Когато става въпрос за злоупотреба с бонуси чрез регистриране на множество акаунти от едно и също домакинство, подходът трябва да бъде доста прост, но не толкова прост, колкото заключването на всички акаунти.
На първо място, когато работех в казино, обикновено оставяме първия акаунт да остане отворен, тъй като играчът не е виновен, че някой друг се регистрира в същото казино от същото домакинство. Играчът често дори не знае.
Второ, добре е да погледнете дали другите акаунти наистина са злоупотребили с бонусите или не. Моделите често са много ясни. Новият акаунт винаги използва бонус за първи депозит, може би още един, губи и никога не влиза отново, докато се създаде друг акаунт, бонусът се използва и след това се повтаря отново и отново. Тогава става ясно, че само 1 човек играе на няколко акаунта и злоупотребява с страхотните бонуси за нови играчи.
Но съм виждал много случаи, когато да кажем, че съпруг играе в казино няколко месеца, използва бонус от време на време, прави много депозити, сметката му е проверена. Тогава той каза на жена си за казиното и тя се регистрира там. Тя може да е използвала бонуса за първи депозит, но в някои случаи дори не го е използвала, направила е няколко депозита без бонус, потвърдила е акаунта си и след като спечели, акаунтът й е затворен за „множество акаунти" и печалбите са анулирани.
Това няма никакъв смисъл, тъй като ясно показва, че има 2 различни хора, които използват собствените си акаунти и имат стандартно поведение на играча - това означава: играйте, депозирайте, губете, печелете, понякога вземете бонус, когато е наличен. Ето защо обикновено не сме съгласни със закриването на сметки и анулирането на печалби поради причина за „множество акаунти", особено когато единственото доказателство е един и същ IP адрес. Необходимо е да се разглеждат случаите поотделно. И повярвайте ми, знам, че повечето случаи на множество акаунти са наистина само 1 човек, който създава няколко акаунта и това е всичко.
When it comes to abusing bonuses by registering multiple accounts from the same household, the approach should be quite simple, but not as simple as locking all accounts.
First of all, when I worked in a casino, we usually let the first account remain open since it's not the player's fault that that someone else registers in the same casino from the same household. The player often doesn't even know.
Secondly, it's good to look at the point whether the other accounts really misused the bonuses or not. The patterns are often very clear. The new account always uses the first deposit bonus, maybe another one, loses and never logs in again while another account is created, the bonus is used and then it repeats over and over again. Then it's clear it's just 1 person playing on multiple accounts and misusing the great bonuses for new players.
But I've seen numerous cases where let's say a husband played in a casino for a few months, used a bonus from time to time, did many deposits, his account was verified. Then he told his wife about the casino and she registered there. She may used the first deposit bonus, but in some cases, she didn't even use it, did a few deposits without a bonus, verified her account and once she won, her account was closed for "multiple accounts" and winnings voided.
That doesn't make any sense since it clearly shows there are 2 different people using their own accounts and having a standard player's behaviour - that means: play, deposit, lose, win, sometimes take a bonus when it's available. That's why we generally don't agree with closing accounts and voiding winnings for "multiple accounts" reason, especially when the only evidence is the same IP address. It's necessary to look at the cases individually. And trust me, I know that most of multiple account cases are really just 1 person creating multiple accounts and that's it.
Автоматичен превод: