Така че акаунтът ми най-накрая беше заключен на уебсайта. Вече нямам достъп до поддръжката на чат на живо, нито имам достъп до предстоящите си тегления.
Бих искал малко разяснение дали все още ще получавам изплащане за моите тегления дори без достъп до моя акаунт?
So my account has finally gotten locked on the website. I am no longer able to access live chat support nor am I able to access my pending withdrawals.
Would like some clarification if I will still be getting paid my withdrawals even without access to my account?
това е последният имейл, който получих, че ще актуализират с добри новини, след което около 20 минути по-късно заключиха акаунта ми, така че вече нямам достъп до него.
все още има 5625$ в чакащи тегления
this is the last email I received them saying they’ll update with good news then around 20 minutes later they locked my account so I am no longer able to access the account.
still have 5625$ in pending withdrawals
Мошеници, казвам ви и всички, че никое казино не трябва да може просто да заключи сметка без никакъв шанс да коригира потенциален проблем
Crooks I'm telling you and everybody no casino should be able to just lock a account without any chance to fix a potential issue
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
текущата тема, която продължава от месеци относно моето оплакване. в момента старият ми хост е прекъснал всякаква комуникация в приложението на трета страна, заключили са акаунта ми и казват, че плащат, но са минали 2 седмици от тегленето. Остават 5625$, тъй като екранът ми записва всяко мое теглене само в случай, че се случи нещо подобно.
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
current thread that has been going on for months about my complaint. currently my old host has cut off all communication on the 3rd party app, they have locked my account, and they say they are paying but it’s been 2 weeks + since a withdrawal. There’s 5625$ left as I have screen recorded each of my withdrawals just in the case that something like this happens.
Адрес: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Портфейлът им, от който съм получавал предишни тегления, има $1540 в момента.
Имам теглене от $625 и два $2500. Така че сега е известно, че те имат баланс, не е сигурно какво е задържането.
Address: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Their wallet that I've been receiving past withdrawals from has $1540 at this moment.
I have a withdrawal of $625 and two $2500s. So now it is known that they have a balance, not sure what the hold up is.
Получих $625 повече преди близо месец. Сега чака $5000.
Средствата са пристигнали в портфейла им, но те ги държат от известно време.
Няма комуникация с тях, поддръжката на живо не реагира напълно. Те отговаряха на имейли от време на време, но минаха две седмици от всякаква комуникация от тях. Изглежда, че може вече да не работят, така че ще изчакат с депозирането, докато се измисли нещо.
Тема за поддръжка и оплаквания на JacksPayCasino (lcb.org) Това е връзка към темата за оплаквания на LCB, ако някой иска да бъде актуализиран. Много играчи имат проблеми да се свържат/комуникират с всеки там.
Бъдете предпазливи.
Got $625 more close to a month ago. Now waiting on $5,000.
Funds have arrived in their wallet, but they have been holding onto it for a while now.
No communication is available with them, live support is completely unresponsive. They used to respond to e-mails once in a while, but has been two weeks since any communication from them. Seems like they might not be operating anymore so would wait on depositing until something is figured out.
JacksPayCasino Support And Complaints Thread (lcb.org) This is a link to the LCB complaint thread if anyone wanted to keep updated. Many players are having trouble reaching out / communicating with anyone there.
Be wary.
Здравейте,
има и неразрешени, разрешени и отхвърлени жалби срещу това казино.
Така че не е необходимо да поставяте жалбата на LCB, бих казал. Освен това предоставяме няколко предупреждения и репутацията е доста ниска:
Благодарим ви за загрижеността, съжаляваме, че не можахме да ви помогнем.
Hello,
there are also unresolved, resolved, and rejected complaints against this casino.
So it's not necessary to paste the LCB complaint, I'd say. Furthermore, we provide several warnings and the reputation is pretty low:
Thank you for your concern, I'm sorry we couldn't help you.
И мен ме хванаха, не играй там, вярвай ми, не !!
They got me too don’t play there believe me don’t !!
Е, мога да ви кажа това със 100% сигурност, че всички мамят, въпрос е само колко много някои повече от други стоят далеч от лепкави или резки макари, но има толкова много начини как да го направите, че няма да повярвате на това, което знам и това, което съм виждал 🫣😳☹️💶 е $$ и искат всички, знаете ли къде са тези места? Не сървърите, а къде вдигат телефона или живеят? Не искате да знаете, просто стойте далеч от всички тях и тези, които имат най-висок рейтинг, са най-големите измамници от всички.
Well I can tell you this with 100% certainty they all cheat it’s just a matter of how much some more then other stay away from sticky or jerky reels but there’s so many ways on how there doing it you wouldn’t believe what I know and what I’ve seen 🫣😳☹️💶 it’s $$ and they want everybody’s do you know where these places are ? Not the servers but where they pick up the phone or live? You don’t wanna know just stay away from all of them and the ones that have the highest ratings are the biggest cheats of all .
Имах невероятни резултати в казина genysis 13 600 миналата година. Неограничени 23 изплащания за 5 месеца и те плащат на 10 милиона
I had amazing results at genysis casinos 13,600 last year. Limitless 23 cashouts in 5 months and they pay in 10m
Повечето са офшорни и повечето у дома и т.н. хаха
Most are offshore and most at home etc lol
Limitless постави максимално изплащане от $50 в акаунта ми, след като изчаках една седмица, за да потвърдя акаунта си, спечелих $500 и не видях ограничения, когато най-накрая успях да поискам изплащане, не получих шанс да анулирам заявката. Те imediatkey отказаха молбата ми и взеха обратно $450 и ми позволиха да изтегля само $50 максимум, сега им изпратих имейл и те казаха, че е ясно посочено на страницата на касата, което е гнида. Мисля, че е доста объркан фактът, че те могат да вземат това, което спечелих в последната минута (играта беше определена на $190, което завърших) и да върнат само 10% за теглене
Limitless put a $50 max payout on my account after i waited a week to verify my account , i won $500 and i seen no limits when i finally was able to request a payout, i didnt wven get a chance to cancel the request . They imediatkey denied my request and took $450 back and allow me to only withdraw $50 maximum now i emailed them and thsy stated it was clearly stated in the cashier page, which it was nit. I think its pretty messed up that they can last minute take what i won ( the play through was set at $190 which i completed) and give only 10% back to withdraw
Мисля, че само грешно сте прочели информацията. Не се казва, че максималното теглене е 50 на седмица, но показва 50 000. Трябва да можете да изтеглите целия баланс с една заявка за теглене.
I think you only misread the information. It doesn't say the maximum withdrawal is 50 per week, but it shows 50 000. You should be able to withdrawal the whole balance in a single withdrawal request.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.