НачалоФорумКазинаImmerion Casino - обща дискусия

Immerion Casino - обща дискусия (страница 19)

53 665 преглеждания 456 отговора |
преди 1 година
|
1...18 19 20...23
Добавете пост
zakiyamada8672
преди 4 месеца

Здравей, това е напълно логично и си представям, че много други играчи чувстват същото. Радвам се, че за теб всичко свърши и искрено се надявам, че скоро няма да се сблъскаш с подобни усложнения — е, никога, но нека бъдем реалисти 😀!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой знае ли дали това е типична стратегия за извинение за забавяне на тегленето? Не мога да използвам друг метод на плащане и нямам друга карта. Започвам да си мисля, че това е тяхната стратегия да ме накарат да анулирам тегленето и да го загубя, нали? Ако не, има ли начин да се реши този проблем възможно най-бързо, без да се минава през тази наистина бавна процедура за жалба?

file

Автоматичен превод:
nsL71234
преди 3 месеца

Дами и господа, моля, намалете оценката на това казино на 0.00, тегленето ми е блокирано повече от 4 месеца за преглед от доставчика на играта. filefile Оценката на това казино е твърде висока за нечестност с играчите, трябва да е тази оценка.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 3 месеца

Здравейте, добре, че подадохте жалбата; това е начинът да помогна на колегите ми да коригират индекса за безопасност. Разбирам загрижеността ви; просто погледнете историята на жалбите – това казино плаща, така че не е възможно да има нулев индекс, но изплащанията са изключително бавни.

Благодаря за оплакването.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой знае ли дали това е типична стратегия за извинение за забавяне на тегленето? Не мога да използвам друг метод на плащане и нямам друга карта. Започвам да си мисля, че това е тяхната стратегия да ме накарат да анулирам тегленето и да го загубя, нали? Ако не, има ли начин да се реши този проблем възможно най-бързо, без да се минава през тази наистина бавна процедура за жалба?

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, в случай на това казино? Не бих казал, че е тактика за забавяне; вместо това, въз основа на историята, бих казал, че все още имат някои проблеми с доставчиците си на плащания. Това, разбира се, не означава, че е наред. Но въз основа на последните ни открития, проблемът е от различен вид, по-скоро свързан с намирането на надеждни партньори за плащания, предполагам.


В миналото дори смятах ситуацията за доста подобна на тази със Snatch. Затова ви предлагам и вие да се оплачете. Това е най-добрият начин.

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

file Здравей, Радка, току-що ти изпратих горното, че Казиното не плаща, акаунтът ми отиде при доставчика на играта преди 4 месеца, нулевият индекс е според мен. Уважавам мнението ти и забележката ти, казино, което плаща, е казино, което плаща на всички без изключение, според мен, ако Казино не плаща на играч, то се счита само за Казино, което не плаща. Не критикувам работата ти, която е отлична, критикувам казиното и предупреждавам играчите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Много ми е странно, че не мога да намеря надеждни доставчици на платежни услуги, които да обработят тегленето, и че не мога да намеря надеждни партньори за депозити, защото депозитите са трудни за пропускане. Те отиват директно в сметката на казиното.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 3 месеца

Знам, че беше по онова време, когато другият също съобщи за това, но от друга страна, вие подадохте жалбата точно сега, не по-рано, така че колегите ми, които наблюдаваха подобни модели, не знаеха и вашата жалба не беше включена в тези преговори.

Следователно, от тази гледна точка няма много какво да се направи.

Ако не се лъжа, казиното, и не само това, изведнъж в миналото започна да използва тази практика, да, играчите говорят за това. Поне изглежда, че тези играчи с активни оплаквания са били платени. Това подчертава значението на бързото подаване на оплакването и се надявам и вашето да завърши добре, дори след толкова дълго време.

Оценявам предупреждението и справедливото мнение.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Имам публична жалба, за да видя дали казиното може да деблокира тегленето ми, но жалбата ми не се приема, не играя в това казино и предупреждавам играчите за тази практика.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 3 месеца

И това е страхотно. Нашата основна роля е да насърчаваме честните практики и да помагаме на казината да разберат възможните нелоялни практики; без това рейтингът би бил просто поредното число... следователно случаи като вашия са много важни, когато се подават чрез жалба.

Ще се опитам да следя напредъка, но честно казано, графикът ми винаги е пълен; затова бих искал да ви помоля поне от време на време да ни информирате всички тук, в тази тема. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Вече подадох жалбата, не е нужно да следваш процедурата, графикът ти е винаги пълен, сигурно имаш много работа от толкова много казина, къде изпращаш автобиографията си? Сигурно имат нужда от много повече хора, които да ти помагат 😃

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тъй като CasinoGuru обича да изтрива негативни отзиви, за да защити измамни казина, копирам моя отзив тук:


Лъжат без причина, не изплащат, тегленията се отхвърлят сто пъти, твърдят, че трябва да заложите бонуса плюс депозита 15 пъти, но накрая е 60 пъти бонуса. Хахаха... просто е безумно колко корумпирана е станала тази измамна казино индустрия.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 3 месеца

😀 Каква чудесна идея! Ще изпратя бележка на Даниел, шефа ми!

Шегата настрана, бих искал да видя реакцията на казиното на тази ситуация, защото, както споменах, не сте единственият, който преминава през това, и си мислех, че казиното вече е разрешило всички подобни ситуации. Честно казано, мисля, че това е основното, което ни е било казвано в миналото от казиното или от другите със същите случаи на оплаквания, така че бих искал да поддържам връзка!

Автоматичен превод:
nsL71234
преди 3 месеца

Чакай малко; очевидно не си прочел имейла, в който пише, че прегледът е в процес на обработка и ще бъде прегледан от колегите ми през следващите 48 часа. 🙂 Това е просто недоразумение. Прегледът ти не е изтрит и сега го одобрявам.

Моля, първо прочетете и не правете прибързани заключения. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Обикновено изтриването на отрицателни отзиви изглежда е твое нещо, но благодарение на това съобщение тук във форума, изглежда, че най-накрая реши да пропуснеш един отрицателен отзив.

Автоматичен превод:
nsL71234
преди 3 месеца

Ами, уважавам мнението ти, но защо не публикуваш тук имейла, който си получил? Трябва да се съсредоточиш върху имейла, който си пропуснал или разтълкувал погрешно, тъй като той е от решаващо значение в тази ситуация.

Както вече обясних.


Само за да уточня, рецензиите ви обикновено не са истински рецензии, тъй като непрекъснато не посочвате конкретни проблеми или просто се оплаквате от нещо от рода на „хахаха, вижте докъде стигна цялата индустрия". Надявам се да разбирате, че рецензиите на първо място служат на другите; това не е начин да пишете от чувство на неудовлетвореност. Само за да знаете.

Стига ти добре.


Редактирано
Автоматичен превод:
nsL71234
преди 3 месеца

Здравей приятелю, оценката ми беше отрицателна, това казино ще си получи това, което заслужава. file

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Трябва да подадете жалба, ако искате да продължите

Автоматичен превод:
helper35
преди 3 месеца

Не знам към кого насочваш съобщението, но и двамата са подали оплакването, благодаря за информацията.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много ми е странно, че не мога да намеря надеждни доставчици на платежни услуги, които да обработят тегленето, и че не мога да намеря надеждни партньори за депозити, защото депозитите са трудни за пропускане. Те отиват директно в сметката на казиното.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Прав си; депозитите се обработват директно, но тегленията не, особено ако сте казино с офшорен лиценз, което на практика означава, че трябва да намерите доставчик на платежни услуги, който все още има достъп до пазара вместо вас, за да можете да изпращате пари там.

Вижте тази скорошна тема , която е доста показателна; обаче, в нея се обсъжда различно казино. Честно казано, не казвам, че е същото или че съм 100% сигурен, че доставчикът на трета страна винаги е причина за подобни забавяния, но това не е необичаен вид „усложнение".

Автоматичен превод:
1...18 19 20...23
Отидете на страницаот 23 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини