Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.
Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?
Имам предвид тази ситуация:
„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.
Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.
След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."
Може би първият 👈 съдържа обяснението?
„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.
Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "
При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Но има ситуации, в които и играчът, и казиното тълкуват нещата по свой начин, така че понякога не бих се изненадал, ако нещата на Trustpilot са различни. Предполагам, че никой не може да ги принуди да направят каквото и да било и ако изпратите някакво доказателство, което е уместно и пак не се окаже добре, тогава предполагам, че знаете какво да мислите.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Не знам какво са намислили, но със сигурност би било подходящо и играчите, и казиното да са винаги честни. Вероятно не бих играл в такъв, където това не е така.
I don't know what they're up to, but it would certainly be appropriate if both the players and the casino were always honest. I probably wouldn't play in one where that's not the case.
Няма реакция чрез de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Дата на настъпване: 04 юли 2024 г
Беверк
Antwoord van Jacktop Casino
2 часа преди
Уважаеми Колин Дамен,
Благодарим ви, че обърнахте внимание на този проблем. Искрено се извиняваме за всички трудности, които сте изпитали при достигането до нашите канали за поддръжка. Вашата обратна връзка е от решаващо значение за нас и ние се ангажираме да разрешим незабавно всички комуникационни предизвикателства.
Моля, приемете нашите извинения за причиненото неудобство. Насърчаваме ви да опитате да се свържете отново с нас чрез който и да е от тези канали, тъй като нямаме търпение да ви помогнем и да осигурим положително разрешаване на вашите притеснения.
Благодарим ви за търпението и разбирането. Очакваме с нетърпение да чуем вашето мнение и да разрешим този въпрос бързо.
Поздрави,
Екипът на Jacktop Casino
Geen reactie via de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 juli 2024
Bewerk
Antwoord van Jacktop Casino
2 uur geleden
Dear Collyn Daamen,
Thank you for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any difficulties you've experienced in reaching our support channels. Your feedback is crucial to us, and we're committed to resolving any communication challenges promptly.
Please accept our apologies for the inconvenience caused. We encourage you to try reaching out to us again through any of these channels, as we are eager to assist you and ensure a positive resolution to your concerns.
Thank you for your patience and understanding. We look forward to hearing from you and resolving this matter promptly.
Kind Regards,
Jacktop Casino Team
Добре, значи се свързахте с тях? Опитаха ли се да договорят нещо с вас или не?
Okay, so you reached out to them ? Did they try to work something out with you or not ?
Вече се опитвам да се свържа по няколко начина, може би ще дойдат на IGB Live в Амстердам, единствената възможност, която виждам, е да се свържа с партньори на бумеранг.
I am already trying to get in touch in several ways, maybe they will come to IGB Live in Amsterdam, the only option I see is to contact boomerang partners.
Ik probeer al op meerdere manieren contact te krijgen mischien komen ze bij igb live in amsterdam enigste optie die ik nog ziet is het aan spreken van boomerang partners
Искаш да кажеш, че ще отидеш на конференцията и ще се изправиш срещу тях там? Доста интересно, бих казал. Най-доброто нещо би било, ако успеят да разрешат този проблем с вас веднъж завинаги, защото знам, че сме имали история на кореспонденция в миналото и няколко жалби са били подадени от вас срещу това казино.
Иска ми се всичко да беше наред.
You mean you're going to go to the conference and you're going to confront them there ? Quite interesting, I'd say. The best thing would be if they could resolve this problem with you once and for all because I know we have had a history of correspondence in the past and several complaints have been lodged by you against this casino.
I wish it had all turned out well.
Разбирам, просто не знам дали това е най-добрата идея и дали можете да направите нещо с нея. Но ще бъда тук за всякакви новини.
I understand, I just don't know if it's the best idea and if you could do something with it. But I'll be here for any news.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.