Предполагам, че можете да изчакате малко. Даваме на казината 14 дни, за да завършат KYC и да извършат плащанията. 🙏
Моля, актуализирайте ни редовно.
I guess you can wait a bit. We allow casinos 14 days to complete the KYC and fulfill the payments. 🙏
Please, update us regularly.
Вижте какво каза служителят на леденото казино, за съжаление те просто ме навиват
Look what the Ice Casino attendant said, unfortunately they're just rolling me up
Olha o qu3 a atendente da Ice Casino disse , infelizmente só estão me enrolando
Съжалявам, че не мога да чета на португалски.
Какво казва печатният екран, моля?
I'm sorry I can't read in Portuguese.
What does the printscreen saying, please?
Здравей Радка
Ще се опитам да помогна:
Превод :
'' нямаме информация за
точни условия! „Според моите
опит, тези заявки обикновено са
разглежда в рамките на два работни дни." Изчакайте имейла за потвърждение.
Hi Radka
I will try to help:
Translation :
'' we have no information about
exact terms! "According to my
experience, these requests are usually
considered within two business days." Wait for the confirmation email.
ааа, благодаря ви любезно. 🙂
Така че няма краен срок или прогнозно време. Но ще бъде изпратен имейл, добре.
За KYC или за одобряване на оттеглянето, моля?
aah, thank you kindly. 🙂
So there is no deadline or estimated time. But an email will be sent, ok.
Was it about KYC or about approving the withdrawal, please?
Спокойно, всичко ще бъде наред.
Досегашният ми опит в ICECASINO е да извършвам плащания СЪГЛАСНО УС.
Няма какво да посочвам. За това, за наличието на реакция и внимание, Отлична максимална оценка.
По мое мнение, но това зависи от ръководството на КАЗИНОТО, да преразгледа или не, точка, която в крайна сметка нанася щети на КАЗИНОТО, не е сериозна, защото, както казах, е в рамките на крайния срок и вече ми бяха платени 3x 5000 евро . Потвърждение.
но проблемът е, че поисках теглене на моите печалби 83 000 евро, в ход, плюс 5 000 евро. Проблем за мен е скоростта на плащанията. Защото, ако получих, вече бях заложил без съмнение.
но тъй като дадената дума е честна дума, казах тук в този форум, че няма да играя повече, докато не получа всичко, и оставям този ангажимент тук. Тест от 9.
елате тук и отдайте заслужената похвала.
както казах преди, наистина харесвам КАЗИНО, което ще имам като ориентир, наистина харесвам конфигурацията на игрите и тяхната честност, отлично. Ако сменят начина на плащане, това ще бъде 🔝 от 🔝.
Много ми хареса! Днес всичко е наред, с изключение на тази част от управлението на КАЗИНОТО, в която не е моя роля да се меся, а да давам мнение.
никога да не забравяме голямата помощ, която CASINO Guru ни оказва.
Страхотни професионалисти. В защита на комарджиите.
Calm down, everything will be fine.
My experience so far at ICECASINO is making payments ACCORDING TO THE T&Cs.
I have nothing to point out. About this, about the availability of response and attention, Excellent maximum grade.
In my opinion, but that is up to the CASINO management, to review or not, a point that ends up harming the CASINO, it is not serious, because as I said it is within the deadline and I have already been paid 3x 5000 euros. Confirmation.
but the problem is that I asked for the withdrawal of my winnings 83,000 euros, in progress, plus 5,000 euros. Problem for me is the speed of payments. For if received, I had already bet without a doubt.
but as a given word is an honorable word, I said here in this forum that I would not play anymore until I received everything, and I leave this commitment here. Test of 9.
come here and give the well-deserved praise.
as I said before, I really like a CASINO that I will have as a reference, I really like the configuration of the games, and their fairness, excellent. If they changed the payment method, it would be 🔝 of 🔝.
I liked very much! Today everything is fine, except for this part that is part of the CASINO management in which it is not my role to interfere, but to give an opinion.
never forgetting, the great help that CASINO Guru gives us.
Great professionals. In defense of gamblers.
Calma, vai ficar tudo bem.
Minha experiência até agora no ICECASINO é fazer pagamentos DE ACORDO COM OS T&Cs.
Não tenho nada a apontar. Sobre isso, sobre a disponibilidade de resposta e atenção, Excelente nota máxima.
Na minha opinião, mas isso cabe à gestão do CASINO, rever ou não, um ponto que acaba por prejudicar o CASINO, não é grave, porque como disse está dentro do prazo e já me foram pagos 3x 5000 euros . Confirmação.
mas o problema é que pedi a retirada dos meus ganhos 83.000 euros, em andamento, mais 5.000 euros. Problema para mim é a velocidade dos pagamentos. Pois se recebido, já tinha apostado sem dúvida.
mas como palavra dada é palavra honrosa, falei aqui neste fórum que não jogaria mais até receber tudo, e deixo aqui este compromisso. Teste de 9.
venha aqui e faça o merecido elogio.
como disse antes, gosto muito de um CASINO que terei como referência, gosto muito da configuração dos jogos, e justiça dos mesmos , excelente. Se mudassem a forma de pagamento, seria 🔝 de 🔝.
Eu gostei muito! Hoje está tudo bem, exceto por esta parte que faz parte da gestão do CASINO em que não é meu papel interferir, mas sim opinar.
nunca esquecendo , a grande ajuda que o CASINO Guru nos concede.
Grandes profissionais . Em defesa dos apostadores .
Бих изчакал потвърждението. KYC е много важен, така че понякога просто се нуждае от повече време, за да бъде завършен или потвърден от казиното. Когато е подадена жалба тук в Casino Guru, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC с играча и да изпратят печалбите.
Така че, ако вече сте предоставили всички необходими документи, предполагам, че е само въпрос на време KYC да приключи. Ако нещо липсва, казиното трябва да ви уведоми.
Опитайте се да останете спокойни.
I would wait for the confirmation. The KYC is very important so sometimes it just needs more time to get finished or confirmed by the casino. When a complaint is submitted here on Casino Guru, we allow casinos 14 full days to finish the KYC with the player and send the winnings.
So, if you have already provided all the necessary documents, I'd guess it's also just a matter of time before the KYC will be finished. If something is missing, the casino should let you know.
Try to stay calm.
Мислех, че Ice Casino е измама. Първото ми теглене беше отхвърлено поради непълен KYC. Така че завърших KYC процеса и поисках теглене отново. Обработката отне 5 дни, тъй като беше уикенд и имаме 2 празника. Успях да изтегля печалбите си и беше страхотно.
I thought Ice Casino is a scam.My first withdrawal was rejected due to incomplete KYC.So I completed the KYC process and request withdrawal again. It took 5 days to process bec it was weekend and we have 2 holidays.I was able to withdraw my winnings and it was great.
Здравейте, радвам се да го чуя. Вероятно говорите за тази горна част на екрана. Хубаво е, когато някой сподели очевидното доказателство, че нещата работят правилно.
Hello, good to hear that. You probably talking about this upper part of the printscreen. It is good when someone share the obvious proof that things are working correctly.
Здравейте ,
Магда, да, ICECASINO плаща.
В това няма съмнение, аз самият вече получих 20 000 евро от 83 000 евро, които трябваше да изтегля. Единствената забележка или отрицателен момент е скоростта на обработка, която е описана в T&Cs.
поради тази причина не може да се споменава за откази, над 30 000 евро са от 5 до 96 часа, никога повече от 30 дни, с изключение на почивните дни и празниците. Така че поръчката е на 24-ти,
върви. Жалко, че не мога да играя.
Защото ще играя само когато всичко е платено.
А нарушаването на обещанията винаги се обърка!
Но ще дойда тук, за да дам своя принос, когато получа и коментирам колко време отне и дали всичко е в рамките на нормалното.
Не съм играл в Icecasino от 9 дни и си признавам, че искам, но няма да наруша думата си.
Дори не знам защо отидох да поема този ангажимент, но го направих и сега трябва да го изпълня и ще го изпълня. И ще дойда тук след този ден. Тук ще дам своя принос.
защото мисля, че има много несправедливост във връзка с това Фантастично КАЗИНО.
Hello ,
Magda, yes, ICECASINO pays.
There is no doubt about that , I myself have already received 20,000 euros of the 83,000 euros I had to withdraw . The only note or negative point is the processing speed which is described in the T&Cs.
for this reason there can be no mention of failures , above 30,000 euros are from 5 to 96 hours , never more than 30 days , except weekends and holidays . So the order is on the 24th,
It's going. Too bad I can't play.
Because I will only play when everything is paid.
And breaking promises always goes wrong!
But I will come here to give my contribution, when I receive and comment on how long it took and if everything went within normality.
I haven't played at Icecasino for 9 days and I confess that I want to, but I won't break my word.
I don't even know why I went to make that commitment but I did and now I have to fulfill it and I will fulfill it. And I will come here after that day. I will make my contribution here.
because I think there is a lot of injustice in relation to this Fantastic CASINO.
Ola ,
Magda , isso sim o ICECASINO paga .
isso não há dúvida nenhuma , eu mesmo já recebi 20.000 euros de 83.000 euros que tinha para retirar . A única nota ou um ponto negativo é a velocidade de processamento que esta descrito nos T&Cs .
por isso não se pode falar em falhas , acima de 30.000 euros são de 5 m a 96 hora nunca superior a 30 dias excepto fins e feriados . Então o pedido e de dia 24 ,
Esta indo. Pena que não posso jogar .
Pois só jogarei quando estiver tudo pago .
E quebrar promessas dá sempre errado !
Mas virei aqui dar o meu contributo , quando receber e comentar quanto tempo demorou e se correu tudo dentro da normalidade .
ha 9 dias não jogo no Icecasino e confesso que tenho vontade , mas não quebrarei a minha palavra .
Nem sei porque fui fazer esse compromisso mas fiz e agora tenho que cumprir e cumprirei . E virei aqui após esse dia . Darei aqui o meu contributo .
porque penso haver muita injustiça em relação a este Fantástico CASINO .
Здравей Валтер, добре, стискам палци силната ти воля да издържи толкова дълго, колкото ти трябва. Уведомете ни по-късно. Очакваме с нетърпение да чуем от вас и се надяваме на положителна обратна връзка.
Hello Valter, fine, I'm keeping my fingers crossed that your strong will lasts as long as you need. Let us know later. We look forward to hearing from you and hoping for a positive feedback.
Здравей Магда,
благодаря, че ме радваш.
Ще го направя без проблеми. И оставям тук моя опит, попитах за стойността на 10/24, никога повече не играх в Icecasino. Казиното го предпочита, така че го уважавам. Ако КАЗИНОТО избере да отнеме максимално време, никой не умира от това. Както казах преди, те са тези, които губят, защото аз не играя. Нито евро. Това са 35 евро, които бих могъл да играя, не се иска, но аз дори не играя това. Думата си е Дума!
Но докато не взема последното евро, няма да играя повече.
Не се притеснявай, имам фикс идеи.
благодаря на целия екип на CASINO Guru
за услугата, която предоставят на всички залагащи. Както в анализа, за да ни даде най-добрите решения за залагане, така и в защитата, ако е необходимо.
Благодарен
Hello Magda,
thanks for cheering for me.
I will do it without any problems. And I leave here my experience, I asked for the value on 10/24 I never played at Icecasino again. The casino prefers it, so I respect it. If the CASINO chooses to take the maximum amount of time, no one dies from it. As I said before, they are the ones who lose, because I don't play. Not a euro. It's 35 euros that I could play, it's not requested, but I don't even play that. Word is Word!
But until I get the last euro, I won't play anymore.
Don't worry, I have fixed ideas.
thanks to all the CASINO Guru team
for the service they provide to all bettors. Both in the analysis to give us the best solutions to bet, and in the defense if necessary.
Grateful
Olá Magda,
obrigado por torcer por mim.
vou fazer sem problemas. E deixo aqui minha experiência, pedi o valor em 24/10 nunca mais joguei no Icecasino. O cassino prefere, então eu respeito. Se o CASINO optar por levar o máximo de tempo, ninguém morre com isso. Como eu disse antes, são eles que perdem, porque eu não jogo. Nem um euro. São 35 euros que eu poderia jogar, não são pedidos, mas nem isso eu jogo. Palavra é Palavra!
Mas até conseguir o último euro, não jogarei mais.
Não se preocupe, eu tenho ideias fixas.
obrigado a toda a equipe CASINO Guru
pelo serviço que prestam a todos os apostadores. Tanto na análise para nos dar as melhores soluções para apostar, quanto na defesa se necessário.
Grato
когато поисках сумата в Icecasino, акаунтът ми вече беше верифициран,
след това ме попитаха за източник на доходи на 24-ти, пратих веднага.
Получих съобщение от поддръжката, че акаунтът е напълно проверен.
На 28-ми получавам 5000 евро, а цялата миналата седмица на 2-ри 5000 евро плюс 5000 евро = 10 000 евро.
а на 4-ти още 5000 евро. Малко жалко е, че КАЗИНО с такъв размер не изплаща дори 1/4 от исканата сума за 15 дни.
Надявам се, че ако искате да платите всичко в последния ден, това пише в правилата и условията, което не казва, че е 30 дни, но те казват, че обикновено от 5 минути до 96 часа, не надвишава 30 работни дни.
т.е. разберете дали това е така, защото за по-големи суми КАЗИНОТО може да се нуждае от допълнителни проверки, както направи,
но след като всичко е наред и те започват да плащат, за да бъдат по този начин. (катастрофално)
Добре е да играете малки суми, за да печелите малки суми.
Никой играч в света не харесва тази процедура, а КАЗИНОТО, което може да бъде колос, губи много с нея.
Ник настрои таймера вместо мен, за да мога да дам отзивите си в петък.
Докато изтече времето, те са в рамките на това, което казват, никога не надвишава 30 дни.
но ясно показва, че нормалното е 5 м - 96 часа.
Тактики, които не работят за мен.
when I asked for the amount on Icecasino my account was already verified,
then they asked me for a source of income on the 24th, I sent it immediately.
I received a message from support saying that the account was fully verified.
On the 28th I receive 5000 euros, and all last week on the 2nd, 5000 euros plus 5000 euros = 10,000 euros.
and on the 4th, another 5000 euros. It is a little unfortunate that a CASINO of this size does not pay even 1/4 of the requested amount in 15 days.
I hope, if you want to pay everything on the last day it says in the terms and conditions, which doesn't say it's 30 days, but they say normal 5 minutes to 96 hours, not exceeding 30 working days.
that is , understand if this is because for larger amounts the CASINO may need additional checks as it did ,
but after everything is right and they start paying to be this way. (catastrophic)
It's good to play small amounts to win small amounts.
No player in the world likes this procedure, and the CASINO, which could be a colossus, loses a lot with it.
Nick set the timer for me, so I can give my feedback on Friday.
Until the time runs out, they are within what they say, it never exceeds 30 days.
but it clearly implies that normal is 5 m - 96 hours.
Tactics that don't work for me.
quando pedi o valor no Icecasino a minha conta já estava verificada ,
depois pediram me fonte de rendimentos no dia 24 , enviei de imediato .
recebi mensagem do support a dizer que a conta estava totalmente verificada .
No dia 28 recebo 5000 euros , e a semana passada toda no dia 02 , 5000 euros mais 5000 euros = 10.000 euros .
e no dia 04 , mais 5000 euros . É um pouco lamentável um CASINO com esta dimensão em 15 dias nāo pagar nem 1/4 do valor solicitado .
Eu espero, se quiseres pagar tudo no último dia que diz nos termos e condições, que não diz que é 30 dias , mas falam normal 5 minutos a 96 horas , não excedendo os 30 dias úteis .
ou seja , entende se isso porque para montantes maiores o CASINO poderá precisar verificações adicionais como fez ,
mas depois de tudo certo e começarem a pagar ser desta maneira . ( catastrófico )
É bom para jogar pequenas quantias pra ganhar pequenas quantias .
Nenhum jogador do mundo gosta deste procedimento , e o CASINO que poderia ser um colosso , perde muito com isso .
Nick meteu cronómetro para mim , para sexta feira dar o meu feedback.
Eles até que se esgote o tempo estão dentro do que dizem , nunca excede os 30 dias .
mas claramente da a entender que normal e de 5 m - 96 horas .
Táticas que comigo não funcionam .
Имам хиляди последователи в социалните си медии. Чрез моите компании препоръчах Icecasino, както и други, които харесвам и плащат отлично, надявам се да не съжалявам. Накара ме да го изтрия, но ще изчакам да видя какво ще се случи тази седмица. Ако обработват поне едно плащане на ден, това е минимумът. Е, имам 13 обработки. Един на ден на практика би ги ограничил да плащат.
Честно казано, нямам спомен за КАЗИНО с пълни проверки на сметката, след 14 дни, все още без плащане. За първи път ми се случва това.
I have thousands of followers on my social media. Through my companies I recommended Icecasino, like others that I like and pay excellently, I hope I don't regret it. It made me want to delete it but I'll wait to see what happens this week. If they at least process one payment a day is the minimum. Well, I have 13 processings. One a day would practically limit them to pay.
Honestly, I have no memory of a CASINO with account checks in full, after 14 days, still not having paid. First time this happens to me.
Nas minhas redes sociais tenho milhares de seguidores . Através das minhas empresas recomendei o Icecasino , como outros que gosto e pagam excelentemente bem, espero não me arrependa . Ja deu vontade de ir apagar mas vou aguardar para ver o que acontece está semana . Se pelo menos processam um pagamento por dia é o mínimo . Pois tenho 13 processamentos . Um por dia daria praticamente o limite deles pagarem .
Sinceramente, não tenho memória de um CASINO com a conta verifica Totalmente, passado 14 dias , ainda não ter pago. Primeira vez que isto me acontece .
13 дни и още не са ми одобрили документите, разочарован съм от това казино, ако знаех, че ще ме навият така, нямаше да депозирам
13 days and they still haven't approved my documents, I'm disappointed with this casino, if I knew they were going to roll me up like this, I wouldn't have deposited
13 dias e ainda não aprovaram meus documentos, estou decepcionada com esse casino, se eu soubesse que eles iam me enrolar desse jeito, eu não teria depositado
Направете иск тук в CASINO Guru. Наистина казиното има някои странни пози. И аз започвам да се притеснявам. 13 дни и нищо не е допустимо.
за такава висока нота не беше писано да бъде.
направете иск... CASINO Guru със сигурност ще помогне. Те са най-добрата база за поддръжка в света за залагащите. Както да посочи къде да играе, така и да помогне на играчите.
и растете все повече и повече!
Поздравления за целия екип на CASINO Guru
Make a claim here at CASINO Guru. Really the casino is having some strange postures. I too am getting apprehensive. 13 days and nothing is not admissible.
for such a high note, it wasn't meant to be.
make a claim... CASINO Guru will help for sure. They are the best support base in the world for bettors. Both to indicate where to play and to help players.
and grow more and more!
Congratulations to the entire CASINO Guru team
Faça uma reclamação , aqui no CASINO Guru . Realmente o casino anda a ter umas posturas estranhas . Também eu já estou a ficar apreensivo . Não é admissível 13 dias e nada .
para uma nota destas elevadíssima , não era para ser assim .
faça uma reclamação ... CASINO Guru irá ajudar com certeza . Eles são a melhor base de suporte do mundo para apostadores . Tanto para indicar onde jogar , como para ajudar os jogadores .
e crescem cada vez mais !
Parabens a toda a equipe CASINO Guru
Здравей Valter_Mendonca, радвам се да видя твоята решителност и също така сме благодарни за такива думи, насочени към нашия адрес.✨
Hello Valter_Mendonca, nice to see your determination and we are also thankful for such words aiming to our address.✨
Здравейте Valter_Mendonca, Това е значителна сума за изплащане, както виждам в жалбата ви. Любопитен съм за целия ход на въпроса. Сега нека изчакаме, когато пристигне следващото ви плащане и да ни държите в течение. Благодаря ти
Hi Valter_Mendonca , It is a considerable sum to be pay out as I see in your complaint. I am curious about the whole progress of the matter. Now let's wait when next of your payments arrives and keep us informed. Thank you
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.