преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те имат изискване за залагане на депозити дори без бонуси. Наистина трябва да понижите рейтинга на това казино и да маркирате техните T&C като несправедливи.
Честно казано изглежда, че вашите отзиви не са реномирани.
They have a wager requirement on deposits even without bonuses. You really need to downgrade this casino's rating and mark their T&C's as unfair.
Honestly its seeming like your reviews are not reputable.
Честно казано, това се дължи на правилото за AML (правилото за борба с прането на пари) и най-вероятно можете да намерите повече правила и условия. Това е бизнес стандарт и ние го имаме предвид, когато правим преглед на казината.
Прочетете повече по темата тук:
Колко депозирахте и какво беше изискването за залагане, моля?
Frankly, it's due to the AML rule (the anti-Money-Laundering rule) and you can most likely find more the terms and conditions. It's a business standard and we keep that in mind when we review casinos.
Read more on this subject here:
How much did you deposit and what was the wagering requirement, please?
Не, не, защото никой от регулаторите не изисква това като част от своите разпоредби за AML.
И 4х. За AML е 2x. (Което все още НЕ е валидно извинение).
Nah not really because none of the regulators require this as part of their AML regulations.
And 4x. For AML it’s 2x. (Which is still NOT a valid excuse).
Не споменах регулаторите, споменах, че това е бизнес стандарт.
Но както пише Даниел, тази практика няма смисъл в някои случаи. Както и да е, бих казал, че депозит без бонус не е такъв, ако депозираната сума е достатъчно висока.
I did not mention the regulators, I mentioned that this is a business standard.
But as Daniel wrote, this practice does not make sense in some cases. Anyway, I'd say that a deposit without a bonus is not the case if the amount deposited is high enough.
Изисквания за 4x залагания при депозит от $10 000 може да имат смисъл поради да, разпоредбите за AML. Изисквания за 4x залог при депозит от $0,01 и повече не са справедливи от името на казиното.
4x Wager Requirements on a $10,000 deposit may make sense due to the yes AML regulations. 4x Wager Requirements on a $0.01 and above deposit is not fair on the casino’s behalf.
Не мога да си представя стойността на депозита $0,01.
Както и да е, поздравявам се с първата част.
I can't imagine deposit value $0,01.
Anyway, I gree with the first part.
Буквално имах предвид всеки депозит на всякаква стойност. $0,01 е най-ниското салдо, което сметката може да притежава.
I literally just meant any deposit of any value. $0.01 is the lowest balance an account could hold.
Наистина няма причина да намалявате рейтингите поради изискванията за залагане на депозити. Това е стандартна процедура, при която не можете просто да депозирате и теглите пари веднага от казиното. Подобно поведение би било подозрително за всяко прилично казино.
Бих казал, че изискването за залагане 1-2 пъти е наред. Всичко по-горе е малко прекалено, но зависи от ситуацията. Например, ако депозирате 20 долара с изискването за залагане 4x, заложите 1 долар и спечелите 20 000 при второто си завъртане, тогава разбирам, че искате да ги изтеглите незабавно, без да залагате първоначалните си 20 долара 4x. Нямаше никакъв смисъл.
There's really no reason to decrease ratings because of wagering requirements on deposits. It's a standard procedure that you can't just deposit and withdraw money straight away from the casino. Such a behaviour would be suspicious for any decent casino.
I'd say 1-2x wagering requirement is alright. Anything above is a bit too much, but it depends on the situation. For example if you deposit 20 bucks with the wagering requirement 4x, you bet 1 dollar and win 20 000 on your second spin, then I understand you want to withdraw it immediately without wagering your initial 20 bucks 4x. It wouldn't make any sense.
UKGC определя индустриалния стандарт като изискване за 1x залог. или променете рейтинга, или ще докладвам този сайт за дезинформация в рамките на юрисдикцията на вашите уеб сървъри.
UKGC sets the industry standard as 1x wager req. either change the rating or I’ll report this site for misinformation within the jurisdiction of your web servers.
Е, наистина не мога да разбера какво се надяваш да постигнеш. Не мога да си представя, че ще променим рейтинга на казиното, защото ни принуждавате да го направим.
Намирам и тази част и смятам, че трябва да имате предвид, че казиното е лицензирано съгласно GCB:
„Имах смесени резултати и с ръководството и те изискват 4x залагане на ВСИЧКИ депозити, което е несправедливо условие според разпоредбите на UKGC и GIGC.
Това всъщност е нарушение - но не съм сигурен дали компанията им има лиценз за Обединеното кралство или GI. Нямам подробна представа за разпоредбите за лиценза на CU."
не се колебайте да го проверите:
https://casino.guru/jet-casino-review
аз
Well, I truly can't understand what you hope to achieve. I can't imagine that we would change the casino's rating because you forcing us to do so.
I also find this part and I believe that you should consider that the casino is licensed under the GCB:
"I have had mixed results with management also and they require a 4x wagering on ALL deposits which is an unfair term as per UKGC and GIGC regulations.
It's actually a breach - but I'm unsure if their company has a UK or GI licence. No idea about CU licence regulations in detail."
feel free to check it out:
https://casino.guru/jet-casino-review
I
Някой тук знае ли колко време отнема изплащането? И така, докато парите са в сметката? Кандидатствах за изплащане тази сутрин и би било хубаво, ако беше там утре.
Някой има ли опит с продължителността?
Does anyone here know how long the payout takes? So until the money is in the account? I applied for a payout this morning and it would be nice if it were there tomorrow.
Anyone have experience with the duration?
Weiß hier jemand wie lange die Auszahlung dauert?Also bis das Geld auf dem Konto eingeht?Habe heute morgen eine Auszahlung beantragt und wäre halt schön wenns morgen da wäre.
Jemand Erfahrungen mit der Dauer?
Направихме щателен преглед на Jet Casino и му дадохме перфектна оценка за репутация, което е най-добрата оценка, която всяко казино може да получи от нас. В нашия преглед разгледахме оплакванията на играчите на казиното, очакваните приходи, лиценза, автентичността на игрите, качеството на поддръжката на клиентите, справедливостта на правилата и условията, Вижте повече информация
We've thoroughly reviewed Jet Casino and gave it a perfect reputation rating, which is the best rating any casino can get from us. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, See more information
Някой тук знае ли колко време отнема изплащането? И така, докато парите са в сметката? Кандидатствах за изплащане тази сутрин и би било хубаво, ако беше там утре.
Някой има ли опит с продължителността?
Does anyone here know how long the payout takes? So until the money is in the account? I applied for a payout this morning and it would be nice if it were there tomorrow.
Anyone have experience with the duration?
Weiß hier jemand wie lange die Auszahlung dauert?Also bis das Geld auf dem Konto eingeht?Habe heute morgen eine Auszahlung beantragt und wäre halt schön wenns morgen da wäre.
Jemand Erfahrungen mit der Dauer?
Здравей,
Бих казал, че основният въпрос е дали вашият акаунт е напълно потвърден.
Второ, в какъв статус е вашето оттегляне сега, моля?
Е, забелязах прегледа ви, така че изглежда вече сте получили печалбите, прав ли съм, моля? 🙂
Hello there,
I'd say that the main question is whether your account has been fully verified.
Secondly, in what status is your withdrawal now, please?
Well, I noticed your review, so it seems that you already received the winnings, am I correct, please? 🙂
На 7 декември 2022 г. депозирах 50 евро чрез бърз превод. парите ми бяха приспаднати, но до ден днешен нищо не е пристигнало в сметката ми на играч. Свързах се с чата на живо няколко пъти и те казаха, че трябва да изчакаме отговор от платежната система. Минаха 21 дни и нищо не се случва. всеки път, когато трябва да докладвам и винаги един и същ отговор, чакаме платежната система. На въпроса докога да чакам не ми дадоха информация, защото не било регламентирано. така че може да отнеме години. Моля за помощ. онлайн казиното е jet.casino
поздрави Кевин Костик
On December 7, 2022, I deposited 50 euros via rapidtransfer. the money was deducted from me but nothing has arrived on my player account to this day. I have contacted the live chat several times and they said that we have to wait for an answer from the payment system. 21 days have passed and nothing is happening. every time i have to report and always the same answer we are waiting for the payment system. When I asked how long I should wait, they didn't give me any information because it wasn't regulated. so it can take years. I ask for help. the online casino is jet.casino
kind regards kevin kostic
Ich habe am 7.dezember 2022, 50euro über rapidtransfer eingezahlt. das geld wurde mir abgezogen aber es ist bis heute nichts auf meinem spielerkonto angekommen. ich habe mich mehrmals mit dem live chat in verbindung gesetzt der meinte das wir auf eine antwort des zahlungssytem warten müssen. mittlerweile sind 21 tage vergangen und es passiert nichts. jedes mal muss ich mich melden und immer die selbe anwort wir warten auf zahlungssytem. bei der frage wie lange soll ich noch warten konten sie mir keine angaben geben da das nicht geregelt sei. also kann das auch jahre daueren. ich bitte im hilfe. bei dem online casino handel es sich um jet.casino
liebe grüsse kevin kostic
Здравейте, когато парите са били удържани от сметката ви, тогава трябва да има някакъв идентификатор на транзакция. Първо ще се свържа с вашата банка и ще ги попитам какво може да се случи с парите ви и дали е възможно да проследя парите. Просто се опитайте да разберете къде възниква грешката. Тъй като изминаха повече от две седмици, с което се борите, и ако не можете да си помогнете, можете да подадете жалба тук на нашия уебсайт. Но първо бих се опитал да се обадя в банката, ако бях на твое място.
Hi, when money was deducted from your account, then there must be some transaction ID. I would contact your bank first and ask them what could happen with your money and if is possible to track the money. Just try to find out where the error arises. Since it's been more then two weeks what you are struggling, and if you can't help yourself , then you can submit a complaint here on our website. But first I'd try to call the bank, If I were you.
Вече получих всички подробности от банката и 50-те евро са удържани от jet.casino, както винаги се случва. само че този път парите не се озоваха в сметката ми в jet.casino. След всяко писмо колегите от jet.casino ми казваха, че вината не е тяхна, а платежната им система като доставчик трета страна и че трябва да обсъдят това с платежната система. Но сега чакам 22 дни?
I have already received all the details from the bank and the 50 euros have been deducted from jet.casino, as is always the case. only this time the money didn't end up on my jet.casino account. After every letter, the colleagues at jet.casino told me that it was not their fault, but their payment system as a third-party provider, and that they had to discuss this with the payment system. But now I've been waiting 22 days?
ich habe von der bank schon alle details bekommen und die 50 euro wurden wie jedes mal von jet.casino abgebucht. nur dieses mal ist das geld nicht auf meinem jet.casino account gelandet. nach jedem schreiben sagten mir die kollegen von jet.casino das sie nicht drann schuld sind sondern ihr zahlungssytem als drittanbieter schuld sei und sie dies mit dem zahlungssystem besprechen müssen. nun warte ich aber schon 22 tage ?
За съжаление, казиното разчита на услугите на доставчика на плащания от трета страна и те не могат да постигнат никакъв резултат или напредък, освен ако този доставчик не се свърже с казиното. По принцип вие сте в същата позиция като казиното сега 🙁.
Sadly, the casino relies on the 3rd party payment provider services, and they can't come up with any result or progress unless this provider gets in touch with the casino. Basically, you are in the same position as the casino now 🙁.
Парите ми бяха кредитирани в сметката на играча след 29 дни без никакво обяснение или извинение. Fide, че не е приятелски настроен към клиентите, наред с други неща, писах в чата на живо и поисках компенсация, подарък за обезщетение, поне извинение. Отговорът е, че вината не е наша, платежната система е виновна.
Намирате ли този клиент приятелски настроен?
My money was credited to the player account after 29 days without any explanation or apology. Fide that not customer friendly among other things I wrote to the live chat and asked for a compensation a reparation gift at least an apology. The answer it was not our fault the payment system was to blame.
Do you find this customer friendly?
Mir wurden nach 29 Tagen mein Geld auf das spieler Konto zugebucht ohne eine Erklärung oder Entschuldigung. Fide das nicht kundenfreundlich unter anderem schrieb ich dem live chat und fragte um eine Entschädigung ein wiedergutmachungs Geschenk wenigstens eine Entschuldigung. Die Antwort es war nicht unser Fehler das Zahlungssytem war schuld.
Finden Sie das kundenfreundlich?
Това е доста грубо!
Разбира се, не го правя. Но от друга страна не съм виждал оригиналния отговор на казиното.
Дори такова твърдение може да бъде написано внимателно, но изглежда, че това не е така 🙁
That is quite harsh!
Of course, I don't. But I have not seen the original casino reply, on the other hand.
Even such a statement can be written with care, but it seems that this is not the case 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.