НачалоФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 6)

 от DeeDragee
|
72 063 преглеждания 209 отговора |
|
1...5 6 7...11

Нищо ново за мен в момента. Заявено плащане в размер на 500,00 € на 14.02.22 в 17:06 ч. трябва да бъде не по-късно от 17.02. 17.06 подлежи на редакция. Стискам палци

Автоматичен превод:

... и жалба от мен чрез AskGamblers вече също беше публикувана.

Автоматичен превод:

Получих същия имейл за трети път. По каква причина, дори не мога да кажа.

"Уважаеми клиенти,

Благодарим Ви, че ни предоставихте вашите документи.

Вашите документи са получени и прегледани.

В случай, че е необходима допълнителна документация, ще бъдете информирани от отговорния отдел по имейл."

Въпреки че дори не съм качвал нищо.. просто произволно очевидно


Автоматичен превод:
Dandosch

Или сега отново минават през документите. Всичко е възможно, предполагам.

Автоматичен превод:

Нямам представа дали някога ще получа изплащане. Не съм играл от няколко дни, защото не мисля, че има смисъл да продължавам да играя. Имам €5,000.00 в сметката си. Моето теглене се обработва отново и ми е казано да изчакам 72 часа. не знам какво да правя. Винаги измислят нещо ново. Първо селфито, след това предполагаемата грешно изписана фамилия, след това друг банков документ. Всъщност се чудя какво ще се случи, ако не платят и в същото време 5 000,00 евро останат в сметката

Автоматичен превод:

Определено няма смисъл да продължавам да играем. Трябва да спрете, докато тегленето не бъде обработено и не получите печалбите си.

Автоматичен превод:

Всъщност има нещо положително за докладване. Преди да изтекат 72-те часа, моята заявка за теглене вече е изчезнала и не е била отменена. Парите (500,00 евро) вече са кредитирани по сметката ми и е поискано следващото плащане.


Автоматичен превод:

Поздравления @ Тогава получавате парите си да!! Ще отнеме известно време при €500, но работи!

Автоматичен превод:

Всъщност има нещо положително за докладване. Преди да изтекат 72-те часа, моята заявка за теглене вече е изчезнала и не е била отменена. Парите (500,00 евро) вече са кредитирани по сметката ми и е поискано следващото плащане.


Автоматичен превод:

Честито. 🙂

Така че, ако преброих дните правилно, отне общо 4-5 дни, за да получите плащане, нали?

Автоматичен превод:

Аз съм от 10 февруари. напълно проверен. Включително селфи. След това изплащането действително е могло да се осъществи. Е, ще ви уведомя, ако получа още плащания.

Автоматичен превод:
Dandosch

Да, ако темпото продължи или 5k на сметката, едно изплащане на седмица означава сега още 9 седмици 😀, докато не ви изплатят напълно! Тогава това означава стойте желязо и не пипайте! Или играете в друго казино отстрани или това е било еднократно?! Или защо не вземете добре познато казино? платина или др

Автоматичен превод:
DeeDragee

Бих казал, че тъй като акаунтът е потвърден и първото теглене е обработено, може да е по-бързо от 9 седмици 🙂

Автоматичен превод:

Ще ти кажа как е минало...

Автоматичен превод:

Актуализация: След първото ми успешно изплащане на 17 февруари, поисках следващото изплащане на същия ден. Още вчера, на 21.02. исканото от мен теглене вече не може да бъде намерено под елемента "предстоящи тегления" и очевидно беше обработено успешно. За разлика от преди, парите бяха в сметката ми в същия ден. Все още чакам да влязат парите. В чата ми казаха, че може да минат 3-5 дни, докато пристигнат парите. (Абсолютно не е правилно, защото международните преводи отнемат максимум 1 работен ден). Е, все пак добре, стига парите да дойдат. Разбира се, вчера кандидатствах за третото изплащане от €500.00. Днес това плащане беше анулирано. Причина: В казиното липсва официален документ от моя доставчик на мобилен телефон. Въпреки че две изплащания вече са обработени и въпреки че този документ, разбира се, е качен преди 2 седмици! Така че драмата продължава...

Автоматичен превод:

Не мога да вляза в чата в момента..

Автоматичен превод:

О, човече... какъв магазин!

Автоматичен превод:

Дори не съм сигурен дали второто изплащане от €500 ще ми стигне. 500 евро ги няма и се предполага, че са преведени.

Автоматичен превод:

Сега, след като влязох в чата и се оплаках, отново ми беше изпратен имейл, потвърждаващ, че всички документи са получени и проверени. Сега уж мога да изплатя

Автоматичен превод:

Те просто се опитват да играят за време с всички средства, така че да залагате всичко отново! Не знам защо такова казино все още е на пазара! Има много добри казина в Кюрасао, които се изплащат в рамките на минути (например казина dama nv) и такива казина дърпат всичко в мръсотията

Автоматичен превод:

Да, жалко. Ако поне плащаха постоянно, със сигурност щях да продължа да играя. Но просто няма смисъл така и вече не го докосвам. Не знам дали някога ще го получа

Автоматичен превод:

Случвало ли ви се е също изплащането да е обработено и да са необходими парите, за да стигнат до сметката ви?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини