преди 2 години
Точно както първото ви, плащането беше изчезнало и беше на същия ден
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
0
Точно както първото ви, плащането беше изчезнало и беше на същия ден
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
Е страхотно.. тогава все още мога да се надявам, че няма да прецакат нещата и че парите ще дойдат днес или утре..
Well great .. then I can still hope that they don't screw things up and that the money will come in today or tomorrow ..
Na super .. dann kann ich jetzt auch noch hoffen,, dass die keinen Mist bauen und das Geld heute oder morgen eingeht ..
На мен ми се струва много непрофесионално, по-скоро когато един човек не знае какво правят другите, така че той/тя обърка нещата...
Както и да е, мисля, че ще ви бъде платено изцяло.
To me, it seems very unprofessional more like when one person does not know what the others are doing so he/she messes things up...
Anyway, I think, you will be paid in full.
... второто изплащане от €500,00 беше получено днес ...
... the second payout of €500.00 was received today ...
… die zweite Auszahlung über 500,00€ ist heute eingegangen …
Здравейте, радвам се да чуя това - продължавайте! 🙂
Hello, glad to hear this - keep going! 🙂
Актуализация: След първото ми успешно изплащане на 17 февруари, поисках следващото изплащане на същия ден. Още вчера, на 21.02. исканото от мен теглене вече не може да бъде намерено под елемента "предстоящи тегления" и очевидно беше обработено успешно. За разлика от преди, парите бяха в сметката ми в същия ден. Все още чакам да влязат парите. В чата ми казаха, че може да минат 3-5 дни, докато пристигнат парите. (Абсолютно не е правилно, защото международните преводи отнемат максимум 1 работен ден). Е, все пак добре, стига парите да дойдат. Разбира се, вчера кандидатствах за третото изплащане от €500.00. Днес това плащане беше анулирано. Причина: В казиното липсва официален документ от моя доставчик на мобилен телефон. Въпреки че две изплащания вече са обработени и въпреки че този документ, разбира се, е качен преди 2 седмици! Така че драмата продължава...
Update: After my first successful payout on February 17th, I requested the next payout on the same day. Already yesterday, on 02.21. my requested withdrawal was no longer to be found under the item "pending withdrawals" and was apparently processed successfully. Unlike before, the money was in my account on the same day. I'm still waiting for the money to come in. In the chat I was told that it can take 3-5 days for the money to arrive. (Absolutely not correct, because international transfers take a maximum of 1 working day). Well, still okay, as long as the money comes in. Of course I applied for the third payout of €500.00 just yesterday. Today this payment was then canceled. Reason: The casino lacks an official document from my cell phone provider. Although two payouts have already been processed and although this document was of course uploaded 2 weeks ago! So the drama goes on...
Update: Nach meiner ersten erfolgreichen Auszahlung vom 17.02., habe ich am selben Tag die nächste Auszahlung beantragt. Bereits gestern, am 21.02. war meine beantragte Auszahlung nicht mehr unter dem Punkt „ausstehende Auszahlungen" zu finden und wurde scheinbar erfolgreich bearbeitet. Das Geld war, nicht wie zuvor, am selber Tag auf meinem Konto. Auch heute warte ich noch auf den Eingang des Geldes. Im Chat sagte man mir, dass es 3-5 Tage dauern kann, bis das Geld eingeht. (Absolut nicht richtig, denn Auslandsüberweisungen dauern maximal 1 Werktag). Naja, dennoch okay, solange das Geld eingeht. Natürlich habe ich dann gleich gestern die dritte Auszahlung über 500,00€ beantragt. Heute wurde diese Auszahlung dann storniert. Begründung: Dem Casino fehlt ein offizielles Dokument meines Handyanbieters. Obwohl schon zwei Auszahlungen bearbeitet wurden und obwohl dieses besagte Dokument natürlich schon vor 2 Wochen hochgeladen wurde! Das Theater geht also weiter …
Искам само да кажа, че 3-5 дни за пристигането на парите е АБСОЛЮТНО ПРАВИЛНО. Особено когато става въпрос за международен трансфер. Изпращам пари в чужбина доста често и почти никога не се случва да стигнат до другата сметка на следващия ден. Работех и в онлайн казино, така че знам колко време хората обикновено трябваше да чакат парите да стигнат до банковите им сметки.
I just want to say that 3-5days for the money to arrive is ABSOLUTELY CORRECT. Especially when it's an international transfer. I send money internationally quite often and it almost never happen that they reach the other account on the next day. I also worked in an online casino so I know how long time people usually had to wait for the money to reach their bank accounts.
Актуализация: Последното поискано теглене вече е преди повече от 72 часа. Нищо не се случва. В чата ми казват, че ще се погрижат при първа възможност. НЕПРАВИЛНО
Жалбата до AskGamblers е отворена отново от мен
Update: Last requested withdrawal is now more than 72 hours ago. Nothing happens. In the chat they tell me that they will take care of it as soon as possible. INCOMPREHENSIBLE
Complaint to AskGamblers has been reopened by me
Update: Zuletzt beantragte Auszahlung ist nun mehr als 72 Stunden her. Nichts passiert. Im Chat sagt man mir, dass man sich so schnell es geht darum kümmert. UNFASSBAR
Beschwerde bei AskGamblers wurde wieder eröffnet von mir
Няма смисъл да подавате жалба след 72 часа чакане. Предполагам, че жалбата ще бъде отхвърлена. В това бихме направили като CasinoGuru.
It makes no sense to submit a complaint after 72 hours of waiting. I suppose the complaint is going to be reject. At the that's we would do as CasinoGuru.
Жалбата беше публикувана преди дни и сега е възобновена. Вече са извършени две изплащания. От 7 февруари 2022 г.! Това са почти 3 седмици! Винаги се утешаваш. Човек винаги се сблъсква с неверни твърдения. И сега казиното дори не се придържа към собствените си условия. Там пише, че тегленията могат да отнемат максимум 72 часа. И така, на коя страна сте в CasinoGuru?
The complaint was published days ago and has now been reopened. Two payouts have now taken place. Since February 7th, 2022! That's almost 3 weeks! You are always comforted. One is always confronted with false statements. And now the casino doesn't even stick to its own terms and conditions. There it is written that withdrawals may take a maximum of 72 hours. So which side are you on CasinoGuru?
Die Beschwerde wurde schon vor Tagen veröffentlicht und nun wiedereröffnet. Es haben jetzt zwei Auszahlungen stattgefunden. Seit dem 7.2.2022! Das sind fast 3 Wochen! Immer wieder wird man vertröstet. Immer wird man mit falschen Aussagen konfrontiert. Und nun hält man sich seitens des Casinos nicht mal an die eigenen AGB‘s. Dort steht geschrieben, dass Auszahlungen maximal 72 Stunden dauern dürfen. Also auf welcher Seite seid ihr, CasinoGuru?
За мен няма особен смисъл казиното да заблуждава и спира собствените си клиенти по такъв начин.
To me it doesn't make much sense that a casino should fool and stall its own customers in such a way.
Für mich macht es eher keinen Sinn, dass ein Casino seine eigenen Kunden derart verarscht und hinhält.
Още повече, че това не е първото оплакване от казиното и всички със същия проблем! Всички други казина плащат веднага, ако го потвърдите, защото това не отнема 5 дни! Най-добрият пример е playamo, също казино Curacao. Изплащанията, ако сте потвърдени, отнемат 3 часа и блъскат сметката ви и това също са чуждестранни преводи
Especially since it's not the first complaint about the casino, and everyone with the same problem! All other casinos pay immediately if you verify it, because it doesn't take 5 days! The best example is playamo, also a curacao casino. Payouts if you are verified take 3 hours and bang on your account and these are also foreign transfers
Zumal es ja nicht die erste Beschwerde über das Casino ist , und alle mit den gleichen problem !! Alle anderen casinos zahlen wenn man verifiziert sofort da dauert es keine 5 tage ! Bestes beispiel playamo auch ein curacao Casino Auszahlungen wenn man verifiziert ist dauern 3 stunden und zack aufm Konto und das sind auch auslandsübwrweisungen
Играна вчера на Vulkan Vegas. Като нов член. Спечелих 1500 евро. В рамките на 12 часа бях напълно потвърден и имах парите в сметката си.
Played yesterday on Vulkan Vegas. As a new member. I won €1500. Within 12 hours I was fully verified and had the money in my account.
Gestern auf VulkanVegas gespielt. Als neues Mitglied. Ich habe 1500€ gewonnen. Innerhalb von 12 Stunde war ich voll verifiziert und hatte das Geld auf dem Konto.
.. не мога да вляза в чата цял ден. Правят се опити за изтегляне на изплащането през уикенда. Така че имам нужда от повече от 1 седмица за изплащане от 500,00 €!! Това не трябва ли да е измама?
.. can't get into the chat all day. Attempts are made to pull the payout over the weekend. So I need more than 1 week for a payout of 500.00 €!! Isn't that supposed to be a scam?
.. komme den ganzen Tag nicht mehr in den Chat. Man versucht, die Auszahlung über das Wochenende hinzuzuziehen. Damit benötige ich also mehr als 1 Woche für eine Auszahlung über 500,00€!! Das soll kein eindeutiger Betrug sein ??
След почти 4 дни чакане, заявката ми отново е отменена. Това е най-голямата измама, която съм преживявал. Толкова мръсен магазин!! няма да си взема парите
After almost 4 days of waiting, my request has now been canceled again. It's the biggest scam I've ever experienced. Such a filthy shop!! I won't get my money
Nach fast 4 Tagen Wartezeit wurde meine Anfrage nun erneut storniert. Es ist der größte Betrug, den ich jemals erfahren habe. So ein DrecksLaden!! Ich werde mein Geld nicht bekommen
Сега трябва да поискам ново плащане. Без да са получили информация за отказа.
Now I have to request a new payment. Without having received information about the rejection.
Nun soll ich eine erneute Auszahlung beantragen. Ohne dass ich Informationen zur Ablehnung bekommen habe.
Сега написах имейл, заплашвайки казиното със съдебни действия. Ще използвам всичко, което ми е на разположение, за да получа печалбите си. толкова ми е писнало. Това са абсолютни измамници и нищо друго. Ще изпратя всички доказателства до Antilephone NV под формата на жалба и ще се обърна към правителството на Кюрасао с моята молба. Дали и какво ще излезе - не знам. Няма да си получа парите така или иначе. Вече сте изтеглили общо €1,000.00 и нищо за повече от 1 седмица. Не съм играл в казиното от две седмици. Напълно възможно е сега акаунтът ми да бъде блокиран. Предупреждавам ВСИЧКИ за това казино или казина от Famagousta BV Не играйте там при никакви обстоятелства. Това е абсолютната измама.
I have now written an email threatening the casino with legal action. I'll use whatever is available to me to get my winnings. I'm so fed up. These are absolute scammers and nothing else. I will send all evidence to Antillephone NV in the form of a complaint and I will also approach the Curacao government with my request. Whether and what will come of it - I don't know. I won't get my money either way. You have now withdrawn a total of €1,000.00 and nothing for over 1 week. I haven't played at the casino for two weeks. It is quite possible that my account will now be blocked. I warn EVERYONE against this casino or casinos from Famagousta BV Do not play there under any circumstances. It's the absolute scam.
Ich habe jetzt eine email verfasst und dem Casino mit rechtlichen Schritten gedroht. Alles was mir zur Verfügung steht, werde ich ausreizen, um meine Gewinne zu erhalten. Ich habe die Schnauze sowas von voll. Das sind absolute Betrüger und sonst gar nichts. Ich werde alle Beweise in Form einer Beschwerde an die Antillephone N.V. senden und darüber Hinaus, mit meinem Anliegen an die Regierung in Curacao herantreten. Ob und was dabei herauskommt - ich weiß es nicht. Mein Geld werde ich so oder so nicht erhalten. Sie haben jetzt insgesamt 1.000,00€ ausgezahlt und seit über 1 Woche nichts mehr. Seit zwei Wochen habe ich in dem Casino nicht mehr gespielt. Gut möglich dass mein Account jetzt gesperrt wird. Ich warne JEDEN vor diesem Casino bzw. vor Casinos von der Famagousta B.V. Spielt dort in keinem Fall. Es ist der absolute Betrug.
Така че и ти ми вярваш. Изплащането е това, което вече публикувах отново. След като последният беше отменен без причина след повече от 3 дни.
So that you believe me too. The payout is the one I've now posted again. After the last one was canceled without reason after more than 3 days.
Damit man mir auch glauben schenkt. Die Auszahlung ist die, die ich jetzt erneut gestellt habe. Nachdem die letzte nach über 3 Tagen grundlos storniert wurde.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.