преди 9 месеца
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
1
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
От казино zeus (официалната платформа) съобщават, че този имейл не е официален. Можете да го проверите, като се свържете с поддръжката (има много хора, които вече са го направили и потвърдиха, че не принадлежи към платформата), тоест не е официално
From casino zeus (the official platform) they report that this email is not official. You can check it by contacting support (there are many people who have already done it and they confirmed that it does not belong to the platform) that is, it is not official
Desde casino zeus (la plataforma oficial) informan que ese correo electrónico no es oficial. Podés chequearlo comunicandote con el soporte (somos muchas personas las que ya lo hicimos y nos confirmaron que no pertenece a la plataforma) o sea que no es oficial
Честно казано, трябва да кажа, че изобщо не разбирам мнението ви. И все пак, очевидно, вие доста подвеждате играчите, когато се преструвате, че сте част от Casino Guru, докато НЕ сте.
Освен това осъзнавам, че това изявление е силно манипулативно и противоречи на нашите политики. „Да oporte.casinozeus@gmail.com Това е официален имейл от платформата casinozeus. Защо казвате, че сте били измамени?"
Поради това крия публикацията ви и закривам и двата ви акаунта. По-нататъшните действия ще зависят от вашето сътрудничество и обяснение.
Honestly, I have to say, I'm not following your point at all. Yet, obviously, you are quite misleading players when you pretend to be part of Casino Guru while you are NOT.
Additionally, I recognize that this statement is highly manipulative and against our policies. "Yes oporte.casinozeus@gmail.com It is an official email from the casinozeus platform Why do you say you were scammed?"
Due to that, I'm hiding your post and closing both of your accounts. Further actions will depend on your collaboration and explanation.
Хора! Бъдете внимателни с това
Чрез контакти получих информацията от някой, който "уж" беше от поддръжката на Zeus. Те ме измамиха с $600 000 аржентински песо, като ми казаха, че ако вложа тези пари, те ще кредитират наградата ми. Те се представят за официални хора в казиното, но всички те са измамници, които един ден ще платят. Внимавайте много с кого контактувате, в моя случай това не се случи за една нощ. Беше цял месец и нещо супер сложно, което изглеждаше вярно, накрая искаха да продължат да ми искат пари, но накрая ги блокирах. Бъдете много внимателни, ако ви поискат пари, НЕ ИМ ГИ ДАВАЙТЕ.
„Томас Джулиани" е името на лицето, което се представя за казино агент (или поне така се казва в имейла).
People! Be careful with this
Through contacts I received the information from someone who "supposedly" was from Zeus support. They scammed me $600,000 Argentine pesos, telling me that if I put in that money they would credit my prize. They pretend to be official casino people but they are all scammers who one day will pay. Be very careful who you contact, in my case it didn't happen overnight. It was a whole month and something super intricate that seemed true, in the end they wanted to continue asking me for money but I ended up blocking them. Be very careful if they ask you for money, DON'T GIVE IT TO THEM.
"Tomas julianni" is the name of the person who poses as a casino agent (or so the email says).
Gente! Ojo con esto
Por contactos recibí el dato de alguien que "supuestamente" era del soporte de Zeus. Me estafaron $600.000 pesos argentinos diciéndome que si ponía esa plata acreditarían mi premio. Se hacen pasar por ser gente oficial del casino pero son todos estafadores que un día la van a pagar. Tengan mucho cuidado con quién se contactan, en mi caso no fue de un día para el otro. Fue un mes entero y algo super entramado que parecía cierto, al final querían seguir pidiéndome plata pero termine bloqueandolos. Mucho cuidado si les piden dinero NO SE LO DEN.
"Tomas julianni" se llama la persona que se hace pasar por un agente del casino (o eso dice el mail) .
Здравейте,
Наистина съжалявам, че бяхте измамен. Поемаме голяма отговорност за поддържането на безопасността на форума и се радвам, че споделихте това преживяване, въпреки че резултатът е тъжен.
Никога не вярвайте на никого извън официалната структура на казиното (за предпочитане само на официалния имейл или чат), особено ако такива хора искат пари.
Лошото е, че трябваше да научиш такъв урок по най-трудния начин. 🙁
Честно казано, не съм убеден, че има решение на настоящата ви ситуация. Можете ли поне да опитате връщане на плащане? Това е само идея, макар че не съм много запознат дали изобщо е възможно просто така.
Hello,
I'm truly sorry you've been scammed. We take great responsibility for keeping the forum safe, and I'm glad you shared this experience, even though the outcome is sad.
Never believe anybody outside the official casino structure (preferably only the official email, or chat), especially if such people ask for money.
It's bad you had to learn such a lesson the hardest way. 🙁
Frankly, I'm not convinced there is a solution to your current situation. Can you at least try chargeback? It's just an idea, though I'm not very familiar with whether it's even possible just like that.
Как мога да опитам да върна таксата?
Точно този имейл не е официален. Това, което се случва, е, че тези хора имат "точна" информация за вашите игри, разходи и приходи, така че ви убеждават в тази страна и също играят с отчаяние. Това е дълга история, но за всеки, който чете, не вярвайте на НИКОЙ, КОЙТО ВИ ИСКА ПАРИ, ЗА ДА ИЗПЛАТИ НАГРАДАТА.
Нямам представа как можете да поискате това или дали можете да действате като посредник.
How could I try to return the charge?
Exactly, that email is not official. What happens is that these people have "accurate" information about your plays, expenses and income, so they convince you on that side and also play with desperation. It's a long story, but for anyone reading, don't trust ANYONE WHO ASKS YOU FOR MONEY TO PAY THE PRIZE.
I have no idea how you can go about claiming this or if you could act as an intermediary.
Cómo podría intentar la devolución del cargo?
Exactamente, ese correo no es oficial. Lo que sucede es que esas personas tienen información "certera" de tus jugadas, egresos e ingresos de dinero entonces te convencen por ese lado y también juegan con la desesperación. Es una larga historia, pero para el que lea no confíen en NADIE QUE LES PIDA DINERO PARA PAGAR EL PREMIO.
No tengo idea cómo se puede hacer para reclamar esto o si ustedes podrían actuar de intermediarios.
Бих казал, че подобна ситуация може да се реши с банката по отношение на възстановяването на плащането. Може би опитайте да попитате там дали е възможно или не. Вероятно бих опитал всички опции, които биха били налични, въпреки че не съм сигурен какво ще последва след това.
Очевидно много съжалявам, че се е стигнало до подобна ситуация и че се е получило по този начин. Но като се има предвид това, трябва да бъдете много внимателни в случаи като този и да разгледате подробностите и със сигурност да не се доверявате, докато не потвърдите, че лицето действително работи за определено казино.
Надявам се да не ти се случи нищо подобно.
I would say that such a situation could be dealt with the bank regarding the chargeback. Maybe try to ask there whether it is possible or not. I would probably try all the options that would be available although I am not sure what would follow after that.
Obviously I am very sorry that a similar situation has arisen and that it has turned out this way. But that being said, you have to be very careful in cases like this and look at the details and certainly don't trust until you verify that the person is actually working for a particular casino.
I hope nothing like this happens to you again.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.