Не разбирам напълно този въпрос, но мога да предположа, че има нещо общо с вашата жалба . Прав ли съм? Надяваме се, че нашият екип ще може да се свърже с казиното, за да може проблемът ви да бъде решен.
Случайно да знаеш каква е причината да не искат да общуват с теб?
Междувременно, ако искате да погледнете, ето индексът за безопасност на tis casino, обяснен малко по-добре. Може би ще ви помогне да разберете как правим преглед на всички онлайн казина.
I do not completely understand this question, but I could guess it has something to do with your complaint. Am I right? Hopefully, our team will be able to get in touch with the casino so your issue can be resolved.
Do you, by any chance, know what the reason is that they do not want to communicate with you?
In the meantime, if you wish to have a look, here is the safety index of tis casino explained a bit better. Maybe it will help you to understand how do we review all the online casinos.
Те ме държат на линия и всеки път, когато на Trust Pilot ми кажат да се свържа с поддръжката, когато го направя отново, те ги игнорират
They keep me on the line and every time on Trust Pilot I am told to contact support when I do that again, they ignore them
ze houden me aan het lijntje en elke keer op trust pilot wordt er aan gegeven van neem contact op met de support waneer ik dat weer doet negeren ze
Надяваме се, че нашият екип ще има повече късмет да се свърже с казиното тогава.🙏
Hopefully, our team will have more luck contacting the casino then.🙏
Проверих скорошните ви оплаквания, за да добия някаква представа, и открих, че имате доста богата история с това казино. Възможно ли е вашата предишна жалба срещу тях, която беше отхвърлена като неразрешена, да е причината те да избягват контакт с вас? Според подробностите сте се интересували от възстановяване на средства поради липсващ холандски лиценз.
Казината обикновено не реагират добре на това. Също така не вярваме, че сте имали право на възстановяване.
Е, искрено се надявам да бъркам тук.
I checked your recent complaints to get some idea, and I found you have quite a history with this casino. Is it possible that your earlier complaint against them, which was dismissed as unresolved, is the reason they are avoiding contact with you? According to the details, you were interested in refunds due to a missing Dutch license.
Casinos usually do not respond well to that. We also do not believe you were entitled to a refund.
Well, I sincerely hope I'm mistaken here.
Тъй като всеки измерим критерий е доста добър, бих казал, че това е причината. Не е необичайно играчите, които искат възстановяване на суми поради техните лицензи за Кюрасао, да не са съгласни. Може би това е така?
Да кажем, че имаме различни гледни точки по този въпрос.
Since every measurable criterion is fairly good, I would say that is why. It is not unusual for players who request refunds because of their Curacao licenses to disagree. Is this the case, perhaps?
Let's just say we have different optics on this subject.
Бих искал да получа възстановяване, но тъй като това не би било възможно, те не трябва да казват на доверителния пилот да се свържат с мен, докато ако направя това, няма отговор, тогава според мен това е измама
I would like to have a refund, but since this would not be possible, they should not say on trust pilot to contact me, while if I do this there is no response, then in my opinion it is a sham
Ik zou graag een refund hebben maar aan gezien dit niet mogelijk zou zijn moeten ze niet op trust pilot zeggen van neem contact op terwijl als ik dit doet er geen reactie komt dan is het in mijn ogen schijnvertoning
Е, очевидно би било най-добре, ако стигнат до вас. Според последната актуализация, която дадохте в жалбата си, видях, че те отново го поставят в някакъв отдел, където трябва да се справят с вашата ситуация. Чудя се дали ще пишат и ще ви кажат как е и дали нещо се е променило.
Ако е така, ще бъда тук.
Well obviously it would be best if they got to you. According to the last update you gave in your complaint, I saw that they are again putting it on some department where they should deal with your situation. I wonder if they will write and let you know how it is going and if anything has changed.
If so I will be here.
Какъв отдел чакам месеци, блокираха имейла ми
What department im waiting for months they blocked my email
Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.
Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?
Имам предвид тази ситуация:
„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.
Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.
След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."
Може би първият 👈 съдържа обяснението?
„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.
Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "
При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.
Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?
Имам предвид тази ситуация:
„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.
Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.
След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."
Може би първият 👈 съдържа обяснението?
„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.
Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "
При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Но има ситуации, в които и играчът, и казиното тълкуват нещата по свой начин, така че понякога не бих се изненадал, ако нещата на Trustpilot са различни. Предполагам, че никой не може да ги принуди да направят каквото и да било и ако изпратите някакво доказателство, което е уместно и пак не се окаже добре, тогава предполагам, че знаете какво да мислите.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.