Днес отново отхвърлиха всяко теглене, казвайки, че трябва да премина проверка на KYC
Направих всичко това преди месец и те просто измислят нещата сега, за да не плащат.
Today they rejected every withdrawal again saying I need to pass KYC check
i did all this a month ago and they are just making up things now so not to pay.
Отхвърлиха всичките ми тегления отново днес, като казаха, че трябва да направя KYC проверка на стареенето, защото се опитвам да изтегля пари към Skrill сметка, защото когато се опитах да изтегля последния път, те също се върнаха отхвърлени, защото има проблем в системата.
те просто продължават да си измислят нови причини да не изплащат, така че подадох оплакването във връзката, която ми даде благодаря.
They rejected all my withdrawals again today saying I had to do KYC check aging because I’m trying to withdraw money to Skrill account because when I tried to withdraw last time they came back rejected as well because glitch in there system.
they just keep making up new reasons not to pay out so I made the complaint in the link you gave me thanks.
Не, играл съм много казино през годините и никога не съм имал проблеми като този.
No I have played lots of casino over the years and never had problems like this.
Е, 99 процента казина mske трудно се теглят, дори когато са потвърдени, всичко, което искат, са алчни за пари сайтове
Well 99 percent casinos mske it hard to withdrawl even when verified all they want is money greedy sites
Съгласен съм, но те са най-лошите от всички.
I agree but they are the most worst of them all.
Днес отново отхвърлиха всяко теглене, казвайки, че трябва да премина проверка на KYC
Направих всичко това преди месец и те просто измислят нещата сега, за да не плащат.
Today they rejected every withdrawal again saying I need to pass KYC check
i did all this a month ago and they are just making up things now so not to pay.
Е, не мога да говоря от името на казиното и не мога да кажа, че разбирам какво изглежда нередно, така че ако имате нужда от помощ, изпратете жалбата. 🤔
Well, I can't speak on behalf of the casino, and I can't say I understand what seems to be wrong, so if you need help, submit the complaint. 🤔
Отхвърлиха всичките ми тегления отново днес, като казаха, че трябва да направя KYC проверка на стареенето, защото се опитвам да изтегля пари към Skrill сметка, защото когато се опитах да изтегля последния път, те също се върнаха отхвърлени, защото има проблем в системата.
те просто продължават да си измислят нови причини да не изплащат, така че подадох оплакването във връзката, която ми даде благодаря.
They rejected all my withdrawals again today saying I had to do KYC check aging because I’m trying to withdraw money to Skrill account because when I tried to withdraw last time they came back rejected as well because glitch in there system.
they just keep making up new reasons not to pay out so I made the complaint in the link you gave me thanks.
За мен изглежда, че казиното все още има някои проблеми, въпреки че не съм толкова добре информиран. Преминаването на KYC е задължително, както всички знаем, разбирам също, че когато изберете нова опция за плащане, може да бъде поискан депозит за потвърждение или някакъв вид извлечение. Но не мога да разбера останалото, като отново пълен KYC. Сигурен съм, че ще получите печалбите, защото всички тези оплаквания бяха решени в крайна сметка, просто отнема известно време.
И виждам, че казиното току-що ви помоли да подадете ново теглене чрез жалбата . 🤔
To me, it seems that the casino still has some issues, though I am not so well informed. Passing the KYC is a must as we all know, I can also understand that when you opt for a new payment option, a verification deposit or some sort of statement can be asked to be provided. But I can't comprehend the rest, like full KYC once again. I'm sure that you'll get the winnings because all of these complaints were solved in the end, it just takes some time.
And I can see that the casino just asked you to submit a new withdrawal through the complaint. 🤔
Досега са платили половината, след като опитах отново, но други плащания все още чакат, но поне след месец назад и напред с тях те бавно изплащат сега
So far they have paid half after I tried again but other payments still waiting but at least after month of back and forward with them they are slowly paying out now
Искам да подам жалба срещу това казино. Депозирах пари при тях преди седмица и не ги получих в сметката си в сайта. Писах им през цялото това време и те ме помолиха да изпратя документите за депозит и аз им ги изпратих, а те се бавят с отговора.
I want to file a complaint against this casino. I deposited money with them a week ago, and I did not receive the money in my account with the site. I wrote to them all this time, and they asked me to send the documents for deposit, and I sent them to them, and they are delaying in responding.
Досега са платили половината, след като опитах отново, но други плащания все още чакат, но поне след месец назад и напред с тях те бавно изплащат сега
So far they have paid half after I tried again but other payments still waiting but at least after month of back and forward with them they are slowly paying out now
Искам да подам жалба срещу това казино. Депозирах пари при тях преди седмица и не ги получих в сметката си в сайта. Писах им през цялото това време и те ме помолиха да изпратя документите за депозит и аз им ги изпратих, а те се бавят с отговора.
I want to file a complaint against this casino. I deposited money with them a week ago, and I did not receive the money in my account with the site. I wrote to them all this time, and they asked me to send the documents for deposit, and I sent them to them, and they are delaying in responding.
Здравей,
Ако мога, прочетете тази тема, за да сте сигурни, че знаем за закъсненията и сте добре дошли да подадете жалбата . Само имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят акаунта ви и да изпратят печалбите, но изглежда, че IceCasino има забавяне дори и с този разрешен период, така че, моля, бъдете готови да чакате.
Имайки предвид всички вече подадени и решени жалби, смея да твърдя, че ако сте успели да спазите всички правила, в крайна сметка ще получите парите си.
Разгледайте тази тема, за да намерите повече подробности.
Hello there,
If I may, read this thread to be ensured that we know about the delays and you are welcome to submit the complaint. Just mind that we allow the casinos 14 full days to verify your account and sent the winnings, but it seems that IceCasino is in delay even with this allowed period, so please, be prepared for waiting.
Keeping all those already submitted and solved complaints in mind, I dare to say that if you managed to comply with all rules, you'll get your money eventually.
Browse this thread to find more details.
Въпросът не е в печалбите, а в депозита, който направих, не го получих. Депозирах парите и не ги намерих в сметката си в казиното.
The issue is not the winnings, but the deposit that I made, I did not receive it. I deposited the money, and I did not find it in my account in the casino.
Извинете, направих грешка.
Ами в случай на загубен депозит, опасявам се, че търпеливото чакане също е валидна стратегия. Казиното вероятно чака своя доставчик на плащания трета страна, за да разреши проблема. Ако не съм прав, вие и казиното чакате доставчика сега.
Чувствайте се свободни да подадете жалбата точно тук . Но както можете да прочетете в тази тема, казиното има забавяне дори с изплащания и верификации, така че бъдете готови да изчакате.
Пожелавам ви бързо решение.
Pardon me, I made a mistake.
Well in case of a lost deposit, I fear that patient waiting is also a valid strategy. The casino is probably waiting for its 3rd party payment provider, to solve the issue. If I'm correct, you and the casino are both waiting for the provider now.
Feel free to submit the complaint right here. But as you can read in this thread, the casino is in delay even with payouts and verifications, so be prepared to wait.
I wish you a swift resolution.
Поне проблемът е решен. Успяхте ли да спечелите нещо повече? 🙂
At least the issue has been solved. Were you able to win something more? 🙂
Загубих, но ми хареса да играя с парите, които пазих една седмица. Ако това е началото им при мен, няма да депозирам пари при тях отново.
I lost, but I enjoyed playing with the money that I kept for a week. If this is their start with me, I will not deposit money with them again.
Харесвам казиното, защото с бонуса можете да играете всички игри, без да се чудите дали нарушавате правилата.
защото вече е много гъвкав k можете да го включвате и изключвате или да го променяте между бонусите. ако сте избрали да играете с истински пари в началото на сесията, можете да откажете бонуса и да го изтеглите веднага без залог.
изплащанията обаче са провал в сравнение с Dama NV. никога не знаеш дали ще изчакаш няколко минути или няколко дни. За съжаление сега чакам повече от два дни, въпреки факта, че питах на живо, защото ще платя бързо.
чатът не знае нищо за изплащанията и повтаря едни и същи правила точки отново и отново. все едно е бот. Чакам плащане под 500лв
I like the casino because with the bonus you can play all the games you don't have to wonder if you're breaking the rules.
because it is already very flexible k you can turn it on and off or change it between bonuses. if you chose playing for real money at the beginning of the session you can decline the bonus and withdraw it immediately without wager.
however, payouts are a failure compared to Dama NV. you never know if you'll wait a few minutes or a few days. Unfortunately, now I'm waiting more than two days, despite the fact that I asked on live chat because I will pay quickly.
the chat knows nothing about payouts, and repeats the same rules points over and over again. as if he were a bot. I am waiting for payment below 500 e
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.