ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 20)

преди 2 години от nadineanders81
|
100656 преглеждания 554 отговора |
|
1...19 20 21...28
Добавете пост
kubanastasia67
преди 1 година

Страхотно е, че не е нужно да работите цял ден, за да имате достатъчно пари, но това определено не се дължи на играта в казино. Всъщност е много възможно, ако изобщо не играете, дори да имате повече пари 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравей Даниел! Можете ли по някакъв начин да повлияете на рейтинга на казиното? Защото техните правила са несправедливи. Те пренасят вашия депозитен залог към следващия депозит. Например, депозирахте 50 хиляди долара и сте ги загубили с един единствен залог (трудно е, но е възможно). Те имат 2x депозитен залог. Така че имате 0 в баланса си и решавате да депозирате 1k usd. Въпреки това, за да изтеглите парите си, ще трябва да заложите 52k USD (50k от предишен депозит + 2k от този). Не съм виждал някое казино да има такива неща. Можете ли да им кажете по някакъв начин, че е несправедливо

Автоматичен превод:
Downtown
преди 1 година

Здравейте,

Джаро отговори на твоя идентичен пост тук . Просто исках да знаеш.

Автоматичен превод:
преди 1 година

supereer

Автоматичен превод:
преди 1 година

А. по-забавно 🎰

Препоръчва се


Искане за обратна връзка

Автоматичен превод:
Drogbaba60
преди 1 година

Дайте обратна връзка тогава 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здрасти

Автоматичен превод:
Drogbaba60
преди 1 година

Здравейте. Имате ли да кажете нещо за Ice Casino, може би? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Платформата оставя много да се желае в мобилната версия И КОГАТО ИЗТЕГЛЯТЕ СРЕДСТВА, ТЕ НЕ ГО ПРАВЯТ НАВРЕМЕ И ТРЯБВА ДА ЖИВЕЕТЕ, ДА ИСКАТЕ. ТЕ ХВЪРЛЯТ ЗАДНЕТО НА „ВЪНШЕН ДОСТАВЧИК", КОЙТО Е НЕПОЗНАТ И ГУБИТЕ ЗАПИСА НА ПАРИТЕ СИ. ИЗМИНАХА 5 ДНИ И МОИТЕ СРЕДСТВА НЕ СА АКРЕДИТИРАНИ В ЛИЧНАТА СМЕТКА

Автоматичен превод:
arisolia
преди 1 година

Здравейте, както виждам, не сте попаднали в най-приятната ситуация. Бих искал обаче да ви попитам за това изречение: „ И КОГАТО ИЗТЕГЛЯТЕ СРЕДСТВА, ТЕ НЕ ГО ПРАВЯТ НАВРЕМЕ И ТРЯБВА ДА ЖИВЕЕТЕ, КАТО ИСКАТЕ ." Какво означава, че казиното не го прави навреме? Има ли някаква индикация колко бързо изплаща печалбите? Опитахте ли да попитате чат или поддръжка какъв е конкретният проблем? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден? Понякога тегленето може да отнеме малко повече време поради доставчик на плащания и трети страни.

Даваме на казиното 14 дни за разрешаване на подобна ситуация и ако тя продължава след този период, бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да види какво се случва.

Надяваме се, че дотогава казиното ще успее да разреши вашата ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Всеки ден искам средствата да бъдат кредитирани и те винаги дават разубеждаващи отговори

file


Автоматичен превод:
arisolia
преди 1 година

Разбирам, че тази ситуация може да бъде разочароваща, тъй като казиното продължава да казва, че трябва да изчакате още няколко дни. Все пак не мисля, че е напълно ужасно и тъй като споменах, че даваме на казиното 14 дни, бих препоръчал да изчакате още известно време.

Доколкото разбирам, чатът спомена, че тегленето в момента се обработва от доставчик трета страна и те също препоръчват да бъдете търпеливи.

Така че това означава, че ще трябва да изчакаме за момента, тъй като казиното няма какво да прави и в този случай.

Мислите ли, че това би било възможно?

Автоматичен превод:
преди 1 година

От 08.09.2023 г. имаше теглене чрез pix в обработка. Днес, 15.09.2023 г., забелязах в платформата, че е отхвърлена без никаква обосновка. Дежурният уведоми, че ще го предаде на отговорния сектор, но подчерта, че няма определен срок за отговор.

Не съм виждал друга платформа да отнема толкова време, за да обработи тегленето.


Автоматичен превод:
beetler
преди 1 година

Хей. Хм, това е доста странно, но също така е по-добре, отколкото когато ви дадат краен срок, който казиното в крайна сметка не спазва.

Що се отнася до процеса на теглене, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава заявка. Ако отнеме повече време от това, уведомете ни, за да се опитаме да ви помогнем.

За мен обаче не е добре, че казиното отхвърля теглене и не посочва причина. Както и да е, в тази позиция ще трябва да изчакаме и да видим дали казиното ще отговори и ако не, бих препоръчал да подадете жалба след горепосочения период от време.

Възможно ли е да ни уведомите, ако чуете нещо ново?

Автоматичен превод:
преди 1 година

От 08.09.2023 г. имам теглене чрез pix в процес на обработка. На 15.09.2023 г. забелязах в платформата, че е отхвърлен без никаква обосновка. Дежурният уведоми, че ще го предаде на отговорния сектор, но подчерта, че няма определен срок за отговор. Той ми препоръча да повторя заявката за теглене, което направих веднага.

На 16.09.2023 г. се свързах отново с тях, за да разбера причината за анулирането на транзакцията, те ми отговориха, че: „Имаше техническа повреда в системата"

Към днешна дата тегленето не е обработено. При повторното свързване с екипа за обслужване на клиенти, 23.09.2023 г., те отговориха:

„Вашата заявка за теглене все още се обработва. За съжаление, ние нямаме влияние върху времето за обработка в тази ситуация, тъй като тя вече се обработва от външния доставчик. Трябва да я получите скоро."

Моля, имайте предвид, че процедурата за проверка вече е завършена.

Би било разумно Casino Guru да преразгледа оценката си за IceCasino, като се има предвид, че проблемът, представен с тази бавност, е сериозен от моя гледна точка.


Автоматичен превод:
beetler
преди 1 година

Здравейте.

Страхувам се, че просто не можем да направим това. Вярвате или не, ако вие сте създали жалбата, ще дадем на казиното 14 пълни дни, за да потвърди акаунта и да обработи изплащането. Освен това, ако казиното посочва:

„Вашата заявка за теглене все още се обработва. За съжаление, ние нямаме влияние върху времето за обработка в тази ситуация, тъй като тя вече се обработва от външния доставчик. Трябва да я получите скоро."

Виждам това като доста подходящо обяснение, въпреки че разбирам, че не ви харесва много. Остава да се каже, че ние не отчитаме скоростта на теглене при изчисляването на индекса на безопасност, тъй като това вероятно е доста различен вид опит въз основа на избраната опция за плащане и страната на всеки играч.

Прочетете повече тук: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos


Разбирам как трябва да се чувстваш; ако смятате, че имате нужда от помощ, изпратете жалба и нашите специалисти ще я разгледат и най-вероятно ще поискат от представителя на казиното допълнителни изявления: https://casino.guru/complaints/create

Въз основа на моя опит това казино не се нуждае от удължаване на транзакциите; те също се интересуват от оплаквания. Така бих бил търпелив.

Засега ви благодаря, че споделихте загрижеността си с общността. Дръж ни в течение!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз съм проверен играч.

Имам само един акаунт.

НЕ ПОЛЗВАХ БОНУСИ.

Аз съм адвокат и също така гарантирам, че не съм нарушил правилата на казиното.

Това казино е измама

Оценката на това казино трябва да бъде намалена до 3. Това е както казват колегите по-долу, депозити, които изчезват, печалби, които не са кредитирани в банката, тегления, невъзможни за извършване, дори ако сте верифицирани. Първите 3 или четири ниски тегления ще бъдат успешни, останалите се отхвърлят на всеки 2, 4 или 5 дни. Поддръжката ви помага 2 или 3 пъти и след това блокира достъпа до придружителя.

Не е честно да поддържат оценка 10, защото след месеци, неудобни жалби и начин на действие в истинско престъпно поведение, като уж разрешават жалбите след МЕСЕЦИ, те поддържат репутацията си на сигурни. ТОВА КАЗИНО НЕ Е БЕЗОПАСНО, НЕ ГО ИГРАЙТЕ. Няма да ви позволи да изтеглите печалбите си.

Насърчавам всички да ги докладват, не вярвам, че това казино е лицензирано.

Автоматичен превод:
Chenanda
преди 1 година

Здравейте,

Мога да ви уверя, че казиното е лицензирано. Ако сте убедени, че казиното е направило някаква грешка, призовавам ви да подадете жалба: https://casino.guru/complaints/create

Безплатно е – пълните подробности са посочени в това ръководство .

Какво мислиш? Струва ли си да опитате?

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, днес бих искал да се обърна към всички хаааа???? Експресни ситуации в Icecasino.

Регистриран съм някъде от 23 февруари. Казиното рекламира ежедневни бонуси, които не могат да бъдат намерени никъде другаде. И мисля, че точно затова определена категория хора и такава маса хора продължават да се връщат там въпреки вечното разочарование.

Като прочетох мненията тук за ICE в началото, когато все още можеше, ме побиха тръпки, за бога.

Очевидно никой рационално мислещ човек не може да избегне идеята, че всичко може да се оправи с тази история за оценка.

В този момент ми предстои първото теглене и започнах да се паникьосвам, след като проучих казино гуруто.

Кой не е имал това?

Хиляди жалби, винаги една и съща дилема. Същите проблеми.

Няма нужда да ги споменавам отново, просто чакаш парите си, сякаш най-добрият ти приятел знае, че просто плащаш за погребението си, усещането е като война. Търсиш няколко картофа в безнадеждност😂

Нека мина по същество, три пъти досега съм имал изплащания в малък и среден 4-цифрен диапазон. Всичко това, от гледна точка на прекарано време и време на чакане и изискване на едни и същи документи отново и отново и т.н., в крайна сметка ви накара да се замислите.

Ужасно. В един момент всички пристигнаха🥴 Да, плащат. Всичко, и трябва време, имаш ли нерви всичко е наред, само това ти трябва, време и нерви.

Тогава в някакъв момент!!

В момента кандидатствах за €4500 на 9-ти. Първо всичко беше отхвърлено, отново KYC, въпреки че беше потвърдено от дълго време, крехки нови заявки за селфита поради толкова малка сума за казино с такъв размер. 😑👁️👁️

Днес е петък 13-ти. Е, ще почакам. Сумата беше разделена на €400 и €200 частични транзакции.

Вчера изведнъж се обработваха 3 от тях, т.е. 1000€ от 4500€, а днес изведнъж се обработваха още 800€. Останалата приблизително половината от общата сума все още е недокосната в баланса.

Все още няма надникване в банковата сметка.

Така че определено ще ви държа в течение.

Доколкото не съм умрял, докато не държа банкнотите в ръцете си, извинете за просташкия ми коментар.

Ще го извадя от ума си, всички ще плащаме.

Ще дойда с актуализация, гарантирам😘😘😘

Актуализация: Днес е 20 октомври


На 10 октомври кандидатствах за изплащане на 4500 евро.


Отмених и загубих €300.


Миналата седмица беше 1x400, 2 дни по-късно отново беше 400€ и след уикенда тази седмица получих 200€, общо 1000€ получени.


Минаха 10 дни от кандидатстването!!


Имах огромни фанфари и безкрайни диалози с чата.


Винаги сте сигурни, че трябва да изчакате и няма да бъдете измамени.


Днес е 20 октомври и тази сутрин, въпреки че уж обработката вече е при външния доставчик, те просто анулираха 800 € (2 ID на ТРАНЗАКЦИИ) и ги върнаха обратно в баланса, за да играят с 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' смрадливо ядосан. Все казват, не се притеснявайте, с тази сума максимум 5 работни дни, след това парите ще бъдат налични отново с 5 дни период на изчакване от някой външен доставчик.


И аз го приех и зачаках!!!


Моята Mastercard беше добре, винаги отиваше към тази карта.


Сега пак казват технически проблеми и не сме виновни ние.




Днес минаха 10 дни.


2000 евро все още липсват.


€800, които те просто, аз го наричам стратегически, кредитираха обратно в баланса ми днес, без никаква правдоподобна и законна причина, бяха налични за плащане от 8 работни дни и те просто ги кредитираха обратно.




С тази драма напълно загубих доверието си в политиката за изплащане на това казино.


Защо причинявате това на лоялните си клиенти?


Все още получавам 2000 евро.


Днес са 8 работни дни!!!


Вие просто изпращате пари обратно към баланса, който е бил в изплащането в продължение на 8 работни дни😡😡😡


След това чакате помощ в чата, помощ изглежда има, служител изглежда се старае.


След като изчакате 25 минути, моля, изчакайте, ще проверя. Той всъщност казва ли, че съжалява, че съм попаднал в такава ситуация и че изплащането понякога може да отнеме повече време от максимума, посочен в правилата и условията. 😡😡😡😱 О, да 😂😂😂😂


Момче, не съм тук точно преди сто, не, съвсем различни числа. ПРОКЛЕТ




Искам всички тук да знаят колко сложен е процесът тук😰




Просто искам най-накрая да имам моите 2000 евро.


Адски разочароващо е.




В понеделник ще докладвам!!!




Всеки детайл, обещавам, ICECASINO


Исках да ти направя реклама, толкова се зарадвах на моята малка печалба😰

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
silentstorms80
преди 1 година

Актуализация: Днес е 20 октомври


На 10 октомври кандидатствах за изплащане на 4500 евро.


Отмених и загубих €300.


Миналата седмица беше 1x400, 2 дни по-късно отново беше 400€ и след уикенда тази седмица получих 200€, общо 1000€ получени.


Минаха 10 дни от кандидатстването!!


Имах огромни фанфари и безкрайни диалози с чата.


Винаги сте сигурни, че трябва да изчакате и няма да бъдете измамени.


Днес е 20 октомври и тази сутрин, въпреки че уж обработката вече е при външния доставчик, те просто анулираха 800 € (2 ID на ТРАНЗАКЦИИ) и ги върнаха обратно в баланса, за да играят с 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' смрадливо ядосан. Все казват, не се притеснявайте, с тази сума максимум 5 работни дни, след това парите ще бъдат налични отново с 5 дни период на изчакване от някой външен доставчик.


И аз го приех и зачаках!!!


Моята Mastercard беше добре, винаги отиваше към тази карта.


Сега пак казват технически проблеми и не сме виновни ние.




Днес минаха 10 дни.


2000 евро все още липсват.


€800, които те просто, аз го наричам стратегически, кредитираха обратно в баланса ми днес, без никаква правдоподобна и законна причина, бяха налични за плащане от 8 работни дни и те просто ги кредитираха обратно.




С тази драма напълно загубих доверието си в политиката за изплащане на това казино.


Защо причинявате това на лоялните си клиенти?


Все още получавам 2000 евро.


Днес са 8 работни дни!!!


Вие просто изпращате пари обратно към баланса, който е бил в изплащането в продължение на 8 работни дни😡😡😡


След това чакате помощ в чата, помощ изглежда има, служител изглежда се старае.


След като изчакате 25 минути, моля, изчакайте, ще проверя. Той всъщност казва ли, че съжалява, че съм попаднал в такава ситуация и че изплащането понякога може да отнеме повече време от максимума, посочен в правилата и условията. 😡😡😡😱 О, да 😂😂😂😂


Момче, не съм тук точно преди сто, не, съвсем различни числа. ПРОКЛЕТ




Искам всички тук да знаят колко сложен е процесът тук😰




Просто искам най-накрая да имам моите 2000 евро.


Адски разочароващо е.




В понеделник ще докладвам!!!




Всеки детайл, обещавам, ICECASINO


Исках да ти направя реклама, толкова се зарадвах на моята малка печалба😰

Автоматичен превод:
1...19 20 21...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини