преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Immerion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, чакам първото си теглене 3 дни, защото те казват, че имат технически проблем, след като публикувах рецензии, получих парите, в същия ден поисках друго теглене на 350 и те казват да изчакам отново след първия ден, казват, че имат нужда повече време за проверка и днес 26-ти 3-ти ден те отново имат технически проблем системен проблем, не разбирам защо не решават този проблем е смущаващо да чакаш парите си
Hi ,i have waiting on my first withdrawl 3 days because they say they have tehnical issue,after i post reviews i got the money,in the same day i request another withdrawl 350 and they say to wait again after first day they say they need more time to verify and today 26th 3rd day they have again tehnical issue sytem problem ,i dont understand why they are not fixing this issue is fustrating waiting for your money
Със сигурност е разочароващо да чакаш парите. Поне обясниха ли какъв технически проблем са имали? Понякога може да се случи, че дори не зависи от тях да го поправят, знаете.🤷♀️
Надявам се всичко да се разреши скоро и да си получите парите. Моля, уведомете ни за всички актуализации.
It surely is frustrating to wait for the money. Did they explain what kind of technical issue they experienced, at least? Sometimes it can happen that it is not even up to them to fix it, you know.🤷♀️
I hope everything will get solved soon and you will get your money. Let us know, please, any updates.
В момента имаме временни забавяния в обработката на плащанията. Ние разбираме важността на навременните транзакции и искрено се извиняваме за неудобството, което това може да причини.
Моля, бъдете сигурни, че работим усърдно, за да разрешим проблема възможно най-бързо. Уверени сме, че това ще бъде разрешено скоро и ще гарантираме, че всички дължими плащания ще бъдат извършени своевременно.
Благодарим ви за разбирането и търпението през това време.
Тогава те казват следното. В момента нямаме технически проблем, а само забавяне, вашата заявка е в опашката за обработка, така че любезно изчакайте, моля. Тогава това Актуализирането на платежната система все още е в ход, за мое най-голямо съжаление. Извиняваме се за неудобството и любезно ви молим да изчакате още малко ❤️Тествахме го за кратко, но сега техническият отдел ни информира, че са необходими още няколко дни. Съжалявам за недоразумението. Те казват, че е било недоразумение и след като мога да потвърдя, че вашата заявка за теглене е взета в опашката за обработка. Моля, изчакайте, докато бъде одобрено. Вашето теглене се проверява. Чакам тук с вас Актуализирането на платежната система все още е в ход, за мое най-голямо съжаление. Извиняваме се за неудобството и ви молим да изчакате още малко, какво да вярвам 😐
We are currently experiencing temporary delays in processing payments. We understand the importance of timely transactions and sincerely apologize for any inconvenience this may cause.
Please rest assured that we are working diligently to resolve the issue as quickly as possible. We are confident that this will be resolved soon, and we will ensure that all outstanding payments are made promptly.
Thank you for your understanding and patience during this time.
Then they say this We do not have a technical issue at the moment, just a delay, your request is in the processing queue, so kindly wait, please. Then this The updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more ❤️It was a short time where we tested it, but now the tech department informed that some few more days is needed. Sorry for the misundestanding. They say was a missundertand and after I can confirm that your withdrawal request has been taken into the processing queue. Please kindly wait till it will be approved.Your withdrawal is being checked. I am waiting here with youThe updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more,what shoult i belive 😐
Е, за мен изглежда, че те наистина изпитват някаква трудност и е много важно да информират играчите за това.
Надяваме се, че скоро всичко ще приключи и те наистина ще могат да обработят плащането ви.
Моля, уведомете ни за всяко развитие.
Well, to me, it seems that they really experience some kind of difficulty, and it is very important that they inform the players about it.
Hopefully, soon everything will be over and they will really be able to process with your payment.
Please let us know about any developments.
здравей
Месец по-късно дойдох да ви кажа, че се сблъсквам със същия проблем.
Първото ми теглене отне 3 дни.
Чакам второто си теглене от 6 дни и ежедневните извинения са винаги едни и същи: технически проблеми.
Бъдете търпеливи и т.н
Това казино има проблеми и не го препоръчвам на никого.
Май ще трябва да подам жалба срещу тях
Hello
A month later, I've come to tell you that I'm facing the same problem.
My first withdrawal took 3 days.
I've been waiting for my second withdrawal for 6 days and the daily excuses are always the same: technical problems.
Be patient etc
This casino has problems and I don't recommend it to anyone.
I think I will have to file a complaint against them
Olá
Um mês depois venho dizer que estou enfrentando o mesmo problema.
O primeiro saque demorou 3 dias.
Estou a espera do meu segundo saque ha 6 dias e as desculpas diárias são sempre as mesmas problemas técnicos.
Seja paciente etc
Este casino tem problemas e não recomendo a ninguém.
Penso que terei de apresentar uma queixa contra eles
Поздрави, започва да става доста неприятно, ако е минала седмица. И аз щях да се изнервя, но от друга страна бих се утешил от факта, че вече казахте, че сте получили парите в доста разумен срок преди.
Даваме на казината 14 дни, за да изпратят пари на играч, така че все пак бих опитал да изчакам и да видя дали техническите проблеми продължават и колко време трябва да чакам. Ако нищо не се промени в рамките на това време, ние ще се намесим, ако подадете жалба.
Как мислите, ще останете ли или ще решите друго?
Greetings, it's starting to be quite unpleasant if it's been a week. I'd be getting nervous too, but on the other hand I'd be comforted by the fact that you've already said that you got the money in a pretty reasonable time before.
We give casinos 14 days to send money to a player, so I would still try to wait and see if the technical problems persist and how long I should wait. If nothing changes within that time, then we will intervene if you file a complaint.
What do you think, will you stick it out or decide otherwise?
Забележете в коментарите по-горе, че миналия месец казиното имаше същия проблем.
Проблеми с платежната система, мисля, че казиното е изправено пред други проблеми.
Не знам кой дава лицензи на този тип казино, получаването на депозити е мигновено, но за плащането те срещат проблеми.
Този тип казино заслужава играчите да играят и да плащат само след няколко дни.
Все още има много несправедливости в онлайн казината.
Сигурно ще трябва да подам жалба
Но ще изчакам още няколко дни
Notice in the comments above that last month the casino was having the same problem.
Problems with the payment system, I think the casino is facing other problems.
I don't know who gives licenses to this type of casino, to receive deposits is instantaneous but to pay they encounter problems.
This type of casino deserved players to play and only pay out after a few days.
There are still many injustices in online casinos.
I'll probably have to file a complaint
But I'll wait a few more days
Repare nos comentários acima que no mês passado o casino estava com o mesmo problema.
Problemas com o sistema de paramentos, eu acho que o casino enfrenta outro tipo de problemas.
Não sei quem dá licenças a este tipo de casinos, para receber os depósitos é instantâneos mas para pagar encontram problemas.
Este tipo de casinos mereciam que jogadores jogassem e só passado uns dias é que pagavam.
Ainda ha muitas injustiças nos casinos online.
Provavelmente irei ter que apresentar queixa
Mas vou esperar mais uns dias
Виждал съм го и също си казах, че очевидно може да имат проблеми, но разсъжденията ви са подходящи. Също така бих се опитал да дам на казиното още малко време и ако нищо не се случи, ще се опитаме да ви помогнем. Но се надявам, че няма да се наложи. 🤞
I've seen it and I've also said to myself that obviously they might have some problems, but your reasoning is appropriate. I would also try to give the casino some more time and if nothing happens then we will try to help you. But I hope that won't be necessary. 🤞
Надявам се също, че ще бъде решен по най-добрия начин.
Но това казино работи по съмнителен начин
I also hope that it will be resolved in the best possible way.
But this casino is operating in a dubious manner
Assim espero também que seja resolvido da melhor forma.
Mas opera de maneira duvidosa este casino
здравей
имам новини
Казиното е извършило плащането.
Отне седмица, но се изплати
Но причината за забавянето остава загадка, тъй като техническият проблем не е очевиден за мен
Hello
I have news
The casino has made the payment.
It took a week, but it paid
But the reason for the delay remains a mystery, since the technical problem is not obvious to me
Hello
Tenho novidades
O casino efectuou o pagamento.
Demorou uma semana mas pagou
Mas fica o mistério do motivo da demora, visto que o problema técnico para mim não é evidente
здравейте! Радвам се да видя изплащането. Въпреки че си представям, че човек остава доста объркан, когато причините не са разумно обяснени. Е, във всеки случай, добре за вас!
Чудя се дали имате някакъв съвет, който бихте искали да дадете на другите въз основа на скорошния си опит 🤔
Hi there! I'm glad to see the payout made it through. Even though I imagine one remains quite confused when the reasons have not been resonably explained. Well, in any case, good for you!
I wonder if you have any advice you would like to give others based on your recent experiences 🤔
Здравей радка, как си?
Свързах се с поддръжката на казиното, за да се опитам да разбера как работят тегленията, но не получих отговора, който исках, те просто ми казаха, че тегленето ми вчера е направено от тях,
С други думи, все още не знам как работи системата им за плащане.
За мен те са малко казино, което може би зависи от другите.
Какво бихте казали на другите играчи?
Immerion не усложнява живота на играчите с проверка на акаунта.
Той дори не използва това за измама на играчите, което е добре
Но има и отрицателни точки
Плащането е объркващо, не можете да разберете дали отнема седмица или 3 дни 🤷♂️
Поддръжката за онлайн чат понякога отнема известно време, за да отговори, но хубавото е, че не отговаря автоматично.
Получавате подкрепа от истински агент.
Бих искал да говоря за rtp на слотовете в immerion, но е сложно, защото не знам дали самото казино има властта да избира своя rtp или не.
Но всъщност наградите в ротативките са малки, да получите 100€ при печалба е много трудно, независимо от стойността на залога.
Не искам да омаловажавам казиното, но не съм развълнуван от наградите.
Бонусът за връщане на пари е добър, но няма турнири,
Това зависи от всеки индивид 🤷♂️
Hi radka, how are you?
I contacted casino support to try to find out how withdrawals work, but I didn't get the answer I wanted, they just told me that my withdrawal yesterday was made by them,
In other words, I still don't know how their payment system works.
To me, they're a small casino that depends on others, perhaps.
What would you say to other players?
Immerion doesn't complicate players' lives with account verification.
It doesn't even use this to trick players, which is a good thing
But there are negative points
Payment is confusing, you can't understand if it takes a week or 3 days 🤷♂️
The online chat support sometimes takes a while to respond, but the good thing is that they don't respond automatically.
You get support from a real agent.
I'd like to talk about the rtp of the slots at immerion but it's complicated because I don't know if the casino itself has the power to select its rtp or not.
But in fact the prizes in the slots are small, to get 100€ in a win is very difficult regardless of the value of the bet.
I don't want to detract from the casino, but I'm not thrilled with the prizes.
The cashback bonus is good but there are no tournaments,
It's up to each individual 🤷♂️
Olá radka como está?
Eu entrei em contacto com suporte do casino para tentar saber como funciona os saques, mas não obtive a resposta que eu queria, apenas me disse que o meu saque de ontem foi realizado da parte deles,
Ou seja continuo sem saber como funciona o sistema de pagamento deles.
Para mim eles são 1 casino pequeno que dependem de outros talvez.
O que diria aos outros jogadores:
O immerion não complica a vida dos jogadores com verificação de conta.
Nem usa isso para enrolar os jogadores, ponto positivo
Mas tem pontos negativos
O pagamento é confuso não dá para entender se demora uma semana ou 3 dias 🤷♂️
O suporte via chat online por vezes demora a responder mas o bom é que não são respostas automáticas.
Você recebe o apoio de 1 agente real.
Eu gostatia de falar sobre o rtp das slots no immerion mas é complicado porque não sei se o próprio casino tem poder de seleccionar o seu rtp ou não.
Mas na verdade os prémios nas slots são pequenos, para conseguir 100€ numa vitória é muito difícil independente do valor da aposta.
Não quero prejudicar o casino mas na verdade não estou encantado com os prémios.
O bónus cashback é bom mas não tem torneios,
Fica ao critério de cada 1 🤷♂️
Мисля, че го оценихте доста обективно, защото споменахте и плюсове, и минуси, това много ми харесва.
Вярно е, че всеки сам решава дали да играе в казиното или не. В някои случаи е жалко, че не знаете отговорите на въпросите, които сте имали, и така все още ви дава усещане за неизвестност.
Що се отнася до RTP, не всеки доставчик има тази опция, но някои имат. Както и да е, не можете просто да го промените, както се чувства казиното и един ден ще има различен RTP на слотовете от следващия. Вероятно би било най-добре да се консултирате с тях, въпреки че видях, че това е трудна задача.
Независимо от това, твърдо вярвам, че ще се подобри в бъдеще и ще имате по-добро изживяване независимо дали в това или друго казино.
Ако играете отново тук, можете да ми кажете как сте се справили.
I think you evaluated it quite objectively because you mentioned both pluses and minuses, I really like that.
It's true that it's up to everyone whether to play in the casino or not. In some cases, it's a pity that you don't know the answers to the questions you had, and so it still gives you a feeling of the unknown.
As far as RTP is concerned, not every provider has this option but some do. Anyway, you can't just change it as the casino feels like and one day it would have a different RTP on slots than the next. It would probably be best to check with them, although I've seen that it's a difficult task.
Regardless, I firmly believe that it will improve in the future and you will have a better experience whether at this or another casino.
If you play here again, you can let me know how you did.
здравей
Имам 1 чакащо теглене от събота и доколкото виждам, казиното има платежна система, която зависи от други.
Веднага изпращат искането за плащане, но не знам на кого.
Ако зависят от друга голяма марка казино или нещо подобно.
Не знам как работи, но мисля, че малките казина са като дистрибутори. Така си мисля и аз.
Така че това е един недостатък на играта в малки казина.
Не мисля, че в малките казина също има големи награди.
Големите награди, които съм печелил, винаги са били в големи или средни казина и изплащането винаги е било за по-малко от час.
Така че мнението ми се основава на факти, а не на предчувствия.
Ще ви уведомя, когато оттеглянето ми е направено, за да можем да направим по-конкретен анализ
Благодаря за обратната връзка
Hello
I've had 1 withdrawal pending since Saturday and as far as I can see the casino has a payment system that depends on others.
They send the payment request straight away, but I don't know to whom.
If they depend on another big brand casino or something.
I don't know how it works but I think small casinos are like resellers. That's what I think.
So that's one disadvantage of playing in small casinos.
I don't think there are any big prizes in small casinos either.
The big prizes I've won have always been in large or medium-sized casinos and the payout has always been in less than an hour.
So my opinion comes from facts, not hunches.
I'll let you know when my withdrawal has been made so we can make a more concrete analysis
Thanks for your feedback
Ola
Eu tenho 1 saque pendente desde sábado e pelo que vejo o casino tem 1 sistema de pagamento que depende de outros.
Eles enviam logo o pedido de pagamento mas não sei a quem.
Se dependem de outro casino de grande marca ou assim.
Eu não sei como funciona mas penso que os casinos pequenos são como revendedores. É o que eu penso.
Então está aí uma desvantagem em jogar em casinos pequenos.
Assim como grandes prémios nos casinos pequenos também não me parece existir.
Os grandes prémios que obtive foi sempre em casinos grandes ou médios e o pagamento foi sempre em menos de uma hora.
Então esta minha opinião vem de factos e não de palpites.
Eu virei aqui avisar quando o meu saque fore realizado para podermos fazer uma análise mais concreta
Obrigado pelo seu feedback
По принцип съм съгласен с теб в повечето неща, които си написал.
По-малките казина вероятно ще са склонни да ви плащат в по-малки суми и за по-дълъг период от време. Може би за това са ограниченията. Когато играч играе в по-малко казино, бих проверил от различни източници как плащат на играчите, колко често и колко редовно, дали винаги плащат или спират след известно време. Защото с по-малкото казино логично идва фактът, че има по-малко играчи и следователно по-малко пари.
Що се отнася до оттеглянето, ще изчакам да видя какво ще измислите и твърдо вярвам, че ще се оправи.
Ако не, знаете, че можете да се свържете с нас.
I basically agree with you on most of what you wrote.
Smaller casinos would probably tend to pay you out in smaller amounts and over a longer period of time. Maybe that's what the limits are for. When a player plays in a smaller casino I would check from various sources how they pay out players, how often and how regularly, whether they always pay out or stop after some time. Because with a smaller casino logically comes the fact that there are fewer players and therefore less money.
As for the withdrawal, I will wait to see what you come up with and I firmly believe that it will be fine.
If not, you know you can contact us.
Благодаря ви за отговора.
Ще се свържа с вас веднага щом имам новини
Thank you for your reply.
I'll get back to you as soon as I have any news
Obrigado pela sua resposta.
Assim que tiver novidades voltarei aqui
Разбира се, ще чакам, вярвам, положителни новини. 🙂
Of course, I will wait, I believe, for positive news. 🙂
Наистина искам да знам как работят малките казина, не че искам да отворя казино 😁😁
Но съм любопитен и искам да знам как работи
I really want to know how small casinos work, not that I want to open a casino 😁😁
But I'm curious and I like to know how it works
Na verdade eu quero mesmo é saber como funciona os casinos pequenos, não que eu queira abrir um casino 😁😁
Mas sou curioso e gosto de saber como funciona
Разбирам, вероятно варира от казино до казино и особено от време на време те работят на пазара. Вероятно зависи и от това дали се фокусират върху една страна или няколко. Бих казал, че по-малките казина обикновено го имат, така че да се фокусират върху една или няколко държави.
Вече казах нещо за това и няма много какво да добавя към него, но също така погледнах в нашите ръководства, за да видя дали мога да намеря нещо и общо взето намерих подобни неща. ако играч спечели по-голяма сума, това може да наруши паричния поток и следователно казиното може да има някои проблеми. За това са ограниченията, за да го опазят по някакъв начин. Също така вероятно би било важно да се каже коя е по-голяма сума за казиното.
Освен това, ако казината използват доставчици на трети страни, тегленията понякога могат да бъдат повлияни от технически затруднения и други подобни, които казиното няма много в ръцете си. Следователно не винаги казиното е виновно. В такива случаи изборът на начин на плащане и различни други неща също са определящи.
Бих казал обаче, че по-малките казина имат повече недостатъци, отколкото предимства, защото ако нямат много играчи и следователно нямат толкова пари, може да има проблем с по-голяма печалба, както споменах по-горе.
Така че, когато играете в казино като това, вероятно трябва да вземете всичко под внимание и да не очаквате големи неща. Тогава очевидно казиното няма да разочарова толкова много. 😀 🙂
I understand, it probably varies from casino to casino and especially from time to time they operate on the market. It also probably depends on whether they focus on one country or several. I would say that smaller casinos usually have it so that they focus on one or few countries.
I have already said something about this and there is not that much to add to it, but I also looked in our guides to see if I could find something and basically I found similar things. if a player wins a larger amount, it can disrupt the cashflow and therefore the casino can have some problems. That's what limits are for, to protect it somehow. It would also probably be important to say what is a bigger amount for the casino.
Also, if casinos use third party providers, withdrawals can sometimes be affected by technical difficulties and the like, which the casino doesn't have much in its hands. Therefore, it is not always the casino that is to blame. In such cases, the choice of payment method and various other things are also decisive.
However, I would say that smaller casinos have more disadvantages than advantages, because if they don't have a lot of players and therefore don't have as much money, there could be a problem with a bigger win as I mentioned above.
So when you play in a casino like this, you probably need to take everything into consideration and not expect any big things. Then obviously the casino will not disappoint that much. 😀 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.