ФорумКазинаКазино Zeus, касиер Nicolás cremaschi измамник

Казино Zeus, касиер Nicolás cremaschi измамник

преди 11 месеца от electronicat217
|
3565 преглеждания 47 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 11 месеца

Добър ден общност, ще ви кажа, че имах лош опит с банкомат, който се справяше добре, но миналия петък направих превод, който никога не ми кредитира чиповете и ме блокира, поддръжката на Zeus казино все още не дайте ми решение, какво ви се струва, че човекът, който зарежда баланса в сметката, не иска да ми даде точно цялата информация, някой преживял ли е същото или успя да го реши?

Автоматичен превод:
electronicat217
преди 11 месеца

Здравей.

Трябва да кажа, че бих искал допълнително обяснение, просто защото чувствам, че не следя много добре събитията.

Можете ли да опишете проблема стъпка по стъпка, за предпочитане като използвате времева линия, моля? Просто обяснете хронологично, ако можете.

Също така се опитах да намеря казиното в нашата база данни, но не успях. Възможно ли е да изпратите линк, може би?


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Същото нещо ми се случи с касиера ЛУКАС ГАЛВАН, който задържа 20 000 долара и никога не ми ги кредитира. Казиното няма поддръжка и никой не поема отговорност

Автоматичен превод:
arisolia
преди 6 месеца

Здравейте, това означава ли, че сте спечелили и не сте успели да изтеглите парите си или сте депозирали и средствата ви не са кредитирани в акаунта ви на играч?

Въпреки това, можете ли да публикувате връзка към казиното, тъй като не виждам такова казино в нашата база данни?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
lucasyubi
преди 6 месеца

Здравейте, каза ли казиното защо тегленето ви се преглежда толкова дълго? Какво казва поддръжката? Изглежда ми много време, затова питам.

Виждам обаче, че сте успели да отворите жалба , въпреки че нямаме казиното в нашата база данни, за което ви поздравявам.

Благодарим ви и за връзката, която със сигурност ще бъде полезна за нашия екип за данни, за да направи преглед на казиното.

Както и да е, ако имате нова информация, възможно ли е да ни уведомите? Мисля, че ще бъде полезно и за други играчи, тъй като виждам, че не сте единственият, който е имал подобен проблем. Надявам се всичко да се разреши и да си получите парите.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
lucasyubi
преди 6 месеца

Разбирам, че чакането без някакъв резултат и подходящ отговор със сигурност е трудно.

Мисля обаче, че постъпихте правилно, като подадохте жалбата. Въпреки това, изглежда, че ще трябва да почакаме още малко и нашият екип ще се опита да направи всичко възможно междувременно, за да разреши случая по справедлив начин.

Както и да е, ако чуете нещо ново, не забравяйте да ни уведомите. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте момчета, мога ли да изтегля парите, ако спечеля

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
преди 6 месеца

Моля. Забелязах обаче, че Вероника вече ти е писала в жалбата. Би ли било възможно да го разгледам и да й отговоря? Просто щракнете тук и го направете .

Надявам се всичко да се оправи без проблеми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте момчета, мога ли да изтегля парите, ако спечеля

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, в кое казино играете, от което искате да теглите пари? Ще бъде важно да потвърдите в казиното, когато правите първото си теглене.

Както и да е, разкажете ми малко повече за това, за да имам по-добър преглед.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Същото нещо ми се случи с казино zeus

Как го правя?

Автоматичен превод:
guiillotedemaria
преди 5 месеца

Здравейте, това означава ли, че акаунтът ви е блокиран и не можете да изтеглите парите си? Поддръжката също ви писа защо се е случило и каква е причината? От колко време продължава вашата ситуация?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е така. Направих сметка на банкомата. Той ми плати 80 хиляди песо, плати ми 30 хиляди песо и 40 хиляди песо. Преди 1 седмица спечелих 527 хиляди песо и той ме блокира от WhatsApp. Поддръжката ми казва, че моят случай се преразглежда от отговорния район. Странното е, че когато поискам снимка на акаунта, поддръжката ми изпраща и касиерът все още не е изтеглил салдото от акаунта.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Точно . Странното е, че касиерката ми плати 3 пъти. И сега, когато победих 527 моите, съм блокиран. Поддръжката казва, че се обслужва от отговорния район. И балансът все още е в сметката

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Преди точно 1 седмица това ми се случи

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Точно . Странното е, че касиерката ми плати 3 пъти. И сега, когато победих 527 моите, съм блокиран. Поддръжката казва, че се обслужва от отговорния район. И балансът все още е в сметката

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Разбира се и оттогава нямате никаква нова информация за вашето теглене и блокиран акаунт, да?

Що се отнася до тегленето, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на този процес. Въпреки това, ако имате блокиран акаунт без причина и казиното не ви е дало никакво обяснение, тогава бих препоръчал да подадете жалба тук .

Ако имате актуализации, не се колебайте да ни уведомите. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
преди 5 месеца

Да, за съжаление видях жалбата ви и екипът не можа да помогне повече. Това казино има доста нисък индекс на безопасност и бих бил много внимателен, преди да депозирам тук. Не мисля обаче, че това ще се случи във вашия случай, тъй като със сигурност сте научили урока си.

Що се отнася до отговора на казиното, не искам да съм отрицателен, но не мисля, че ще получите такъв, тъй като изминаха три месеца. Опитахте ли да се свържете със съответните правни органи?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
Здравейте, добър вечер, на 7 декември 2023 г. спечелих 2 милиона и когато поисках теглене, човекът ме блокира. Говоря с поддръжката всеки ден и той казва, че е в процес на преглед в casinozeusvip, следователно поддръжката не се грижи за нищо. не знам какво правиш Върнете ми парите, банкоматът продължава да работи нормално и да прави същото. Представям си, че лицето на банкомата се казва MARIANO NICOLAS LUNA GUERRERO DNI: 41854992 и той работи с този мобилен телефон +54 9 11 6497-3409.. Имам заснемане на всичко, подадох жалбата в подходяща прокуратура, мисля Ще трябва да започна бизнес с това казино, тъй като сме много измамени
Автоматичен превод:
jo9341400
преди 4 месеца

Хей, това е доста дълго време да чакаш парите си. Вашият казино акаунт беше ли потвърден или не? Качили сте доста голяма сума и казиното също ви каза защо все още нямате парите си?

Мога да ви предложа даподадете жалба при нас на тази връзка, ако проявявате интерес. Ако искате повече информация за това как работи целият този процес, можете да научите повече, като щракнете тук .

Въпреки това, ако имате нещо ново, след като казахте, че сте подали жалба другаде, не забравяйте да ни уведомите как върви, защото мисля, че може да е полезно и за други играчи.

Автоматичен превод:
lucasyubi
преди 3 месеца

Здравей Лукас, имам същата ситуация от 1 месец. Бихте ли го разрешили? Те ми казват абсолютно същото и аз говоря със съпорта буквално всеки ден.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравейте, при мен се случи същото. От два месеца се оплаквам на банкоматите, че са ме блокирали. От няколко седмици се оплаквам на поддръжката и всеки ден ми казват, че не се грижат за това и трябва да чакаме. Парите, които спечелих, вече са обезценени с 50%, наистина съм много уморен 😭

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини