преди 1 година
Не, ще стоя далеч от това казино в бъдеще 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
0
Не, ще стоя далеч от това казино в бъдеще 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
Здравейте, вярвам, че Николас ще се свърже с вас скоро и ще ви отговори. Бихте ли имали търпение за момент, моля?
Но все още нищо не се е променило и казиното не отговаря?
Hi, I believe Nikolas will get back to you soon and answer you. Could you be patient for a moment please ?
But nothing has changed yet and the casino is not responding ?
Получих също имейл, одобряващ моите тегления [чрез Skrill], но все още не съм получил плащане.
Ще публикува актуализация през следващите няколко дни.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Не искам да го изкарвам, но ако нещата се развият, твърдо вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си. Надявам се да се случи и когато се случи, не забравяйте да ни уведомите. Ще чакам. 🙂
I don't want to jinx it, but if things move forward I firmly believe that you will get your money eventually. I hope it happens and when it does, be sure to let us know. I will be waiting. 🙂
Всички имаме свободната воля да решаваме и мисля, че си научил урока, така че изобщо не съм изненадан. Имате ли друго любимо казино, в което играете? 😉
We all have the free will to decide, and I think you have learned your lesson, so I'm not surprised at all. Do you have any other favourite casino where you play ? 😉
Съжалявам, че казиното изобщо не комуникира. Особено когато отговорът със сигурност би бил полезен в контекста на това защо се е случила вашата ситуация.
Въпреки това, тъй като все още имате отворена жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигне това. Ще стискам палци Бъди силен.
I'm sorry that the casino doesn't communicate at all. Especially when the answer would certainly be useful in the context of why your situation occurred.
However, since you still have an open complaint, our team will try to help you. We'll see where this goes. I'll keep my fingers crossed. Stay strong.
Благодаря ти много. Имам надежда и се чувствам силен с теб❤️🍀🍀
thank you very much. I have hope and feel strong with you❤️🍀🍀
Това е духът! Николас 🐱🏍със сигурност ще даде всичко от себе си, така че освен ако жалбата не бъде приключена, надеждата продължава да живее! 🙌✨
That's the spirit! Nikolas 🐱🏍will certainly do his best, so unless the complaint is closed, hope lives on! 🙌✨
Уинзи? Проверявам нашата база данни и изглежда, че нямаме казино там! Благодаря за бакшиша. Вече препратих уебсайта на нашия екип за данни за преглед. От колко време играеш там? Това ново казино ли е?
Winzie? I'm checking our database and it seems we don't have the casino there! Thanks for the tip. I already forwarded the website to our Data team for a review. How long time have you been playing there? Is it a new casino?
Те имат цяла верига от сестрински казина, от Infiniza Limited. Получавате безплатни завъртания при депозити и няма изисквания за залагане. Чатът е страхотен и полезен 24/7.
Играя там вече 6 месеца 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
Те имат цяла верига от сестрински казина, от Infiniza Limited. Получавате безплатни завъртания при депозити и няма изисквания за залагане. Чатът е страхотен и полезен 24/7.
Играя там вече 6 месеца 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
Толкова се радвам, когато намерихте казино, където се забавлявате и успявате да печелите, плюс добрата комуникация също е ключът според мен. Ако се интересувате, можете да споделите някои от чувствата си относно казиното в неговата официална тема: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Разбира се, нямам предвид, че трябва да го правите, просто се сетих за това, тъй като имате добър опит с тях.
Както и да е, пожелавам ти да продължиш да се справяш добре и да имаш колкото се може повече удобни сесии. ☘️
I am so happy when you found a casino where you have fun and you also manage to win, plus good communication is also the key I think. If you are interested you can share some of your feelings about the casino in its official thread: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Of course I don't mean that you have to do that, I just thought of it since you have good experience with them.
Anyway, I wish you to continue to do well and have as many comfortable sessions as possible. ☘️
Здравейте, и какво пише в имейла, ако мога да знам?
Въпреки това забелязах, че жалбата ви е актуализирана от Кристина и сега тя задава някои въпроси. Би ли било възможно да й отговоря тук, за да продължим делото?
Hi, and what does the email say if I may know ?
Nevertheless, I noticed that your complaint has been updated by Kristina and now she is asking some questions. Would it be possible to answer her here to let the case move forward ?
От последния турнир спечелих 1500 евро, пробвах да ги изтегля със skrill и сега чакам да одобрят транзакцията, дано го направят.
From the last tournament I won 1500 euros, I tried to withdraw them with skrill and now I'm waiting for them to approve the transaction, I hope they do.
Можете ли да ни кажете тогава дали сте успели да изтеглите парите или не? Виждам, че все още имате открита жалба срещу това казино и сте добавили тази информация към нея, което според мен беше правилният ход. Казиното каза ли ви също каква е причината, че отнема една седмица?
Засега обаче ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие цялата работа.
Can you please tell us then if you managed to withdraw the money or not ? I see that you still have an open complaint against this casino and you added this information to it, which I think was the right move. Did the casino also tell you what the reason is that it is taking one week ?
However, for the time being we will have to wait and see how the whole thing develops.
Нямам отговор от тях. Написах имейл, че чакам тегленето ми на средства да бъде одобрено от тях, но както знаех, няма отговор. те не отговарят никъде.... ще изчакам няколко дни, за да одобрят транзакцията ми и след това ще взема други мерки, но разчитам много на казино гуру да ми помогне. моето оплакване към вас е за друг проблем с holdnspin, свързан с турнира с още 1500 евро. тоест сумата от тях, която чакам вече е 3000 евро. Надявам се да ми дадат поне 1500 евро...
I have no answer from them. I wrote an email that I am waiting for my withdrawal of funds to be approved by them, but as I knew, no response. they are not responding anywhere.... i will wait few days for them to approve my transaction and then i will take other measures but i am relying a lot on casino guru to help me. my complaint to you is about another problem to holdnspin related to the tournament with another 1500 euros. that is, the amount of them that I am waiting for is already 3,000 euros. I hope they will give me at least 1,500 euros...
Да, разбирам този случай. Вероятно не бих опитал да продължа да играя в това казино, докато не реша проблема, за да няма повече проблеми. Също така се разстройвам, когато казиното не е в състояние да отговори и да предостави информация, тъй като това със сигурност би било полезно.
Както и да е, както вече споменах, нашият екип ще се опита да даде всичко от себе си и ще видим как ще се развие всичко.
Колкото до "други мерки", какво бихте направили в такъв случай?
Yes, I understand this case. I would probably not try to continue playing in this casino until I have solved the problem, so that there would not be any further issues. I am also upset when the casino is not able to respond and provide any information, as this would certainly be useful.
Anyway, as I already mentioned our team will try to do their best and we will see how it all turns out.
As for "other measures", what would you do in such a case ?
Бих потърсил хора в интернет, които да защитават играчи като мен, които са измамени от такъв вид казина като holdnspin, и мога да ги съдя. Спомням си, че имаше сайт, който съдеше казина, които правят подобни неща и не плащат парите на клиентите си. Но имаме време. ако мислите за повече помощ, моля, пишете тук.
I would look for people on the internet to protect players like me who are cheated by such kind of casinos like holdnspin and I can sue them. I remember there was a site that sued casinos that do similar things and don't pay customers their money. But we have time. if you think of more help please write here.
В момента не мога да мисля за нищо друго освен да изчакам развитието на жалбата и как в крайна сметка ще бъде решена. Засега виждам, че казиното има малко време да отговори, но все още не е прибегнало до него, което е жалко.
Въпреки това си мислех, че ако казиното не отговори и не се опита да разреши тази ситуация, вашите стъпки все още могат да бъдат насочени към лицензиращия орган. Не казвам, че това ще реши проблема, но бих опитал и това. Но засега нека се опитаме да проявим търпение за известно време. Наистина искам да вярвам, че това ще се разреши, дори и да съм малко скептичен. Стискам палци. 🤞
At the moment, I can think of nothing more than to wait for the development of the complaint and how it will eventually be resolved. So far, I see that the casino has some time to respond, but it has not yet resorted to it, which is a pity.
However, I was thinking that if the casino does not respond and does not try to resolve this situation then your steps could still be directed to the licensing authority. I'm not saying that will solve the matter, but I would try that as well. But for now, let's try to be patient for a while. I really want to believe that this will be resolved, even if I am a little skeptical. Fingers crossed. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.