ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 месеца от Zabolota92
|
9737 преглеждания 240 отговора |
|
1...4 5 6...13
Добавете пост
antonytaxi
преди 1 месец

Аз, брат, същото като теб, кандидатствах от 16/03/24 същото, което казват на теб, казват и на мен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес не говори в чата.. знаете как да пуснете жалба поне за да знаят хората, че са измамници

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Няма отговор на имейли след 3 чакащи тегления, не можете да направите четвърто.


Бих искал да се сертифицирам и това изглежда не е възможно, защото пише, че не е необходимо.


Но от това, което чета във форума винаги е така.


Просто не си искам парите вече.


В ход от 7 дни. Никога не съм виждал такова нещо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @forenc.90,

Благодарим ви, че отделихте време, за да предоставите прегледа. Наистина ценим вашите отзиви.

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит в нашата платформа не е положителен. В момента проучваме жалбата ви.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

за първи път виждам казино, което не ми позволява да анулирам теглене, говорих 100 пъти с чата, но нищо не се случва.. случвало ли се е това на някой друг?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @ tryleon7 ,

Благодарим ви, че отделихте време, за да предоставите прегледа. Наистина ценим вашите отзиви.

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит с нашата платформа не е положителен. Любезно ви каним да се свържете с нашия екип за поддръжка по имейл: complaints@kingmaker.com .

Моля, предоставете на нашия екип за поддръжка подробности за вашия акаунт, за да можем да прегледаме подробностите по случая.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес не говори в чата.. знаете как да пуснете жалба поне за да знаят хората, че са измамници

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @antonytaxi ,

Благодарим ви, че отделихте време, за да предоставите прегледа. Наистина ценим вашите отзиви.

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит в нашата платформа не е положителен. В момента проучваме жалбата ви.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Преди малко говорих отново с вас и вие ми отговорихте, че тегленето ми е в последен етап....Просто чакам. .за първи път в съзнанието ми това се случва....докато вашето казино е много хубаво във всичко, много добра платформа по въпроса за теглене, не знам какво става

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не виждам, че е съвпадение, че толкова много клиенти се оплакват, едно и също оплакване и това е само началото, ще има толкова много други, които не са казали нищо.

Ще им позволим да ни вземат парите и да обявят бедност

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да се надяваме, че това няма да е такъв случай. Какъв срам, но не можем да предвидим нищо.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

въпроса е защо не плащат, страдат ли финансово?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ние не разполагаме с такава информация, поне не и до момента.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имате ли опция за анулиране на теглене?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Смятам, че това е въпрос за поддръжката на казиното, нали? Или ако искате да попитате някого директно, опитайте да използвате бутона „отговори".

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От 19/3 изтеглих €150 и все още нищо. Не виждам да имат намерение да инвестират пари. Това вероятно е измама

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всички чувстваме, че това е измама...просто не разбирам как могат да работят...някой трябва да защитава играчите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От 19/3 изтеглих €150 и все още нищо. Не виждам да имат намерение да инвестират пари. Това вероятно е измама

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @ alextik69 ,

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит в нашата платформа не е положителен. Любезно ви каним да се свържете с нашия екип за поддръжка по имейл: complaints@kingmaker.com .

Моля, предоставете на нашия екип за поддръжка подробности за вашия акаунт, за да можем да прегледаме подробностите по случая.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина лошо казино.

Не мога да препоръчам на никого.

Те не изплащат печалби и не отговарят на въпроси, единственият отговор от тях е, че ви молим за повече търпение.

Сега чакам тегленето си от 1 седмица и парите ми не се виждат.


Надявам се, че това и други подобни казина затварят бързо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Само да чакам. Днес пак ми казаха същото......

Автоматичен превод:
antonytaxi
преди 1 месец

от коя дата очакваш приятелю?

Автоматичен превод:
tryleon7
преди 1 месец

24 март поисках теглене....независимо от високоговорителите да изтегля цялата сума от 2000 успях и изтеглих 880 евро...но пак нищо неприемливо....за първи път ми се случва това

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От 19/3 изтеглих €150 и все още нищо. Не виждам да имат намерение да инвестират пари. Това вероятно е измама

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат вашето теглене, така че ако надхвърлите този срок и нищо не се промени, имате възможност да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Казиното каза ли ви също причината, поради която още не са ви платили парите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина лошо казино.

Не мога да препоръчам на никого.

Те не изплащат печалби и не отговарят на въпроси, единственият отговор от тях е, че ви молим за повече търпение.

Сега чакам тегленето си от 1 седмица и парите ми не се виждат.


Надявам се, че това и други подобни казина затварят бързо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат вашето теглене, така че ако надхвърлите този срок и нищо не се промени, имате възможност да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Казиното каза ли ви също причината, поради която още не са ви платили парите? Какво означава, че парите ви не се виждат? Не виждате ли, че го имате в акаунта си за игри?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само да чакам. Днес пак ми казаха същото......

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, те не ти казаха много и видях от жалбата, че казиното ти каза да им изпратиш имейл и не си получил никакъв отговор, което е жалко. Въпреки това нашият екип ще се опита да ви помогне и вярвам, че ще получите парите си.

Ако нещо се промени и получите актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Пуснах имейл и ми отговориха...от администрацията пак ми казват същото....не знам дали мога да го сложа тук вижте отговора

Автоматичен превод:
1...4 5 6...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини