ФорумКазинаImmerion Casino - обща дискусия

Immerion Casino - обща дискусия

преди 1 месец от Proboteanumaria
|
384 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Immerion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Здравейте, чакам първото си теглене 3 дни, защото те казват, че имат технически проблем, след като публикувах рецензии, получих парите, в същия ден поисках друго теглене на 350 и те казват да изчакам отново след първия ден, казват, че имат нужда повече време за проверка и днес 26-ти 3-ти ден те отново имат технически проблем системен проблем, не разбирам защо не решават този проблем е смущаващо да чакаш парите си

Автоматичен превод:
Proboteanumaria
преди 1 месец

Със сигурност е разочароващо да чакаш парите. Поне обясниха ли какъв технически проблем са имали? Понякога може да се случи, че дори не зависи от тях да го поправят, знаете.🤷‍♀️

Надявам се всичко да се разреши скоро и да си получите парите. Моля, уведомете ни за всички актуализации.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В момента имаме временни забавяния в обработката на плащанията. Ние разбираме важността на навременните транзакции и искрено се извиняваме за неудобството, което това може да причини.


Моля, бъдете сигурни, че работим усърдно, за да разрешим проблема възможно най-бързо. Уверени сме, че това ще бъде разрешено скоро и ще гарантираме, че всички дължими плащания ще бъдат извършени своевременно.


Благодарим ви за разбирането и търпението през това време.

Тогава те казват следното. В момента нямаме технически проблем, а само забавяне, вашата заявка е в опашката за обработка, така че любезно изчакайте, моля. Тогава това Актуализирането на платежната система все още е в ход, за мое най-голямо съжаление. Извиняваме се за неудобството и любезно ви молим да изчакате още малко ❤️Тествахме го за кратко, но сега техническият отдел ни информира, че са необходими още няколко дни. Съжалявам за недоразумението. Те казват, че е било недоразумение и след като мога да потвърдя, че вашата заявка за теглене е взета в опашката за обработка. Моля, изчакайте, докато бъде одобрено. Вашето теглене се проверява. Чакам тук с вас Актуализирането на платежната система все още е в ход, за мое най-голямо съжаление. Извиняваме се за неудобството и ви молим да изчакате още малко, какво да вярвам 😐

Автоматичен превод:
Proboteanumaria
преди 1 месец

Е, за мен изглежда, че те наистина изпитват някаква трудност и е много важно да информират играчите за това.

Надяваме се, че скоро всичко ще приключи и те наистина ще могат да обработят плащането ви.

Моля, уведомете ни за всяко развитие.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

здравей

Месец по-късно дойдох да ви кажа, че се сблъсквам със същия проблем.

Първото ми теглене отне 3 дни.

Чакам второто си теглене от 6 дни и ежедневните извинения са винаги едни и същи: технически проблеми.

Бъдете търпеливи и т.н

Това казино има проблеми и не го препоръчвам на никого.

Май ще трябва да подам жалба срещу тях

Автоматичен превод:
Mco00
преди 23 часове

Поздрави, започва да става доста неприятно, ако е минала седмица. И аз щях да се изнервя, но от друга страна бих се утешил от факта, че вече казахте, че сте получили парите в доста разумен срок преди.

Даваме на казината 14 дни, за да изпратят пари на играч, така че все пак бих опитал да изчакам и да видя дали техническите проблеми продължават и колко време трябва да чакам. Ако нищо не се промени в рамките на това време, ние ще се намесим, ако подадете жалба.

Как мислите, ще останете ли или ще решите друго?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 22 часове

Забележете в коментарите по-горе, че миналия месец казиното имаше същия проблем.

Проблеми с платежната система, мисля, че казиното е изправено пред други проблеми.

Не знам кой дава лицензи на този тип казино, получаването на депозити е мигновено, но за плащането те срещат проблеми.

Този тип казино заслужава играчите да играят и да плащат само след няколко дни.

Все още има много несправедливости в онлайн казината.

Сигурно ще трябва да подам жалба

Но ще изчакам още няколко дни

Автоматичен превод:
Mco00
преди 21 часове

Виждал съм го и също си казах, че очевидно може да имат проблеми, но разсъжденията ви са подходящи. Също така бих се опитал да дам на казиното още малко време и ако нищо не се случи, ще се опитаме да ви помогнем. Но се надявам, че няма да се наложи. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 20 часове

Надявам се също, че ще бъде решен по най-добрия начин.

Но това казино работи по съмнителен начин

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 час

здравей

имам новини

Казиното е извършило плащането.

Отне седмица, но се изплати

Но причината за забавянето остава загадка, тъй като техническият проблем не е очевиден за мен

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини