ФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от DeeDragee
|
53825 преглеждания 205 отговора |
|
1...6 7 8...11
Добавете пост
Dandosch
преди 2 години

Точно както първото ви, плащането беше изчезнало и беше на същия ден

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е страхотно.. тогава все още мога да се надявам, че няма да прецакат нещата и че парите ще дойдат днес или утре..

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

На мен ми се струва много непрофесионално, по-скоро когато един човек не знае какво правят другите, така че той/тя обърка нещата...

Както и да е, мисля, че ще ви бъде платено изцяло.

Автоматичен превод:
преди 2 години

... второто изплащане от €500,00 беше получено днес ...

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Здравейте, радвам се да чуя това - продължавайте! 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация: След първото ми успешно изплащане на 17 февруари, поисках следващото изплащане на същия ден. Още вчера, на 21.02. исканото от мен теглене вече не може да бъде намерено под елемента "предстоящи тегления" и очевидно беше обработено успешно. За разлика от преди, парите бяха в сметката ми в същия ден. Все още чакам да влязат парите. В чата ми казаха, че може да минат 3-5 дни, докато пристигнат парите. (Абсолютно не е правилно, защото международните преводи отнемат максимум 1 работен ден). Е, все пак добре, стига парите да дойдат. Разбира се, вчера кандидатствах за третото изплащане от €500.00. Днес това плащане беше анулирано. Причина: В казиното липсва официален документ от моя доставчик на мобилен телефон. Въпреки че две изплащания вече са обработени и въпреки че този документ, разбира се, е качен преди 2 седмици! Така че драмата продължава...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам само да кажа, че 3-5 дни за пристигането на парите е АБСОЛЮТНО ПРАВИЛНО. Особено когато става въпрос за международен трансфер. Изпращам пари в чужбина доста често и почти никога не се случва да стигнат до другата сметка на следващия ден. Работех и в онлайн казино, така че знам колко време хората обикновено трябваше да чакат парите да стигнат до банковите им сметки.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация: Последното поискано теглене вече е преди повече от 72 часа. Нищо не се случва. В чата ми казват, че ще се погрижат при първа възможност. НЕПРАВИЛНО

Жалбата до AskGamblers е отворена отново от мен


Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Няма смисъл да подавате жалба след 72 часа чакане. Предполагам, че жалбата ще бъде отхвърлена. В това бихме направили като CasinoGuru.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Жалбата беше публикувана преди дни и сега е възобновена. Вече са извършени две изплащания. От 7 февруари 2022 г.! Това са почти 3 седмици! Винаги се утешаваш. Човек винаги се сблъсква с неверни твърдения. И сега казиното дори не се придържа към собствените си условия. Там пише, че тегленията могат да отнемат максимум 72 часа. И така, на коя страна сте в CasinoGuru?

Автоматичен превод:
преди 2 години

За мен няма особен смисъл казиното да заблуждава и спира собствените си клиенти по такъв начин.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Още повече, че това не е първото оплакване от казиното и всички със същия проблем! Всички други казина плащат веднага, ако го потвърдите, защото това не отнема 5 дни! Най-добрият пример е playamo, също казино Curacao. Изплащанията, ако сте потвърдени, отнемат 3 часа и блъскат сметката ви и това също са чуждестранни преводи

Автоматичен превод:
преди 2 години

Играна вчера на Vulkan Vegas. Като нов член. Спечелих 1500 евро. В рамките на 12 часа бях напълно потвърден и имах парите в сметката си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

.. не мога да вляза в чата цял ден. Правят се опити за изтегляне на изплащането през уикенда. Така че имам нужда от повече от 1 седмица за изплащане от 500,00 €!! Това не трябва ли да е измама?

Автоматичен превод:
преди 2 години

След почти 4 дни чакане, заявката ми отново е отменена. Това е най-голямата измама, която съм преживявал. Толкова мръсен магазин!! няма да си взема парите

Автоматичен превод:
преди 2 години

file това е официалният отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега трябва да поискам ново плащане. Без да са получили информация за отказа.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега написах имейл, заплашвайки казиното със съдебни действия. Ще използвам всичко, което ми е на разположение, за да получа печалбите си. толкова ми е писнало. Това са абсолютни измамници и нищо друго. Ще изпратя всички доказателства до Antilephone NV под формата на жалба и ще се обърна към правителството на Кюрасао с моята молба. Дали и какво ще излезе - не знам. Няма да си получа парите така или иначе. Вече сте изтеглили общо €1,000.00 и нищо за повече от 1 седмица. Не съм играл в казиното от две седмици. Напълно възможно е сега акаунтът ми да бъде блокиран. Предупреждавам ВСИЧКИ за това казино или казина от Famagousta BV Не играйте там при никакви обстоятелства. Това е абсолютната измама.

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile Така че и ти ми вярваш. Изплащането е това, което вече публикувах отново. След като последният беше отменен без причина след повече от 3 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Такива копелета!

Автоматичен превод:
преди 2 години

4000 € току що изчезна ..

Автоматичен превод:
1...6 7 8...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини