ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 месеца от Zabolota92
|
10768 преглеждания 240 отговора |
|
1...7 8 9...13
Добавете пост
преди 1 месец

Бонус

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой получавал ли е заплати от 27 март? Аз самият имам чакащо теглене от 30 март

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Според това, което видях, преди три дни играчът е написал, че е получил пари. Така че опитайте да видите дали можете да намерите нещо друго и аз твърдо вярвам, че ще го получите възможно най-скоро.

Както и да е, все още няма актуализация от казиното?

Ако не, нашият екип ще се опита да ви помогне с вашата жалба . 👍

Автоматичен превод:
преди 1 месец
Не искам да крия това от теб.

file

file

Към имейла бяха прикачени моята лична карта, банково извлечение и телефонна сметка, тъй като все още не е възможно да се качват документи онлайн за проверка. Докладвах го в чата, както направих с обратната връзка за моя преглед. Казаха ми да изпратя имейл до оплаквания. Прикачих екранна снимка, в която се казва, че вече съм изпратил имейл там и те трябва да го препратят. Там никой не се интересува. Казиното продължава да използва тактики за забавяне. не трябва да се притеснявам С точната формулировка: Парите ще дойдат в един момент. Изчакайте тази седмица, след това ще изтекат 14 дни за мен и след това ще запиша жалбата си при Casino Guru. Доста тъжно........

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках три тегления от 28/3, 31/3 и 1/4, общата сума е €1000 и всичко, което казват всеки ден, е да имам търпение и че има забавяне във финансовия отдел. Някакви предложения какво мога да направя и да получа парите си?

Автоматичен превод:
Kingmaker Casino
преди 1 месец

Здравей Kingmaker. Вижте записа ми на страница 8. Удобен за клиента и услужлив изглежда различно.

Автоматичен превод:
koudou
преди 1 месец

И аз се чувствам по същия начин. Успяхте ли да се идентифицирате? Все още не мога и имам същия проблем. Също така чакам 3 изплащания на обща стойност €1400. Ще изчакам 14 дни от първото изплащане и след това ще подам жалба срещу Casino Guru, ако дотогава нищо не се случи от Kingmaker.

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 1 месец

Поискаха ви идентификация на акаунта, в ежедневната ми комуникация с отдела за поддръжка ме уверяват, че акаунтът ми не се нуждае от проверка и да съм спокоен, тъй като има забавяне. Изпратих имейл два пъти, но никой не ми отговори.

Автоматичен превод:
koudou
преди 1 месец

Здравей Куду.


Изчакайте 14 дни и след това подайте жалба тук. Май е нормално да забавят плащането. В този и други форуми съм чел, че са необходими поне 2 седмици, а понякога и 2 месеца, за да се извърши плащането. Дори не искам да знам колко хора са засегнати, които не са се осмелили да направят нещо подобно публично достояние във форумите. Пожелавам ви късмет 🙂

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 1 месец

Жалко, че казино гуруто очевидно не тества казината!!!

Автоматичен превод:
sebbok
преди 1 месец

Трябва да разгледате други портали за прегледи. Те дори оценяват казиното на 92% и изплащанията отнемат само 3 дни! Мога само да се смея на това. Не мисля, че стойността тук ще продължи дълго. И казиното ще загуби много играчи с тази обработка и забавяне на изплащанията. Ще видим. Ще чакам тази седмица. Ако все още няма отговор относно изплащането, ще подам жалба. Трябва да отдадете кредит на Casino Guru за едно нещо. Те го подреждат много професионално, доколкото е възможно. Надявам се тогава нещата да се развият.

Автоматичен превод:
koudou
преди 1 месец

Поръчвам тегленето си на 25.03 и получавам пари миналия петък, 5 април, но никога повече. Много хора от Полша получават пари след 11/14 дни.

Автоматичен превод:
krzgro777
преди 1 месец

Благодаря за актуализацията, аз също ще чакам 14 дни, с ежедневна комуникация с тях разбира се, няма да спра да ги изпращам и се надявам да ми платят

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 1 месец

За съжаление и аз направих това, въпреки че прочетох отзиви, преди да започна процеса на откриване на нов акаунт, в този случай направих грешката да не го разгледам по-нататък. За първи път виждам такова отношение от обслужването на клиенти и толкова голямо забавяне на плащанията.

Автоматичен превод:
koudou
преди 1 месец

Верификацията трябва да става автоматично най-късно след първата заявка за теглене, с качени документи, за да може да се обработва по-бързо и да няма забавяния. Без значение. Стискам палци парите ви да са в сметката ви скоро.

Автоматичен превод:
krzgro777
преди 1 месец

Поздравления за изплащането. И мога да те разбера.

Автоматичен превод:
преди 1 месец
Не искам да крия това от теб.

file

file

Към имейла бяха прикачени моята лична карта, банково извлечение и телефонна сметка, тъй като все още не е възможно да се качват документи онлайн за проверка. Докладвах го в чата, както направих с обратната връзка за моя преглед. Казаха ми да изпратя имейл до оплаквания. Прикачих екранна снимка, в която се казва, че вече съм изпратил имейл там и те трябва да го препратят. Там никой не се интересува. Казиното продължава да използва тактики за забавяне. не трябва да се притеснявам С точната формулировка: Парите ще дойдат в един момент. Изчакайте тази седмица, след това ще изтекат 14 дни за мен и след това ще запиша жалбата си при Casino Guru. Доста тъжно........

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпреки че знам, че не е приятно, това е колко даваме на казината, за да подредят всичко необходимо в рамките на тегленето. Ако те не го направят, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба.

Това, което намирам за разочароващо, е, че казиното винаги казва да пишете на посочения имейл адрес, а вие казвате, че не сте получили никакъв отговор.

Това не би трябвало да е така, така че се надявам да се оправи възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках три тегления от 28/3, 31/3 и 1/4, общата сума е €1000 и всичко, което казват всеки ден, е да имам търпение и че има забавяне във финансовия отдел. Някакви предложения какво мога да направя и да получа парите си?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих изчакал известно време и ако нищо не се промени, подадете жалба при нас. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на този процес. Така че, ако нищо не се промени, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислиш ли, че можеш да издържиш още малко? Верифицирахте ли акаунта си или не?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Жалко, че казино гуруто очевидно не тества казината!!!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че колкото и казина да имаме в нашата база данни, ще трябва да тестваме за различни неща много дълго време. Не мисля, че би било лесно или дори възможно, защото ще имаме нужда от изключително много хора, за да го направим. Мисля, че със сигурност можете да помислите какво ще ви трябва, ако искате да направите нещо подобно. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Това са само оправдания. Добрият тест очевидно включва изплащането!!! Основното нещо е да печелите пари чрез връзката към казиното. Това определено беше последният път, когато използвах вашия сайт.

Автоматичен превод:
sebbok
преди 1 месец

Опитайте се да изградите нещо подобно и ако успеете да опитате всяко едно казино във всички аспекти в допълнение с тегленето, тогава можете да дойдете при мен. 👍

Автоматичен превод:
1...7 8 9...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини