преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Immerion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, чакам първото си теглене 3 дни, защото те казват, че имат технически проблем, след като публикувах рецензии, получих парите, в същия ден поисках друго теглене на 350 и те казват да изчакам отново след първия ден, казват, че имат нужда повече време за проверка и днес 26-ти 3-ти ден те отново имат технически проблем системен проблем, не разбирам защо не решават този проблем е смущаващо да чакаш парите си
Hi ,i have waiting on my first withdrawl 3 days because they say they have tehnical issue,after i post reviews i got the money,in the same day i request another withdrawl 350 and they say to wait again after first day they say they need more time to verify and today 26th 3rd day they have again tehnical issue sytem problem ,i dont understand why they are not fixing this issue is fustrating waiting for your money
Със сигурност е разочароващо да чакаш парите. Поне обясниха ли какъв технически проблем са имали? Понякога може да се случи, че дори не зависи от тях да го поправят, знаете.🤷♀️
Надявам се всичко да се разреши скоро и да си получите парите. Моля, уведомете ни за всички актуализации.
It surely is frustrating to wait for the money. Did they explain what kind of technical issue they experienced, at least? Sometimes it can happen that it is not even up to them to fix it, you know.🤷♀️
I hope everything will get solved soon and you will get your money. Let us know, please, any updates.
В момента имаме временни забавяния в обработката на плащанията. Ние разбираме важността на навременните транзакции и искрено се извиняваме за неудобството, което това може да причини.
Моля, бъдете сигурни, че работим усърдно, за да разрешим проблема възможно най-бързо. Уверени сме, че това ще бъде разрешено скоро и ще гарантираме, че всички дължими плащания ще бъдат извършени своевременно.
Благодарим ви за разбирането и търпението през това време.
Тогава те казват следното. В момента нямаме технически проблем, а само забавяне, вашата заявка е в опашката за обработка, така че любезно изчакайте, моля. Тогава това Актуализирането на платежната система все още е в ход, за мое най-голямо съжаление. Извиняваме се за неудобството и любезно ви молим да изчакате още малко ❤️Тествахме го за кратко, но сега техническият отдел ни информира, че са необходими още няколко дни. Съжалявам за недоразумението. Те казват, че е било недоразумение и след като мога да потвърдя, че вашата заявка за теглене е взета в опашката за обработка. Моля, изчакайте, докато бъде одобрено. Вашето теглене се проверява. Чакам тук с вас Актуализирането на платежната система все още е в ход, за мое най-голямо съжаление. Извиняваме се за неудобството и ви молим да изчакате още малко, какво да вярвам 😐
We are currently experiencing temporary delays in processing payments. We understand the importance of timely transactions and sincerely apologize for any inconvenience this may cause.
Please rest assured that we are working diligently to resolve the issue as quickly as possible. We are confident that this will be resolved soon, and we will ensure that all outstanding payments are made promptly.
Thank you for your understanding and patience during this time.
Then they say this We do not have a technical issue at the moment, just a delay, your request is in the processing queue, so kindly wait, please. Then this The updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more ❤️It was a short time where we tested it, but now the tech department informed that some few more days is needed. Sorry for the misundestanding. They say was a missundertand and after I can confirm that your withdrawal request has been taken into the processing queue. Please kindly wait till it will be approved.Your withdrawal is being checked. I am waiting here with youThe updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more,what shoult i belive 😐
Е, за мен изглежда, че те наистина изпитват някаква трудност и е много важно да информират играчите за това.
Надяваме се, че скоро всичко ще приключи и те наистина ще могат да обработят плащането ви.
Моля, уведомете ни за всяко развитие.
Well, to me, it seems that they really experience some kind of difficulty, and it is very important that they inform the players about it.
Hopefully, soon everything will be over and they will really be able to process with your payment.
Please let us know about any developments.
здравей
Месец по-късно дойдох да ви кажа, че се сблъсквам със същия проблем.
Първото ми теглене отне 3 дни.
Чакам второто си теглене от 6 дни и ежедневните извинения са винаги едни и същи: технически проблеми.
Бъдете търпеливи и т.н
Това казино има проблеми и не го препоръчвам на никого.
Май ще трябва да подам жалба срещу тях
Hello
A month later, I've come to tell you that I'm facing the same problem.
My first withdrawal took 3 days.
I've been waiting for my second withdrawal for 6 days and the daily excuses are always the same: technical problems.
Be patient etc
This casino has problems and I don't recommend it to anyone.
I think I will have to file a complaint against them
Olá
Um mês depois venho dizer que estou enfrentando o mesmo problema.
O primeiro saque demorou 3 dias.
Estou a espera do meu segundo saque ha 6 dias e as desculpas diárias são sempre as mesmas problemas técnicos.
Seja paciente etc
Este casino tem problemas e não recomendo a ninguém.
Penso que terei de apresentar uma queixa contra eles
Поздрави, започва да става доста неприятно, ако е минала седмица. И аз щях да се изнервя, но от друга страна бих се утешил от факта, че вече казахте, че сте получили парите в доста разумен срок преди.
Даваме на казината 14 дни, за да изпратят пари на играч, така че все пак бих опитал да изчакам и да видя дали техническите проблеми продължават и колко време трябва да чакам. Ако нищо не се промени в рамките на това време, ние ще се намесим, ако подадете жалба.
Как мислите, ще останете ли или ще решите друго?
Greetings, it's starting to be quite unpleasant if it's been a week. I'd be getting nervous too, but on the other hand I'd be comforted by the fact that you've already said that you got the money in a pretty reasonable time before.
We give casinos 14 days to send money to a player, so I would still try to wait and see if the technical problems persist and how long I should wait. If nothing changes within that time, then we will intervene if you file a complaint.
What do you think, will you stick it out or decide otherwise?
Забележете в коментарите по-горе, че миналия месец казиното имаше същия проблем.
Проблеми с платежната система, мисля, че казиното е изправено пред други проблеми.
Не знам кой дава лицензи на този тип казино, получаването на депозити е мигновено, но за плащането те срещат проблеми.
Този тип казино заслужава играчите да играят и да плащат само след няколко дни.
Все още има много несправедливости в онлайн казината.
Сигурно ще трябва да подам жалба
Но ще изчакам още няколко дни
Notice in the comments above that last month the casino was having the same problem.
Problems with the payment system, I think the casino is facing other problems.
I don't know who gives licenses to this type of casino, to receive deposits is instantaneous but to pay they encounter problems.
This type of casino deserved players to play and only pay out after a few days.
There are still many injustices in online casinos.
I'll probably have to file a complaint
But I'll wait a few more days
Repare nos comentários acima que no mês passado o casino estava com o mesmo problema.
Problemas com o sistema de paramentos, eu acho que o casino enfrenta outro tipo de problemas.
Não sei quem dá licenças a este tipo de casinos, para receber os depósitos é instantâneos mas para pagar encontram problemas.
Este tipo de casinos mereciam que jogadores jogassem e só passado uns dias é que pagavam.
Ainda ha muitas injustiças nos casinos online.
Provavelmente irei ter que apresentar queixa
Mas vou esperar mais uns dias
Виждал съм го и също си казах, че очевидно може да имат проблеми, но разсъжденията ви са подходящи. Също така бих се опитал да дам на казиното още малко време и ако нищо не се случи, ще се опитаме да ви помогнем. Но се надявам, че няма да се наложи. 🤞
I've seen it and I've also said to myself that obviously they might have some problems, but your reasoning is appropriate. I would also try to give the casino some more time and if nothing happens then we will try to help you. But I hope that won't be necessary. 🤞
Надявам се също, че ще бъде решен по най-добрия начин.
Но това казино работи по съмнителен начин
I also hope that it will be resolved in the best possible way.
But this casino is operating in a dubious manner
Assim espero também que seja resolvido da melhor forma.
Mas opera de maneira duvidosa este casino
здравей
имам новини
Казиното е извършило плащането.
Отне седмица, но се изплати
Но причината за забавянето остава загадка, тъй като техническият проблем не е очевиден за мен
Hello
I have news
The casino has made the payment.
It took a week, but it paid
But the reason for the delay remains a mystery, since the technical problem is not obvious to me
Hello
Tenho novidades
O casino efectuou o pagamento.
Demorou uma semana mas pagou
Mas fica o mistério do motivo da demora, visto que o problema técnico para mim não é evidente
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.