на 3 седмици! Ако не пишете, проверката ще отнеме година! Това е ужасно отношение към вашите клиенти и пълно неуважение!
Each document is checked for a week, 10 days. everything is very difficult for a long time! To achieve anything in the verification process, you have to write to the chat every day for 3 weeks! If you don’t write, the verification will take a year! This is a terrible attitude towards your customers and complete disrespect!
Каждый документ проверяется неделю, 10 дней. все очень долго сложно! Чтобы чего-то добиться в проверке приходится каждый день писать в чат в течении 3 недель! Если не писать проверка будет занимать год! Это ужасное отношение к своим клиентам и полное неуважение!
Проверката е на 18 ден и остава само един документ за проверка и го проверяват вече седмица! само екранна снимка от крипто портфейла, където сметката в казиното беше заредена. Всичко може да се провери за един ден! Но всичко продължава със седмици!
Verification is on day 18 and there is only one document left to check and they have been checking it for a week now! just a screenshot from the crypto wallet where the casino account was topped up. Everything could be checked in a day! But everything lasts for weeks!
Верификация идет 18 день и остался один документ проверить и проверяют его уже неделю! просто скриншот с криптокошелька где было пополнение счета казино. Все можно было проверить было за день! Но все длится неделями!
Ще обобщя отговора си само в един отговор, ако това е наред.
Такова ненужно чакане винаги е болка, мога да си представя. Най-общо казано, обикновено не се обработва свързано теглене, докато проверката не бъде извършена, и наистина ми е тъжно да видя, че се опитвате да го преминете толкова дълго.
Обикновено, когато окончателният документ чака одобрение, бих казал, че всичко изглежда добре, но очевидно това не би било подходящо точно сега.
Вярвам, че идването тук, за да споделите ситуацията си, е добра първа стъпка. Вие също повдигнахте оплакване и, честно казано, това би било още един мъдър ход. Чували ли сте някога за Casino Guru Resolution Center? Ние се стремим да подкрепяме играчите безплатно, разрешавайки проблеми, когато можем, ако се интересувате, прегледайте това ръководство 👈
Искате ли да изпратите такъв?
I'll summarize my response in just one reply if that's okay.
Such unnecessary waiting is always a pain, I can imagine. Generally speaking, no associated withdrawal is normally processed until the verification is done, and I'm really sad to see you have been trying to pass it for just so long.
Normally, when the final document is awaiting approval, I would say that everything looks good, but obviously, that would not be appropriate right now.
I believe that coming here to share your situation is a good first step. You brought up a complaint as well, and to be honest, this would be yet another wise move. Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? We aim to support players for free, resolving issues when we can, if you are interested, browse this guide 👈
Do you feel like submitting one?
Искам да подам жалба! Вече месец чакам теглене и ме измъчват безкрайни проверки. Сега всички документи са приети, но откриха нов проблем (както обикновено) - казват ми да вляза в акаунта си без VPN, но аз не използвам VPN. Като цяло продължават да страдат вече месец. и плащането никога не е обработено
I want to file a complaint! I've been waiting for a withdrawal for a month now and I'm tormented by endless checks. Now all the documents have been accepted, but they found a new problem (as usual) - they tell me to log into my account without a VPN, but I don't use a VPN. In general, they continue to suffer for a month now. and the payment was never processed
Я хочу подать жалобу! Уже месяц я жду вывод средств и меня мучают бесконечными проверками, сейчас все документы приняты, но нашли новую проблему (как обычно) - говорят войти в счет без впн, но я не использую впн. В целом продолжают мучать уже месяц. и выплата так и не обработана
Здравейте. Мисля, че би било наистина разумно от ваша страна да подадете жалба, особено в тази ситуация. Наистина отнема много време за извършване на процеса на проверка. Обяснявали ли са ти, каква е причината да ти поискат да влезеш без VPN, ако кажеш, че не ползваш? Защо подозират, че наистина сте използвали VPN? Поддръжката трябва да може да обясни това със сигурност. 🤔
Както и да е, просто щракнете/докоснете лесно тази връзка 👈, където можете да подадете жалбата. Нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем. Ако имате нужда от друга помощ, ние ще сме тук, готови да се намесим.
Hello. I thing it would be really wise from you to submit a complaint, especially in this situation. It really is a long time for the verification process to be done. Have they explained to you, what is the reason they asked you to log in without VPN, if you say that you do not use one? Why do they suspect, that you have actually used VPN? The support should be able to explain that, for sure. 🤔
Anyway, just easily click/tap on this link 👈, where you can submit the complaint. Our team will do their best to get this issue solved. If you need any other help, we'll be here, ready to step in.
Уважаеми клиенти,
Съжаляваме за това преживяване и ви благодарим, че се свързахте.
Изпратихме ви имейл до: z******** 2@gmail.com , моля, свържете се с нас възможно най-скоро.
Dear Customer,
We are sorry for this experience and thank you for reaching out.
We've sent you an email to: z********2@gmail.com, please get back to us as soon as possible.
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest casino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
всеки ден един и същ проблем. Наистина не разбирам защо това казино не получава оценка 1, докато само депозитите работят, тегленията никога
daily the same problem I really don't understand why this casino doesn't get a 1 rating as long as only deposits work withdrawals never
zilnic aceași problema chiar nu înțeleg de ce nu primeste acest cazino nota 1 atât timp cat doar depuneriile funcționează retragerile niciodată
Вие сте най-големите крадци на света
You are the biggest thieves in the world
Sunteți cei mai mari hoți din lume
Здравей @ pamelapop9105 ,
Съжаляваме, че сте имали проблем с нашата платформа. Можете ли да ни изпратите имейл с вашия ID на играч на complaints@kingmaker.com ? ние ще ви помогнем да разрешите проблема възможно най-скоро.
Hi @pamelapop9105,
We're sorry you had an issue with our platform. Can you send us an email with your player ID to complaints@kingmaker.com? we'll help you sort out the issue ASAP.
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest casino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
Здравейте, виждам, че казиното ви е отговорило веднага, така че се надявам да се опитат да разрешат ситуацията ви възможно най-скоро. Разбрах също от вашата екранна снимка, че имат известна поддръжка. Така че бих ви препоръчал да опитате да си сътрудничите с казиното и когато ви дадат актуализация, уведомете ме.
Hi, I see the casino wrote you back right away, so I hope they will try to resolve your situation as soon as possible. I also found out from your screenshot that they have some maintenance. So I would recommend that you try to cooperate with the casino and when they give you an update let me know.
Жалко, че не прочетох отзиви за това казино по-рано. Чакам плащане повече от месец. Спечели $180. Залагам $180 за теглене. Плащането беше анулирано и казиното изтегли 100 долара към сметката си незабавно (всичко е в историята на акаунта, всички доказателства и т.н.) Останаха 80 долара, сложих ги за теглене. Повече от месец ме мъчиха с проверка, пращах им снимки 10 пъти, с различни документи. Не всичко приеха. и днес ми изтеглиха депозита от 29 долара по някаква причина!!! Тоест от $180 печалби те върнаха сумата на депозита! Казино измамници и крадци! ТОВА Е ФАКТ! Вече повече от един човек е писал за това. Това не е съвпадение. Това е вярно! Просто е отвратително казиното да краде толкова нагло пари! И стотинки! Казиното може да е фалирало, така че краде парите на играчите, за да покрие дългове. Най-вероятно това е вярно.
It's a pity that I didn't read reviews about this casino earlier. I've been waiting for more than a month for payment. Won $180. I bet $180 for withdrawal. The payment was canceled and the casino withdrew 100 dollars to its account instantly (everything is in the account history, all the evidence, etc.) There were 80 dollars left, I put them for withdrawal. For more than a month they tormented me with verification, I sent them photos 10 times, with different documents. They didn't accept everything. and today they withdrew my deposit of 29 dollars for some reason!!! That is, from $180 in winnings, they returned the deposit amount! Casino scammers and thieves! IT IS A FACT! More than one person has already written about this. This is not a coincidence. This is true! It’s simply disgusting for the casino to steal money so brazenly! And pennies! The casino may be bankrupt, so it steals players' money to cover debts. Most likely this is true.
Жалко что я не прочитал отзывы о этом казино раньше. Больше месяца жду выплату средств. Выиграл 180 долларов. Поставил на вывод 180 долларов. Выплату отменили и 100 долларов казино вывело себе на счет моментально (в истории счета все есть, все доказательства и прочее) Осталось 80 долларов, я поставил их на вывод средств. Больше месяца они меня мучали верификацией, я отправлял им фото раз 10, с разными документами. Они все не принимали. и сегодня они вывели мне мой депозит 29 долларов почему-то!!! То есть с 180 долларов выигрыша они вернули сумму депозита! Казино мошенники и воры! ЭТО ФАКТ! Уже не один человек пишет об этом. Это не совпадение. Это правда! Это просто мерзко со стороны казино так нагло воровать деньги! Причем копейки! Казино возможно банкрот поэтому ворует деньги игроков чтобы покрыть долги. Скорее всего это правда.
Скъпи хора, това казино отговаря само на толкова много, но никога няма да видите парите, то просто работи, само депозити тук, тегления не
Dear people, this casino only answers so much, but you will never see the money, it simply works, only deposits here, withdrawals do not
Măi oameni buni acest cazino doar răspunde atâta tot, dar banii nu ai să-i vezi niciodată pur si simplu funcționează doar depuneriile aici retragerile nu
Точно така, с изключение на това, че на никой не му пука, че сме ограбени от всички лицензирани казина в Кюрасао
Exactly, except that no one cares that we are being robbed by all licensed casinos in Curacao
Exact, doar ca pe nimeni nu interesează ca suntem furați de toate cazinourile cu licență in Curacao
Съгласен съм с теб приятел! Жалко, че се хванахме на тези измамници и крадци (
I agree with you buddy! It’s a pity that we fell for these scammers and thieves (
Согласен с тобой дружище! жалко что мы попались к этим мошенникам и ворам (
Здравей @lacostweb ,
Бихте ли могли да изпратите вашия ID на играч на complaints@kingmaker.com ? Ще разгледаме веднага и ще направим всичко възможно да разрешим този проблем възможно най-скоро.
Hi @lacostweb,
Could you please send your player ID to complaints@kingmaker.com? We'll take a look right away and we'll try our best to solve this issue ASAP.
Здравей @ pamelapop9105 ,
Не сме получили никакъв имейл от вас, бихте ли могли да изпратите вашия ID на играч на complaints@kingmaker.com ? След като го имаме, можем да видим какъв е бил проблемът и можем да се заемем с разрешаването му веднага.
Hi @pamelapop9105,
We haven't received any email from you, could you please send your player ID to complaints@kingmaker.com? Once we have it, we can see what was the issue and we can get to solving it right away.
Досега имам положителен опит в King Maker. Направих 2 000 депозит в брой и имам 15 000, оставащи след изтеглянето на 1950. Изкарах по-голямата част от това, играейки игри на маса. Слотовете са малко смесени, като някои доставчици са на 96%, но други като ножовка и nolimit са версията с 92%, от която е по-трудно да се спечели. Ще напиша пълен преглед след няколко седмици, след като изтегля печалбите си ($1200 на ден отнема малко време).
I've had a positive experience so far at King Maker. I made a 2k cash deposit, and have 15k remaining after withdrawing 1950. I made most of this playing table games. The slots are a bit of a mixed bag with some providers at 96%, but other like hacksaw and nolimit are the 92% version which are more difficult to win on. I'll write up a full review in a couple of weeks once I've withdrawn my winnings ($1200 a day takes a little while).
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.