13 дни и още не са ми одобрили документите, разочарован съм от това казино, ако знаех, че ще ме навият така, нямаше да депозирам
13 days and they still haven't approved my documents, I'm disappointed with this casino, if I knew they were going to roll me up like this, I wouldn't have deposited
13 dias e ainda não aprovaram meus documentos, estou decepcionada com esse casino, se eu soubesse que eles iam me enrolar desse jeito, eu não teria depositado
Здравейте,
добре е, че подадохте жалбата, защото смятам, че казиното имаше достатъчно време да ви сътрудничи и да продължи с проверката. Даваме на казиното 14 пълни дни за това, така че времето почти изтече. Правилно ли приемам, че имейлът за потвърждение, който ви беше обещан, все още не е пристигнал?
Hello,
it's good that you submitted the complaint because I feel that the casino had enough time to cooperate with you and proceed with the verification. We allow the casino 14 full days to do so, so the time is nearly over. Do I assume correctly that the confirmation email you were promised has not arrived yet?
Не ми плащат. Направих тегленето и не падна. Вече съм потвърден. Сметка и коректни данни. Но чатът е блокиран.
They're not paying me. I made the withdrawal and it didn't fall. I'm already verified. Account and correct data. But the chat is blocked.
Não estão me pagando. Realizei o saque e não caiu. Já estou verificada. Conta e dados corretos. Porém o chat está bloqueado.
Съжалявам да чуя друг играч да се сблъсква с проблеми в казиното.
Кога беше потвърден вашият акаунт и в какъв статус е тегленето ви сега, моля?
Освен това, получихте ли обяснение от казиното?
Моля, уведомете ме.
I'm sorry to hear another player facing problems in the casino.
When was your account verified and in what status is your withdrawal now, please?
Furthermore, have you received an explanation from the casino?
Kindly let me know.
Трябваше да разговарям на английски. Дотук добре. Чатът отговори, че трябва да се плати днес. Моля, обърнете внимание на моя случай. Другите сайтове, които ме препоръчахте, плащат правилно. Наистина искам също да дам добра оценка на Ice Casino. Благодарим за подкрепата. Ако знаете нещо, моля да ме уведомите.
I had to chat in English. So far so good. The chat replied that it must be paid today. Please pay attention to my case. The other sites you referred me paid right. I really want to rate Ice Casino well too. Thank you for your support. If you know something, please let me know.
Tive que falar com chat em inglês. Até aí tudo bem. O chat respondeu que deve ser pago hoje. Por favor dê uma atenção no meu caso. Os outros sites que vocês me indicaram pagaram certo. Quero muito muito avaliar o Ice cassino bem também. Obrigado pelo suporte. Vocês sabendo de algo peço que me informem.
Днес изтичат 14-те дни, все още не съм получил имейл относно проверката, свързвам се с тях, но те винаги казват, че ще го проверят, надявам се, че след жалбата ще го проверят скоро, защото всичко е наред, всичко това липсва е тяхно потвърждение
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Здравейте, но направихте ли жалбата?
Не виждам твоето оплакване.
Hello, but have you made the Complaint?
I don't see your Complaint.
Ola , mas já fez a Reclamacao ?
eu não vejo sua Reclamacao .
Имах, но е лично, вярвам, че само те ще могат да го видят
I did, but it is private, I believe that only they will be able to see it
Fiz sim, mas ela fica privada , acredito que só eles que vão conseguir ver
Сега, след като видях, че в жалбата, която направих тук на сайта, отнасяща се до IceCasino, по моя грешка поставих грешна сума и сега не мога да редактирам жалбата или да отменя
Now that I saw that in the complaint I made here on the site referring to IceCasino, by my mistake I put the wrong amount and now I can't edit the complaint or cancel
Agora que vi que na reclamação que fiz aqui no site referente ao IceCasino , por um erro meu coloquei a montante errada e agora não consigo editar a reclamação e nem cancelar
Ок, истината е, че докато не бъде одобрено, никой не го вижда, правилно.
няма проблем, просто попитайте кога жалбата е одобрена, вземете разпечатка на салдото в сметката и поискайте да го промените в самата жалба. Казино Гуру Те са отлични професионалисти. Те приемат работата си много сериозно, затова са най-добрите в света. Не се тревожи за това, всичко ще бъде наред.
Ah ok , truth until it is approved , no one sees it , correct .
no problem, just ask when the complaint is approved, take a print of the balance in the account and ask to change it in the Complaint itself. Casino Guru They are excellent professionals. They take their work very seriously, that's why they are the best in the world. Don't worry about it, it will be fine.
Ah ok , verdade enquanto não é aprovada ninguém vê sim , correcto .
não tem problema é só pedir quando a reclamação for aprovada , tira um print do saldo em conta e pede para alterar na própria Reclamacao . Casino Guru Sao excelentes profissionais . Levam seu trabalho muito a sério , por isso são os melhores do mundo . Não tenha problema com isso, vai correr bem .
Здравейте isabelaoliveira277, вашата жалба чака да бъде разгледана, затова все още не се вижда. Отнема малко време. Някои от представителите на нашия екип за рекламации ще се погрижат за вас скоро. Можете да ги информирате за грешката си и те ще ви насочат как да я промените или ще го направят сами.
Hello isabelaoliveira277, your complaint is waiting to be reviewed that's why is not visible yet. It takes a little of time. Some of the representatives from our complaints team will take care of you shortly. You can informed them about your mistake and they will guide you how to change it or will do it themselves.
Днес изтичат 14-те дни, все още не съм получил имейл относно проверката, свързвам се с тях, но те винаги казват, че ще го проверят, надявам се, че след жалбата ще го проверят скоро, защото всичко е наред, всичко това липсва е тяхно потвърждение
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Здрасти,
Надявах се, че жалбата няма да е необходима, но това е добре, екипът е тук, за да ви помогне.
Според въпроса на казиното смятам, че се подозира мултиакаунтинг. Ако е така, това е причината за забавянето, предполагам. Както и да е, това е само началото, винаги изискваме подкрепящи доказателства, нека видим какво ще се случи по-нататък.
Hi there,
I was hoping that the complaint will not be necessary, but that's ok, the team is here to help you out.
According to the casino's question, I feel that multi-accounting is suspected. If so, this is what caused the delay, I guess. Anyway, this is just the beginning, we always require supportive evidence, let's see what happens next.
Добро утро казино гуру. Както си представях, не ми платиха. Просрочено е. Разочароващо е да видите как Ice Casino се бори да плати малка сума. Моля ви да ми помогнете. Данни за транзакцията: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Очаквам вашата помощ, защото казиното винаги има едно и също извинение. Казва, че закъснява и моли да изчака. Но те не изпълняват това, което обещават и нарушават условията си за плащане. Вече съм потвърден. Правилна сметка всичко точно. Те просто трябва да плащат.
Good morning casino guru. As I imagined, they didn't pay me. It's overdue. It's frustrating to see Ice Casino struggling to pay a small amount. I ask you to help me. Transaction data: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. I wait for your help because the Casino of the same excuse always. He says he's late and asks to wait. But they are not fulfilling what they promise and violating their terms for payment. I'm already verified. Correct account everything correct. They just need to pay.
Bom dia guru cassino. Como imaginava não me pagaram. Está em atraso . É frustrante ver o Ice cassino com dificuldade pra pagar um valor pequeno. Peço que me ajude. Os dados da transação: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Aguardo sua ajuda porque o Cassino da mesma desculpa sempre. Diz que está atrasado e pede pra aguardar. Porém não estão cumprindo o que prometem e violando os termos deles mesmos pra pagamento. Já estou verificada. Conta correta tudo correto. Só falta eles pagarem .
Здравей josilvaleite65, съжалявам за притесненията ти. Тъй като Radka вече ви попита по-горе, бихте ли ни казали кога е потвърден акаунтът ви и в какъв статус е тегленето ви сега, моля? Виждам, че вече сте подали жалба, което е добра стъпка, но засега не мога да я отворя, тъй като все още не е прегледана от нашите колеги. Отнема малко повече време. Бъдете търпеливи сега и скоро ще се върнем. Благодаря ти
Hello josilvaleite65, I am sorry for your worries. As Radka already asked you above, could you please tell us when was your account verified and in what status is your withdrawal now, please? I see you have already submitted a complaint what is a good step but I am not able to open it for now since it was not reviewed yet by our colleagues. It takes just little more time. Be patient now and we will be back soon. Thank you
Добро утро Магда. Да, моят KIC вече е потвърден. Чакам плащането, което мина крайния срок, както казах по-горе. Очаквам вашата помощ. Благодаря
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Здравей Магда, поръчката се взима без да се брои деня на поръчката. 17 календарни дни. и 13 работни дни за сумата от 83 035 евро
Получих 25 000 евро, а те казват, че имат 3000 евро за обработка. Честно казано не харесвам тази система, тъжно е да го кажа, но идеята, че казиното има затруднения с парите, защото който обработва 5000, обработва 10 000. Играя в казина от дълго време. Това никога не ми се е случвало.
Докладвам ситуацията не само за себе си, но и за да знаят играчите, че ако спечелят на стойност над 30 000 евро, казиното обработва стойността като охлюв. Винаги са ми казвали това, да чакам, никога повече от 30 работни дни. Добре
Ще чакам разните обещания. И винаги ще идвам тук, за да дам сметка на уважавания Казино Гуру. 13 работни дни не е платена 1/3.
Не знам каква е логиката. Но добре . Остават 17 работни дни и 12 обработка.
Hi Magda, the order is picked up without counting the day of the order. 17 calendar days. and 13 working days for the amount of 83,035 euros
I received 25,000 euros and they say they have 3,000 euros to process. I honestly don't like this system, it's sad to say this but the idea that the casino has money difficulties, because whoever processes 5000 processes 10000. I've been playing in casinos for a long time. This never happened to me.
I am reporting the situation not only for myself, but for players to know that if they win a value above 30,000 euros, casino processes the value like a snail. I was always told this, to wait, never more than 30 working days. OK
I will be waiting for the various promises. And I will always come here to give an account to the respected Casino Guru. 13 working days not 1/3 paid.
I don't know what the logic is. But OK . There are 17 business days and 12 processing to go.
Olá, Magda, o pedido retirada sem contar o dia do pedido. 17 dias corridos. e 13 dias úteis pelo valor de 83.035 euros
Recebi 25.000 euros e dizem que têm 3.000 euros para processar. Sinceramente não gosto deste sistema, é triste dizer isto mas a ideia de que o casino tem dificuldades de dinheiro, porque quem processa 5000 processa 10000. Jogo em casinos há muito tempo. Isso nunca aconteceu comigo.
estou a dar conta da situação não só por mim, mas para que jogadores saibam que se ganharem um valor acima de 30.000 euros, casino processa o valor como caracol . Sempre me disseram isto, para esperar , nunca mais de 30 dias uteis . ok
Eu vou estar a espera das varias promessas . E virei aqui sempre dar conta ao respeitado Casino Guru . 13 dias úteis nem 1/3 pago .
não sei qual a lógica . Mas ok . Faltam 17 dias úteis e 12 processamentos pra fazer .
Не ме пленявайте така, играя твърде високо
и има много по-добри алтернативи. да бъде платен
бързо и без ограничения.
при мен тази система не работи.
От идеята, че КАЗИНОТО няма капацитет
реакция (липса на пари) или тактика?
Ако е втората тактика и не играете, тук и
играйте 1000 евро, ако имате късмет, ако удвоите
стойност и теглене.
Харесвам това КАЗИНО толкова много и такъв срам.
Въпреки че не мога да говоря за
по подразбиране какво е правилно от 5 м
до 96 часа, без да надхвърлят 30-те работни дни.
но който чете това предполага, че нормалното
нормално е да платите в рамките на 96 часа. Но за
някакво непредвидено събитие може никога да не надвишава
30 работни дни, което дава повече от 40 дни.
Но добре . Няма да кажа нищо друго.
На мен с този маниер и поза.
не !
Don't captivate me like that, I play too high
and there are much better alternatives. to be paid
fast and without limits.
this system doesn't work for me.
From the idea that the CASINO has no capacity
response ( lack of money ) or tactic ?
If it's the second tactic and you don't play, here and
play 1000 euros if you are lucky if you double the
value and withdraw.
I like this CASINO so much and such a shame.
Despite not being able to talk about
default what is right of 5 m
to 96 hours never passing the 30 working days.
but whoever reads this implies that the normal
it is normal to pay within 96 hours. But for
some unforeseen event may never exceed
30 working days that gives more than 40 days.
But OK . I am not going to say anything else .
To me with this manner and posture.
not !
Não me cativam assim , eu jogo muito alto
e há muito melhor alternativas . A pagarem
rápido e sem limites .
este sistema para mim não dá .
Da ideia que o CASINO não tem capacidade
de resposta ( falta de dinheiro ) ou tática ?
Se for a segunda a tática e não jogar , aqui e
jogar 1000 euros se tiver sorte se dobrar o
valor e sacar .
Eu gosto tanto deste CASINO e uma pena .
Apesar de não poder falar de
incumprimento o que é certo de de 5 m
a 96 horas nunca passando os 30 dias uteis .
mas quem lê isso subentende que o normal
é normal pagarem em 96 horas . Mas por
algum imprevisto pode ser nunca superior a
30 dias úteis que da mais de 40 dias .
Mas ok . Não vou dizer mais nada .
A mim com está maneira e postura .
nao !
Здравей Валтер (Ари)
Предполагам, че трябва да изпратите това на казиното.
Разбирам, че сте променили тона си от „Icecasino е супер надежден и аз препоръчвам" на „има много по-добри алтернативи. да се плаща бързо и без ограничения".
Е, мога да кажа, че вече забелязах увеличен брой играчи, които се оплакват от бавен KYC и забавени плащания. Това се случи и миналата година, така че мога да си представя, че вашите доста високи печалби в крайна сметка ще бъдат забавени.
Тъй като не знам на какво се дължи това, изглежда, че всички просто трябва да изчакаме казиното да събере качествата си отново. 🤞🤯
Hello Valter (Ari)
I guess that you should send this to the casino.
I understand that you changed your tone from, "Icecasino is super reliable and I recommend" to "there are much better alternatives. to be paid fast and without limits."
Well, I can say I already noticed an increased number of players complaining about slow KYC and delayed payments, It happened last year as well, so I can imagine that your quite high winnings, would be delayed eventually.
Since I do not know what is causing this, it seems that we all just have to wait for the casino to assemble its qualities again. 🤞🤯
Добро утро Магда. Да, моят KIC вече е потвърден. Чакам плащането, което мина крайния срок, както казах по-горе. Очаквам вашата помощ. Благодаря
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Здравей,
странно, но не виждам никакво оплакване, което евентуално сте подали, така че чувствам необходимост да кажа, че не можем да ви помогнем просто така. За да изпратите жалбата, щракнете/докоснете тук , моля.
Бъдете готови да си сътрудничите и също изчакайте малко. Изглежда, че ще трябва да научим повече от казиното и обикновено отнема известно време.
Hello there,
strange but I can't see any complaint you possibly submitted, so I feel a need to say that we can't help you just like that. To submit the complaint, click/tap here, please.
Be prepared to cooperate, and also wait a bit, It seems that we will need to learn more from the casino and it usually takes some time.
Добър ден на всички ,
на стойност 83К, които поръчах на 24 и 25 октомври получих 33К. С други думи, днес са минали 22 дни. 15 работни дни.
Условията и условията на КАЗИНОТО казват, че това е максимум 30 работни дни. И това ми беше казано няколко пъти.
Ако го направят, ще дойда да кажа, че всичко е минало добре. И ще го пусна отново веднага щом платят.
Докато не плащат, както казах тук и потвърждавам, че няма да играя!
Трябва да получа и последното евро, за да удържа на думата си.
Ще докладвам за ситуацията, за да държа играчите в течение.
Good afternoon everyone ,
of the value of 83K, which I ordered on the 24th and 25th of October, I received 33K. In other words, it's been 22 days today. 15 working days.
The CASINO T&Cs say it is 30 working days maximum. And I've been told this several times.
If they do, I'll come here to say that everything went well. And I will play it again as soon as they pay.
As long as they don't pay, as I said here and I reaffirm I won't play!
I have to receive every last euro to keep my word.
I'll report on the situation to keep the players informed.
Boa Tarde a todos ,
do valor 83K , que pedi no dia 24 e 25 de Outubro recebi , 33K . Ou seja faz hoje 22 dias . 15 dias úteis .
Os T&Cs do CASINO diz que é máximo 30 dias úteis . E já me referiram isso várias vezes .
Se cumprirem virei aqui , dizer que correu tudo direito . E Jogarei la de novo assim que pagarem .
Enquanto não pagarem , como já disse aqui e reafirmo não Jogarei !
Tenho que receber até ao último euro para cumprir com a minha palavra .
Vou dando conta da situação para manter informados os jogadores .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.