ФорумКазинаHold'N'Spin Casino - обща дискусия

Hold'N'Spin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Clemens8192
|
17999 преглеждания 122 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
Radka
преди 11 месеца

Не, ще стоя далеч от това казино в бъдеще 😅

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, изпратих имейл от 4 ноември, но не получих отговор от nikolas.b@casino.guru

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, вярвам, че Николас ще се свърже с вас скоро и ще ви отговори. Бихте ли имали търпение за момент, моля?

Но все още нищо не се е променило и казиното не отговаря?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих също имейл, одобряващ моите тегления [чрез Skrill], но все още не съм получил плащане.


Ще публикува актуализация през следващите няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не искам да го изкарвам, но ако нещата се развият, твърдо вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си. Надявам се да се случи и когато се случи, не забравяйте да ни уведомите. Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, ще стоя далеч от това казино в бъдеще 😅

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Всички имаме свободната воля да решаваме и мисля, че си научил урока, така че изобщо не съм изненадан. Имате ли друго любимо казино, в което играете? 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

не отговарят за съжаление.

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 11 месеца

Съжалявам, че казиното изобщо не комуникира. Особено когато отговорът със сигурност би бил полезен в контекста на това защо се е случила вашата ситуация.

Въпреки това, тъй като все още имате отворена жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигне това. Ще стискам палци Бъди силен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря ти много. Имам надежда и се чувствам силен с теб❤️🍀🍀

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 11 месеца

Това е духът! Николас 🐱‍🏍със сигурност ще даде всичко от себе си, така че освен ако жалбата не бъде приключена, надеждата продължава да живее! 🙌✨

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, имам 😅 Обичам да играя в spinero.com и winzie.com 😀 Никога не създавам проблеми там 👏🏼

Автоматичен превод:
Jaaccon
преди 11 месеца

Уинзи? Проверявам нашата база данни и изглежда, че нямаме казино там! Благодаря за бакшиша. Вече препратих уебсайта на нашия екип за данни за преглед. От колко време играеш там? Това ново казино ли е?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 11 месеца

Те имат цяла верига от сестрински казина, от Infiniza Limited. Получавате безплатни завъртания при депозити и няма изисквания за залагане. Чатът е страхотен и полезен 24/7.

Играя там вече 6 месеца 😀






Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Връщали ли са на някой вече? Получих имейл, но все още нищо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те имат цяла верига от сестрински казина, от Infiniza Limited. Получавате безплатни завъртания при депозити и няма изисквания за залагане. Чатът е страхотен и полезен 24/7.

Играя там вече 6 месеца 😀






Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Толкова се радвам, когато намерихте казино, където се забавлявате и успявате да печелите, плюс добрата комуникация също е ключът според мен. Ако се интересувате, можете да споделите някои от чувствата си относно казиното в неговата официална тема: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion

Разбира се, нямам предвид, че трябва да го правите, просто се сетих за това, тъй като имате добър опит с тях.

Както и да е, пожелавам ти да продължиш да се справяш добре и да имаш колкото се може повече удобни сесии. ☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Връщали ли са на някой вече? Получих имейл, но все още нищо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, и какво пише в имейла, ако мога да знам?

Въпреки това забелязах, че жалбата ви е актуализирана от Кристина и сега тя задава някои въпроси. Би ли било възможно да й отговоря тук, за да продължим делото?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

От последния турнир спечелих 1500 евро, пробвах да ги изтегля със skrill и сега чакам да одобрят транзакцията, дано го направят.

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 11 месеца

Можете ли да ни кажете тогава дали сте успели да изтеглите парите или не? Виждам, че все още имате открита жалба срещу това казино и сте добавили тази информация към нея, което според мен беше правилният ход. Казиното каза ли ви също каква е причината, че отнема една седмица?

Засега обаче ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие цялата работа.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нямам отговор от тях. Написах имейл, че чакам тегленето ми на средства да бъде одобрено от тях, но както знаех, няма отговор. те не отговарят никъде.... ще изчакам няколко дни, за да одобрят транзакцията ми и след това ще взема други мерки, но разчитам много на казино гуру да ми помогне. моето оплакване към вас е за друг проблем с holdnspin, свързан с турнира с още 1500 евро. тоест сумата от тях, която чакам вече е 3000 евро. Надявам се да ми дадат поне 1500 евро...

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 11 месеца

Да, разбирам този случай. Вероятно не бих опитал да продължа да играя в това казино, докато не реша проблема, за да няма повече проблеми. Също така се разстройвам, когато казиното не е в състояние да отговори и да предостави информация, тъй като това със сигурност би било полезно.

Както и да е, както вече споменах, нашият екип ще се опита да даде всичко от себе си и ще видим как ще се развие всичко.

Колкото до "други мерки", какво бихте направили в такъв случай?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бих потърсил хора в интернет, които да защитават играчи като мен, които са измамени от такъв вид казина като holdnspin, и мога да ги съдя. Спомням си, че имаше сайт, който съдеше казина, които правят подобни неща и не плащат парите на клиентите си. Но имаме време. ако мислите за повече помощ, моля, пишете тук.

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 11 месеца

В момента не мога да мисля за нищо друго освен да изчакам развитието на жалбата и как в крайна сметка ще бъде решена. Засега виждам, че казиното има малко време да отговори, но все още не е прибегнало до него, което е жалко.

Въпреки това си мислех, че ако казиното не отговори и не се опита да разреши тази ситуация, вашите стъпки все още могат да бъдат насочени към лицензиращия орган. Не казвам, че това ще реши проблема, но бих опитал и това. Но засега нека се опитаме да проявим търпение за известно време. Наистина искам да вярвам, че това ще се разреши, дори и да съм малко скептичен. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини