ФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от DeeDragee
|
58514 преглеждания 205 отговора |
|
1...8 9 1011
Добавете пост
Dandosch
преди 2 години

Поне все още завършвате това с положителен баланс. Знам, че не е много, но може да е много по-лошо.

Както и да е, надявам се всички възможни играчи да прочетат това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей! Играх в казино Jupi и първо спечелих 10 000 евро, получих информация, че акаунтът ми е потвърден, но когато трябваше да изтегля 500 евро, получих, че трябва да изпратя друг идентификационен номер. От няколко седмици върви напред-назад с документи. Помолени да помолят комарджия за помощ при подаването на жалба, но му беше отказано, тъй като те рекламират Jupi casino като добро казино за игра. Уморен и влязох и играх отново, така че сега печалбите ми са до 25 000 евро, но не знам дали някога ще извадя печалбите си? някой получавал ли е плащане от Jupi casino? Не трябва ли да е незаконно да се мамят играчите с техните печалби? ето информация за добавката, която за съжаление има няколко казина: Jupi Casino е онлайн казино, стартирано през 2021 г., използващо 80 доставчици на софтуер, включително Net Entertainment, Microgaming и Betsoft Gaming. Той е собственост и се управлява от Famagousta BV, е лицензиран и регулиран от правителството на Кюрасао.


Как сайтовете за игри могат да препоръчват казина, които измамват играчите?

Все още чакам отговор на моя документ и няма да получа времева линия, когато получа отговор, това е изключително разочароващо и как тогава да получа 25 000 евро, когато можете да вземете само теглене на 500 евро и да не правите повече тегления за тегленето на 500 евро се изплаща. Какво да направя????

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Бихте ли изпратили жалба чрез нашия уебсайт? Не казвам, че ще помогнем на 100%, но може да опитаме. Ако се окаже, че написаното от вас е реално, бихме могли да ги добавим в нашия черен списък.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
shine0909
преди 2 години

Здравейте.

Бих искал да ви посъветвам да подадете жалба тук . Както Даниел предложи по-рано:

"Не казвам, че ще помогнем на 100%, но може да опитаме. Ако се окаже, че написаното от вас е истинско, бихме могли да ги добавим към нашия черен списък."

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, благодаря и на двамата за бързите отговори, ще подам жалба. Наистина бях озадачен, че Ask Gambler не е подал жалбата ми? има толкова много сайтове, които имат добавка и препоръчват играч да играе в Jupi casino. Все още не съм получил отговор от Jupi и те отказват да ми дадат времева рамка, когато акаунтът ми бъде потвърден с ID № 2 освен шофьорската ми книжка.

Автоматичен превод:
shine0909
преди 2 години

Здравейте,

винаги се радваме да помогнем.

Моля, дайте малко време на нашия екип за оплаквания. Скоро ще стигнат до вас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Невероятно е, че казино, което е оценено толкова лошо от вас, получава само най-високи оценки от Askgambler. Или всички са фалшиви, или не разбирам защо има толкова различни преценки. Например, защо няма рейтинг на Askgambler от Dandosch? Потърсих го, но е посочен само неговият неразкрит случай. Така повече ще попаднат на това казино и като мен ще имат усещането, че всичко е наред с тях. Едва сега, когато осъзнах колко бавна е проверката, наострих уши и веднага прочетох само лоши неща тук и на практика си отписах парите. Единственото хубаво нещо е, че определено няма да играя повече и се подготвям за това, че може да мине много време, преди да си видя отново парите.

Автоматичен превод:
Lastsamurai
преди 2 години

Здравейте,

има доста просто обяснение. Разработихме доста сложен процес как да оценим всяко казино. Ние също така следим оплакванията, така че всеки път, когато казино направи нещо несправедливо, ние реагираме и репутацията му може да бъде засегната.

Просто прочетете раздела "Обяснение на репутацията " и проверете оплакванията .

Автоматичен превод:
Cashmo99
преди 2 години

О, съжалявам, че прочетох това...

Репутацията им е 0,8 от 10 точки, така че най-вероятно е както казахте 😔.


Освен това имаме информация, че:

Това казино има несправедливо правило, което ограничава колко играчи могат да спечелят въз основа на общата им депозирана сума (дори когато играят без бонус). Ако депозирате само малка сума, потенциалните ви печалби ще бъдат ограничени.

Сега се чудя колко сте депозирали там, за да можете да поставите тегленето на общо 40к?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кажете ми името на хазарта, за да изпратя рекламация, моля. Винаги ми искат нови документи

Автоматичен превод:
619619111
преди 2 години

Здравей,

изглежда, че имате проблем с процеса на проверка. Моля ви да се опитате да предоставите всички документи, които ви искат. Това е най-лесният начин.

Има ли някакъв конкретен документ, който не можете да предоставите, чудя се?

Не съм сигурен обаче за какъв хазарт говориш. Ако е доставчик на лиценз, трябва да намерите тази информация на уебсайта на казиното:

file


и тук:

file

Можете също да подадете жалба чрез Casino Guru Resolution Center:

https://casino.guru/complaints/create




Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да ми дадете имейл, за да поискам теглене от това казино? Дори регулаторът?

Автоматичен превод:
619619111
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че проблемът ви продължава.

Моля, проверете тези екранни снимки и за двата контакта

Антителефонен контакт:

file

имейл за поддръжка на казино - вече е публикуван:

file

Честно казано, Antilephone не е най-добрият авторитет, когато става въпрос за помощ на играчите.


Автоматичен превод:
преди 2 години

file Всеки желаещ да се присъедини. Моля те, просто недей. Както някой каза те са престъпници. Те не плащат. Това е главоболие след главоболие с kyc, никога не се срещате с техните части, защото те не искат да го правите. Вашето теглене ще остане висящо и висящо и в крайна сметка вероятно ще се изкушите да го използвате и да го загубите. Така че колкото повече хора публикуват неща като това, толкова повече хора знаят да търсят другаде. Имам предвид защо да депозирате трудно спечелените си пари и никога да не видите печалбите си. Всъщност е кражба. Научаваш се по трудния начин. Те нямат намерение да изплащат нищо, така че, моля, потърсете другаде, напишете си домашното, защото това са най-ниските от най-ниските. Никой не пука за клиентите си

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Здравейте,

това банково извлечение е стандартна част от процеса KYC, така че не бих го приел като доказателство, че това казино е измама. Мисля, че няколко други аспекта говорят, че това казино не е добро :

file

За съжаление не сте проверили нашия уебсайт, преди да започнете да играете там. 🙁




Автоматичен превод:
преди 2 години

Шокиращ уебсайт. Имат проблеми в технологията си, при които екранът става празен и не можете да гледате как вашият залог, който сте направили, се изпълнява, но парите все още се вземат ad nw, те току-що ме затвориха, ако акаунтът ми, докато гледах състезание

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Здравейте,

Моля, знаете ли защо акаунтът ви е затворен? Бих казал, че вероятно се дължи на проверката на акаунта, някои казина го правят.

Ако се опитате да получите достъп до акаунта си, можете ли да видите някакви предупреждения или информация?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Приключих с тях. Изпратих им паспорта си, банково извлечение, снимки на дебитна карта, която използвах, и те поискаха екранна снимка на транзакция на депозит, който направих. Те са кошмар. Престъпници в най-добрия случай

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Здравейте,

Знам, че това казино има ужасна репутация, но имайте предвид, че казиното трябва да е 100% сигурно, че вие сте направили депозита, играли сте и сте спечелили. За съжаление, казиното не може да си позволи лукса да се срещне с вас "лице в лице" за проверка, така че работи по следния начин.

От друга страна, би било само по-добре, ако вместо това си намерите прилично казино.

Нуждаете се от съвет? Просто проверете списъка с препоръчаните казина .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Нямам проблеми с което и да е предприятие, което извършва проверки и т.н. Разбирам необходимостта да съм сигурен. Но въпросът тук е, че те вземат вашите депозити и нямат нищо против кой сте, имам предвид, че може да сте непълнолетен или преди това да сте се самоизключили. Искам да кажа, че проблемите, които започват да имат, са когато спечелите и искате да се оттеглите. Тогава всички ненужни неща продължават. Познавам компании, които ви позволяват да качвате неща и те се проверяват веднага и също така познавам компании, които се оттеглят незабавно в рамките на 10 минути след проверката.


Но да, 💯 процентът ви е прав, те са най-долното стъпало на стълбата и не мога да разбера как имат клиенти. Бих си представил, че е само въпрос на време b4 те да излязат от бизнеса. Но разбирам какво казваш. Наздраве добър ден

Автоматичен превод:
1...8 9 1011
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини