Здравей. Молим ви да подадете жалба, тъй като изглежда, че не можем да постигнем съвместно решение.
гуру. Разбираме, че оценката 3,7 от 10 не е най-добрата. 99% от хората, които публикуват рецензии, са били премахнати поради злоупотреба с бонуси, дублиращи се акаунти или поради нарушаване на нашите правила и условия.
Живеем в свят, в който всеки може да публикува, да чуе, че съм бил несправедливо третиран, защото не може да спазва правилата и условията.
Ние уважаваме, ако искате да запазите темата отворена. Имаме екранни снимки и експонати за всеки играч, който е бил забранен или блокиран.
Препоръчваме също на тези, които имат проблем да подадат иск, вместо да се крият зад фалшиво име на профил и флаг на държавата, които не отразяват или не помагат да се разбере ситуацията ви в гражданско имение.
Имаме 1000 щастливи играчи, които играят всеки ден и са публикували положителни отзиви на други платформи...
Кока Кола има 2,4 звезди от 5.
Много казина в света, които имат лоша репутация, защото играчът не печели и предполагат, че барабаните са нагласени.
Ние сме много коректни с нашите играчи.
Изплатили сме тегления и документираме всяко изплащане.
Ние следваме насоките за бонуси и полагаме усилия за нашите играчи.
Да, играчите могат да се разстроят, ако получат бан. Тогава те казват, о, какво се случи. Тук харча пари. Защо това казино ме измами с парите ми. Въпреки това има злоупотреба с бонуси и дублирани акаунти.
Понякога обвиняваме другите за нашите грешки и изглежда много от това е прозрачно в тази тема.
Съжаляваме за неудобството, което сме причинили и винаги се стремим към справедливо решение за тези, които спазват правилата или не.
Ако имате притеснения, можете да ни изпратите имейл на support@jackspay.com или можете да влезете в чат на живо или можете да публикувате оплакване тук и съм сигурен, че персоналът на GURU ще се радва да работи с нас, за да помогне за разрешаването на оплакванията, които вие да има без злоупотреба, заплахи и негативно поведение.
С Най-Добри Пожелания
Казино Jackspay
Hey there. We ask that you file a complaint as it seems we cannot reach a cooperative solution.
Guru. We understand 3.7 rating out of 10 isn't the greatest. 99% of the people who post reviews have either been removed due to bonus abuse, duplicate accounts or for violating our terms and conditions.
We live in a world where anybody can post hear say or say i was unfairly treated because they can't follow the terms and conditions.
We respect if you want to keep the thread open. We have screenshots and exhibits for any player who had been banned or blocked.
We also recommend that those who have an issue to file a claim versus hiding behind a fake profile name and country flag that doesn't reflect or help getting your situation figured out in a civil manor.
We have 1000s of happy players who play daily and have posted positive reviews on other platforms...
Coca Cola has a 2.4 star rating out of 5.
Many casinos in the world who are given bad reputation because the player doesn't win and assume the reels are rigged.
We are very fair with our players.
We have paid out withdrawals and document each and every pay out.
We follow bonusing guidelines and go out of our way for our players.
Yes, players can get upset if they get banned. Then they say oh what happened. I spend money here. Why is this casino scamming me from my money. Yet, bonus abuse and duplicate accounts are present.
Sometimes we blame others for our mistakes and it seems a lot of that is transparent in this thread.
We are sorry for any inconvenience we have caused and we are always striving on a fair solution for those who follow the rules or don't.
If you have a concern you can email us at support@jackspay.com or you can come into live chat or you can post a complain here and im sure the GURU staff will be more than happy to work with us to help resolve the complaints you have without the abuse, threats and negative demeanor.
Best Regards
Jackspay Casino
Автоматичен превод: