ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от nadineanders81
|
101700 преглеждания 554 отговора |
|
1...8 9 10...28
преди 2 години

благодаря на мама радка..

Мисля, че всичко е свързано с моето теглене, което те не искат да платят.. Вече подавам документите си за kyc, за да обработят моето теглене.. може би това е причината да ме блокират.. 38k чакат за теглене.. това е голямо помощ за лекарствата на баща ми..


напреднал, благодаря ти mam radka, че ми помогна да разреша това..

Бог да те благослови..


Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако проверите текущите оплаквания , можете да видите, че много тегления в момента са забавени, но казиното все пак изплаща печалбите. Най-важната част за момента е сътрудничеството, за да можете да преминете KYC. Ако има нередности, ние ще ги проверим чрез вашата жалба. Опитайте се да запазите спокойствие, моля. 👍

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, така че преминах проверката на KFC, след като получих отказ при първото си теглене.


Първо, можех да се закълна, че моята виза карта е опция за теглене, но сега тя е премахната и ми казаха, че никога не е била опция.


Има ли някой, който може да потвърди това?


Второ, моята банка ясно ме предупреждава да не споделям лична банкова информация с ненадеждни страни. След цялата грешна комуникация и отклонение, аз съм много загрижен за автентичността на това казино.


Третият ми опит за теглене е в неопределеност, защото очевидно искат да ме пренасочат към KFC, защото очевидно предоставят моята банкова карта, информация за паспорта, доказателство за адрес, информация за кредитна карта (със заличени номера, снимка на достъп до банката минус данни за лична сметка, и писмо от банката със swift кодове и международни телефонни номера не е достатъчно?


Със сигурност можете да предположите, че съм аз.


При електронния превод не са необходими подробности за вашата банкова информация. Получателят може да постави тези средства в каквато сметка иска, нали?


Чакам заявка за теглене, която беше обещана да бъде доставена за по-малко от 96 часа (това беше преди почти седмица)...

След като ги информирах, че при третия си опит ще направя по-малко теглене за бързото обръщане, тогава те най-накрая ме информираха, че искат личната ми банкова информация и отново хвърлиха гаечен ключ в нея.


В този момент имах множество агенти, които ме увериха, че всичко е наред и да чакам, чакам, чакам....


Това е очевидно забавяне и е схематично.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

тук е ясно написано, че поддържат виза, която е картата, с която играх и беше проверена. След като им казах, че ще опитам да се оттегля до виза, след като отхвърлиха първата ми заявка за електронен трансфер, разделът изчезна. Казаха ми, че не поддържат отнемане на визи, но доверието ми беше толкова разбито, че бих искал това да бъде потвърдено. Занимавам се с това от близо месец и съм изключително разочарован. Особено когато плащах с пари, за които трябва да работя,...

file

Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Здравей, Чарлихан, преместих публикациите ти от темата „IceCasino иска номер на лична банкова сметка за електронен трансфер" тук в IceCasino – обща дискусия. Всичко вероятно е причинено от проблеми с доставчиците на плащания, тъй като напоследък банките не искат да се занимават много с казино транзакции. За съжаление, през последните дни сме свидетели на много забавяния на плащанията, както можете да видите сами тук в тази тема. Трудностите на другите играчи са доста подобни на вашата ситуация, но за момента бих запазил спокойствие и бих изчакал. Това казино има една от най-добрите репутации от Casino Guru, както можете да видите тук .

Мога ли да ви попитам кога беше верифициран акаунтът ви? Честно казано, не знам как точно работи etransfer в Канада, методите може да са различни. Въпреки това, казиното има право да предложи различен метод на плащане от този, с който сте направили депозита. И фактът, че казиното иска да направи reKYC е добре, вероятно имат причини за това. Този процес често е дълъг, уморителен за играчите и изисква много документи за проверка.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Предпочитам да прегледам точната формулировка на T&C, това изглежда като някакво бързо описание чрез търсачката. Няма ли някакво допълнение в T&C и т.н.? Можете ли първо да го проверите подробно и да ни уведомите? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

добре, промениха историята вече три пъти. Мина близо месец и няколко пъти ми казаха, че съм готов.


Загубих 19 000 долара в чакане, защото продължават да си играят с мен.


премахнаха опцията за отнемане на виза при първата ми неуспешна заявка

след това поискаха банковата ми информация, така че предоставих картата си. и т.н

след това поискаха номера на личната ми банкова сметка и го доказах


Бях потвърден преди три седмици и ми бяха отказани две тегления оттогава и тази сутрин отново отхвърлиха молбата ми и искат салдо по моята лична банкова сметка


те дори не могат да ми дадат ясен отговор и го правят неясен, за да могат да намерят грешка


те знаят, че се отказвам.... загубих 19 000 и се чувствам като глупак.


освен това днес те заплашиха да спрат моя акаунт, ако не им дам тази информация и те не могат да ми кажат защо не са поискали това през последните 6 пъти, когато говорих с тях след моите откази за теглене


filefile



Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

техният отговор е абсурден


„Понякога методът на плащане, който сте използвали за депозита, може да не е наличен за теглене."


как е това уважавано?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Качих документа, но това е тъжно

и няма да ми кажат защо не мога да използвам виза

Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Здравей, Чарлихан, може би вече няма да настоявам да използвам Visa. Няма ли шанс да използвате друг метод за теглене, който е в споменатата таблица, както е описано? За съжаление се натъкваме на случаи, в които казиното наистина иска голям брой документи за проверка. Наскоро един играч дори твърди, че е изпратил две дузини документи, някои включително нотариални заверки. Мисля, че би било по-добре да работите с казиното сега, ако е във ваш най-добър интерес да придвижите нещата напред. И да, те често искат от вас чувствителна информация, както казахте. За да могат да извършат проверките ви, те също искат предоставяне на информация за доходите ви и т.н. В случай, че се затруднявате повече и установите, че казиното се държи некоректно с вас, не се колебайте да подадете жалба . Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Първоначално използвах визата си, но когато блокираха първия ми опит за теглене, премахнаха визата като опция за теглене, заявявайки днес, че „това е, защото сте избрали да теглите чрез etransfer"... това дори няма смисъл.

Днес искаха да видят колко пари имам в банката и поискаха извлечение от сметката.


Те са неясни и не могат да отговорят на много от въпросите ми.


Прилича ми на фишинг.


Притеснявам се за финансовата си безопасност и съм издухал почти 70 процента от печалбите си, защото не мисля, че някога ще ми дадат и цент от тях.



Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Ще изчакам да видя какво е следващото извинение, след като подадох информацията за банковия си баланс. Опитах се да получа яснота какво искат този път, но няма да отговорят. Те също така не могат да отговорят защо Visa е премахната, защото за повечето хора това е опция за теглене. Премахнаха го след проверката ми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Забелязах, че изплащанията са се променили и не са съгласни с моите таблици за изплащане на bed and thr


Когато ги попитах за това, те казаха, че не носят отговорност за това и това са продавачите, от които наемат


Но това се случи на машини от различни доставчици


Похарчих 4 бона, гледайки консистенцията

Имам още много file

filefilefile




Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че трябва да предоставите доказателство за доход, както казиното ви поиска, най-добрият начин е да си сътрудничите и да завършите допълнителната проверка за сигурност. Това е съвсем нормално, ако спечелите голяма печалба - или ако достигнете някакъв праг на депозираната сума. Казиното просто трябва да докаже, че сте играли със собствени средства.

Разбирам, че докато това не бъде направено, никакво теглене няма да премине към изплащане. Това е нормално, същото като цялата ситуация с KYC. Докато не го преминете напълно, нямате право на успешно изтегляне.

Нямам представа какъв е проблемът с картата, но честно казано, бих спрял да играя с баланса и бих се съсредоточил върху попълването на чека .

Има ли липсващ документ в момента, моля?




Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Не знам какъв изглежда е проблемът с играта, съжалявам.

Без седмици, без барове, без звънци 3x,4x,5x... Просто wilds - честно казано, това е тема за доставчика на играта, въпреки че смятам, че казиното трябва да провери ситуацията, ако има някаква нередност. Разбира се, можете сами да се свържете с доставчика на играта.

Уведомете ни как върви.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Лека нощ ,


Icecasino отмени моите тегления, които бяха заявени преди 30 дни вчера.


22/23 работни дни. Това са 24 и 25 октомври.


Контролът на качеството каза, че знае, че имам тези тегления.


Което мина много добре.


тоест тъй като 1-ви и 8-ми са почивни дни, срокът изтича на 9 декември.


30 работни дни, всичко е наред, така че казиното да не се провали.


от 83 035 евро.


Липсват 30 500 евро.


Като казиното е платило досега, 52 535 евро.


Никога не съм правил нищо лошо, спазвах всички правила, дори кандидатствах веднага щом ме попитаха за източник на доходи. Което скоро беше одобрено.


Не отваряйте дублиращи се акаунти, опитайте се да използвате само един Wi-Fi.


внимавайте при попълване на данните,


ако измамите казиното, те ще бъдат хванати. Сътрудничество. Мисля, че ако всичко е наред, казиното ще направи всичко, за да спази своите T&C.


Прочетете правилата и се опитайте да го разрешите, когато не можете с поддръжка, изпратете имейл на complaits@icecasino.com


винаги отговаряше и с убедителни отговори, противно на подкрепата.


и винаги да помним, че тук имаме най-добрите професионалисти в света по отношение на онлайн казината.

И най-добрата и най-голямата база данни в света! КАЗИНО ГУРУ. Честито .

Голяма благодарност


Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 1 година

Датата бавно се доближава до финала, аз съм също толкова любопитен, колкото и вас, и се надявам, че благодарение на всички стъпки, които следвате и че давате на казиното необходимото време, всичко ще мине гладко.

Благодаря ви, че повторихте казаното от вас, да, много е важно да-

- имайте предвид, че на казиното е позволено да ви помоли да знаете вашия източник на доходи

- да не открива дублиращи сметки

- опитайте се да използвате само един Wi-Fi

- внимавайте при попълване на данните и т.н., и т.н.

Можете да намерите повече полезна информация от този вид тук в нашия Кодекс за честни хазартни игри за играчи

Автоматичен превод:
преди 1 година

След 96 часа платиха само 2000 от 5000, които поисках. Те не уважават собствените си t&a


Загубих 30 000 чакайки и някои машини не изплащат правилно.


Така че да, те дори не могат да изплатят теглене в правилния период от време.


Чувствам се изигран

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Ола,

O casino pode demorar até 14 dias úteis .

sei que é um pouco de tempo mas até aí estão cumprindo .

8.15. За играчите, завършили успешно KYC проверката, сума за теглене от 5000 EUR до 30 000 EUR (или еквивалент във вашата валута) ще бъде одобрена от Казиното в рамките на 5 минути — 96 часа, но не повече от 14 работни дни от дата на заявка, с изключение на почивни и празнични дни. Моля, имайте предвид, че времето за изплащане на парите може да варира в зависимост от начина на плащане. Повечето доставчици на плащания, особено банките, не обработват плащания през уикендите и официалните празници.

Автоматичен превод:
charliehann
преди 1 година

Ще бъдете ли така любезен и ще актуализирате жалбата си , моля?


Автоматичен превод:
1...8 9 10...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини