НачалоФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 години от DeeDragee
|
63 091 преглеждания 205 отговора |
|
1...7 8 9...11
преди 2 години

Става все по-странно .. първо изплащането ми беше отменено, защото фамилията ми има умляут .... Тогава трябва да извадя умляута. Сега уж са отменили изплащането ми, защото извадих умляута 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Явно просто не искат да плащат повече!

Автоматичен превод:
преди 2 години

И какво се случва с €4,000.00? Ами ако закрия акаунта си там?

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Здравейте,

Просто исках да кажа, че ние винаги сме на страната на справедливостта. Поради много широк опит в хазартната индустрия, нашият екип за оплаквания винаги прилага разумна гледна точка. Затова толерираме, че в някои случаи „KYC", както и някои плащания, може да отнеме повече от 3 дни общо.

Ако си спомням правилно, някои предишни тегления изведнъж изчезнаха, но все пак бяха платени.





Автоматичен превод:
преди 2 години

„Според нашите условия има случаи, в които трябва да проучим допълнително от съображения за сигурност. В резултат на това може да има забавяне на плащанията.

Вашият акаунт е потвърден и тегленето ви ще бъде обработено възможно най-скоро."

Този имейл дойде вчера...

Просто искам всички да бъдат част от това, което се случва 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Играна вчера на Vulkan Vegas. Като нов член. Спечелих 1500 евро. В рамките на 12 часа бях напълно потвърден и имах парите в сметката си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждаш ли? Бяхте платени във Vulkan Vegas в рамките на 12 часа. Имаме пълни теми от играчи (предимно немски), които се оплакват от бавно теглене във Vulkan Vegas.

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/vulkan-vegas-casino---general-discussion

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-casino-does-not-pay-winnings

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-blocking-user-when-wanted-to-withdraw

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/please-help--vulkan-vegas-does-not-pay-out-winnings


За вас Vulkan е най-бързото, за други друго казино може да бъде най-бързо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

.. не мога да вляза в чата цял ден. Правят се опити за изтегляне на изплащането през уикенда. Така че имам нужда от повече от 1 седмица за изплащане от 500,00 €!! Това не трябва ли да е измама?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Измамата е случаят, когато депозирате пари и никога не получавате пари, дори ако спечелите. Ако не ви плащат от казиното и не ви дадат никаква основателна причина за това, тогава да, това е измама.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За мен това е измама!! Вчера бяха изплатени още €500.00. Вече са изплатени общо 1500,00 евро. Моята нова заявка за теглене от вчера беше отменена отново днес. Сега трябва да кача допълнително доказателство за адрес и самоличност. Казиното вече има 15!!! вземете документи от мен. И това продължава и продължава... акаунтът никога няма да бъде напълно потвърден. С много усилия, €500.00 се изплащат на всеки 10 дни, преди да трябва да качите нови документи. Сега трябва да изчакам три дни... и след това мога да поискам изтеглянето отново. Бла бла бла... и това не е измама ?? Как наричаш нещо такова?

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Наричам това непрофесионално поведение от казиното, лоша поддръжка на клиенти и лошо обслужване на играчите. Като се има предвид изключително лошата им репутация, наистина съм изненадан, че дори одобриха няколко тегления. Просто ще им предоставя всичко, което искат отново и отново, ще взема парите и ще избягам от тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще се придържам към думата "измама". Депозирах пари, играх и спечелих. Качих всички документи и поисках правилно плащане. Винаги съм се държал коректно. Плащането се отказва отново и отново по различни причини. Очевидно те искат да удължат изплащанията и да дразнят играча. Така че за мен те са измамници.

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Би било хубаво, ако можете да изберете някое прилично казино вместо това - спрете да натискате късмета си повече от необходимото.

Както вече беше споменато: „Като се има предвид изключително лошата им репутация, наистина съм изненадан, че дори одобриха няколко тегления."

Не се колебайте да попитате тук и не се колебайте да разгледате.


Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Не казвам, че са готини и не одобрявам това, което правят. Просто казвам, че доколкото ти плащат, това е успех.

Автоматичен превод:
преди 2 години

В момента не плащате повече пари. Отново ще ви трябва доказателство за адрес. Всички документи, които се приемат, вече са качени от мен. Нямам повече документи, които мога да предоставя. И това е.. искат документи и в същото време не приемат повече.

Мога само да предупредя всички да не играят в казината на Famagousta. Никога!

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Доколкото разбирам не са изпълнили цялата спечелена сума до момента. Не съм сигурен дали разбирам правилно, че сега обаче искат допълнителни документи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Досега сте платили само €1500. 3500 € все още са на сметката. Те вече не плащат и искат доказателство за адрес всеки ден. Аз обаче вече качих всичко. Ако кача текущи документи от моята банка, те вече не се приемат. Също така сметки за GEZ или мобилен телефон. Вече нищо не се приема. Искат сметка за газ. Но аз нямам това. Освен това документите не трябва да са по-стари от 3 месеца. Досега съм качил 28 документа

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

О, сигурно е разочароващо!

Честно казано, дори и да качите всичко, което сега изискват, няма сигурност, че ще продължат с останалата част от плащането, честно казано.

Можете да играете тяхната игра и да правите точно това, което те искат. Може би просто се опитват да намерят нещо, което не можете да качите, за да имат друго извинение...

Все още намирам за много подозрително защо биха искали допълнително доказателство, ако вече са платили част?

Казаха ли ви някаква причина, моля?

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Какво ще кажете да помолите някоя институция да ви предостави такъв документ? Например помолете банка да ви изпрати банково извлечение на хартиен носител.

Автоматичен превод:
преди 2 години

До ден днешен нищо не се е случило. Всичките ми тегления бяха отхвърлени. Наскоро качих официално писмо от моята здравноосигурителна компания - отхвърлено и няма да бъде прието. Сега качих извлечението от кредитната си карта (всъщност не исках да го правя). Да видим какво следва..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация: Имах блокиран акаунт. Те трябва да дарят парите 😉 Не се чувствайте повече като такива кучи синове. Никога повече. Все пак получих 700 евро плюс, защото депозирах само 800 евро и в крайна сметка изплатих 1500 евро. 3500 евро изчезнаха. Майната му... и всъщност не е знак за подкрепа тук в сайта. С изключение на глупави клюки и безсмислени съвети.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Дори не искат да ми блокират акаунта. Такъв престъпен товар! Дано успях да разубедя единия или другия играч да инвестира в такова казино.


Те са измамници! 3500€ не бяха изплатени и сега ги няма! Така че стойте далеч от Famagousta Casino!!!!!!

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини