Знам, че беше по онова време, когато другият също съобщи за това, но от друга страна, вие подадохте жалбата точно сега, не по-рано, така че колегите ми, които наблюдаваха подобни модели, не знаеха и вашата жалба не беше включена в тези преговори.
Следователно, от тази гледна точка няма много какво да се направи.
Ако не се лъжа, казиното, и не само това, изведнъж в миналото започна да използва тази практика, да, играчите говорят за това. Поне изглежда, че тези играчи с активни оплаквания са били платени. Това подчертава значението на бързото подаване на оплакването и се надявам и вашето да завърши добре, дори след толкова дълго време.
Оценявам предупреждението и справедливото мнение.
I know it was back in the day when the other reported that too, but on the other hand, you submitted the complaint just now, not earlier, so my colleagues who have been watching patterns like this one did not know and your complaint wasn't included in that negotiation.
Hence, not much to do from that point of view.
If I'm not mistaken casino and not just this one, suddenly in the past started using this practise, yes, players have been talking about that. At least it seems that those players with active complaints were paid. This underscores the significance of promptly filing the complaint and I hope yours will end up well too, even after such a long time.
I appreciate the warning and fair opinion.
Автоматичен превод: