ФорумКазинаHold'N'Spin Casino - обща дискусия

Hold'N'Spin Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Clemens8192
|
15870 преглеждания 122 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
преди 10 месеца

Току-що получих 1500 евро в skrill, свързах се с тях и те ми отговориха по имейл. Платиха ми 1500 евро. Нека добавя, че това плащане няма нищо общо с жалбата и жалбата остава активна като друга неплатена сума.

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 10 месеца

Е, това е добра новина.

Що се отнася до жалбата, разбирам, че случаят, който засягате директно в нея, все още не е разрешен. Въпреки това, твърдо вярвам, че ако казиното е успяло да ви плати 1500 евро, вие ще можете да получите другите си пари. Беше ли от турнира, който спомена?

Ще стискам палци и ще ме уведомите дали сте получили парите си или не. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

днешните 1500 евро, които ми изпратиха, бяха от турнира, който приключи преди около седмица.

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 10 месеца

от къде си

Автоматичен превод:
shannand83
преди 10 месеца

Здравей, България.

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 10 месеца

Какво трябваше да направиш, за да го получиш? Чакам плащания от

2 турнира

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Имейлът поиска потвърждение на държавата ми. Имах няколко тегления и бях потвърден за около 12 месеца. Дребният шрифт показва кои държави са ограничени от кои доставчици. Игрите на Betsoft не ограничават австралийците, така че съм играл само в betsoft. Аз съм

сега чакам около 2400 евро

Автоматичен превод:
shannand83
преди 10 месеца

Изпратих им имейл с предстоящо теглене и потвърждение от тях за транзакцията. Имам и още една победа в турнир, но не очаквам да ми припишат печалбите там.....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

днешните 1500 евро, които ми изпратиха, бяха от турнира, който приключи преди около седмица.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре, така че все още ви липсват пари от тегленето, които не са свързани с турнира и затова оплакването продължава. Както и да е, виждам, че казиното все още не е отговорило, така че се надяваме, че това скоро ще се промени и ще можете да изтеглите другите си пари. Ще чакам да видя как ще се развие цялата работа.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имейлът поиска потвърждение на държавата ми. Имах няколко тегления и бях потвърден за около 12 месеца. Дребният шрифт показва кои държави са ограничени от кои доставчици. Игрите на Betsoft не ограничават австралийците, така че съм играл само в betsoft. Аз съм

сега чакам около 2400 евро

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

А преминахте ли проверката на вашата държава? Казиното каза ли ви някаква причина, поради която сте чакали доста дълго време за вашето теглене?

Вие обаче имате оплакване , така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Моля, уверете се, че сте му отговорили своевременно, за да може нашият екип да се опита да разреши случая своевременно. Надявам се накрая всичко да се развие добре.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не е имало проблем през цялата година, но сега не отговарят на имейлите ми

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

защо не опитате да им изпратите имейл, за да проверите оплакванията тук? Може би можете да промените решението им, ако им изпратите имейл и те започнат да отговарят на сайта тук

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 10 месеца

Те не отговарят, аз изпращам имейл почти всеки ден в продължение на 6 седмици. Имам програма, която показва кога имейлите са прочетени. Те ги четат, но не отговарят

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

защо не опитате да им изпратите имейл, за да проверите оплакванията тук? Може би можете да промените решението им, ако им изпратите имейл и те започнат да отговарят на сайта тук

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

По същество предприемаме това действие, когато някой подаде жалба на нашия уебсайт, в случай че не сте знаели.

За това имаме дори специализиран екип, съставен от ангажирани експерти! Ето защо се радвам да видя, че имате такъв, който е активен.

Проблемът, който виждам е, че това казино не приема нови играчи, което обикновено показва някои реални проблеми...


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не е имало проблем през цялата година, но сега не отговарят на имейлите ми

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, това не звучи добре. Както казах, загрижен съм, защото това казино изглежда нестабилно.

Фактът, че не приемат нови играчи обикновено е предупреждение...

При късмет ще можем да се свържем скоро чрез жалбата.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-забавното нещо беше, когато тяхната система ми даде грешка и бях обвинен, че имам втори акаунт, а аз нямах втори акаунт... Тогава разбрах, че и други техни играчи са имали този проблем... Просто представете си какъв развален сайт имат...хаха

Автоматичен превод:
stanko1996
преди 10 месеца

Мисля, че определено би било хубаво в такъв случай казиното да коментира жалбата. Виждам обаче, че не се е случвало от седмица и се чудя как ще излезе всичко накрая. Бих искал да видя тази ситуация разрешена, но не съм сигурен. Мразя да го кажа, но ще трябва да почакаме. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-накрая получих плащането си 😁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Честито! Надявам се да започнат да отговарят на оплакванията.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-накрая получих плащането си 😁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За началото на седмицата страхотен репортаж. Нищо не ми харесва повече от това, когато играч получава парите, които справедливо е спечелил и заслужава. Мисля, че след месец с оплакването, което сте имали при нас, това е удовлетворение. 🎉🎉😉😊

Както и да е, мога ли да ви помоля да потвърдите, че сте получили и парите си в жалбата? Със сигурност би било добре за нашия екип и те могат да затворят този случай.

Що се отнася до самото казино, ще останете ли с него или ще се преместите в друга посока и ще играете в друга?

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини