ФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от DeeDragee
|
58554 преглеждания 205 отговора |
|
1...9 10 11
Добавете пост
Antrimlisa
преди 2 години

Здравейте,

Искам да вярвам, че тук има казина, където можете да се потвърдите с лекота и почти моментално.

За съжаление, много казина започват с проверката едва след като играчът изпрати първото теглене, така че не всеки един регистриран човек преминава през нея и персоналът може да спести време. Съветваме играчите да поискат проверката след регистрация, ако казиното каже категорично „не", тогава това не ми звучи много професионално.

Можете ли да си представите какво би било, ако KYC беше задействан от първия депозит?

Само си мисля на глас сега. 🙂


Приятен ден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Започнах незабавно KYC, прекарах много време в четене на техните правила и какво искат и отново не трябва да им се разрешава да приемат депозити, докато проверката не приключи. Но живееш и се учиш. Това е грабеж буквално през деня, който им се измъква. Изпил съм ги и техните игри и грабежи. Те трябва да бъдат затворени и колкото повече хора публикуват и имат лоши преживявания, не виждам как ще останат отворени. За Бога се надявам да загубят и в крайна сметка да бъдат затворени или да се наложи да затворят. Те са прости и обикновени мошеници.

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Е, следващия път можете да започнете, като проверите казиното тук, на уебсайта на Casino Guru, в този случай можете да разберете, че това не е подходящо място за игра, сигурен съм:

https://casino.guru/jupi-casino-review

Целта ни е да предупредим играчите, така че да не се налага да рискуват сами.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Казино Jupi определено е мошеник. Докладвал съм ги на техния регулаторен орган. Те буквално откраднаха пари от мен, като използваха неправилни кодове на търговци, които позволяват карти като моята, които не позволяват преминаването на хазартни транзакции. Tje кодираха, който използваха, заобиколиха банката и блокирането на картата и ако това не е измама, ще не знам какво да кажа

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Здравейте,

това ми звучи доста взискателно. Как точно казиното направи това, моля? 🤔

Както и да е, уведомете ни как се развиват нещата с регулатора.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file сега прочетете всичко за това, какво искате да кажете, звучи взискателно?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някаква причина, поради която не сте отговорили

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега, след като видяхте доказателствата за себе си, има ли нещо, което можете да направите, за да ми помогнете да си върна приблизително 1000 евро, взети от това, което направиха. Ще бъда много благодарен. Не бих публикувал нещо, което да е невярно. Но доказателствата, които ви предоставих. Както виждате, е точно както казах.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма отговор от администратора.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file сега прочетете всичко за това, какво искате да кажете, звучи взискателно?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Ще отговоря на всички ваши публикации наведнъж:

ние предоставяме форума, а не чата на живо - надявам се, че усещате разликата. Може би един ден ще можем да отговаряме най-често.

Честно казано, това, което банката ми отговори, има смисъл за мен. Банката не може да различи такива плащания в реално време, затова тези кодове на категория са важни.

Надяваме се, че регулаторът ще ви помогне.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, разбира се, казаното от банката има смисъл. Ето защо казах, че това, което са направили казиното, е измама и са играли много подло. Това е всичко, което се опитвах да отбележа. Това, което направиха, е подло и нечестно.

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Здравейте,

Разбрах мисълта ти.

Не мога да кажа дали неподходящият код е зададен нарочно или не, но мога да си представя, че това е нещо, на което не можете да повлияете, но въпреки това ви създава проблеми и не е добре.

Затова бих искал да знам как процедира регулаторът в такъв случай.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не съм сигурен дали имам правилните данни за контакт с регулаторите. Знаете ли дали това е. Всяка помощ, която имате, би била чудесна и да, ще ви уведомя. Това е имейл адресът, на който се обърнах и към тях. аз nfo@gcb.cw

Автоматичен превод:
Antrimlisa
преди 2 години

Виждам, че казиното е лицензирано под Antillephone:

„Тази услуга работи съгласно лиценз № 8048/JAZ, издаден на Antillephone, упълномощен и регулиран от правителството на Кюрасао."

валидаторът изглежда така:

file

Посоченият имейл адрес е:

certria@gaminglicences.com

Бих използвал и двете обаче.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка.

Ще прикача отговора на казината, който получих днес. Също така го препратих на техния регулаторен орган, но не получих никакъв отговор от тях. file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че беше втората част, сега ще прикача първата част file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви много за цялата ви помощ и съвети. Изпратих вашата кореспонденция както до казиното, така и до моята банка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че беше втората част, сега ще прикача първата част file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих искал да добавя, че може да е причинено от доставчика на плащания, от друга страна, тези категории са много важни и трябва да бъдат зададени правилно. Надявам се да получите някакъв отговор от регулатора.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, не бих задържал дъха си, ако трябва да съм честен. Изпратих имейл адреса, който ми дадохте, на регулатора и не чух нищо. Не знайте дали е вярно или не, но също така чух, че хазартните власти curaco не са толкова строги, колкото комисаря по хазарта. Така че дали изобщо ще си направят труда да отговорят, не знам. Но благодаря и ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих известие от моята банка днес със сигурност изглежда, че дори не искат да разследват. Те казаха, че екипът за връщане на таксата ще го разгледа, но просто имам чувството, че няма да направят нищо от това. Много обезсърчаващо. Вижте прикачения файл file

Автоматичен превод:
1...9 10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини