Според това, което видях, преди три дни играчът е написал, че е получил пари. Така че опитайте да видите дали можете да намерите нещо друго и аз твърдо вярвам, че ще го получите възможно най-скоро.
Както и да е, все още няма актуализация от казиното?
Ако не, нашият екип ще се опита да ви помогне с вашата жалба . 👍
According to what I saw, three days ago the player wrote that he got some money. So try to see if you can find something else, and I firmly believe that you will get it as soon as possible.
Anyway, no update from the casino yet ?
If not our team will try to help you with your complaint. 👍
Към имейла бяха прикачени моята лична карта, банково извлечение и телефонна сметка, тъй като все още не е възможно да се качват документи онлайн за проверка. Докладвах го в чата, както направих с обратната връзка за моя преглед. Казаха ми да изпратя имейл до оплаквания. Прикачих екранна снимка, в която се казва, че вече съм изпратил имейл там и те трябва да го препратят. Там никой не се интересува. Казиното продължава да използва тактики за забавяне. не трябва да се притеснявам С точната формулировка: Парите ще дойдат в един момент. Изчакайте тази седмица, след това ще изтекат 14 дни за мен и след това ще запиша жалбата си при Casino Guru. Доста тъжно........
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
Поисках три тегления от 28/3, 31/3 и 1/4, общата сума е €1000 и всичко, което казват всеки ден, е да имам търпение и че има забавяне във финансовия отдел. Някакви предложения какво мога да направя и да получа парите си?
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Здравей Kingmaker. Вижте записа ми на страница 8. Удобен за клиента и услужлив изглежда различно.
Hello Kingmaker. See my entry on page 8. Customer-friendly & helpful looks different.
Hallo Kingmaker. Sehen Sie meinen Eintrag auf Seite 8. Kundenfreundlich & Hilfbereit sieht anders aus.
И аз се чувствам по същия начин. Успяхте ли да се идентифицирате? Все още не мога и имам същия проблем. Също така чакам 3 изплащания на обща стойност €1400. Ще изчакам 14 дни от първото изплащане и след това ще подам жалба срещу Casino Guru, ако дотогава нищо не се случи от Kingmaker.
I feel the same way. Were you able to identify yourself? I still can't and have the same problem. I'm also waiting for 3 payouts totaling €1400. I'll wait 14 days from the first payout and then I'll file a complaint about Casino Guru if nothing happens from Kingmaker by then.
Mir geht es genauso. Konntest du dich legimitieren? Ich kann es bis heute nicht und hab dass gleiche Problem. Warte auch auf 3 Auszahlungen in höhe von 1400 €. 14 Tage warten vom der ersten Auszahlung her dann werde ich eine beschwerde über Casino Guru einreichen wenn bis dahin nichts passiert seitens Kingmaker.
Поискаха ви идентификация на акаунта, в ежедневната ми комуникация с отдела за поддръжка ме уверяват, че акаунтът ми не се нуждае от проверка и да съм спокоен, тъй като има забавяне. Изпратих имейл два пъти, но никой не ми отговори.
They asked you for account identification, in my daily communication with the support department they assure me that my account does not need verification and to keep calm as there is a delay. I have emailed twice but no one has replied.
Σου ζήτησαν ταυτοποίηση λογαριασμού, εγώ στη καθημερινή επικοινωνία που έχω με το τμήμα υποστήριξης με διαβεβαιώνουν ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση ο λογαριασμός μου και να μείνω ήσυχος καθώς υπάρχει καθυστέρηση. Έχω στείλει και δύο φορές email αλλά δεν μου έχει απαντήσει κανείς.
Здравей Куду.
Изчакайте 14 дни и след това подайте жалба тук. Май е нормално да забавят плащането. В този и други форуми съм чел, че са необходими поне 2 седмици, а понякога и 2 месеца, за да се извърши плащането. Дори не искам да знам колко хора са засегнати, които не са се осмелили да направят нещо подобно публично достояние във форумите. Пожелавам ви късмет 🙂
Hello Koudou.
Wait 14 days and then file a complaint here. It seems to be normal for them to delay payment. In this and other forums I have read that it takes at least 2 weeks and sometimes 2 months for the payment to be made. I don't even want to know how many people are affected who haven't dared to make something like this public in forums. I wish you the best of luck 🙂
Hallo Koudou.
Warte die 14 Tage ab und reiche dann am besten eine Beschwerde hier ein. Das scheint bei denen normal zu sein, die Auszahlung zu verzögern. In diesen wie auch in anderen Foren hab ich schon mindestens 2 Wochen bis stellenweise 2 Monate gelesen, bis die Auszahlung erfolgt ist. Möchte gar nicht wissen, wieviele noch betroffen sind die bisher sich nicht getraut haben, sowas in Foren öffentlich zu machen. Wünsche Dir viel Glück 🙂
Жалко, че казино гуруто очевидно не тества казината!!!
Sad that casino guru apparently doesn't test the casinos!!!
Traurig das casino Guru scheinbar die casinos nicht testet!!!
Трябва да разгледате други портали за прегледи. Те дори оценяват казиното на 92% и изплащанията отнемат само 3 дни! Мога само да се смея на това. Не мисля, че стойността тук ще продължи дълго. И казиното ще загуби много играчи с тази обработка и забавяне на изплащанията. Ще видим. Ще чакам тази седмица. Ако все още няма отговор относно изплащането, ще подам жалба. Трябва да отдадете кредит на Casino Guru за едно нещо. Те го подреждат много професионално, доколкото е възможно. Надявам се тогава нещата да се развият.
You should take a look at other review portals. They even rate the casino at 92% and payouts only take 3 days! I can only laugh at that. I don't think the value here will last long. And the casino will lose a lot of players with this payout handling and delay. We'll see. I'll wait this week. If there's still no response about the payout, I'll file a complaint. You have to give Casino Guru credit for one thing. They sort it out very professionally as far as possible. I hope things move forward then.
Du musst Dir mal andere Bewertungsportale anschauen. Die bewerten da sogar auf 92% das Casino und Auszahlungen würden da nur 3 Tage dauern! Kann ich nur belächeln. Der Wert hier wird denke ich mal nicht lange bestehen. Außerdem wird das Casino so mit diesen Umgang der Auszahlung und Verzögerung viele Spieler verlieren. Wir werden sehen. Ich warte diese Woche ab. Wenn dann immer noch keine Reaktion kommt wegen Auszahlung nehme ich eine Beschwerde auf. Eins muss man Casino Guru lassen. Klären es im Rahmen der Möglichkeiten sehr professionell. Hoffe dann geht es voran.
Поръчвам тегленето си на 25.03 и получавам пари миналия петък, 5 април, но никога повече. Много хора от Полша получават пари след 11/14 дни.
I order my withdrawal 25.03 and get money last friday 5th april but never again. A lot of people from Poland get money after 11/14 days.
Благодаря за актуализацията, аз също ще чакам 14 дни, с ежедневна комуникация с тях разбира се, няма да спра да ги изпращам и се надявам да ми платят
Thank you for the update, I will also wait 14 days, with daily communication with them of course, I will not stop sending them and I hope to be paid
Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση θα περιμένω και εγώ 14 μέρες, με καθημερινή επικοινωνία μαζί τους εννοείται, δεν θα σταματήσω να τους στέλνω και ελπίζω να πληρωθώ
За съжаление и аз направих това, въпреки че прочетох отзиви, преди да започна процеса на откриване на нов акаунт, в този случай направих грешката да не го разгледам по-нататък. За първи път виждам такова отношение от обслужването на клиенти и толкова голямо забавяне на плащанията.
Unfortunately that's what I did too, even though I read reviews before going into the process of opening a new account, in this case I made the mistake of not looking into it further. This is the first time I have seen such treatment from customer service and such a long delay in payments.
Δυστυχώς και εγώ έτσι την πάτησα, παρόλο που διαβάζω κριτικές πριν μπω στη διαδικασία να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό, στην προκειμένη περίπτωση έκανα το λάθος και δεν τον έψαξα περισσότερο. Πρώτη φορά διακρίνω τέτοια αντιμετώπιση από την εξυπηρέτηση πελατών και τόσο μεγάλη αργοπορία στις πληρωμές.
Верификацията трябва да става автоматично най-късно след първата заявка за теглене, с качени документи, за да може да се обработва по-бързо и да няма забавяния. Без значение. Стискам палци парите ви да са в сметката ви скоро.
Verification should take place automatically after the first withdrawal request at the latest, with documents uploaded, so that it can be processed more quickly and there are no delays. No matter. I'm keeping my fingers crossed that your money will be in your account soon.
Die Verifizierung sollte spätestens nach dem ersten Auszahlungsantrag automatisch erfolgen mit Dokumenten hoch laden, damit es schneller bearbeitet werden kann und es zu keinen Verzögerungen kommt. Egal. Drück allen die Daumen, dass Eurer Geld bald bei Euch auf dem Konto ist.
Поздравления за изплащането. И мога да те разбера.
Congratulations on the payout. And I can understand you.
Glückwunsch zur Auszahlung. Und kann dich verstehen.
Към имейла бяха прикачени моята лична карта, банково извлечение и телефонна сметка, тъй като все още не е възможно да се качват документи онлайн за проверка. Докладвах го в чата, както направих с обратната връзка за моя преглед. Казаха ми да изпратя имейл до оплаквания. Прикачих екранна снимка, в която се казва, че вече съм изпратил имейл там и те трябва да го препратят. Там никой не се интересува. Казиното продължава да използва тактики за забавяне. не трябва да се притеснявам С точната формулировка: Парите ще дойдат в един момент. Изчакайте тази седмица, след това ще изтекат 14 дни за мен и след това ще запиша жалбата си при Casino Guru. Доста тъжно........
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
Въпреки че знам, че не е приятно, това е колко даваме на казината, за да подредят всичко необходимо в рамките на тегленето. Ако те не го направят, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба.
Това, което намирам за разочароващо, е, че казиното винаги казва да пишете на посочения имейл адрес, а вие казвате, че не сте получили никакъв отговор.
Това не би трябвало да е така, така че се надявам да се оправи възможно най-скоро.
While I know it's not pleasant, that's how much we give the casinos to sort out everything they need to within the withdrawal. If they fail to do so, then we will try to help you if you file a complaint.
What I find frustrating is that the casino always says to write to the email address given and you say that you have not received any reply.
That shouldn't be the case, so I hope it gets fixed as soon as possible.
Поисках три тегления от 28/3, 31/3 и 1/4, общата сума е €1000 и всичко, което казват всеки ден, е да имам търпение и че има забавяне във финансовия отдел. Някакви предложения какво мога да направя и да получа парите си?
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Бих изчакал известно време и ако нищо не се промени, подадете жалба при нас. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на този процес. Така че, ако нищо не се промени, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Мислиш ли, че можеш да издържиш още малко? Верифицирахте ли акаунта си или не?
I would hold out for a while and if nothing changes file a complaint with us. We give casinos 14 days to resolve this process. So if nothing changes our team will try to help you.
You think you can hang on a little longer? Have you verified your account or not?
Мисля, че колкото и казина да имаме в нашата база данни, ще трябва да тестваме за различни неща много дълго време. Не мисля, че би било лесно или дори възможно, защото ще имаме нужда от изключително много хора, за да го направим. Мисля, че със сигурност можете да помислите какво ще ви трябва, ако искате да направите нещо подобно. 🤔
I think that as many casinos as we have in our database we would have to test for different things for a very long time. I don't think it would be easy or even possible, because we would need an extreme amount of people to do it. I think you can certainly think about what you would need if you wanted to do something like that. 🤔
Това са само оправдания. Добрият тест очевидно включва изплащането!!! Основното нещо е да печелите пари чрез връзката към казиното. Това определено беше последният път, когато използвах вашия сайт.
Those are just excuses. A good test obviously includes the payout!!! The main thing is to earn money via the link to the casino. That was definitely the last time I use your site.
Das sind doch ausreden. Zu einen guten test gehört ja mal ganz klar die Auszahlung!!! Hauptsache über den link zum casino Geld verdienen. Das war definitiv das letzte mal, das ich eure Seite benutze.
Опитайте се да изградите нещо подобно и ако успеете да опитате всяко едно казино във всички аспекти в допълнение с тегленето, тогава можете да дойдете при мен. 👍
Try to build something like that and if you manage to try every single casino in all aspects in addition with the withdrawal, then you can come to me. 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.