Можете ли да влезете в чата в holdnspin? Не мога изведнъж
Can you enter the chat in holdnspin ? I can’t suddenly
не, вече не мога да вляза в чата на holdnspin. Нормално е, те затварят чата, може би им е писнало да четат негативни коментари за тях хахахаха... Мисля, че скоро сайтът им дори няма да съществува и ние дори няма да можем да влезем в сайта им, те ще просто изчезват, както и неплатените пари, които ни дължат. Призовавам Casino Guru да ни предостави алтернативен имейл, с който да се свържем, за да съдим екипа на holdnspin. Надявам се, че имате някаква информация за истинска помощ, защото от holdnspin отговор тук, няма да видим.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Толкова е разочароващо, че не ни плащат парите. Надявам се също, че казино гуруто може да ни помогне. Тъй като казиното не е обявило, че трябва да затвори. Само защото те затварят своя чат, ние трябва да продължим да се опитваме да получим печалбите си. Или дали е възможно да съдите казиното. Ами тези, от които имат лиценз, могат ли да направят нещо, чудя се?
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
не, вече не мога да вляза в чата на holdnspin. Нормално е, те затварят чата, може би им е писнало да четат негативни коментари за тях хахахаха... Мисля, че скоро сайтът им дори няма да съществува и ние дори няма да можем да влезем в сайта им, те ще просто изчезват, както и неплатените пари, които ни дължат. Призовавам Casino Guru да ни предостави алтернативен имейл, с който да се свържем, за да съдим екипа на holdnspin. Надявам се, че имате някаква информация за истинска помощ, защото от holdnspin отговор тук, няма да видим.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Хм, всъщност не съм много изненадан, че чатът дори не отговаря, защото доста се разпада при тях. Но не е редно да режеш всеки играч и да не му даваш нищо.
Що се отнася до имейла, ние нямаме алтернатива и можете да се свържете с тях на имейла, посочен на уебсайта им. Но се опасявам, че няма да свърши по същия начин и следователно без отговор.
Мислех обаче дали би било уместно да подам жалба до лицензиращия орган, но това е само идея, защото не съм сигурен дали ще бъде разрешено, въпреки че съм на мнение, че никога не получавате всичко за опит.
Ако мислите за това, ето връзка, която може да ви помогне: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
Съжалявам, но в момента не се сещам за друго, но искам да вярвам, че при отворена жалба все пак има някаква възможност случаят да бъде решен, въпреки че не съм 100% убеден.
Hmm, I'm actually not too surprised that chat doesn't even respond because it's pretty much falling apart on them. But it's not right to cut every player and not give them anything.
As far as email is concerned, we don't have any alternative and you can contact them at the email they have listed on their website. But I'm afraid if it won't end the same way and therefore without a reply.
However, I was thinking about whether it would be appropriate to file a complaint with the licensing authority, but this is just an idea, because I'm not sure if it would be solved, although I'm of the opinion that you never get anything for trying.
If you think about it, here is a link that might help you: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
I'm sorry, but I can't think of anything else at the moment, but I want to believe that with an open complaint there is still some possibility that the case will be solved, even though I'm not 100% convinced.
Толкова е разочароващо, че не ни плащат парите. Надявам се също, че казино гуруто може да ни помогне. Тъй като казиното не е обявило, че трябва да затвори. Само защото те затварят своя чат, ние трябва да продължим да се опитваме да получим печалбите си. Или дали е възможно да съдите казиното. Ами тези, от които имат лиценз, могат ли да направят нещо, чудя се?
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
Също така ще се радвам, ако екипът може да ви помогне и да получите парите си. 😥
Що се отнася до лиценза, писах в предишния си пост. Желая ви успех и ако има нещо ново не се колебайте да ни уведомите.
I would also be happy if the team could help you and you got your money. 😥
As far as the license is concerned, I wrote about it in my previous post. I wish you good luck and if there is something new don't hesitate to let us know.
Благодаря за информацията Jaro.
Ще ги погледна.
Знаете ли дали би имало смисъл да съдите казиното, някой друг имал ли е успех с него преди? Това са много пари, които хората не са получили.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Мисля, че трябва да има екип от адвокати, които да съдят такива казина като holdnspin, но все пак трябва да има някаква защита за хората. Това е като кражба, това е просто онлайн кражба и е престъпление.
I think there should be a team of lawyers who can sue such casinos like holdnspin still there should be some protection for the people. It's like theft, it's just online theft, and it's a crime.
Благодаря за информацията Jaro.
Ще ги погледна.
Знаете ли дали би имало смисъл да съдите казиното, някой друг имал ли е успех с него преди? Това са много пари, които хората не са получили.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Знам, че е имало такива публикации от играчи не за това конкретно казино, но те се обърнаха към адвокати. Понякога бяха по-успешни, а понякога не. Тъй като обаче не съм юрист, не мога да ви посъветвам дали има смисъл, но най-малкото можете да се консултирате с адвокат, за да видите дали можете да направите нещо по въпроса. Това вероятно би било най-разумното решение за мен.
I know that there have been some such posts from players not about this particular casino, but they turned to lawyers. Sometimes they were more successful and sometimes not. However, since I am not a lawyer, I can't advise you if it would make sense, but at the very least you can consult with a lawyer to see if there is something you can do about it. That would probably make the most sensible decision for me.
Здравейте.
Току-що получих печалбите си днес от казиното! Надявам се и другите да са получили печалбите си.
Най-накрая 👏🏼👏🏼👏🏼
Hello.
I just received my winnings today from the casino! I also hope that the others have received their winnings to.
Finally 👏🏼👏🏼👏🏼
Наистина ли? Това е невероятно. Имейлите ми все още се игнорират. Какъв беше вашият начин на плащане? Чакам плащане от биткойн портфейла. Първо ли те уведомиха?
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
Използвам skrill. Но току-що получих един от онези стандартни имейли, че плащането ми е одобрено. Изобщо не съм чувал нищо от казиното. Но вчера се опитах да анулирам изплащането си и да ги настроя да изплащат отново. И тази вечер получих печалбата си.
Жалбата ми до casinoguro очаква отговор от казиното. може би това е помогнало на процеса. Наистина се надявам да получите парите си на 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
I use skrill. But I just got one of those standard emails that my payment was approved. Haven't heard anything from the casino at all. But yesterday, I tried to cancel my payout, and set them to payout again. And tonight I had my winnings.
My complaint to casinoguro is awaiting a response from the casino. maybe that helped the process. I really hope you get your money to 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Надявам се също да си получиш парите, поне сега има надежда. Отне ми 3 седмици, за да получа печалбата си.
I also hope you get your money, at least now there is hope. It took 3 weeks to get my winnings.
просто искам моите 1500 евро печалби от турнири...
i just want my 1500 euro tournament winnings...
Здрасти!
Доколкото виждам, чакаме ви. Според таймера за жалби изглежда, че имате около ден, за да представите подробности.
Но предполагам, че вече сте изпратили имейл на Николас, нали? Просто искам да съм сигурен, че ще наваксаш таймера.
Hi there!
From what I see, we are waiting for you. According to the complaint timer, it seems you have a day or so to present details.
But I guess you already sent an email to Nikolas, did you? I just want to be sure you'll catch up with the timer.
Наистина ли? Това е невероятно. Имейлите ми все още се игнорират. Какъв беше вашият начин на плащане? Чакам плащане от биткойн портфейла. Първо ли те уведомиха?
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
Хей! Очакваме и вашия отговор. Моля, проверете жалбата, моля:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Благодаря ви любезно 🙏
Hey! We are also waiting for your response. Kindly check the complaint, please:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Thank you kindly 🙏
Здравейте, изпратих имейл от 4 ноември, но не получих отговор от nikolas.b@casino.guru
Hello, I have sent an email since November 4th, but I have not received a response from nikolas.b@casino.guru
Получих също имейл, одобряващ моите тегления [чрез Skrill], но все още не съм получил плащане.
Ще публикува актуализация през следващите няколко дни.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.