ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 14)

преди 2 години от nadineanders81
|
102391 преглеждания 554 отговора |
|
1...13 14 15...28
преди 1 година

Трябва да му дам още 5 дни, защото се опитах да изтегля по различен начин, но ако дотогава не го направят, ще подам жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес отново отхвърлиха всяко теглене, казвайки, че трябва да премина проверка на KYC

Направих всичко това преди месец и те просто измислят нещата сега, за да не плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е казино, всички го правят

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Отхвърлиха всичките ми тегления отново днес, като казаха, че трябва да направя KYC проверка на стареенето, защото се опитвам да изтегля пари към Skrill сметка, защото когато се опитах да изтегля последния път, те също се върнаха отхвърлени, защото има проблем в системата.


те просто продължават да си измислят нови причини да не изплащат, така че подадох оплакването във връзката, която ми даде благодаря.

Автоматичен превод:
Anonymized271
преди 1 година

Не, играл съм много казино през годините и никога не съм имал проблеми като този.

Автоматичен превод:
keithcwalsh1983
преди 1 година

Е, 99 процента казина mske трудно се теглят, дори когато са потвърдени, всичко, което искат, са алчни за пари сайтове

Автоматичен превод:
Anonymized271
преди 1 година

Съгласен съм, но те са най-лошите от всички.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес отново отхвърлиха всяко теглене, казвайки, че трябва да премина проверка на KYC

Направих всичко това преди месец и те просто измислят нещата сега, за да не плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, не мога да говоря от името на казиното и не мога да кажа, че разбирам какво изглежда нередно, така че ако имате нужда от помощ, изпратете жалбата. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отхвърлиха всичките ми тегления отново днес, като казаха, че трябва да направя KYC проверка на стареенето, защото се опитвам да изтегля пари към Skrill сметка, защото когато се опитах да изтегля последния път, те също се върнаха отхвърлени, защото има проблем в системата.


те просто продължават да си измислят нови причини да не изплащат, така че подадох оплакването във връзката, която ми даде благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За мен изглежда, че казиното все още има някои проблеми, въпреки че не съм толкова добре информиран. Преминаването на KYC е задължително, както всички знаем, разбирам също, че когато изберете нова опция за плащане, може да бъде поискан депозит за потвърждение или някакъв вид извлечение. Но не мога да разбера останалото, като отново пълен KYC. Сигурен съм, че ще получите печалбите, защото всички тези оплаквания бяха решени в крайна сметка, просто отнема известно време.

file

И виждам, че казиното току-що ви помоли да подадете ново теглене чрез жалбата . 🤔



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Досега са платили половината, след като опитах отново, но други плащания все още чакат, но поне след месец назад и напред с тях те бавно изплащат сега

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да подам жалба срещу това казино. Депозирах пари при тях преди седмица и не ги получих в сметката си в сайта. Писах им през цялото това време и те ме помолиха да изпратя документите за депозит и аз им ги изпратих, а те се бавят с отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Досега са платили половината, след като опитах отново, но други плащания все още чакат, но поне след месец назад и напред с тях те бавно изплащат сега

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, за съжаление те също закъсняват с много повече играчи. 🤯

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да подам жалба срещу това казино. Депозирах пари при тях преди седмица и не ги получих в сметката си в сайта. Писах им през цялото това време и те ме помолиха да изпратя документите за депозит и аз им ги изпратих, а те се бавят с отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

Ако мога, прочетете тази тема, за да сте сигурни, че знаем за закъсненията и сте добре дошли да подадете жалбата . Само имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят акаунта ви и да изпратят печалбите, но изглежда, че IceCasino има забавяне дори и с този разрешен период, така че, моля, бъдете готови да чакате.

Имайки предвид всички вече подадени и решени жалби, смея да твърдя, че ако сте успели да спазите всички правила, в крайна сметка ще получите парите си.

Разгледайте тази тема, за да намерите повече подробности.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Въпросът не е в печалбите, а в депозита, който направих, не го получих. Депозирах парите и не ги намерих в сметката си в казиното.

Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 1 година

Извинете, направих грешка.

Ами в случай на загубен депозит, опасявам се, че търпеливото чакане също е валидна стратегия. Казиното вероятно чака своя доставчик на плащания трета страна, за да разреши проблема. Ако не съм прав, вие и казиното чакате доставчика сега.

Чувствайте се свободни да подадете жалбата точно тук . Но както можете да прочетете в тази тема, казиното има забавяне дори с изплащания и верификации, така че бъдете готови да изчакате.

Пожелавам ви бързо решение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Парите бяха депозирани в сметката ми вчера, седмица след като депозирах парите при тях

Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 1 година

Поне проблемът е решен. Успяхте ли да спечелите нещо повече? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Загубих, но ми хареса да играя с парите, които пазих една седмица. Ако това е началото им при мен, няма да депозирам пари при тях отново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Харесвам казиното, защото с бонуса можете да играете всички игри, без да се чудите дали нарушавате правилата.

защото вече е много гъвкав k можете да го включвате и изключвате или да го променяте между бонусите. ако сте избрали да играете с истински пари в началото на сесията, можете да откажете бонуса и да го изтеглите веднага без залог.


изплащанията обаче са провал в сравнение с Dama NV. никога не знаеш дали ще изчакаш няколко минути или няколко дни. За съжаление сега чакам повече от два дни, въпреки факта, че питах на живо, защото ще платя бързо.

чатът не знае нищо за изплащанията и повтаря едни и същи правила точки отново и отново. все едно е бот. Чакам плащане под 500лв


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...13 14 15...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини