ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от Zabolota92
|
27157 преглеждания 244 отговора |
|
1 2...13
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kingmaker Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Здравейте! Дълго време не исках да публикувам жалбата си и мислех, че всичко ще се разреши. Но не. Заявката ми за теглене не е обработена от 21 дни. Проверката на акаунта тече вече 18 дни. Всеки документ се проверява приблизително една седмица и всичко отнема много време. От почти месец не мога да си изтегля парите. Ужасно е! Все пак всички документи можеха да бъдат проверени за ден, но проверката продължава повече от две седмици!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Всеки документ се проверява за седмица, 10 дни. всичко е много трудно за дълго време! За да постигнете нещо в процеса на проверка, трябва да пишете в чата всеки ден в продължение на 3 седмици! Ако не пишете, проверката ще отнеме година! Това е ужасно отношение към вашите клиенти и пълно неуважение!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Проверката е на 18 ден и остава само един документ за проверка и го проверяват вече седмица! само екранна снимка от крипто портфейла, където сметката в казиното беше заредена. Всичко може да се провери за един ден! Но всичко продължава със седмици!

Автоматичен превод:
Zabolota92
преди 8 месеца

Ще обобщя отговора си само в един отговор, ако това е наред.

Такова ненужно чакане винаги е болка, мога да си представя. Най-общо казано, обикновено не се обработва свързано теглене, докато проверката не бъде извършена, и наистина ми е тъжно да видя, че се опитвате да го преминете толкова дълго.

Обикновено, когато окончателният документ чака одобрение, бих казал, че всичко изглежда добре, но очевидно това не би било подходящо точно сега.

Вярвам, че идването тук, за да споделите ситуацията си, е добра първа стъпка. Вие също повдигнахте оплакване и, честно казано, това би било още един мъдър ход. Чували ли сте някога за Casino Guru Resolution Center? Ние се стремим да подкрепяме играчите безплатно, разрешавайки проблеми, когато можем, ако се интересувате, прегледайте това ръководство 👈

Искате ли да изпратите такъв?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Искам да подам жалба! Вече месец чакам теглене и ме измъчват безкрайни проверки. Сега всички документи са приети, но откриха нов проблем (както обикновено) - казват ми да вляза в акаунта си без VPN, но аз не използвам VPN. Като цяло продължават да страдат вече месец. и плащането никога не е обработено

Автоматичен превод:
Zabolota92
преди 8 месеца

Здравейте. Мисля, че би било наистина разумно от ваша страна да подадете жалба, особено в тази ситуация. Наистина отнема много време за извършване на процеса на проверка. Обяснявали ли са ти, каква е причината да ти поискат да влезеш без VPN, ако кажеш, че не ползваш? Защо подозират, че наистина сте използвали VPN? Поддръжката трябва да може да обясни това със сигурност. 🤔

Както и да е, просто щракнете/докоснете лесно тази връзка 👈, където можете да подадете жалбата. Нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем. Ако имате нужда от друга помощ, ние ще сме тук, готови да се намесим.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми клиенти,

Съжаляваме за това преживяване и ви благодарим, че се свързахте.

Изпратихме ви имейл до: z******** 2@gmail.com , моля, свържете се с нас възможно най-скоро.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest casino, sunt niște hoți nenorociți

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file всеки ден един и същ проблем. Наистина не разбирам защо това казино не получава оценка 1, докато само депозитите работят, тегленията никога

Автоматичен превод:
Kingmaker Casino
преди 7 месеца

Вие сте най-големите крадци на света

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 7 месеца

Здравей @ pamelapop9105 ,

Съжаляваме, че сте имали проблем с нашата платформа. Можете ли да ни изпратите имейл с вашия ID на играч на complaints@kingmaker.com ? ние ще ви помогнем да разрешите проблема възможно най-скоро.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest casino, sunt niște hoți nenorociți

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че казиното ви е отговорило веднага, така че се надявам да се опитат да разрешат ситуацията ви възможно най-скоро. Разбрах също от вашата екранна снимка, че имат известна поддръжка. Така че бих ви препоръчал да опитате да си сътрудничите с казиното и когато ви дадат актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Жалко, че не прочетох отзиви за това казино по-рано. Чакам плащане повече от месец. Спечели $180. Залагам $180 за теглене. Плащането беше анулирано и казиното изтегли 100 долара към сметката си незабавно (всичко е в историята на акаунта, всички доказателства и т.н.) Останаха 80 долара, сложих ги за теглене. Повече от месец ме мъчиха с проверка, пращах им снимки 10 пъти, с различни документи. Не всичко приеха. и днес ми изтеглиха депозита от 29 долара по някаква причина!!! Тоест от $180 печалби те върнаха сумата на депозита! Казино измамници и крадци! ТОВА Е ФАКТ! Вече повече от един човек е писал за това. Това не е съвпадение. Това е вярно! Просто е отвратително казиното да краде толкова нагло пари! И стотинки! Казиното може да е фалирало, така че краде парите на играчите, за да покрие дългове. Най-вероятно това е вярно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Скъпи хора, това казино отговаря само на толкова много, но никога няма да видите парите, то просто работи, само депозити тук, тегления не

Автоматичен превод:
lacostweb
преди 7 месеца

Точно така, с изключение на това, че на никой не му пука, че сме ограбени от всички лицензирани казина в Кюрасао

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 7 месеца

Съгласен съм с теб приятел! Жалко, че се хванахме на тези измамници и крадци (

Автоматичен превод:
lacostweb
преди 7 месеца

Здравей @lacostweb ,

Бихте ли могли да изпратите вашия ID на играч на complaints@kingmaker.com ? Ще разгледаме веднага и ще направим всичко възможно да разрешим този проблем възможно най-скоро.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 7 месеца

Здравей @ pamelapop9105 ,

Не сме получили никакъв имейл от вас, бихте ли могли да изпратите вашия ID на играч на complaints@kingmaker.com ? След като го имаме, можем да видим какъв е бил проблемът и можем да се заемем с разрешаването му веднага.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Досега имам положителен опит в King Maker. Направих 2 000 депозит в брой и имам 15 000, оставащи след изтеглянето на 1950. Изкарах по-голямата част от това, играейки игри на маса. Слотовете са малко смесени, като някои доставчици са на 96%, но други като ножовка и nolimit са версията с 92%, от която е по-трудно да се спечели. Ще напиша пълен преглед след няколко седмици, след като изтегля печалбите си ($1200 на ден отнема малко време).

Автоматичен превод:
1 2...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини