ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 28)

преди 2 години от nadineanders81
|
100531 преглеждания 554 отговора |
|
1...27 28
Добавете пост
преди 6 месеца

спечелих 90 000 в казиното и те отказват изплащане, причината е: един депозит от банковата карта на съпруга ми през ноември 2023 г., оттогава депозирах и теглих със собствените си карти revolut и т.н. и моят kyc е много потвърден, сега съм блокиран от моя акаунт и единственият начин да вляза е, ако се съглася да позволя на казиното да вземе 88k и да ми остави 2k като бонус за добра воля. законно ли е изобщо този вид оперативно отношение към клиенти?

Автоматичен превод:
catan6
преди 6 месеца

OMG, съжалявам, когато прочетох, че космите на тила ми се изправят. Вече описах моите преживявания с казиното тук подробно. Катастрофално, просто отвратително тъжно отношението към хората там. Мястото отдавна трябваше да бъде съдено и затворено.

Веднага щом имате печалба в диапазона от 4 или 5 цифри, те ще намерят всички средства, най-невъзможните и сенчести среди, за да ви зарежат хладно.

Преди много години имах толкова огромни печалби в sunmaker, бяха почти 97 000 € със слота: красива природа.

Разбира се, такава сума променя живота на обикновения човек и аз съм шокиран с право.

Преди това несъзнателно бях нарушил правилата и условията толкова много пъти, когато депозирах в това казино, включително това, което се случи с вас, с депозит в друга сметка чрез сметката на съпруга ми

Те обърнаха внимание на това, когато поисках еднократно плащане от 97 000 евро и в този момент си помислих, че това е всичко, и разбира се, човек е близо до нервен срив, когато си има работа с такава сума .

Но не, това казино, тъжно, но истина, което днес има право да работи само под евтиния немски лиценз, беше абсолютно първокласно казино по отношение на справедливост и ориентиране към клиентите.

Единственото нещо, което направиха, беше да ми посочат тази грешка и да ми кажат, че ако искам 97 000 евро, трябва да съм готов да върна всички пари, които са били депозирани в сметката ми чрез плащане от трета страна към моя акаунт на съпруга🤭😆

Паднах от стола си, какво, значи всичко е наред, ако просто изплатя почти 1000 € на съпруга си???

Чух правилно, направих го и sunmaker се справи доста просто, след 7 работни дни имах 97 000 евро в банковата си сметка у дома, това беше през 2018 г.

Така трябва да работи, това са казина.

Чувствате се незаменимо сигурни и се забавлявате, докато играете; когато изпитвате такъв вид отношение, това ви казва, че клиентът е крал.

Когато просто чуя ICE Casino, всичко ми се връща. Мисля, че беше миналата година през октомври, когато направиха нещо подобно с мен, сумата беше само около 5000 евро, но дори това е шега, получавам такава неприятна буца в гърлото си само като си помисля.

Пожелавам ти много нерви, пробвай всичко. Отидете във всеки форум, дайте всички подробности, направете екранни снимки, настоявайте за печалбата си, те са толкова щастливи, че са намерили нещо, което да ви примами в капана на правилата и условията 🤮.

Просто е отвратително, не трябваше да се срещам лично с никой от управителите, ужасно асоциални и хитри и най-вече подкрепата 🤢катастрофална.

По дяволите, защо не можа да спечелиш 90 000 в друго казино.

Играйте в JET, IZZI, LEGZO.

Те са като злато, всяко изплащане след проверка ще бъде на картата най-много до 30 минути.

И ако имаш проблеми с банката, с изплащането или нещо, те ще ти помогнат директно, без заобикалки, ако трябва, час в чата, ако нещо не разбираш и т.н.

Съжалявам, ледено казино, мисля, че има спешна нужда от публично ДЕМО срещу това място😪🤮🤮🤮

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

спечелих 90 000 в казиното и те отказват изплащане, причината е: един депозит от банковата карта на съпруга ми през ноември 2023 г., оттогава депозирах и теглих със собствените си карти revolut и т.н. и моят kyc е много потвърден, сега съм блокиран от моя акаунт и единственият начин да вляза е, ако се съглася да позволя на казиното да вземе 88k и да ми остави 2k като бонус за добра воля. законно ли е изобщо този вид оперативно отношение към клиенти?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Наистина съжалявам за този проблем. Както прочетох във вашата жалба обаче, вие сте нарушили условията на това казино и затова се случва всичко това.

Вероника обясни: „Ако не сте в състояние да докажете, че сте законен собственик на метода на плащане и не сте получили одобрение от казиното, позволяващо ви да използвате метод на плащане на трета страна, страхувам се, че няма много можем да направим за вас."

Наистина съжалявам за неудобството. Сега от вас зависи дали ще приемете парите, предложени от казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

OMG, съжалявам, когато прочетох, че космите на тила ми се изправят. Вече описах моите преживявания с казиното тук подробно. Катастрофално, просто отвратително тъжно отношението към хората там. Мястото отдавна трябваше да бъде съдено и затворено.

Веднага щом имате печалба в диапазона от 4 или 5 цифри, те ще намерят всички средства, най-невъзможните и сенчести среди, за да ви зарежат хладно.

Преди много години имах толкова огромни печалби в sunmaker, бяха почти 97 000 € със слота: красива природа.

Разбира се, такава сума променя живота на обикновения човек и аз съм шокиран с право.

Преди това несъзнателно бях нарушил правилата и условията толкова много пъти, когато депозирах в това казино, включително това, което се случи с вас, с депозит в друга сметка чрез сметката на съпруга ми

Те обърнаха внимание на това, когато поисках еднократно плащане от 97 000 евро и в този момент си помислих, че това е всичко, и разбира се, човек е близо до нервен срив, когато си има работа с такава сума .

Но не, това казино, тъжно, но истина, което днес има право да работи само под евтиния немски лиценз, беше абсолютно първокласно казино по отношение на справедливост и ориентиране към клиентите.

Единственото нещо, което направиха, беше да ми посочат тази грешка и да ми кажат, че ако искам 97 000 евро, трябва да съм готов да върна всички пари, които са били депозирани в сметката ми чрез плащане от трета страна към моя акаунт на съпруга🤭😆

Паднах от стола си, какво, значи всичко е наред, ако просто изплатя почти 1000 € на съпруга си???

Чух правилно, направих го и sunmaker се справи доста просто, след 7 работни дни имах 97 000 евро в банковата си сметка у дома, това беше през 2018 г.

Така трябва да работи, това са казина.

Чувствате се незаменимо сигурни и се забавлявате, докато играете; когато изпитвате такъв вид отношение, това ви казва, че клиентът е крал.

Когато просто чуя ICE Casino, всичко ми се връща. Мисля, че беше миналата година през октомври, когато направиха нещо подобно с мен, сумата беше само около 5000 евро, но дори това е шега, получавам такава неприятна буца в гърлото си само като си помисля.

Пожелавам ти много нерви, пробвай всичко. Отидете във всеки форум, дайте всички подробности, направете екранни снимки, настоявайте за печалбата си, те са толкова щастливи, че са намерили нещо, което да ви примами в капана на правилата и условията 🤮.

Просто е отвратително, не трябваше да се срещам лично с никой от управителите, ужасно асоциални и хитри и най-вече подкрепата 🤢катастрофална.

По дяволите, защо не можа да спечелиш 90 000 в друго казино.

Играйте в JET, IZZI, LEGZO.

Те са като злато, всяко изплащане след проверка ще бъде на картата най-много до 30 минути.

И ако имаш проблеми с банката, с изплащането или нещо, те ще ти помогнат директно, без заобикалки, ако трябва, час в чата, ако нещо не разбираш и т.н.

Съжалявам, ледено казино, мисля, че има спешна нужда от публично ДЕМО срещу това място😪🤮🤮🤮

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление, в случая с catan6 имаше нарушение на условията на това казино, така че не можем да направим нищо по въпроса. Надявам се, че можете да разберете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

така че казиното може да ми позволи да депозирам и тегля средства след пробива, както искат? вече съм депозирал с моята карта, играех и теглих няколко пъти, предполагам, че е добре, когато сумите са малки, шибана измама. но банката ще направи заявка от името на съпруга ми директно до ice casino, освобождавайки път за съдебно дело

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

с други думи, единственият начин да изтеглите средства е, ако депозирате само от собствената си карта, всички други депозити ще ви накарат да загубите всичко, което сте спечелили, но те няма да направят нищо по въпроса, преди да спечелите и да опитате да изтеглите значителна сума .и ако се съгласите да оставите всичките си печалби на казиното, тогава можете да играете отново без никакви ограничения, те ще ги премахнат, както и баланса ви... така че в общи линии казиното прави каквото иска. Силно бих препоръчал никога да не играйте в ледено казино. смятат ви за губещи, те ще намерят нещо, което да ви държи далеч от печалбите ви. имам социална страница във fb с около 900 000 последователи, ясно ще публикувам за това там, за да предотвратя хората да бъдат измамени от казино.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

какво имаш предвид? възможно ли е връщане на плащане към използваната карта? това няма да е проблем, тъй като картата вече е наполовина моя, има само неговото име върху нея, но ние я управляваме заедно от местната банка

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

какво ще стане, ако мога да предоставя документация, че тази карта е от нашите общи банкови сметки? въпреки че името ми не е на картата, имам законови права от банката да я използвам 50/50 със съпруга ми

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всеки ден става все по-зле... ако има ограничение, можете да играете за няколко минути, ако няма ограничение, можете да играете много, но срещу много пари в замяна... това е невероятен сайт , ако някой иска да спечели €1000, той трябва да загуби поне €20 000.. .в продължение на месеци просто плащаш и плащаш повече, но нищо, не получаваш прилична сума... ти си един от най-лошите, casinoguru , напразно защитаваш това... Не разбирам логиката ти, как защитаваш играчите, когато например това е глупост за почти всички играчи, или Rabidi са пълни с оплаквания от това и страни, най-вече че не плащат , те забраняват незаконно и вие все още давате на всяка страница оценка 8-9-10... това в замяна ли е, защото Рабиди го пуска всяка година, за да могат да гласуват за него в годишния списък на най-добрата организация? Мисля, че затова и това е истината... и вие сте взети от сайтове, вие им помогнахте с преинформиране на играчите, с фалшиви оценки, за да вземете парите от надеждните играчи... вие сте шеги

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

какво ще стане, ако мога да предоставя документация, че тази карта е от нашите общи банкови сметки? въпреки че името ми не е на картата, имам законови права от банката да я използвам 50/50 със съпруга ми

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за тази ситуация в леденото казино. Винаги сме тук, опитвайки се да помогнем и нашият екип за жалби прави всичко възможно, както винаги, за да получи най-доброто решение за всеки възможен случай.

Не е нищо необичайно, че казиното ще разбере, когато дадена карта не принадлежи на лицето, което играе в тяхното казино, само когато е заявено тегленето. Това е така, защото само тогава те ще започнат процеса на проверка.

Изпратихте ли доказателството на казиното и на нашия екип за оплаквания, че картата всъщност е от общата сметка? Много пъти този вид плащане се одобрява от казиното, както мога да кажа от моя опит. Моля, уведомете ни за всички новини относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всеки ден става все по-зле... ако има ограничение, можете да играете за няколко минути, ако няма ограничение, можете да играете много, но срещу много пари в замяна... това е невероятен сайт , ако някой иска да спечели €1000, той трябва да загуби поне €20 000.. .в продължение на месеци просто плащаш и плащаш повече, но нищо, не получаваш прилична сума... ти си един от най-лошите, casinoguru , напразно защитаваш това... Не разбирам логиката ти, как защитаваш играчите, когато например това е глупост за почти всички играчи, или Rabidi са пълни с оплаквания от това и страни, най-вече че не плащат , те забраняват незаконно и вие все още давате на всяка страница оценка 8-9-10... това в замяна ли е, защото Рабиди го пуска всяка година, за да могат да гласуват за него в годишния списък на най-добрата организация? Мисля, че затова и това е истината... и вие сте взети от сайтове, вие им помогнахте с преинформиране на играчите, с фалшиви оценки, за да вземете парите от надеждните играчи... вие сте шеги

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нашата цел е да внесем справедливост в онлайн хазарта и ние винаги сме тук както за играчите, така и за казината, когато имат нужда от нас.

Винаги казваме, че всички казина имат предимство пред играчите в дългосрочен план. Наистина е важно да играеш за забавление, като хоби и нищо повече.

Нашият екип за жалби работи усилено и дава всичко от себе си, за да разрешава всички жалби винаги справедливо и да помага на играчите, когато има подозрение, че дадено казино действа срещу честния хазарт. Ако се интересувате, можете също да прочетете статия за това как преглеждаме всички онлайн казина и след това оценяваме индекса на безопасност, за да можете да разберете по-добре нашата работа тук. Просто следвайте тази връзка , моля, за да видите статията.

Мога ли да попитам дали имате опит с играта в това казино и може би трябва да ви помогнат с нещо там? Не се колебайте да ни уведомите със сигурност. Винаги се радваме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тегля парите си вече 2 седмици, но казиното ги приема, но доставчикът, който отговаря за извършването на превода, отхвърля тегленето, очевидно защото не е попълнил правилно формуляра за теглене. Бих искал някои насоки как да попълня формуляра правилно. благодаря Между другото вече имам потвърден профил.

Автоматичен превод:
rogeryance
преди 1 месец

Здравейте, опитахте ли да ги попитате какво не е наред с попълването и какво трябва да е различно? Вероятно бих започнал от там, защото нямам представа какво може да е различно.

Освен това преместих публикацията ви под казиното, за което говорите, така че можете да видите дали някой от играчите тук е имал същия проблем и дали са успели да го решат.

Ако не получите отговор от казиното, не се колебайте да се свържете и да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислите ли, че ще направите това?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

стана най-лошият сайт.. забавя плащането, докато не платиш парите, защото знаеш, че играеш, игрите са шега, за 1 седмица не дават почти нищо, играх 1000 € максимум 1 час ниско (0.3. ..0 ,4) залагане и няколко пъти през olxan сто завъртания, нищо..Бих подчертал срама на доставчика на услуги Fazi, защото играх на няколко сайта на неговите глупости, наречени игри, въпреки че не получих никаква печалба от това където и да е, но това, което прави тук, е най-отвратителното нещо в цялото онлайн казино.. всички игри на Радек не могат да се играят..той е най-жадният за пари човек, когото съм срещал..в този сайт той дава около 5 -10 евро за всеки загубени 100 евро, и то непрекъснато, надявам се, че няма да го оставят да работи дълго, точно като icecasino, защото унищожава хората все повече и повече почти по конкурентен начин, не разбирам как властите може да позволи това да се случи, съветвам всеки, който мисли да се регистрира, да не го прави, ако успеете да изтеглите всички пари, ще бъдете таксувани, докато не ги върнете поне пет пъти, дотогава няма да ви даде нищо .. неговите бонуси като например не можете да завъртите седмичното възстановяване.. изискването е 21, но никога не може да бъде повече от три пъти, същото като промоционалните завъртания.. няма смисъл, искам от дъното на сърцето ми на който и да участва в операцията му да страда ..много

Автоматичен превод:
Novcsi87
преди 2 седмици

Уважаеми Novcsi87

Благодаря ви за обратната връзка!

Бихте ли споделили идентификационния номер на акаунта си, за да проучим?

поздрави

Автоматичен превод:
1...27 28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини