преди 6 месеца
Говорих с тях и те не решиха проблема ми
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
0
Говорих с тях и те не решиха проблема ми
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
Е, ако са променили методите на плащане, за съжаление, не можем да направим нищо по въпроса. Ами ако изберете друг?🤷♀️
Well, if they've changed the payment methods, unfortunately, there is nothing we can do about it. What if you choose another one?🤷♀️
От нищото те искат повече документи и забавят тегленията ви с възможен 31-дневен краен срок, докато обикновено отнемат 1 ден. Позоваване на термина или условието 10.4. Нечестна игра. Много странно, ако вече са обработили всички тегления.
Out of nowhere, they ask for more documentation and delay your withdrawals with a possible 31-day deadline, whereas they usually take 1 day. Alluding to the term or condition 10.4. Unfair play. Very strange if they already processed all the withdrawals.
De la nada te solicitan mas documentacion y te retrasan los retiros con una posibilidad de 31 dias de plazo, siendo que usualmente demoran 1 dia. Aludiendo al termino o condición 10.4. Juego desleal. Muy extraño tdo si ya procesaban tdos los retiros.
От друга гледна точка, ако това искане е дошло от нищото, то може да е и нещо като допълнителна проверка или директно разследване на всички ваши дейности, които обикновено имат подобни срокове.
За съжаление, казината не предпочитат да споделят подробности, когато става въпрос за разследвания, така че както обикновено, играчите са слабо информирани, но силно объркани. Честно казано, ако проверите правилата, винаги има част, която оправдава такъв процес. Съжалявам, че трябва да преминеш през това. Обзалагам се, че не знаете за нещо необичайно, което някога сте правили, докато играете там, нали? Така че трябва да сте добре. Да се надяваме, че ще се справят с това по-бързо и не забравяйте да ни държите в течение. За всеки случай.
From another perspective, if this request came out of nowhere, it may also be a sort of additional verification or a direct investigation of all your activities, which usually have similar deadlines.
Sadly, casinos do not prefer to share details when it comes to investigations, so as usual, players are poorly informed yet highly confused. Frankly, if you check rules, there is always a part justifying such a process. I'm sorry you have to go through this. I bet you are not aware of anything unusual you have ever done while playing there, right? So you should be fine. Let's hope they will handle this quicker, and make sure to keep us posted. Just in case.
Какво?!!! Не е вярно!! Всички казина под това управление имат един и същ процес на проверка. Лична карта, селфи с лична карта и проверка на плащането. Ако документите са наред, тегленето (с банкова карта) отнема максимум 15-20 минути.
What?!!! IT is not true!! All casinos under this management have the same verification proces. ID, selfie with ID and payment verification. If docs are ok, withdrawal (by bank card) takes up to 15-20 minutes maximum.
За какво говориш? Играхте ли дори в тяхното казино? максималният период за проверка на акаунта е 31 дни и мога да кажа, че това не е максимумът, а минимумът, който ще чакате.
What are you talking about? Did you even play at their casino? the maximum account verification period is 31 days, and I can say this is not the maximum, but the minimum that you will wait for.
да Играл съм в 3 от техните казина:
1) Jet Casino
2) Казино 1 GO
3) Казино Starda
Документ за самоличност, селфи с документ за самоличност и извлечение от сделката
Ако документите са качествени и видими, след извършване на теглене получавате отговор от поддръжката за проверка.
Yes. I have been playing on 3 of their casinos:
1) Jet Casino
2) 1 GO Casino
3) Starda Casino
ID, selfie with ID and transaction statement
If the documents are good quality and visible, after making withdrawal You have answer from support about verification.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.