НачалоФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от DeeDragee
|
63 165 преглеждания 205 отговора |
|
1...5 6 7...11
преди 2 години

Нищо ново за мен в момента. Заявено плащане в размер на 500,00 € на 14.02.22 в 17:06 ч. трябва да бъде не по-късно от 17.02. 17.06 подлежи на редакция. Стискам палци

Автоматичен превод:
преди 2 години

... и жалба от мен чрез AskGamblers вече също беше публикувана.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих същия имейл за трети път. По каква причина, дори не мога да кажа.

"Уважаеми клиенти,

Благодарим Ви, че ни предоставихте вашите документи.

Вашите документи са получени и прегледани.

В случай, че е необходима допълнителна документация, ще бъдете информирани от отговорния отдел по имейл."

Въпреки че дори не съм качвал нищо.. просто произволно очевидно


Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Или сега отново минават през документите. Всичко е възможно, предполагам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нямам представа дали някога ще получа изплащане. Не съм играл от няколко дни, защото не мисля, че има смисъл да продължавам да играя. Имам €5,000.00 в сметката си. Моето теглене се обработва отново и ми е казано да изчакам 72 часа. не знам какво да правя. Винаги измислят нещо ново. Първо селфито, след това предполагаемата грешно изписана фамилия, след това друг банков документ. Всъщност се чудя какво ще се случи, ако не платят и в същото време 5 000,00 евро останат в сметката

Автоматичен превод:
преди 2 години

Определено няма смисъл да продължавам да играем. Трябва да спрете, докато тегленето не бъде обработено и не получите печалбите си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност има нещо положително за докладване. Преди да изтекат 72-те часа, моята заявка за теглене вече е изчезнала и не е била отменена. Парите (500,00 евро) вече са кредитирани по сметката ми и е поискано следващото плащане.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Поздравления @ Тогава получавате парите си да!! Ще отнеме известно време при €500, но работи!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност има нещо положително за докладване. Преди да изтекат 72-те часа, моята заявка за теглене вече е изчезнала и не е била отменена. Парите (500,00 евро) вече са кредитирани по сметката ми и е поискано следващото плащане.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Честито. 🙂

Така че, ако преброих дните правилно, отне общо 4-5 дни, за да получите плащане, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Аз съм от 10 февруари. напълно проверен. Включително селфи. След това изплащането действително е могло да се осъществи. Е, ще ви уведомя, ако получа още плащания.

Автоматичен превод:
Dandosch
преди 2 години

Да, ако темпото продължи или 5k на сметката, едно изплащане на седмица означава сега още 9 седмици 😀, докато не ви изплатят напълно! Тогава това означава стойте желязо и не пипайте! Или играете в друго казино отстрани или това е било еднократно?! Или защо не вземете добре познато казино? платина или др

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Бих казал, че тъй като акаунтът е потвърден и първото теглене е обработено, може да е по-бързо от 9 седмици 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще ти кажа как е минало...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация: След първото ми успешно изплащане на 17 февруари, поисках следващото изплащане на същия ден. Още вчера, на 21.02. исканото от мен теглене вече не може да бъде намерено под елемента "предстоящи тегления" и очевидно беше обработено успешно. За разлика от преди, парите бяха в сметката ми в същия ден. Все още чакам да влязат парите. В чата ми казаха, че може да минат 3-5 дни, докато пристигнат парите. (Абсолютно не е правилно, защото международните преводи отнемат максимум 1 работен ден). Е, все пак добре, стига парите да дойдат. Разбира се, вчера кандидатствах за третото изплащане от €500.00. Днес това плащане беше анулирано. Причина: В казиното липсва официален документ от моя доставчик на мобилен телефон. Въпреки че две изплащания вече са обработени и въпреки че този документ, разбира се, е качен преди 2 седмици! Така че драмата продължава...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да вляза в чата в момента..

Автоматичен превод:
преди 2 години

О, човече... какъв магазин!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Дори не съм сигурен дали второто изплащане от €500 ще ми стигне. 500 евро ги няма и се предполага, че са преведени.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега, след като влязох в чата и се оплаках, отново ми беше изпратен имейл, потвърждаващ, че всички документи са получени и проверени. Сега уж мога да изплатя

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те просто се опитват да играят за време с всички средства, така че да залагате всичко отново! Не знам защо такова казино все още е на пазара! Има много добри казина в Кюрасао, които се изплащат в рамките на минути (например казина dama nv) и такива казина дърпат всичко в мръсотията

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, жалко. Ако поне плащаха постоянно, със сигурност щях да продължа да играя. Но просто няма смисъл така и вече не го докосвам. Не знам дали някога ще го получа

Автоматичен превод:
преди 2 години

Случвало ли ви се е също изплащането да е обработено и да са необходими парите, за да стигнат до сметката ви?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини