Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.
Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?
Имам предвид тази ситуация:
„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.
Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.
След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."
Може би първият 👈 съдържа обяснението?
„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.
Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "
При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Но има ситуации, в които и играчът, и казиното тълкуват нещата по свой начин, така че понякога не бих се изненадал, ако нещата на Trustpilot са различни. Предполагам, че никой не може да ги принуди да направят каквото и да било и ако изпратите някакво доказателство, което е уместно и пак не се окаже добре, тогава предполагам, че знаете какво да мислите.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Не знам какво са намислили, но със сигурност би било подходящо и играчите, и казиното да са винаги честни. Вероятно не бих играл в такъв, където това не е така.
I don't know what they're up to, but it would certainly be appropriate if both the players and the casino were always honest. I probably wouldn't play in one where that's not the case.
Няма реакция чрез de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Дата на настъпване: 04 юли 2024 г
Беверк
Antwoord van Jacktop Casino
2 часа преди
Уважаеми Колин Дамен,
Благодарим ви, че обърнахте внимание на този проблем. Искрено се извиняваме за всички трудности, които сте изпитали при достигането до нашите канали за поддръжка. Вашата обратна връзка е от решаващо значение за нас и ние се ангажираме да разрешим незабавно всички комуникационни предизвикателства.
Моля, приемете нашите извинения за причиненото неудобство. Насърчаваме ви да опитате да се свържете отново с нас чрез който и да е от тези канали, тъй като нямаме търпение да ви помогнем и да осигурим положително разрешаване на вашите притеснения.
Благодарим ви за търпението и разбирането. Очакваме с нетърпение да чуем вашето мнение и да разрешим този въпрос бързо.
Поздрави,
Екипът на Jacktop Casino
Geen reactie via de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 juli 2024
Bewerk
Antwoord van Jacktop Casino
2 uur geleden
Dear Collyn Daamen,
Thank you for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any difficulties you've experienced in reaching our support channels. Your feedback is crucial to us, and we're committed to resolving any communication challenges promptly.
Please accept our apologies for the inconvenience caused. We encourage you to try reaching out to us again through any of these channels, as we are eager to assist you and ensure a positive resolution to your concerns.
Thank you for your patience and understanding. We look forward to hearing from you and resolving this matter promptly.
Kind Regards,
Jacktop Casino Team
Добре, значи се свързахте с тях? Опитаха ли се да договорят нещо с вас или не?
Okay, so you reached out to them ? Did they try to work something out with you or not ?
Вече се опитвам да се свържа по няколко начина, може би ще дойдат на IGB Live в Амстердам, единствената възможност, която виждам, е да се свържа с партньори на бумеранг.
I am already trying to get in touch in several ways, maybe they will come to IGB Live in Amsterdam, the only option I see is to contact boomerang partners.
Ik probeer al op meerdere manieren contact te krijgen mischien komen ze bij igb live in amsterdam enigste optie die ik nog ziet is het aan spreken van boomerang partners
Искаш да кажеш, че ще отидеш на конференцията и ще се изправиш срещу тях там? Доста интересно, бих казал. Най-доброто нещо би било, ако успеят да разрешат този проблем с вас веднъж завинаги, защото знам, че сме имали история на кореспонденция в миналото и няколко жалби са били подадени от вас срещу това казино.
Иска ми се всичко да беше наред.
You mean you're going to go to the conference and you're going to confront them there ? Quite interesting, I'd say. The best thing would be if they could resolve this problem with you once and for all because I know we have had a history of correspondence in the past and several complaints have been lodged by you against this casino.
I wish it had all turned out well.
Разбирам, просто не знам дали това е най-добрата идея и дали можете да направите нещо с нея. Но ще бъда тук за всякакви новини.
I understand, I just don't know if it's the best idea and if you could do something with it. But I'll be here for any news.
Виждам всички добри отзиви от посетители със снимки и перфектен английски хаха. изобщо проверяваш ли дали са истински хора? casino Guru даде на това казино 6,5, знам за книга с факти af dead е фалшив слот.
I see al good reviews from visitors whit pictures and perfect english lol. do you even check if they are real people? casino Guru give this casino a 6.5 i know for a facts book af dead is a fake slot.
Здравейте, да, ние винаги проверяваме потребителските отзиви, за да сме сигурни, че не са фалшиви.
Мислите ли обаче така само защото играчите говорят добър английски?
Относно ротативките, защо смятате, че са фалшиви?
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Здравейте, да, ние винаги проверяваме потребителските отзиви, за да сме сигурни, че не са фалшиви.
Мислите ли обаче така само защото играчите говорят добър английски?
Относно ротативките, защо смятате, че са фалшиви?
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Не, разбирам, че повечето потребители говорят перфектен английски.........
Картина и перфектна на английски език, която казва на същата група казина, че са имали страхотен опит с него, бонусът е страхотен моментално теглене, хайде, вярвате ли в това? и тогава имате играчи като мен, които не са толкова добри на английски, някои НЕ АЛ. честен опит в проверката на тегленията на слотове и гуруто на казиното смята, че е просто разочарование от тях?
Oke the slots the slot book of dead Играя този слот от години в това казино последното истинско разпръскване просто липсваше бавно преминавайки 50 пъти същото. ако играете на този слот, просто знаете. RTP също липсва на слотовете.
No i understand most users speak perfect English.........
A picture and perfect in english telling the same group of casinos that they had some great experience on it bonus are great instant withdrawals come on do you belief this? and then you have players like me not so great in English some NOT AL. giving honest experience on slots withdrawals verification and casino Guru thinking its just frustration from them?
Oke the slots the slot book of dead i have been playing this this slot for years at this casino the last real the scatter just missing slowly passing by 50 times the same . if you play that slot you just know.RTP is also missing on the slots.
Вярвам, че въпросът с публикациите във форума и потребителските рецензии съответно е в другата тема, така че ако нямате нищо против, няма да се повтарям тук.
От друга страна, ние вярваме, че хазартът е начин за обмен на пари срещу тръпката от играта, така че ако играчите са склонни да пишат отрицателни отзиви, защото продължават да губят и следователно игрите трябва да са фалшиви, това всъщност говори много малко за казиното качества, тъй като игрите са просто закупен продукт. Хазартът до голяма степен означава загуба.
Същото важи и за ситуации, в които играчът пише отрицателна рецензия, за да каже, че казиното е измама, тъй като тегленето отнема повече от 24 часа.
Смятаме за забавяне да започне от 4-ия ден. Въпреки това обаче, ние също вземаме предвид сложността на прегледа и правим всичко възможно да одобрим повечето от тях. Всеки преглед, предоставящ поне някаква информация, която си струва да бъде споделена, е много вероятно да бъде одобрен. Въпреки това трябваше да зададем поне няколко конкретни насоки, за да гарантираме, че прегледите ще бъдат подхождани горе-долу по същия начин. Съгласен съм с вас; това е много деликатен въпрос.
Според мен не е добра идея да играете на слотове без видим RTP; между другото това отчасти може да е причината за понижения индекс на безопасност. Чували ли сте препоръките, които представяме за честни казина?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Ако имате съмнения относно честността на игрите, предлагам да се свържете с лицензиращия орган. Това е единственият компетентен управляващ орган по конкретния въпрос.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Вярвам, че въпросът с публикациите във форума и потребителските рецензии съответно е в другата тема, така че ако нямате нищо против, няма да се повтарям тук.
От друга страна, ние вярваме, че хазартът е начин за обмен на пари срещу тръпката от играта, така че ако играчите са склонни да пишат отрицателни отзиви, защото продължават да губят и следователно игрите трябва да са фалшиви, това всъщност говори много малко за казиното качества, тъй като игрите са просто закупен продукт. Хазартът до голяма степен означава загуба.
Същото важи и за ситуации, в които играчът пише отрицателна рецензия, за да каже, че казиното е измама, тъй като тегленето отнема повече от 24 часа.
Смятаме за забавяне да започне от 4-ия ден. Въпреки това обаче, ние също вземаме предвид сложността на прегледа и правим всичко възможно да одобрим повечето от тях. Всеки преглед, предоставящ поне някаква информация, която си струва да бъде споделена, е много вероятно да бъде одобрен. Въпреки това трябваше да зададем поне няколко конкретни насоки, за да гарантираме, че прегледите ще бъдат подхождани горе-долу по същия начин. Съгласен съм с вас; това е много деликатен въпрос.
Според мен не е добра идея да играете на слотове без видим RTP; между другото това отчасти може да е причината за понижения индекс на безопасност. Чували ли сте препоръките, които представяме за честни казина?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Ако имате съмнения относно честността на игрите, предлагам да се свържете с лицензиращия орган. Това е единственият компетентен управляващ орган по конкретния въпрос.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Не е нужно да се повтаряш, не атакувам никого. Как мога да обсъждам казино, без да споделям собствения си опит
Затворих акаунта в това казино преди 1 година загубих може би 50 евро в казиното, без разочарование....Slot book of dead е фалшив, можете да го защитите, колкото искате. Ако попитам приятелите си, гледате ли RTP, когато играете дори не знаят за какво говоря.
И казино Playboom загубих 2500, мисля, че е страхотно казино, получи страхотна рецензия тук от мен, имам много положителни рецензии тук в casino Guru
И последна дискусия защо трябва да отида до лицензиращия орган?
You dont have to repeat yourself im not atacking nobody.how can i discusse a casino without giving my own experience
I close the account on this casino 1 year ago lost maybe 50 euro on the casino no frustration....Slot book of dead is fake you can defend it al you want.If i ask my friends do you look at the RTP wen playing they dont even know what im talking about.
And Playboom casino i lost 2500 i think its a great casino got a great review here from me i have a lot of positive reviews here on casino Guru
And last its a discussion why would i have to go to licensing authority ?
голяма измама този сайт не работи правилно в началото аз също паднах във водата заради добрите отзиви, но те често са просто фалшиви
big scam this site did not work properly at first I also fell into the water because of good reviews but they are often just fake
grote oplichting deze site werkte eerst niet naar behoren ben ook in het water gevallen door goede recensies aleen is dat vaak gewoon nep
Всеки път, когато в Trust Pilot измислят цели призрачни истории, ме игнорират в чата на живо
последния път бях на изчакване за 3 часа за VIP мениджър, който влезе в чата за 2 секунди, след което го затвори, ако тази компания се намираше в Холандия, все още щях да съм там този следобед
но за съжаление това е унгарска компания, която вероятно е собственост на руснаци, никога не съм получавал плащане, те поддържат висок резултат на пилота на доверието, като дават на хората безплатни завъртания за 5 звезди
Като холандец вие сте единственият, който може просто да посети тези хора лично
и разкажи история
Every time on trust pilot they come up with whole spooky stories, I am ignored in the live chat
last time I was on hold for 3 hours for a VIP manager who came into the chat for 2 seconds then closed it if this company was located in the Netherlands I would still be there this afternoon
but unfortunately this is a hungarian company which is probably owned by russians i never got paid they keep the score high on trust pilot by giving people free spins for 5 stars
As a Dutch person you are the only one who can simply visit these people in person
and tell a story
Elke keer op trust pilot komen ze met hele spook verhalen de live chat wordt ik genegeerd
stond vorige keer 3 uur in de wacht voor een vip manager die kwam 2 seconden in de chat toen sloot hij die af als dit bedrijf in nederland gevestigd zat dan zou ik er vanmiddag nog staan
maar helaas is dit een hongaars bedrijf wat waarschijnlijk in het bezit is van russen ik heb nooit uit betaald gekregen hun houden de score hoog op trust pilot door mensen free spins te geven voor 5 sterren
als nederlander kan je als enigste die mensen gewoon opzoeken in levende lijven
en even verhaal halen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.