ФорумКазинаJacksPay Casino - обща дискусия

JacksPay Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Hardrock74
|
23878 преглеждания 155 отговора |
|
1...4 5 6...8
Добавете пост
JacksPay Casino
преди 1 година

Опитваш ли се да се извиниш, защото наистина започваш да ме ядосваш. Не съм отправял никакви заплахи и това е форум, това не е злоупотреба, прочетете какво казва гуруто на казиното за вас и вижте рейтинга си, смятате, че сте жертвата? Сложихте ме на края на въжето ми и няма да ви отговарям отново, докато биткойн не пристигне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, ако не можете да ни предоставите вашето потребителско име, за да разгледаме вашия акаунт, тогава за съжаление не можем да ви помогнем или да проверим вашия акаунт.

Ще помолим GURU да попита Georgey1230 за неговото потребителско име в казиното, ако не ни отговори по граждански въпрос, за да може нашият екип да провери акаунта му. Благодаря.


С Най-Добри Пожелания


Казино JacksPay

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Депозирах много пари, след като вие, момчета, нямахте нито един проблем, докато не отидох да тегля, а след това без предупреждение, вие заключихте акаунта ми за едва над playth req t победи playth кой някога е чувал подобно нещо??

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Това е bull rap hardrock74 Имам телефон и таблет, нито една от тези глупости не е моя!! До мен ме заключихте, защото едва изпълних изискването за залагане

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Всичките ми потребителски имена са tideline или hardrock74, това е всичко!! Ако го направих, беше отдавна и вие ми позволихте да депозирам отново и отново без никакво предупреждение

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Law дори не споменава думата закон с jackspay

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Но те са абсурдни термини, дори този сайт казва едно и също навсякъде онлайн казва същото

Автоматичен превод:
преди 1 година

Твоето твърдение, че съм играл с ip адреси е глупост!! Аз и майка ми имаме семеен план 2 таблета и 2 телефона, но живеем на 2 различни адреса, получих своето доказателство! (Но вие знаехте точно какво сте направили!! Не трябва ли да получа предупреждение? Ако е така, обаждане или имейл за бъдещето (стига да съм депозирал) нямаше проблем!!!!

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 1 година

Управлявам магазин за компютри Имам лаптоп в къщата си един в колата си настолен в моя сервиз един в моята къща телефон таблет всички мои всеки със собствен уникален IP адрес, но знам, че не знаете нито едно от тези потребителски имена и ip адресите са свързани с мен. стотици и хиляди са се оплаквали от подобни, които оттогава отидох в Genesis и поне 25 големи тегления 5 за една седмица 0000 проблема и мога да се обадя за незабавна помощ по всяко време 24/7 това е истинско казино, благодарение на Катрин Бриджит и Мерилин за истински на живо забавно честно казино изживяване!

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 1 година

Моля, имайте предвид, че имам статичен IP, който се променя от време на време, вижте го

Автоматичен превод:
преди 1 година

Към по-големи и по-добри неща, които Genesis скали, ако искате страхотно изживяване, опитайте ги!

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Забавлявах се, докато този Тейлър беше трудно да се стигне до там, понякога трябваше да чакам половин ден, за да получа отговори! Че. Екранна снимка, която сте качили, е контролирана екранна снимка, никой друг няма достъп, за да я провери!! Бъдете като мен, казвайки, че заплащането на Джак е променило играта ми, след което разпечатайте нещо** без валидност!

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Iphostvpro име jackspay>crooks>bull**** знаеш ли какво направи всички бъдещи играчи искаш ли да преминеш през това? Спестете си огромно главоболие, интернет е пълен с тях, 2-те места, за които знам, плащат безброй пъти и $$ е всичко 12-13 (Genesis), известен още като lucky Creek jumba и т.н., а годините на Бет оттеглят късмет! Приключих с това B's Jack's заплащане, знаеш какво направи

Автоматичен превод:
преди 1 година
преди 1 година

хей там,

Честно казано, не мисля, че това ще помогне на вашата кауза.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитваш ли се да се извиниш, защото наистина започваш да ме ядосваш. Не съм отправял никакви заплахи и това е форум, това не е злоупотреба, прочетете какво казва гуруто на казиното за вас и вижте рейтинга си, смятате, че сте жертвата? Сложихте ме на края на въжето ми и няма да ви отговарям отново, докато биткойн не пристигне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че трябва да предоставите вашето потребителско име. Постъпването по този начин няма да ви помогне, честно казано сега изглежда, че просто не искате да си сътрудничите.

Както и да е, зависи от вас.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Те не се опитват да плащат нищо

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 1 година

Минах през целия разговор тук, изглежда е съвсем ясно, но това, което наистина не разбирам, е защо отказвате да споделите потребителското си име в казиното с представителя на казиното? Предполагам, че не можете да загубите нищо, освен това не сте изпратили жалба на нашия уебсайт, така че не можем да се занимаваме с вашия случай насаме.

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Когато става въпрос за злоупотреба с бонуси чрез регистриране на множество акаунти от едно и също домакинство, подходът трябва да бъде доста прост, но не толкова прост, колкото заключването на всички акаунти.

На първо място, когато работех в казино, обикновено оставяме първия акаунт да остане отворен, тъй като играчът не е виновен, че някой друг се регистрира в същото казино от същото домакинство. Играчът често дори не знае.

Второ, добре е да погледнете дали другите акаунти наистина са злоупотребили с бонусите или не. Моделите често са много ясни. Новият акаунт винаги използва бонус за първи депозит, може би още един, губи и никога не влиза отново, докато се създаде друг акаунт, бонусът се използва и след това се повтаря отново и отново. Тогава става ясно, че само 1 човек играе на няколко акаунта и злоупотребява с страхотните бонуси за нови играчи.

Но съм виждал много случаи, когато да кажем, че съпруг играе в казино няколко месеца, използва бонус от време на време, прави много депозити, сметката му е проверена. Тогава той каза на жена си за казиното и тя се регистрира там. Тя може да е използвала бонуса за първи депозит, но в някои случаи дори не го е използвала, направила е няколко депозита без бонус, потвърдила е акаунта си и след като спечели, акаунтът й е затворен за „множество акаунти" и печалбите са анулирани.

Това няма никакъв смисъл, тъй като ясно показва, че има 2 различни хора, които използват собствените си акаунти и имат стандартно поведение на играча - това означава: играйте, депозирайте, губете, печелете, понякога вземете бонус, когато е наличен. Ето защо обикновено не сме съгласни със закриването на сметки и анулирането на печалби поради причина за „множество акаунти", особено когато единственото доказателство е един и същ IP адрес. Необходимо е да се разглеждат случаите поотделно. И повярвайте ми, знам, че повечето случаи на множество акаунти са наистина само 1 човек, който създава няколко акаунта и това е всичко.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, можем ли да получим вашето потребителско име, за да можем да потърсим акаунта ви. Разбираме, че нашият рейтинг не е толкова добър, колкото може да бъде. Повечето от рецензиите са от тези, които сме забранили за злоупотреба с бонуси.


Не можем да ви отговорим, докато не знаем потребителското име или имейла на вашия акаунт. Ние също така отправихме заявка за вашата злоупотреба и заплахи. Това няма да се толерира.


С Най-Добри Пожелания


Казино Jackspay

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само една бърза бележка за това. Потребителската оценка, която сте дали от потребителите, има 0 влияние върху рейтинга на казиното, който присвояваме въз основа на нашите собствени прегледи и тестове.

Така че, докато оценката на потребителите може да бъде повлияна от потребителите, чиито акаунти са затворени поради причина за множество акаунти, нашата оценка няма нищо общо с това. Нашата оценка се присвоява въз основа на следните точки: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Когато съм готов да подам жалба, ще го направя

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини