Здравей, успя ли най-накрая да получиш парите? Спечелих 1 милион и те продължават да мислят за мен
Hello, were you finally able to receive the money? I won 1 million and they still keep thinking about me
Hola, pudiste finalmente recibir el dinero? yo gane 1 millon y todavia me siguen dando vueltas
Нееееееее говоря с него всеки ден и винаги ми казват едно и също нещо и така или иначе не знам какво да правя, подадох наказателна жалба...
Nooo nooo I talk to him every day and they always tell me the same thing and I don't know what to do anyway I filed a criminal complaint...
Nooo nooo ya le hablo todos los días y me dicen siempre lo mismo ya no se que hacer igual hice una denuncia penal..
Разбира се, всеки ден ви казват едно и също. Истината е, че много ме ядосва, но като знам какво ми казвате губя надежда, пуснах и жалба, но не знам колко могат да направят. Наистина не са много пари в днешно време, още по-малко за казиното, жалко е, защото принадлежат на мен и не знам дали да продължа да ги изисквам. Всеки ден ми казват, че трябва да чакам
Of course, they tell you the same thing every day. The truth is that it makes me very angry but knowing what you tell me I lose hope, I also filed a complaint but I don't know how much they can do. It's really not a lot of money nowadays and even less so for the casino, it's a shame because it belongs to me and I don't know if I should continue claiming it. Every day they tell me that I have to wait
claro, te dicen todos los dias lo mismo. La verdad me da mucha bronca pero sabiendo lo que me decis pierdo las esperanzas, tambien inicie una denuncia pero no se que tanto puedan hacer. Realmente hoy en dia no es mucho dinero y menos para el casino, es una lastima porque me correspode y ya no se si seguir reclamandolo. A mi todos los dias me dicen que tengo que esperar
Колко месеца сте там? По някакъв начин трябва да има някой, който да поеме отговорност.
How many months have you been there? Somehow there has to be someone who has to take responsibility.
Cuánto meses llevas alguna forma tiene que haber alguien se tiene que hacer responsable
Ще чакам близо 2 месеца, също ли ти казват, че ще се свържат с теб?
I'm going to wait almost 2 months, do they also tell you that they will contact you?
voy para casi 2 meses de espera, a vos tambien te dicen que se van a contactar?
Същата съм, вече се изморих. Говорих с касиерите и те ми казаха да продължа да настоявам, но вече нямам много вяра, не знам за случаи, които да са се погрижили
I'm the same, I'm already tired. I talked to cashiers and they tell me to keep insisting but I don't have much faith anymore, I don't know of cases that have been taken care of
Estoy igual, ya estoy cansada. Hable con cajeros y me dicen que siga insisitiendo pero ya no tengo mucha fe, no conozco casos que se hayan hecho cargo
Това всъщност е сложната част. Докато казиното не е лицензирано = официално регулирано, никой не може да направи малко, за да окаже натиск върху компанията. Играта в нелицензирано казино с нисък индекс на безопасност е рискован бизнес, защото ако имате нужда от помощ, няма официално наличен никого.
Съжалявам, че го казвам.
This is actually the tricky part. As long as the casino is not licensed = officially regulated, there is little one can do to put some pressure on the company. Playing in an unlicensed casino with a low safety index is a risky business because if you need help, there is no one officially available.
I'm sorry to say that.
Е, в този случай ще ви трябва целият късмет, който можете да получите. Справянето с нелицензирано казино е трудна битка, особено когато компанията ограничава достъпа до него. Ако фирмата е затворена, това е още едно усложнение за вас. 🙁 Съжалявам.
Както и да е, запознахте ли се с правилата на закона за хазарта? Имате ли вече адвокати?
Well, in this case, you will need all the luck you can get. Dealing with an unlicensed casino is a tough fight, especially when the company limits its accessibility. If the company is closed, it is another complication for you. 🙁 I'm sorry.
Anyway, have you made yourself familiar with the ways of the gambling law? Do you already have some lawyers?
Хора! Бъдете внимателни с това
Чрез контакти получих информацията от някой, който "уж" беше от поддръжката на Zeus. Те ме измамиха с $600 000 аржентински песо, като ми казаха, че ако вложа тези пари, те ще кредитират наградата ми. Те се представят за официални хора в казиното, но всички те са измамници, които един ден ще платят. Внимавайте много с кого контактувате, в моя случай това не се случи за една нощ. Беше цял месец и нещо супер сложно, което изглеждаше вярно, накрая искаха да продължат да ми искат пари, но накрая ги блокирах. Бъдете много внимателни, ако ви поискат пари, НЕ ИМ ГИ ДАВАЙТЕ.
„Томас Джулиани" е името на лицето, което се представя за казино агент (или поне така се казва в имейла).
People! Be careful with this
Through contacts I received the information from someone who "supposedly" was from Zeus support. They scammed me $600,000 Argentine pesos, telling me that if I put in that money they would credit my prize. They pretend to be official casino people but they are all scammers who one day will pay. Be very careful who you contact, in my case it didn't happen overnight. It was a whole month and something super intricate that seemed true, in the end they wanted to continue asking me for money but I ended up blocking them. Be very careful if they ask you for money, DON'T GIVE IT TO THEM.
"Tomas julianni" is the name of the person who poses as a casino agent (or so the email says).
Gente! Ojo con esto
Por contactos recibí el dato de alguien que "supuestamente" era del soporte de Zeus. Me estafaron $600.000 pesos argentinos diciéndome que si ponía esa plata acreditarían mi premio. Se hacen pasar por ser gente oficial del casino pero son todos estafadores que un día la van a pagar. Tengan mucho cuidado con quién se contactan, en mi caso no fue de un día para el otro. Fue un mes entero y algo super entramado que parecía cierto, al final querían seguir pidiéndome plata pero termine bloqueandolos. Mucho cuidado si les piden dinero NO SE LO DEN.
"Tomas julianni" se llama la persona que se hace pasar por un agente del casino (o eso dice el mail) .
Беленкаролиналп:
Бихте ли ми казали имейл адреса на лицето, което се представя за служител на казино?
Те обикновено искат пари, за да възстановят тази сума.
Belencarolinalp:
Could you tell me the email address of the person posing as a casino official?
They usually ask for money to reimburse said amount.
Belencarolinalp:
Podría indicarme el correo electrónico de la persona que se hace pasar por oficial del casino?
Normalmente piden dinero para el reembolso de dicho importe
Те правят точно това, вече се свързах с много хора, на които го направиха, а също и с други, които са в същата ситуация като мен.
They do exactly that, I have already contacted many people to whom they did it and also with others who are in the same situation as me.
Exactamente eso hacen, ya me he contactando con muchas personas a los que se lo hicieron y también con otros que están en la misma situación que yo.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.