ФорумКазинаJacksPay Casino - обща дискусия

JacksPay Casino - обща дискусия

преди 2 години от Hardrock74
|
23872 преглеждания 155 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JacksPay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Как могат да ви позволят да депозирате ден след ден? Плащам за 2 такси за портфейла, само за да играя тук, изиграни безброй часове, най-накрая удари един сега акаунт е заключен и лудо обяснение, едва изиграхте след изискването за залагане?? Наистина един цент над е достатъчно добър и труден, аз играх като над 35$

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 2 години

Здравейте,

Може ли да споделите "обяснението", моля?

Силно бих посъветвал да преразгледате всеки друг депозит - вижте сами:

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждал съм го, но досега са били добри

Автоматичен превод:
преди 2 години

това казино gui е шега, те винаги ще преследват казината за мизерия на принадлежност. Вече успях да изпълня безброй бонуси без депозити, обявени тук, но винаги, когато направя тегленето, имам проблеми. по-лоши от тези казина са тези, които ги защитават за трохи

Автоматичен превод:
преди 2 години

това казино gui е шега, те винаги ще преследват казината за мизерия на принадлежност. Вече успях да изпълня безброй бонуси без депозити, обявени тук, но винаги, когато направя тегленето, имам проблеми. по-лоши от тези казина са тези, които ги защитават за трохи

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих първото теглене на 271,00 за 12 часа, така че мнението беше добро

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 2 години

Дадоха ми само 2 безплатни бонуса за 10 месеца

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 2 години

Много съм изненадан, че са платили в миналото. Относно бонусите е като един за Коледа, а вторият за рожден ден 🙂. Благодаря за информацията все пак. Мога ли да знам какъв изглежда проблемът сега? Някакви конкретни възражения от тяхна страна?

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Заключих акаунта си, след като завърших играта

Автоматичен превод:
преди 2 години

това казино gui е шега, те винаги ще преследват казината за мизерия на принадлежност. Вече успях да изпълня безброй бонуси без депозити, обявени тук, но винаги, когато направя тегленето, имам проблеми. по-лоши от тези казина са тези, които ги защитават за трохи

Автоматичен превод:
преди 2 години

За какво по дяволите говориш? Казиното е толкова лошо, че го наричаме "зомби казино", а вие казвате, че Радка защитава казиното? Не говорете за мизерия на принадлежност, ако не знаете нищо за това. Ние дори не сме регистрирани в партньорска система на казиното, така че получаваме 0 печалба, ако играчите загубят парите си там.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Кого и какво имаш предвид? Не съм ги защитавал! Току-що казах, че ми беше платено веднъж 271,00 за 12 часа, депозирам тук 5-8 пъти седмично

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че ще ескалират ли жалбата ми. Видях къде lcb ги накара да се присъединят към конвоите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кого и какво имаш предвид? Не съм ги защитавал! Току-що казах, че ми беше платено веднъж 271,00 за 12 часа, депозирам тук 5-8 пъти седмично

Автоматичен превод:
преди 2 години

Daniel имаше предвид потребител vitoralonsso22 . Не е свързано с вашите публикации, не се притеснявайте. просто недоразумение.

За вашата жалба, моля, дайте малко време на нашия екип.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Аз съм теглил само веднъж за 7 месеца, така че bs

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кого и какво имаш предвид? Не съм ги защитавал! Току-що казах, че ми беше платено веднъж 271,00 за 12 часа, депозирам тук 5-8 пъти седмично

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, реагирах на vitoralonsso22.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой отваря ли този случай? Опитах се да изтегля само един сега месеци по-късно този

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ние предлагаме бонуси за всеки един играч, който влиза през нашите врати, ние сме свързани чрез някои от най-добрите филиали и сме признати като честно казино. Имаме правила и условия и ако тези правила и условия бъдат нарушени, ние действаме съответно.


Ние използваме най-добрите системи за проследяване на сигурността и IP, като казваме на тези да внимават да депозират тук е вашето мнение и ваш преглед.


Ние не сме 24-часово чат казино на живо. Работим от здрач до зори. Когато няколко ваши представители дойдоха в нашия чат на живо, вие не успяхте да го направите, защото беше след работно време.

www.jackspay.com/help


Можете да намерите нашето работно време и подробности за обслужване на клиенти на връзката по-горе.


Извиняваме се на всички, които сме разстроили. Ние не сме идеално казино. НИКОЕ казино няма перфектни отзиви. Но ние сме далеч от зомби казино.


Ние сме 100% готови да обсъдим всякакви негативни оплаквания, които ни попаднат и да ги разгледаме професионално и честно.


За тези, които са прочели горното и смятат, че това е място, от което да стоят далеч. Всеки бизнес има отзиви. Някои добри и много лоши. Не позволявайте на една лоша комуникация да пропусне, защото ние нямаме екип за чат за една нощ, да промени решението ви.


Докато всички спазват правилата и условията, ние плащаме на нашите играчи и имаме 1000 положителни отзиви.


С Най-Добри Пожелания


Казино Jackspay


Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини