ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от nadineanders81
|
101801 преглеждания 554 отговора |
|
1...7 8 9...28
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравейте Valter_Mendonca, това означава, че казиното все още има 15 работни дни, за да го оправи, прав ли съм? Разбирам, че този процес на изчакване е много дълъг, но не противоречи на условията и казиното има право да го направи. Вярвам в успешното разрешаване на целия въпрос и се надявам да не се налага да чакате твърде дълго.

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Здравей Магда,

да, разбира се, не се провалят сега

Ice CASINO , 15 работни дни за плащане на всичко, остават 50K, тази седмица досега съм получил 0 .

първата седмица 5K, втората седмица 15K

трета седмица 13k, четвърта седмица досега 0.

Те винаги казват и все още добре

са във вашите T&C и е вярно.

да видим кога ще стане до 30 работни дни ако имате дума!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравейте,

не бихме очаквали по-малко от вас. 🙂 Надяваме се, че тегленията ще бъдат по-бързи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Да, разбира се . Имах дума и ще я удържа. Никога не съм бил тук, за да усложнявам, а по-скоро за да помогна на вече много професионалната работа на CASINO Guru.

Предавам информация тук. Както е обещано. И ако КАЗИНОТО държи на думата си, всичко ще е наред, имам поне 6 имейла, че ще бъде изплатено за 30 работни дни.

Добре, надявам се. И се надявам, че всичко е в рамките на T&Cs, искрено смятам, че казината трябва да бъдат силно санкционирани за неспазване на T&Cs,

защото ако анулират акаунти, във всичко, което не отговаря на T&Cs, казината също трябва да се съобразяват.

И това, което виждам тук много пъти, е забавяне и липса на уважение към T&Cs, които те сами са направили.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравей Валтер,

благодаря ви предварително 🙂. Съгласен съм, че казината трябва да вземат добър пример от играчите, те трябва да бъдат първите, които се придържат към правилата. От друга страна, отговорностите на казината са много по-сложни от отговорностите на играчите, така че от време на време може да има изключения.

Сега се чудя, говорите ли общо или директно за Ice Casino, като казвате, че „И това, което виждам тук много пъти, е забавяне и липса на уважение към T&Cs, които те сами са направили."?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка. Благодаря за вашият отговор .

В този случай Ice Casino в момента не изостава от графика.

Въз основа на вашите думи, които прочетох тук

във форума са със закъснения. Сметките

блокиран виждам в жалбите на Няколко

казина, които понякога изучавам.

За съжаление това не е само Ice Casino.

Въпреки това, поради липса на внимание, не прочетох

T&Cs. И бях изненадан, но разбира се

че основното е да плащаш и да не се проваляш.

Когато те провалих, щеше да има алтернативи

най-добрият в това отношение.

Но да залагате и да рискувате по-малко

Пари, по-намалени, за спечелване на суми до 500 евро, или до 4999 евро, е добър вариант. Мисля, че е преувеличено да залагам 11 хиляди и вече съм губил около 10 хиляди преди.

изчакайте 30 работни дни, което ще даде месец и половина с празниците и почивните дни.

Но тези, които са чакали до тук, чакат още малко, според тях днес е 16 работни дни,

Получих само 33 хиляди досега.

40% от стойността.

Но аз ще бъда тук, за да похваля или да кажа истината.

Благодаря на CASINO Guru за отличната работа, която върши в защитата и посвещаването на играчите. 🇧🇷

Несъмнено най-голямата в света база данни и анализ с най-добрите

професионалисти .

Благодаря 🙂



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

когато отворя, за да проверя тегленето си, не мога да го отворя повече.. моят акаунт е блокиран..

какво се случи.. тегленето ми там е 38 хиляди.. Имам баланс почти 39 хиляди.. мога ли да помоля за помощ за това..


Автоматичен превод:
bigboss_888
преди 2 години

Здравейте,

можете ли да видите някакво предупреждение или допълнителна информация, докато се опитвате да влезете в акаунта, моля?

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

за проверка, но приключих с изпращането на всички документи за kyc..Направих всичко, но все още нищо..след това най-лошото нещо..моят акаунт беше блокиран

Автоматичен превод:
bigboss_888
преди 2 години

здравей bigboss_888

ако регистрацията ви е била правилна и не ви е дадена обосновка за блокиране на акаунта или ако са го направили и вие не сте съгласни, ще пусна жалба.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

благодаря ви, сър Валтер..да, не знам защо ме блокираха😭

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Жалбата е подадена 🙂

Автоматичен превод:
bigboss_888
преди 2 години

Предполагам, че има нещо, което кара казиното да мисли, че сте направили нещо против правилата - не казвам, че сте го направили, просто казиното не би затворило акаунта ви без причина или подозрение.

Би било честно да ви информираме, разбира се, но понякога казината просто блокират сметките без допълнително обяснение.

Добре е, че подадохте жалбата , трябва да разберем какво не е наред с казиното и след това да проучим по-задълбочено.

Моля, дайте малко време на екипа по жалбите за това.



Автоматичен превод:
преди 2 години

благодаря на мама радка..

Мисля, че всичко е свързано с моето теглене, което те не искат да платят.. Вече подавам документите си за kyc, за да обработят моето теглене.. може би това е причината да ме блокират.. 38k чакат за теглене.. това е голямо помощ за лекарствата на баща ми..


напреднал, благодаря ти mam radka, че ми помогна да разреша това..

Бог да те благослови..


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не бях влизал в обработката от много дни, днес влязох да видя как са, за мое учудване имаше 2 отхвърлени тегления тази седмица!

Честно казано, това вече е сериозно!

Платена сума за цялата седмица от понеделник до днес - 0 евро!

Нямате време да платите, но имате ли време да го отхвърлите?


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

О, това наистина е безкрайно 😕. Разбирам, че търпението ви бавно, но сигурно се изчерпва. Написаха ли някакви мотиви за това? Някакво обяснение?

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Здравей Магда,

Няма обяснение, изпратих имейл с молба за обяснения!

Ще видя какво ще кажат.

Не губя търпение, ако ме чакат да играя, могат да чакат седнали, за да не се изморяват. Или още по-добре, легнете.

Казвал съм го преди и ще го кажа отново, няма да играя отново в това КАЗИНО, докато не бъде платено и последното евро.

Не знам какво става с казино, което има рейтинг 9,5! Перфектно!?

Виждам, няма нищо перфектно!

Най-важното нещо са плащанията и това са само оплакванията!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравейте Valter_Mendonca, както знам, Даниел наскоро спомена, че има текуща дискусия в Casino Guru, че рейтингът на репутацията не отразява колко бързо казиното може да обработи тегленията, а дали се държат честно към своите играчи и дали плащат ги вън. Това е важно за нас.

В момента обмисляме, че би било подходящо за казина, където тегленията отнемат по-дълго време, да покажем този факт на играчите по някакъв начин, така че да могат да го вземат предвид.

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Да Магда,

би било страхотно да дадем на играчите тази информация!

Предложих това на представителя на казиното,

те казват, че обработката ще се извърши от 5m до 96 часа, никога повече от 30 работни дни, който гледа това мисли, никога повече от 30 работни дни в случай, че има забавяне на KYC или една или друга ситуация.

но ще се плати като след седмица!

Ама ок ако плащат добре, сега отменят тегленията да питат после и пак 30 работни дни, това вече е сериозно!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано, обичам да казвам по-добре от по-лошо, сега това, което ми струва е 83 035 евро, все още имам поръчки с дата 24 октомври и те анулират в рамките на 1,5 седмици 15K, и те предлагат да направя друга поръчка, това е шега, изчакайте, ако сериозно КАЗИНО, друга позиция, поискани 50k и вече са отменили 15k. И още по-сериозно, без проблем казват, че съм бил аз, когато няма как да е, просто ми се иска да го докажат!

как мога леко да не се разстроя от някой, който твърди, че е направил нещо, което съм почти сигурен, че не съм направил!

На 49 години съм, не съм момче, имам няколко души, които се грижат за мен.

сериозност, поза, добри практики и какво се очаква от КАЗИНО с перфектна репутация.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини