НачалоФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 7)

 от DeeDragee
|
72 698 преглеждания 209 отговора |
|
1...6 7 8...11
Dandosch

Точно както първото ви, плащането беше изчезнало и беше на същия ден

Автоматичен превод:

Е страхотно.. тогава все още мога да се надявам, че няма да прецакат нещата и че парите ще дойдат днес или утре..

Автоматичен превод:
Dandosch

На мен ми се струва много непрофесионално, по-скоро когато един човек не знае какво правят другите, така че той/тя обърка нещата...

Както и да е, мисля, че ще ви бъде платено изцяло.

Автоматичен превод:

... второто изплащане от €500,00 беше получено днес ...

Автоматичен превод:
Dandosch

Здравейте, радвам се да чуя това - продължавайте! 🙂

Автоматичен превод:

Актуализация: След първото ми успешно изплащане на 17 февруари, поисках следващото изплащане на същия ден. Още вчера, на 21.02. исканото от мен теглене вече не може да бъде намерено под елемента "предстоящи тегления" и очевидно беше обработено успешно. За разлика от преди, парите бяха в сметката ми в същия ден. Все още чакам да влязат парите. В чата ми казаха, че може да минат 3-5 дни, докато пристигнат парите. (Абсолютно не е правилно, защото международните преводи отнемат максимум 1 работен ден). Е, все пак добре, стига парите да дойдат. Разбира се, вчера кандидатствах за третото изплащане от €500.00. Днес това плащане беше анулирано. Причина: В казиното липсва официален документ от моя доставчик на мобилен телефон. Въпреки че две изплащания вече са обработени и въпреки че този документ, разбира се, е качен преди 2 седмици! Така че драмата продължава...

Автоматичен превод:

Искам само да кажа, че 3-5 дни за пристигането на парите е АБСОЛЮТНО ПРАВИЛНО. Особено когато става въпрос за международен трансфер. Изпращам пари в чужбина доста често и почти никога не се случва да стигнат до другата сметка на следващия ден. Работех и в онлайн казино, така че знам колко време хората обикновено трябваше да чакат парите да стигнат до банковите им сметки.

Edited
Автоматичен превод:

Актуализация: Последното поискано теглене вече е преди повече от 72 часа. Нищо не се случва. В чата ми казват, че ще се погрижат при първа възможност. НЕПРАВИЛНО

Жалбата до AskGamblers е отворена отново от мен


Автоматичен превод:
Dandosch

Няма смисъл да подавате жалба след 72 часа чакане. Предполагам, че жалбата ще бъде отхвърлена. В това бихме направили като CasinoGuru.

Edited
Автоматичен превод:

Жалбата беше публикувана преди дни и сега е възобновена. Вече са извършени две изплащания. От 7 февруари 2022 г.! Това са почти 3 седмици! Винаги се утешаваш. Човек винаги се сблъсква с неверни твърдения. И сега казиното дори не се придържа към собствените си условия. Там пише, че тегленията могат да отнемат максимум 72 часа. И така, на коя страна сте в CasinoGuru?

Автоматичен превод:

За мен няма особен смисъл казиното да заблуждава и спира собствените си клиенти по такъв начин.

Автоматичен превод:

Още повече, че това не е първото оплакване от казиното и всички със същия проблем! Всички други казина плащат веднага, ако го потвърдите, защото това не отнема 5 дни! Най-добрият пример е playamo, също казино Curacao. Изплащанията, ако сте потвърдени, отнемат 3 часа и блъскат сметката ви и това също са чуждестранни преводи

Автоматичен превод:

Играна вчера на Vulkan Vegas. Като нов член. Спечелих 1500 евро. В рамките на 12 часа бях напълно потвърден и имах парите в сметката си.

Автоматичен превод:

.. не мога да вляза в чата цял ден. Правят се опити за изтегляне на изплащането през уикенда. Така че имам нужда от повече от 1 седмица за изплащане от 500,00 €!! Това не трябва ли да е измама?

Автоматичен превод:

След почти 4 дни чакане, заявката ми отново е отменена. Това е най-голямата измама, която съм преживявал. Толкова мръсен магазин!! няма да си взема парите

Автоматичен превод:

file това е официалният отговор.

Автоматичен превод:

Сега трябва да поискам ново плащане. Без да са получили информация за отказа.

Автоматичен превод:

Сега написах имейл, заплашвайки казиното със съдебни действия. Ще използвам всичко, което ми е на разположение, за да получа печалбите си. толкова ми е писнало. Това са абсолютни измамници и нищо друго. Ще изпратя всички доказателства до Antilephone NV под формата на жалба и ще се обърна към правителството на Кюрасао с моята молба. Дали и какво ще излезе - не знам. Няма да си получа парите така или иначе. Вече сте изтеглили общо €1,000.00 и нищо за повече от 1 седмица. Не съм играл в казиното от две седмици. Напълно възможно е сега акаунтът ми да бъде блокиран. Предупреждавам ВСИЧКИ за това казино или казина от Famagousta BV Не играйте там при никакви обстоятелства. Това е абсолютната измама.

Автоматичен превод:

filefile Така че и ти ми вярваш. Изплащането е това, което вече публикувах отново. След като последният беше отменен без причина след повече от 3 дни.

Автоматичен превод:

Такива копелета!

Автоматичен превод:

4000 € току що изчезна ..

Автоматичен превод:
1...6 7 8...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини