ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 8 месеца от C078
|
10634 преглеждания 192 отговора |
|
1...3 4 5...10
Добавете пост
преди 6 месеца

И те ме игнорират, когато закриват акаунта ми, когато губя парите си без причина, моля за бонус за добра воля, ако имат такъв, тогава трябва да се свържа с поддръжката, което ми казват всеки път на доверен пилот, че ще дойдат с решение, но те ме игнорират с дни, седмици, месеци, сега са като престъпници, тъжни, че сайтът тук му дава добра репутация, но това е една голяма измама

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Както съм казвал много пъти преди, казиното не може да вземе под внимание вашата регистрация в CRUCKS, ако все още отваряте акаунти в казина без холандски лиценз.

разбираш ли това Депозирахте, играхте и загубихте.

Съчувствам на факта, че се чувстваш игнориран от подкрепата. От друга страна, и с цялото ми уважение, прегледайте оплакванията си или тази тема, всички се въртим в кръг. - безкрайно е. Основното е все същото: изтощително е и за двете страни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Работите ли с тях, казах, че единственото нещо, което искам, е списък с транзакции и те ме лъжат на trustpilot, но ако не разбирате, къде е този сайт

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

всичко, което искам, не може да бъде разрешено

Автоматичен превод:
C078
преди 6 месеца

Никой не работи с тях, просто смятам, че е безсмислено и двете страни да говорят за едно и също и да не стигат до никъде. Забелязах, че поискахте списък с транзакции и казиното не проявява интерес да комуникира с вас. Това е неприятно и го разбирам.

Както и да е, имате открита жалба, така че ще видим докъде ще стигнем.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, изминаха 17 часа и все още не са добавени пари към акаунта ми, но доставчикът на плащане показа, че е обработено, свързах се с поддръжката, но те твърдят (не вярвам в това), че все още са получили пари

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

не депозирайте една голяма измама

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имах същия опит, загубих 4000 евро и бях блокиран без причина и те не отговарят на нищо! Блокиран съм от всякаква комуникация! Когато изпращам имейли на някой друг, те отговарят и когато кажа, че аз съм играчът с моя акаунт и че изисквам да ми върнат парите, вече не получавам отговор. Хубаво е да загубите работа по този начин и да ги блокирате, така че да нямате шанс да спечелите всички или част от парите си, нали? Уредихте ли вече нещо? Бих искал да чуя за това. Тези хора ме разболяха

Автоматичен превод:
C078
преди 4 месеца

Преживях същото след загуба на 4000 евро? Трябва да има начин да си върнем на тези хора

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Би трябвало да е възможно, ако отидем в централния им офис с няколко души

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вие също загубихте и след това бяхте блокирани! Не е честен шанс, нали? Губиш и никога не получаваш шанса да си върнеш парите или част от тях, просто ми писна от това! Наистина ми е подозрително, че ме игнорират... те отговарят с други имейли и когато им кажа кой съм, няма отговор и с чат на живо! Така че те някъде грешат и не можете да блокирате някого, без да посочите причина. Надявам се, че можем да направим нещо по въпроса, защото играх 4000 евро за по-малко от 1 вечер и планирах да играя повече, за да спечеля обратно или може би да загубя малко пари, но тогава щях да го приема, а сега се чувствам прецакан. Търсих онлайн и едва ли мога да намеря нещо за това как можете да съдите казино в чужбина. Уверете се, че се конкурирате и с Малтийската комисия по хазарта, защото те могат да отнемат лиценза. Защото не им беше позволено да предлагат игри в Холандия. Чувствам се наистина глупаво. Играх там, защото уебсайтът твърдеше, че може да им се вярва и т.н. Не знаех нищо за безопасното играене и т.н. Едва сега станах мъдър. Къде е централата тогава? И имаме нужда от повече хора. Може да отворим страница във Facebook и тогава можем да продължим да бомбардираме всички онлайн с 1 звезда.

Автоматичен превод:
C078
преди 4 месеца

Съгласен

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Загубих 8600 и веднага затворих акаунта си в Trust Pilot, само за да бъда бомбардиран със същите отговори с други имейл акаунти. Единственото нещо, което помага, е просто да отидете там с няколко души, те са в Унгария, така че е доста изпълнимо само по себе си.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма кой да помага, дори и от този форум, искат да ти помогнат, но казват само едно и също

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Наистина ми е странно, че никой не може да помогне и продължават да крадат парите на хората! Защото да вземеш пари и да не им дадеш шанс да си върнат или загубят повече, не е казино! Трябва да затворят, много ме е яд ако знаех, че ще ме блокират, така или иначе нямаше да играя, човече

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Създадох Facebook страница с тяхното име, присъединете се, ако сте жертва

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма кой да помага, дори и от този форум, искат да ти помогнат, но казват само едно и също

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вероятно това е причината да решите да подадете жалба тук, нали? 🙂

Просто не разбирам защо някое казино би затворило сметката на играч, ако играчът всъщност губи пари. За мен изобщо няма смисъл.

Можете ли да ми помогнете с това? Имаше ли друга комуникация с казиното, преди да затворят акаунта ви?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Наистина ми е странно, че никой не може да помогне и продължават да крадат парите на хората! Защото да вземеш пари и да не им дадеш шанс да си върнат или загубят повече, не е казино! Трябва да затворят, много ме е яд ако знаех, че ще ме блокират, така или иначе нямаше да играя, човече

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Може би можете да ми помогнете да разбера проблема ви. Бихте ли уточнили как казиното е откраднало пари от вас? Наистина бих искал да разбера какво те кара да си толкова сигурен в кражбата.

Играхте и загубихте, сега се стремите да възстановите парите си, защото нямате шанс да загубите още повече.

Това ли ви кара да се чувствате сякаш казиното е откраднало нещо? Правилно ли разбирам, моля?

Освен това трябва да ви кажа, че грешите; казината могат да затворят сметката на всеки без да посочват причина. Те обикновено предприемат тази стъпка, когато определен играч обвини казиното в опит за измама или кражба. Сигурен съм, че намирате това дори в неговите условия.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

благодаря за оценката ти, но така се чувстваш! Ако знаех, че сметката ми е блокирана, нямаше да продължа да депозирам пари, нали? Така че, ако депозирам пари и нямаше ограничение, предполагам, че мога да продължа да играя и зависи от мен дали ще загубя или ще спра, но ако някой реши след три часа, че ще бъдете блокиран без предупреждение, чувствам

прецака ме, защото нямам начин да си върна част от парите! Тъй като Джактоп няма задължение за грижа за играчите, така че не разбирам откъде идва това и вие игнорирате играч чрез каквато и да е форма на комуникация, докато те печелят пари от мен. Просто питам причината и до кога важи блокадата, пак заслужавам отговор. Значи смятате, че е справедливо? Не съм аз

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини