ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от C078
|
21787 преглеждания 212 отговора |
|
1...10 11 12
Добавете пост
carsix79
преди 4 месеца

Каква поща мога да използвам

Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
Публикация на Glamors12 е изтрит
преди 2 месеца

Защо jacktop има оценка 7,8?

Автоматичен превод:
C078
преди 2 месеца

Не разбирам напълно този въпрос, но мога да предположа, че има нещо общо с вашата жалба . Прав ли съм? Надяваме се, че нашият екип ще може да се свърже с казиното, за да може проблемът ви да бъде решен.

Случайно да знаеш каква е причината да не искат да общуват с теб?

Междувременно, ако искате да погледнете, ето индексът за безопасност на tis casino, обяснен малко по-добре. Може би ще ви помогне да разберете как правим преглед на всички онлайн казина.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Те ме държат на линия и всеки път, когато на Trust Pilot ми кажат да се свържа с поддръжката, когато го направя отново, те ги игнорират

Автоматичен превод:
C078
преди 2 месеца

Надяваме се, че нашият екип ще има повече късмет да се свърже с казиното тогава.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Няма отговор след това

Автоматичен превод:
C078
преди 2 месеца

Проверих скорошните ви оплаквания, за да добия някаква представа, и открих, че имате доста богата история с това казино. Възможно ли е вашата предишна жалба срещу тях, която беше отхвърлена като неразрешена, да е причината те да избягват контакт с вас? Според подробностите сте се интересували от възстановяване на средства поради липсващ холандски лиценз.

Казината обикновено не реагират добре на това. Също така не вярваме, че сте имали право на възстановяване.

Е, искрено се надявам да бъркам тук.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Защо jacktop има оценка 7,8?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тъй като всеки измерим критерий е доста добър, бих казал, че това е причината. Не е необичайно играчите, които искат възстановяване на суми поради техните лицензи за Кюрасао, да не са съгласни. Може би това е така?

Да кажем, че имаме различни гледни точки по този въпрос.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Бих искал да получа възстановяване, но тъй като това не би било възможно, те не трябва да казват на доверителния пилот да се свържат с мен, докато ако направя това, няма отговор, тогава според мен това е измама

Автоматичен превод:
C078
преди 2 месеца

Е, очевидно би било най-добре, ако стигнат до вас. Според последната актуализация, която дадохте в жалбата си, видях, че те отново го поставят в някакъв отдел, където трябва да се справят с вашата ситуация. Чудя се дали ще пишат и ще ви кажат как е и дали нещо се е променило.

Ако е така, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Какъв отдел чакам месеци, блокираха имейла ми

Автоматичен превод:
C078
преди 2 месеца

Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.

Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?

Имам предвид тази ситуация:

„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.

Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.

След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."

Може би първият 👈 съдържа обяснението?

„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "

При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Искам идентификационния си номер на играча

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

и ако случаят е такъв, те също трябва да бъдат честни в Trust Pilot

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.

Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?

Имам предвид тази ситуация:

„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.

Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.

След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."

Може би първият 👈 съдържа обяснението?

„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "

При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

те трябва да бъдат честни, също и на trustpilot

Автоматичен превод:
C078
преди 2 месеца

Но има ситуации, в които и играчът, и казиното тълкуват нещата по свой начин, така че понякога не бих се изненадал, ако нещата на Trustpilot са различни. Предполагам, че никой не може да ги принуди да направят каквото и да било и ако изпратите някакво доказателство, което е уместно и пак не се окаже добре, тогава предполагам, че знаете какво да мислите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Мисля, че си правят шеги

Автоматичен превод:
1...10 11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини