ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 месеца от Zabolota92
|
9606 преглеждания 237 отговора |
|
12 3 4...12
Добавете пост
преди 1 месец

Не се занимавайте повече с това казино, те правят всичко, за да ни заблудят!!! Жалко, че не ги затварят!!! Хората винаги имат безполезно извинение да ти кажат!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на €400 от 03/20. Все още не съм получил парите си и всичко, което получавам като отговор, е да не се притеснявам и че тегленето ми е в последния етап на обработка. Докато лимитите, които те си поставят, са максимум 3 работни дни, считано от деня след подаване на заявката.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на €400 от 03/20. Все още не съм получил парите си и всичко, което получавам като отговор, е да не се притеснявам и че тегленето ми е в последния етап на обработка. Докато лимитите, които те си поставят, са максимум 3 работни дни, считано от деня след подаване на заявката.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @ Dimidim ,


Съжаляваме, че имате проблеми с тегленето. Тегленията обикновено отнемат известно време.

Моля, можете ли да ни изпратите вашия ID на играч или имейла, свързан с вашия акаунт, на: complaints@kingmaker.com , за да можем да проучим допълнително проблема?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Kingmaker Casino
преди 1 месец

Направих и това. Няма отговор и там. Всичко, което казват, е допълнително време за проверка

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не се занимавайте повече с това казино, те правят всичко, за да ни заблудят!!! Жалко, че не ги затварят!!! Хората винаги имат безполезно извинение да ти кажат!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @ Lilai ,

Без никакви подробности за акаунта не можем да ви помогнем. Моля, изпратете ни своя идентификатор на играч или имейла, свързан с вашия акаунт, на: complaints@kingmaker.com .

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих и това. Няма отговор и там. Всичко, което казват, е допълнително време за проверка

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто проверявам, това вашият имейл ли е ********* o@gmail.com ?

Автоматичен превод:
Kingmaker Casino
преди 1 месец

да

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има имейл, изпратен в 17:07 (EET) с отговор. Моля, проверете го и ако имате въпроси, можете да отговорите в тази тема.

Разбираме, че чакането на отговор може да бъде разочароващо и съжаляваме, че отнема толкова време, но трябва да проверим всички подробности и това може да отнеме известно време. Молим ви за малко търпение.

Поздрави,

Екипът на Kingmaker

Автоматичен превод:
Kingmaker Casino
преди 1 месец

Видях това съобщение и това е, което казах по-горе. Че ме молите за допълнително време, за да разгледам въпроса. Което означава допълнително забавяне при получаването на парите ми

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Колко време отнемат такива проверки? Други казина решават подобни проблеми в чат на живо. Ще ви кажа така, както е, че изобщо не искате да плащате! Преди това се бях съгласил за чата на живо и ваш колега каза, че ако плащането бъде отхвърлено отново, което очевидно се случи днес, трябва да се свържа с вас и плащането ще бъде извършено ръчно. Но след това имаше още едно ЗАЯВЛЕНИЕ ДО ФИНАНСОВИЯ ОТДЕЛ и сега трябва да чакам отново, докато бъде одобрено и и и. Извинявайте се и лъжете за всичко.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на 1000 евро, все се бавят с извинението, че трябва да бъда още малко търпелив. Загубих 180 евро бонус за купувача, защото страницата блокира и когато я поднових, сякаш не съм я купил. Всичко, което искат, е търпение и искането да е изпратено до отговорните.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

filefilefilefile Явно това беше просто метод за прекарване на времето. Сега отново имам 2 активни изплащания и трети метод на изплащане, който почти сигурно отново ще бъде отхвърлен поради някои проблеми. Те ми удържаха 1500 евро в продължение на 4 седмици.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Същото нещо за мен, лъжи от заявка за теглене на 16/03/2024 и все още нищо, попитах ги причината защо не отлагаме всички подпроверки малко търпение, не само, че попитах дали е необходима kyc проверка, не го не е необходимо те ми казаха, тегленето ви ще пристигне скоро..

Сега те искат от мен kyc идентификация, те са измамници, Попитайте всички Върнете депозитите от вашите банки, това е чиста измама, нека не ни вземат парите, но законът трябва да продължи с тях.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на 1000 евро, все се бавят с извинението, че трябва да бъда още малко търпелив. Загубих 180 евро бонус за купувача, защото страницата блокира и когато я поднових, сякаш не съм я купил. Всичко, което искат, е търпение и искането да е изпратено до отговорните.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Последното нещо, което забелязах, беше промяна в отговора от представителя на казиното, имейл адресът беше актуализиран на " complaints@kingmaker.com "

За щастие представителят на казиното изглежда е активен в тази тема, така че ще му оставя отговор относно забавянето, ако нямате нищо против. ( Казино Kingmaker )

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Същото нещо за мен, лъжи от заявка за теглене на 16/03/2024 и все още нищо, попитах ги причината защо не отлагаме всички подпроверки малко търпение, не само, че попитах дали е необходима kyc проверка, не го не е необходимо те ми казаха, тегленето ви ще пристигне скоро..

Сега те искат от мен kyc идентификация, те са измамници, Попитайте всички Върнете депозитите от вашите банки, това е чиста измама, нека не ни вземат парите, но законът трябва да продължи с тях.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,

Както виждате, не сте сами в тази ситуация. Съжалявам, че го казвам, но на този етап смятам, че отговорът от официалния представител на казиното би бил по-добър за вас.

Разбирам, че е подозрително, когато получавате противоречива информация от казиното, така че ако някога почувствате, че сте изчерпали възможностите си, моля, помислете дали да подадете жалба 👈.

Напълно безплатно е, но първо опитайте да преминете проверката, моля. По един или друг начин, ако казаха, че е необходимо, бих предположил, че в крайна сметка са прави. 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Никога не съм виждал нещо подобно, имам време да играя онлайн казино, дори кадино без лиценз те никога не са мамили

Това, че толкова много хора се намират в една и съща ситуация, очевидно е измама

Не мога да обясня на някого

Попитах дали имат нужда от проверка на kyc, те ми казаха, че не е необходима, както и други същите лъжи, същият отговор

Копиране и поставяне на отговори

Всичко това е фиксирано за измамни хора

Друго не се сещам

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам огромни проблеми в казино kingmarker по отношение на изплащането. Просто не се обработва и чакам вече 6 дни. Какво не е наред с вашите отзиви???

Автоматичен превод:
sebbok
преди 1 месец

Здравей, скъпи играч.

Въпреки че разбирам, че се чувствате по този начин, индексът/прегледът на безопасност го казва съвсем ясно:

„Прегледахме обстойно Kingmaker Casino и го маркирахме като ново онлайн казино. То не работи достатъчно дълго, така че е твърде рано да му дадем нормална оценка за индекс на безопасност, която даваме на утвърдени казина."

Съжалявам, че го казвам, но да играеш в ново казино винаги е рисковано, защото никой, дори ние, разбира се, не знае какво може да се случи, дали такова казино ще живее достатъчно дълго.

Прочетете тази тема, моля.

Надявам се скоро да ти платят!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на 1000 евро, все се бавят с извинението, че трябва да бъда още малко търпелив. Загубих 180 евро бонус за купувача, защото страницата блокира и когато я поднових, сякаш не съм я купил. Всичко, което искат, е търпение и искането да е изпратено до отговорните.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми клиенти,

Благодарим ви, че отделихте време, за да предоставите прегледа. Наистина ценим вашите отзиви.

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит с нашата платформа не е положителен. Любезно ви каним да се свържете с нашия екип за поддръжка по имейл: complaints@kingmaker.com или чат.

Моля, предоставете на нашия екип за поддръжка подробности за вашия акаунт, за да можем да прегледаме подробностите по случая.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам огромни проблеми в казино kingmarker по отношение на изплащането. Просто не се обработва и чакам вече 6 дни. Какво не е наред с вашите отзиви???

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей @ sebbok ,

Благодарим ви, че отделихте време, за да предоставите прегледа. Наистина ценим вашите отзиви.

Нашата цел е да предоставим възможно най-доброто изживяване на нашите клиенти и съжаляваме, че вашият опит с нашата платформа не е положителен. Любезно ви каним да се свържете с нашия екип за поддръжка по имейл: complaints@kingmaker.com или чат.

Моля, предоставете на нашия екип за поддръжка подробности за вашия акаунт, за да можем да прегледаме подробностите по случая.

На Ваше разположение,

Екипът на Kingmaker.

Автоматичен превод:
12 3 4...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини