ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 месеца от Zabolota92
|
10656 преглеждания 240 отговора |
|
1...5 6 7...13
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Виждам оплаквания за един и същ проблем с тегленето всеки ден, толкова много спо много играчи, някой трябва да се намеси, така че хората играчи да получат парите си..нечестно е да бъдете третирани по този начин от казината....кой е отговорен, когато правят всичко това казина

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Просто ми дадоха 2 тегления.... другото беше отменено, върнаха ми парите... и ще поискам теглене отново

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина лошо казино.

Не мога да препоръчам на никого.

Те не изплащат печалби и не отговарят на въпроси, единственият отговор от тях е, че ви молим за повече търпение.

Сега чакам тегленето си от 1 седмица и парите ми не се виждат.


Надявам се, че това и други подобни казина затварят бързо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @mikkosiikila ,

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит в нашата платформа не е положителен. Любезно ви каним да се свържете с нашия екип за поддръжка по имейл: complaints@kingmaker.com .

Моля, предоставете на нашия екип за поддръжка подробности за вашия акаунт, за да можем да прегледаме подробностите по случая.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
antonytaxi
преди 1 месец

Ако пак са ти казали същото, не мисля, че е много смислено. Смятам обаче, че такъв материал би бил полезен, ако го използвате в откритата си жалба. Ако се налага разбира се.

Ако искате може да опишете с няколко изречения смисъла на написаното от тях.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Накрая ми дадоха 500 евро....точно сега....върнаха 380, казаха ми, че е по вина на моята банка...и аз поисках теглене отново....това е най-новото

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто ми дадоха 2 тегления.... другото беше отменено, върнаха ми парите... и ще поискам теглене отново

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Идеално, така че много се радвам, че имате част от печалбите си в банковата си сметка. Отне известно време, но сте на път да получите всичко.

Не пропускайте да ме уведомите как е минало последното ви теглене. 😉 🎉☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, разбира се, благодаря за помощта

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Те просто казват, че оценяваме търпението ви.

Автоматичен превод:
Kingmaker Casino
преди 1 месец

Изпратих ви имейл kingmaker casino в complaints@kingmaker.com

Никога не сте отговорили преди дни и просто казвате, че изпратено тук като плащания, същия сценарий

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @mikkosiikila ,

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит в нашата платформа не е положителен. Любезно ви каним да се свържете с нашия екип за поддръжка по имейл: complaints@kingmaker.com .

Моля, предоставете на нашия екип за поддръжка подробности за вашия акаунт, за да можем да прегледаме подробностите по случая.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих имейл, но ти дори не си направи труда да му отговориш.

Автоматичен превод:
mikkosiikila
преди 1 месец

Да, добре, какво ще кажете за другите ми въпроси? Какво означава парите ви да не се виждат, моля? Колко време продължава, имам предвид вашата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само за информация, днес ми платиха. Много неочаквано, но се случи. Отново благодаря на всички, които ми помогнаха. Също и Kingsmaker. Не мислех, че ще ми платиш!


Съжалявам за коментарите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, добре, какво ще кажете за другите ми въпроси? Какво означава парите ви да не се виждат, моля? Колко време продължава, имам предвид вашата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече 10 дни чакам и не получавам никакъв отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само за информация, днес ми платиха. Много неочаквано, но се случи. Отново благодаря на всички, които ми помогнаха. Също и Kingsmaker. Не мислех, че ще ми платиш!


Съжалявам за коментарите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, това много ме радва. Колко време чакахте тегленето общо? 🎉🤗☘️

Видях също, че Кристина все още чака вашия отговор в жалбата, така че би ли било възможно да й го дам?

Просто щракнете тук.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече 10 дни чакам и не получавам никакъв отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В такъв случай бих си помислил да подадете жалба, тъй като наближават 14 дни. Със сигурност не е приятно да чакам отговор и да нямам отговор, това няма да ми даде положително усещане. Така че, ако не научите нищо ново и парите не пристигнат в сметката ви, не се колебайте да се свържете и нашият екип ще се опита да помогне. 👍

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках 11 дни, но получих всичките 3 изплащания наведнъж. Никога не съм мислил, че ще ми платят.


Вчера много се оплаквах в чата и "заплашвах" и на следващия ден ще платя наведнъж.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, моля, дръжте ръцете си далеч от това казино!!! Както можете да прочетете в оплакванията по-горе, там има много проблеми!!!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Глупав отговор!!! 7,4 от 10 звезди и след това се опитвате да се измъкнете с разговори по този начин!!! СРАМ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За 2 дни ми дадоха 3-то теглене, всичко е наред. Благодаря kinmarker

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках 11 дни, но получих всичките 3 изплащания наведнъж. Никога не съм мислил, че ще ми платят.


Вчера много се оплаквах в чата и "заплашвах" и на следващия ден ще платя наведнъж.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мислите ли, че това ви помогна? Мисля, че понякога просто трябва да дадете известно време на казиното, за да направи каквото е необходимо, за да изпрати на играча парите. Затова даваме 14 дни.

Както и да е, радвам се, че се получи по този начин. 🙂

Автоматичен превод:
1...5 6 7...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини