НачалоФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 7)

 от nadineanders81
|
134 305 преглеждания 585 отговора |
|
1...6 7 8...30

13 дни и още не са ми одобрили документите, разочарован съм от това казино, ако знаех, че ще ме навият така, нямаше да депозирам

Автоматичен превод:

Здравейте,

добре е, че подадохте жалбата, защото смятам, че казиното имаше достатъчно време да ви сътрудничи и да продължи с проверката. Даваме на казиното 14 пълни дни за това, така че времето почти изтече. Правилно ли приемам, че имейлът за потвърждение, който ви беше обещан, все още не е пристигнал?


Автоматичен превод:

Не ми плащат. Направих тегленето и не падна. Вече съм потвърден. Сметка и коректни данни. Но чатът е блокиран.

Автоматичен превод:
josilvaleite65

Съжалявам да чуя друг играч да се сблъсква с проблеми в казиното.

Кога беше потвърден вашият акаунт и в какъв статус е тегленето ви сега, моля?

Освен това, получихте ли обяснение от казиното?

Моля, уведомете ме.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Трябваше да разговарям на английски. Дотук добре. Чатът отговори, че трябва да се плати днес. Моля, обърнете внимание на моя случай. Другите сайтове, които ме препоръчахте, плащат правилно. Наистина искам също да дам добра оценка на Ice Casino. Благодарим за подкрепата. Ако знаете нещо, моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Radka

Днес изтичат 14-те дни, все още не съм получил имейл относно проверката, свързвам се с тях, но те винаги казват, че ще го проверят, надявам се, че след жалбата ще го проверят скоро, защото всичко е наред, всичко това липсва е тяхно потвърждение

Автоматичен превод:
isabelaoliveira277

Здравейте, но направихте ли жалбата?

Не виждам твоето оплакване.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca

Имах, но е лично, вярвам, че само те ще могат да го видят

Автоматичен превод:
Radka

Сега, след като видях, че в жалбата, която направих тук на сайта, отнасяща се до IceCasino, по моя грешка поставих грешна сума и сега не мога да редактирам жалбата или да отменя

Автоматичен превод:
isabelaoliveira277

Ок, истината е, че докато не бъде одобрено, никой не го вижда, правилно.

няма проблем, просто попитайте кога жалбата е одобрена, вземете разпечатка на салдото в сметката и поискайте да го промените в самата жалба. Казино Гуру Те са отлични професионалисти. Те приемат работата си много сериозно, затова са най-добрите в света. Не се тревожи за това, всичко ще бъде наред.

Автоматичен превод:

Благодаря за информацията, чувствам се по-добре

Автоматичен превод:
isabelaoliveira277

Здравейте isabelaoliveira277, вашата жалба чака да бъде разгледана, затова все още не се вижда. Отнема малко време. Някои от представителите на нашия екип за рекламации ще се погрижат за вас скоро. Можете да ги информирате за грешката си и те ще ви насочат как да я промените или ще го направят сами.

Автоматичен превод:

Днес изтичат 14-те дни, все още не съм получил имейл относно проверката, свързвам се с тях, но те винаги казват, че ще го проверят, надявам се, че след жалбата ще го проверят скоро, защото всичко е наред, всичко това липсва е тяхно потвърждение

Автоматичен превод:

Здрасти,

Надявах се, че жалбата няма да е необходима, но това е добре, екипът е тук, за да ви помогне.

Според въпроса на казиното смятам, че се подозира мултиакаунтинг. Ако е така, това е причината за забавянето, предполагам. Както и да е, това е само началото, винаги изискваме подкрепящи доказателства, нека видим какво ще се случи по-нататък.


Автоматичен превод:

Добро утро казино гуру. Както си представях, не ми платиха. Просрочено е. Разочароващо е да видите как Ice Casino се бори да плати малка сума. Моля ви да ми помогнете. Данни за транзакцията: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Очаквам вашата помощ, защото казиното винаги има едно и също извинение. Казва, че закъснява и моли да изчака. Но те не изпълняват това, което обещават и нарушават условията си за плащане. Вече съм потвърден. Правилна сметка всичко точно. Те просто трябва да плащат.

Автоматичен превод:
josilvaleite65

Здравей josilvaleite65, съжалявам за притесненията ти. Тъй като Radka вече ви попита по-горе, бихте ли ни казали кога е потвърден акаунтът ви и в какъв статус е тегленето ви сега, моля? Виждам, че вече сте подали жалба, което е добра стъпка, но засега не мога да я отворя, тъй като все още не е прегледана от нашите колеги. Отнема малко повече време. Бъдете търпеливи сега и скоро ще се върнем. Благодаря ти

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Добро утро Магда. Да, моят KIC вече е потвърден. Чакам плащането, което мина крайния срок, както казах по-горе. Очаквам вашата помощ. Благодаря

Автоматичен превод:
Magda

Здравей Магда, поръчката се взима без да се брои деня на поръчката. 17 календарни дни. и 13 работни дни за сумата от 83 035 евро

Получих 25 000 евро, а те казват, че имат 3000 евро за обработка. Честно казано не харесвам тази система, тъжно е да го кажа, но идеята, че казиното има затруднения с парите, защото който обработва 5000, обработва 10 000. Играя в казина от дълго време. Това никога не ми се е случвало.

Докладвам ситуацията не само за себе си, но и за да знаят играчите, че ако спечелят на стойност над 30 000 евро, казиното обработва стойността като охлюв. Винаги са ми казвали това, да чакам, никога повече от 30 работни дни. Добре

Ще чакам разните обещания. И винаги ще идвам тук, за да дам сметка на уважавания Казино Гуру. 13 работни дни не е платена 1/3.

Не знам каква е логиката. Но добре . Остават 17 работни дни и 12 обработка. file

Автоматичен превод:

Не ме пленявайте така, играя твърде високо

и има много по-добри алтернативи. да бъде платен

бързо и без ограничения.

при мен тази система не работи.

От идеята, че КАЗИНОТО няма капацитет

реакция (липса на пари) или тактика?

Ако е втората тактика и не играете, тук и

играйте 1000 евро, ако имате късмет, ако удвоите

стойност и теглене.

Харесвам това КАЗИНО толкова много и такъв срам.

Въпреки че не мога да говоря за

по подразбиране какво е правилно от 5 м

до 96 часа, без да надхвърлят 30-те работни дни.

но който чете това предполага, че нормалното

нормално е да платите в рамките на 96 часа. Но за

някакво непредвидено събитие може никога да не надвишава

30 работни дни, което дава повече от 40 дни.

Но добре . Няма да кажа нищо друго.

На мен с този маниер и поза.

не !

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca

Здравей Валтер (Ари)

Предполагам, че трябва да изпратите това на казиното.

Разбирам, че сте променили тона си от „Icecasino е супер надежден и аз препоръчвам" на „има много по-добри алтернативи. да се плаща бързо и без ограничения".

Е, мога да кажа, че вече забелязах увеличен брой играчи, които се оплакват от бавен KYC и забавени плащания. Това се случи и миналата година, така че мога да си представя, че вашите доста високи печалби в крайна сметка ще бъдат забавени.

Тъй като не знам на какво се дължи това, изглежда, че всички просто трябва да изчакаме казиното да събере качествата си отново. 🤞🤯



Автоматичен превод:

Добро утро Магда. Да, моят KIC вече е потвърден. Чакам плащането, което мина крайния срок, както казах по-горе. Очаквам вашата помощ. Благодаря

Автоматичен превод:

Здравей,

странно, но не виждам никакво оплакване, което евентуално сте подали, така че чувствам необходимост да кажа, че не можем да ви помогнем просто така. За да изпратите жалбата, щракнете/докоснете тук , моля.

Бъдете готови да си сътрудничите и също изчакайте малко. Изглежда, че ще трябва да научим повече от казиното и обикновено отнема известно време.


Автоматичен превод:

Добър ден на всички ,

на стойност 83К, които поръчах на 24 и 25 октомври получих 33К. С други думи, днес са минали 22 дни. 15 работни дни.

Условията и условията на КАЗИНОТО казват, че това е максимум 30 работни дни. И това ми беше казано няколко пъти.

Ако го направят, ще дойда да кажа, че всичко е минало добре. И ще го пусна отново веднага щом платят.

Докато не плащат, както казах тук и потвърждавам, че няма да играя!

Трябва да получа и последното евро, за да удържа на думата си.

Ще докладвам за ситуацията, за да държа играчите в течение.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини