ФорумКазинаJacksPay Casino - обща дискусия

JacksPay Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от Hardrock74
|
23835 преглеждания 155 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
Georgey1230
преди 1 година

Опитах се да изпратя имейл на жакове, които плащат 7 пъти и не става, защото блокираха, сега сменят нишката, докато говорим там, изпращайки съобщения и не мога да изпратя нищо, някой има ли физически адрес

и име, което се опитвам да отпечатам и да изпратя по пощата, но те променят целия процес, защо не са направили това с всички останали, които имат отрицателни коментари за тях? Сега те ще кажат, че съм злоупотребил с политиката за бонуси или промоции, можете ли да ми покажете къде направих това? И моля, покажете ми двата IP адреса, за които твърдите, че сте ме блокирали и кои са имената на тези хора, които помолих да направят нещо вместо мен? Намерих още трима души, които имат моя телефонен номер и те също ще подават оплаквания тук, но те първо ще докажат на казино гуруто, че изобщо не ме познават и че Jackspay е направил точно същото нещо за те и не искат да можеш да поискаш жертвата си и взехте много повече пари, тогава ме излъгахте, но те тримата души, които ще подадат жалби, искат да го направят чрез адвокат и искат аз да бъда част от там оплакване, защото те са прочели всичко, което съм се опитвал да кажа, а вие продължавате да лъжете и те отказват да го направят с този формат, така че ще продължа да продължа с жалбата си и също отивам да станат част от жалбата и с адвоката, който планират да използват

така че бих искал $1800 в биткойн, които ми дължите, и вашето име и адрес, за да мога да ви изпратя моята собствена документация, ако не я предоставите, казаха, че нещо за адвоката ще ви извика и че щетите ще бъдат в 7-те цифри всичко, което искам от вас е да предоставя доказателство за това, което направих, за да откраднете моите $1800 и за да ме блокирате от вашия сайт, тези други хора казват, че правите едно и също нещо отново и отново и се страхуват да излезте при казино гуру, защото с вашия рейтинг те казват, че не трябва да ви позволяват да го правите повече кога приключва тази ваша игра и кога и защо не сте показали нито една унция доказателство, че не сте направили нищо лошо защо Jackspay не трябва ли да дава на никого играч някой с проблем с обслужването на клиенти, от който никой играч никога не може да се оплаче, защото никога не получават името на човека от Jackspay, който продължава да измисля нещата, а вие казвате, че не сте били вие, те ме помолиха да попитам вие колко души съм аз вашият отдел за обслужване на клиенти? А вие как се казвате ? О, момче, току-що получих още два имейла, които искат да се разделят с тази жалба срещу теб, но са уплашени, защото не сте предоставили нищо за моята ситуация и как Jackspay получи оценка 3,7, не мисля, че съм видях едно по-ниско защо не го обясниш и как така никой не излиза в този форум да те защитава? Тези хора казват, че се страхуват и уплашени от теб, защото не даваш никакво име или нищо. Точка лъжеш, после пак лъжеш и пак лъжеш Отивам в полицията, защото жена ми сега е загрижена за своята безопасност, защото не знаем кой вие сте и какъв е вашият адрес и просто блокирате каквото и да е или всяка сметка и запазвате парите и след това решавате на кого ще плащате, така че изглежда, че не мамите всички, когато съм факт, с течение на времето вие изневерявате всички като f Не знам защо казино гуру търпи всичките ви измами, имам предвид трябва ли да ви пуснат да бъдете част от този форум, докато нямате нулев рейтинг и след това казвате, че горката ми жена ви е заплашвала? Всеки, който занапред ще ви вземе насаме в голям случай, за да ви затвори всичко в този форум, негативното за Jackspay е тук, но занапред не е обаче, ще завърша жалбата си, докато разбера как да направи го и тогава преминавам към личния въпрос, защото не само че не ми плати, но и отказвате да отговорите на един въпрос от 10

оставих те, така че ще свърша и след това ще се разправим насаме, ти просто никога няма да признаеш, че си бедна жертва на кражба на пари и всички се захващаме с Jackspay, горкото хей, всички останали искат името на кого можем да направим оплаквания също! Jackspay получава специално отношение, защото когато успее да се скрие зад завесата като магьосникът от Оз, ще получа име, адрес на всичко, без значение какви са разходите и адвокатските такси вече ще бъдат покрити от полица, която имат чрез застраховка Arag, ще видим потърсете оплакването ми Jackspay, тогава ще мога да се обадя на приятелите си и да кажа подпис. За Jackspay, защото бях стартиран без друга причина, след това губя 15k -20k I. Няколко месеца и това е. Какво получавам? Сбогом ти безименен побойнико, остави жена ми на мира, тя се занимава с нейния случай, нито в този форум, нито някой друг от това, което чувам, ще го вземем офлайн, защото всичко е в полза на теб и тогава искаш всяка една негативна емисия за. голяма ли е вашата къща с парите, които взимате от нас? Сбогом форум, свържете се с мен на личния имейл, това е нелепо. Ще завърша жалбата си сега и чао

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Добре, нека да обядваме, блокирай ме от всяко друго нещо, назове датата и часа адрес и аз ще бъда там и няма да имаш нищо против, ако нашите адвокати са там, така че покани своите и би било хубаво да намериш място с добра морска храна Моля те ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей. Молим Гуру този играч да направи оплакване в собствената си тема. Той иска $1800,00, въпреки че е отменил и отменил тегленето си.

Той няма предстоящи тегления.

Така че, можем ли да попитаме дали даден играч няма чакащи тегления. Как можем да платим на някой, който технически не е задължен.

Грегъри, можеш ли да ни покажеш и на GURU доказателство, че ти дължим $1800.


Ние не носим отговорност за сторнирания. Това бяха вашите пари, които сте спечелили и сте ги похарчили, като ги обърнахте.


Ние не плащаме $1800. Записвайте всичко, което трябва, тъй като това е ваша лична работа.


Вие се регистрирахте. Депозирахте. Вие спечелихте и в миналото ние плащахме вашите тегления.

Отменихте две изчакващи тегления. Обърнахте го и го анулирате = ако подадете жалба, ще покажем на GURU във вашия банков раздел, че сте анулирали тегленията си и сте ги заложили, докато балансът ви не достигне 0,00


Съжалявам за неудобството


С Най-Добри Пожелания


Казино Jackspay




Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализиране на GURU относно състоянието на това. Изминаха 3 седмици от последното ми плащане.


Моят домакин се свърза с мен чрез приложението Signal, като каза, че ще ми изпрати съобщение, когато получи актуализация. Изглежда не получаваше никакви актуализации, защото трябваше постоянно да се свързвам. Разбирам, че не е посегнал, защото няма новини от по-високо ниво. Проблемът беше същият, изпратиха телеграфа за получаване на средствата, но все още не е дошъл.


Проверявах религиозно техния BTC портфейл, за да видя кога ще дойде нещо и $1000 дойдоха днес. Свързах се с моя домакин, за да попитам дали могат да ми го изпратят.


https://www.blockchain.com/btc/address/bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm


Бих искал актуализация, ако мога да получа нещо от това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Приложено е доказателство за тегления, които не са отменени или нещо, което все още чака от 5/1/22.

След като видях, че някои средства пристигат в портфейла на JacksPay, от който обикновено получавам плащания, се свързах с моя хост чрез чат на живо и приложението за съобщения, което използваме. Досега не съм получил отговор.


Автоматичен превод:
eskimocubee
преди 1 година

Те лъжат, тогава имат смелост да измислят нещата, когато възникнат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей. Молим Гуру този играч да направи оплакване в собствената си тема. Той иска $1800,00, въпреки че е отменил и отменил тегленето си.

Той няма предстоящи тегления.

Така че, можем ли да попитаме дали даден играч няма чакащи тегления. Как можем да платим на някой, който технически не е задължен.

Грегъри, можеш ли да ни покажеш и на GURU доказателство, че ти дължим $1800.


Ние не носим отговорност за сторнирания. Това бяха вашите пари, които сте спечелили и сте ги похарчили, като ги обърнахте.


Ние не плащаме $1800. Записвайте всичко, което трябва, тъй като това е ваша лична работа.


Вие се регистрирахте. Депозирахте. Вие спечелихте и в миналото ние плащахме вашите тегления.

Отменихте две изчакващи тегления. Обърнахте го и го анулирате = ако подадете жалба, ще покажем на GURU във вашия банков раздел, че сте анулирали тегленията си и сте ги заложили, докато балансът ви не достигне 0,00


Съжалявам за неудобството


С Най-Добри Пожелания


Казино Jackspay




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Чудя се, можете ли да коментирате тези екрани за печат, които Georgey1230 е публикувал, моля?

Особено на този:

file

За мен изглежда, че играчът беше посъветван да отмени изтеглянето.



Автоматичен превод:
преди 1 година

file Приложено е доказателство за тегления, които не са отменени или нещо, което все още чака от 5/1/22.

След като видях, че някои средства пристигат в портфейла на JacksPay, от който обикновено получавам плащания, се свързах с моя хост чрез чат на живо и приложението за съобщения, което използваме. Досега не съм получил отговор.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

благодаря ви, че изпратихте жалбата си, това е единственият начин да проучим какво се случва.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, нека да обядваме, блокирай ме от всяко друго нещо, назове датата и часа адрес и аз ще бъда там и няма да имаш нищо против, ако нашите адвокати са там, така че покани своите и би било хубаво да намериш място с добра морска храна Моля те ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратете жалбата:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
преди 1 година

Те лъжат, тогава имат смелост да измислят нещата, когато възникнат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, проверих жалбата ви - затворена като НЕРЕШЕНА "недостатъчно доказателства от казиното"

Далеч съм от съмнение в отношението ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Разбира се, изглежда така, те също ви казват, че ще получите 20% бонус за обръщане, който никога не съм виждал, хаха

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей. Казахме на играча, че имаме налични средства, които са под предстоящото теглене. Той каза, че би искал да изиграе нещо. Препоръчахме му да може да върне печалбите си и можем да му изпратим частична. След това играчът го обърна дни по-късно, но го заложи и загуби предстоящите си тегления.


Ако играч попита какво може да направи, за да играе междувременно и има чакащо изтегляне. Ние предлагаме да отмените тегленето, тъй като това са неговите пари и негово решение да го направи.


Той реши да отмени и след това да го похарчи срещу да ни позволи да платим частично.


С Най-Добри Пожелания


Казино Jackspay

Автоматичен превод:
eskimocubee
преди 1 година

Отговаряхме на Елиът всеки ден. Той е в средата на нощта, изпраща съобщения до нашите представители, които не започват часовете си за чат на живо до 5 сутринта PST.


Отговаряме му всеки път, когато започват деня си и го направихме тази сутрин в 4:52 сутринта PST.


С Най-Добри Пожелания

Казино Jackspay



Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, не танцувайте около темата и обърнете внимание само на факта, че ви изпратих съобщение рано. Изпратих ви съобщение от 17:00 PST в приложението за съобщения, а също и в чата на живо, на което не отговорихте. Не се опитвайте да ме рисувате като злодей. Вие също ясно казахте на LCB, че работите до 21:00 PST. Свързах се много преди това време по сигнал и чат на живо, на които отказахте да влезете и да отговорите.

Вие, момчета, сте получили средства на адреса на портфейла си и те попитах дали можете да ги изпратите.

прикачена е екранна снимка, на която изпращам съобщения по това време и изпращам едно съобщение в 4 сутринта. Не променяйте разказа, за да изглеждам сякаш съм извън контрол. file

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Да, обърнах се, защото излъгахте за плащането ми, казахте ми да направя обратно теглене и да направя тегленето за $500 вместо $1800 и казах добре и какво се случи? Ти излетя за уикенда и никога не ми плати, така че ако не можеш да ми платиш $500 как къде ще ми платиш $1800? Писна ми от твоите лъжи, всички останали имат същата история, не $$$$ къде е Тейлър Четох за него, така че все още се криеш безименен зад Джакспей? Не след дълго ще получавате препоръчано писмо, скоро жалбата ми е почти приключила

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 1 година

Здравей. Подайте жалба. Тейлър е един от нашите чат агенти на живо. Той не притежава компанията, не управлява компанията и не има думата за това, което се случва в горния мениджмънт.

Ние не носим отговорност за онези, които обръщат и след това залагат обратното си.


Не плащаме през уикендите. Вие дори се съгласихте с това при 4 предишни тегления, които ви платихме.


Заложихте и за съжаление загубихте обрата си.


Подайте жалба.


Няма да отговаряме на вашите коментари в тази тема относно вашия акаунт.


С Най-Добри Пожелания


Казино Jackspay



Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че нищо няма да се случи този уикенд.

Днес официално отбелязва 3-ия месец от първоначалните изчакващи тегления. Двата 2500 бяха поискани на 1/5/22.

Въздържах се да се свържа чрез приложение за съобщения на трета страна и го запазих в чата на живо, но Тейлър отказва да се появи.


Изглежда, че актуализират сайта си до тема от 4 юли, може би поправете какво не е наред с вашия проблем с обработката/банкирането, преди да направите тези промени. Казаха ми, че вече са платили за повторното им изкупуване, но не са го получили. Не съм сигурен колко истина има в това твърдение. Ще се въздържа всеки играч да НЕ играе, докато не бъдат отстранени проблемите с плащането.


Автоматичен превод:
eskimocubee
преди 1 година

Повторно нагоре?

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 1 година

reup, тъй като са платили на своя доставчик на BTC.

Агент на живо каза, че са превели парите на своя доставчик, но е имало проблеми на това ниво. Не съм сигурен колко истина има в това, защото извиненията изглежда се променят всеки път, но това е настоящото.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още няма конкретна актуализация от казино JacksPay. Изглежда, че множество потребители НЕ МОГАТ ДА ТЕГЛЯТ.

https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/120

Директно от борда на LCB, друг потребител е имал предстоящо теглене за 600$ за 11 дни.

Този потребител получава същите общи извинения, които получих преди месеци. Моля, актуализирайте с конкретни доказателства зад забавянето на обработката/изплащането на проблеми @JacksPay.


Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини