ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от C078
|
26159 преглеждания 212 отговора |
|
1...10 11
Добавете пост
преди 4 месеца

Искам идентификационния си номер на играча

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

и ако случаят е такъв, те също трябва да бъдат честни в Trust Pilot

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.

Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?

Имам предвид тази ситуация:

„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.

Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.

След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."

Може би първият 👈 съдържа обяснението?

„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "

При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

те трябва да бъдат честни, също и на trustpilot

Автоматичен превод:
C078
преди 4 месеца

Но има ситуации, в които и играчът, и казиното тълкуват нещата по свой начин, така че понякога не бих се изненадал, ако нещата на Trustpilot са различни. Предполагам, че никой не може да ги принуди да направят каквото и да било и ако изпратите някакво доказателство, което е уместно и пак не се окаже добре, тогава предполагам, че знаете какво да мислите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Мисля, че си правят шеги

Автоматичен превод:
C078
преди 4 месеца

Не знам какво са намислили, но със сигурност би било подходящо и играчите, и казиното да са винаги честни. Вероятно не бих играл в такъв, където това не е така.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма реакция чрез de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet

Дата на настъпване: 04 юли 2024 г


Беверк

Antwoord van Jacktop Casino

2 часа преди

Уважаеми Колин Дамен,


Благодарим ви, че обърнахте внимание на този проблем. Искрено се извиняваме за всички трудности, които сте изпитали при достигането до нашите канали за поддръжка. Вашата обратна връзка е от решаващо значение за нас и ние се ангажираме да разрешим незабавно всички комуникационни предизвикателства.


Моля, приемете нашите извинения за причиненото неудобство. Насърчаваме ви да опитате да се свържете отново с нас чрез който и да е от тези канали, тъй като нямаме търпение да ви помогнем и да осигурим положително разрешаване на вашите притеснения.


Благодарим ви за търпението и разбирането. Очакваме с нетърпение да чуем вашето мнение и да разрешим този въпрос бързо.


Поздрави,

Екипът на Jacktop Casino

Редактиран от Romi преди 4 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
C078
преди 4 месеца

Добре, значи се свързахте с тях? Опитаха ли се да договорят нещо с вас или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Вече се опитвам да се свържа по няколко начина, може би ще дойдат на IGB Live в Амстердам, единствената възможност, която виждам, е да се свържа с партньори на бумеранг.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не се шегувам и не лъжа за това, защото те не го спазват

Автоматичен превод:
C078
преди 4 месеца

Искаш да кажеш, че ще отидеш на конференцията и ще се изправиш срещу тях там? Доста интересно, бих казал. Най-доброто нещо би било, ако успеят да разрешат този проблем с вас веднъж завинаги, защото знам, че сме имали история на кореспонденция в миналото и няколко жалби са били подадени от вас срещу това казино.

Иска ми се всичко да беше наред.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

да, наистина съм уморен от това

Автоматичен превод:
C078
преди 4 месеца

Разбирам, просто не знам дали това е най-добрата идея и дали можете да направите нещо с нея. Но ще бъда тук за всякакви новини.

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини