ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от nadineanders81
|
97421 преглеждания 554 отговора |
|
1...4 5 6...28
Добавете пост
преди 2 години

преведено


Здравейте.

Вашата сума за плащане ще бъде изплатена, така че не можете да се притеснявате, тъй като клубът заслужава доверие. Има лиценз под сайта, който може да докаже четивност.

При успешна процедура за проверка (KYC), сумата за теглене над 30 000 EUR се изплаща в рамките на 5 минути. - 96 часа, но не повече от 30 дни от датата на кандидатстване, без почивните дни и празниците.

По-горе можете да намерите крайните срокове за общата ви сума за теглене.

Просто изчакайте и ще получите стойността.

Също така преди това се свързвахме за промяна на имейла. Този проблем все още ли е актуален?


Ако имате допълнителни въпроси,

Можете да ни изпратите писмото по всяко време или да се свържете с нас чрез онлайн чат.

Винаги се радваме да ви помогнем.

С уважение, Марко,

Поддръжка на клиенти на IceCasino.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка ще ми отговориш ли

или ще остана 2,3 дни, за да чуя какво мислите.

Можете ли да отговорите на въпроса ми!?

знайте, че всички ние, играчите, много уважаваме CASINO Guru.

смята, че е нормално това КАЗИНО да има максимален рейтинг и да е нечестно!

смята, че CASINO Guru, независимо дали това се случва, се проваля или не!

но както казах по-рано,

Не мога да гарантирам нищо, защото има много играчи, които коментират от обида, а не от истина. Ще видиш

коментирайте и ми кажете какво мислите

С уважение

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Добре, имайте предвид, че аз не отговарям за вашата жалба, нито съм операторът на чат на живо 🙂 - няма да коментирам всяка публикация или печатен екран, който сте публикували. Освен това трябва да се съсредоточите върху оплакването си - което няма нищо общо с мен, следователно не мога да ви помогна с това.

Въпреки това не намерих никакви въпроси, така че какво очаквате да отговоря, моля?

Честно казано, първо ви попитах дали разбрах правилно, че тегленето ви от 30K€ е одобрено - също няма отговор от вас.

Позволете ми да кажа, че ще оставя останалата част от разговора за жалбата, защото смятам, че не разбирам правилно точките ви и по-нататъшният дебат е просто безсмислен, нямам вашите отговори и се надявам, че ще ги получите скоро. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Съжалявам, ако не съм бил обективен, но мисля, че бях.

Казах, че заявките за теглене не са 30 000 евро, а 46 642,90

евро. И не са били отхвърляни след жалбата ми. ДОБРЕ .

тогава му зададох обективния въпрос каква е идеята му за това казино! Отговаряйте само ако искате, но с играчите на КАЗИНО гуру като страхотна насока.

нормален въпрос!

Благодаря Радка!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че всеки потребител вижда, че въпросите ми са избягали. Или ще е проблем с превода, който не мога да си представя


Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що го преведох и е много добре преработено.

Не разбрах за удобство!?

въпреки цялото уважение, което заслужаваш, не е нужно да казваш, че не разбираш въпросите.

че не искаш да им отговориш добре!

Сега кажи, че не разбираш!

странно

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, ако не съм бил обективен, но мисля, че бях.

Казах, че заявките за теглене не са 30 000 евро, а 46 642,90

евро. И не са били отхвърляни след жалбата ми. ДОБРЕ .

тогава му зададох обективния въпрос каква е идеята му за това казино! Отговаряйте само ако искате, но с играчите на КАЗИНО гуру като страхотна насока.

нормален въпрос!

Благодаря Радка!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте.

По-рано публикувахте транскрипция от казиното, в която се казва:

"Здравейте.

Вашата сума за плащане ще бъде изплатена, това не бива да се притеснява, тъй като клубът заслужава доверие. Има лиценз под сайта, който може да провери четливостта.

При успешна процедура за проверка (KYC), сумата за теглене над 30 000 EUR се изплаща в рамките на 5 минути. - 96 часа, но не повече от 30 дни от данните за кандидатстване, в почивни и празнични дни .

По-горе можете да намерите крайните срокове за общата ви сума за теглене.

Просто изчакайте и ще получите стойността.

Също така се свързвах преди това, за да променя имейла си. Този проблем все още ли е актуален?

..."

Така че бях загрижен дали това теглене на 30K вече е одобрено. Това е всичко от моя страна, отразих само тази информация, която получихте от казиното.

Що се отнася до притесненията ви, че избягвам въпросите ви - все пак в публикацията ви изобщо не се среща въпросителна. За какво питаш, моля? Нямам представа 🙂 Но предполагам, че е по-добре да изчакаме оплакването да се развие по-нататък.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре Ексма. Радка!

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Акаунтът ми беше потвърден от KYC в събота и в събота, 22.10.22 г., направих плащане от 150 евро. Правилата и условията на Icecasino гласят, че плащането ще бъде обработено в рамките на 2 работни дни. Днес са 4-те работни дни в чата на живо, винаги ме отлагат да чакам. Някой има ли подобни проблеми? Депозирах в казиното, защото бързото изплащане е гарантирано и сега нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпи приятелю относно плащането, не мога да дам обратна връзка. Тъй като не го получих, но КАЗИНОТО е в рамките на своите условия, по отношение на чата на живо, мога само да кажа, че опитът ми е много добър 👍. Винаги ми помагат веднага.

Съжалявам, че се сблъсквам с този проблем, но не

но мисля че няма да е проблем. Не знаете дали има активни бонуси, ако има някаква причина, все още ли виждате парите в сметката или вече са обработени?

имайте още малко търпение

Може би там нещо е грешно обяснено, не знам 🤷‍♂️


За едно от вашите оплаквания не бях отличен в обслужването.

но както ви казах, тъй като стойността на моето излизане и по-висока стойност все още са в рамките на крайния срок. Така че не мога да ви кажа нищо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Акаунтът ми беше потвърден от KYC в събота и в събота, 22.10.22 г., направих плащане от 150 евро. Правилата и условията на Icecasino гласят, че плащането ще бъде обработено в рамките на 2 работни дни. Днес са 4-те работни дни в чата на живо, винаги ме отлагат да чакам. Някой има ли подобни проблеми? Депозирах в казиното, защото бързото изплащане е гарантирано и сега нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

честно казано изглежда, че казиното се забави, когато става дума за тегления в момента.

От друга страна, според резултатите от наскоро подадени жалби , казиното плаща в крайна сметка.

Не е много удобно за клиентите да отлагате платците, може би операторите просто не знаят какво да кажат, защото не носят отговорност за процедурата по теглене. Кой знае.

Сега остава само да чакаме, моля, бъдете малко търпеливи.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

file


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка , права си .

благодаря за предложението, правилно е!


поздравления

Автоматичен превод:
invaderjohn
преди 2 години

Invaderjohn,

ако получите стойността си, моля, коментирайте.

ще бъде честно, за да помогне да се разбере всичко,

според моето разбиране мисля, че трудностите са повече с новите играчи.

защото оценката на CASINO Guru, на която всички имаме най-голямо и най-голямо доверие, гласи:

че приходите от последните 4 години са много високи. При първите плащания те ще трябва да регистрират играча, което е първото и в толкова кратки срокове, може да се забави. За да бъдат високи и тъй като те се движат много и ще имат много влизания и излизания на пари, те трябва да имат хиляди играчи, така че този форум, ако беше поради същата причина да не плаща, щеше да бъде задръстен, а CASINO Guru имаше вече предупредени, очевидно го правят. Добра работа. И със сигурност обръщат внимание.

други прегледи са съмнителни. Някои, защото не са спечелили, други по неясни причини. Така че засега нямам причина да не вярвам на това КАЗИНО. Въпреки това ще изчакам до 4 декември, за да получа оттеглянето си. И ще дойда тук, независимо дали за добро или зло, за да споделя. Не е честно да казваме само лоши неща... трябва да дойдем и да кажем и положителни неща. Така си мисля аз!

Това е моето мнение, а не някаква ясна сигурност.

но както Радка каза и аз също анализирах КАЗИНОТО за оплакванията, решенията бяха много добри.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Има дни, в които изпращах документацията си и тя все още не е проверена

Автоматичен превод:
isabelaoliveira277
преди 2 години

Здравейте,

колко дни са минали от изпращането на документите, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

И с радост идвам да кажа, че Ice CASINO започна да обработва моите печалби. От 83 000 евро днес паднаха първите 5000 евро.

Когато получа всичко, никога няма да играя в друго КАЗИНО, освен в това.

защото чух толкова много негативи тук и в крайна сметка . Сигурно в крайна сметка трябва да съм прав.

Вярно е, че бяха само 5000

евро, но светлината започва да свети!


че трябва да има по-предпазливи хора, които говорят!


благодаря ти Гуру и благодаря ти ледено казино.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Дадох това обещание на CASINO Guru и ще го спазя.

докато не получа всичко, няма да го играя, но веднага щом го получа, ще укоря много нечестни играчи.

защото вие не правите това, а нашият опит и това, което има значение, доказва, че ако имате всичко правилно.

Сигурно няма да е проблем. Просто искам да видя сега, за да знам колко дни ще отнеме на другите и несъмнено ще бъде КАЗИНО, което винаги ще взема предвид и когато играя. Ще бъде. Несъмнено.

този месец е много сложен месец. Имам много работа .

така че пасва добре. Имам време само през уикендите.

но веднага щом плащат, несъмнено ще бъде КАЗИНО, много уважавано от мен и това доказва, че КАЗИНО Гуру знае какво прави и репутацията (перфектното не е напразно).

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Минаха 4 дни

Автоматичен превод:
isabelaoliveira277
преди 2 години

Здравей, Isabelaoleveira277

нищо необичайно. (Аз мисля)

успокой се . Няма да имате проблем.

Моята представа за Icecasino, говоря

от личен опит, са верни.

малък печат в началото

като гледам коментарите.

Но имайте предвид, че и повтарящите се играчи са

бунтуват се, когато загубят, вменяват го

до КАЗИНОТО. Всички играчи преминават

че някои разбират по-добре от други.

Но моят опит с Icecasino

Всичко беше много, много добре досега,

много внимателен.

Въпреки че може да не харесвам времето за плащания, това, което е правилно, е записано в T&C,

всички срокове.

Така че изразявам идеята си

дали чекови сметки или тегления, това са неща

много ценен от геймърите.

Най-добрите казина в света разбират

това перфектно. ( моето мнение ) .

Но нека Радка даде обратна връзка, тя е

винаги много настоятелен. И професионално.

Надявам се да се разреши бързо.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1...4 5 6...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини