НачалоФорумКазинаHold'N'Spin Casino - обща дискусия

Hold'N'Spin Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Clemens8192
|
25 833 преглеждания 122 отговора |
|
1...3 4 5...7

Благодаря ти Джаро, ще те уведомя.


Автоматичен превод:

Ще се радвам. Много бих искал да съм позитивен и да кажа, че всичко ще се оправи, но се страхувам от това. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
shannand83

Можете ли да влезете в чата в holdnspin? Не мога изведнъж

Автоматичен превод:

не, вече не мога да вляза в чата на holdnspin. Нормално е, те затварят чата, може би им е писнало да четат негативни коментари за тях хахахаха... Мисля, че скоро сайтът им дори няма да съществува и ние дори няма да можем да влезем в сайта им, те ще просто изчезват, както и неплатените пари, които ни дължат. Призовавам Casino Guru да ни предостави алтернативен имейл, с който да се свържем, за да съдим екипа на holdnspin. Надявам се, че имате някаква информация за истинска помощ, защото от holdnspin отговор тук, няма да видим.

Автоматичен превод:
stanko1996

Толкова е разочароващо, че не ни плащат парите. Надявам се също, че казино гуруто може да ни помогне. Тъй като казиното не е обявило, че трябва да затвори. Само защото те затварят своя чат, ние трябва да продължим да се опитваме да получим печалбите си. Или дали е възможно да съдите казиното. Ами тези, от които имат лиценз, могат ли да направят нещо, чудя се?

Автоматичен превод:

не, вече не мога да вляза в чата на holdnspin. Нормално е, те затварят чата, може би им е писнало да четат негативни коментари за тях хахахаха... Мисля, че скоро сайтът им дори няма да съществува и ние дори няма да можем да влезем в сайта им, те ще просто изчезват, както и неплатените пари, които ни дължат. Призовавам Casino Guru да ни предостави алтернативен имейл, с който да се свържем, за да съдим екипа на holdnspin. Надявам се, че имате някаква информация за истинска помощ, защото от holdnspin отговор тук, няма да видим.

Автоматичен превод:

Хм, всъщност не съм много изненадан, че чатът дори не отговаря, защото доста се разпада при тях. Но не е редно да режеш всеки играч и да не му даваш нищо.

Що се отнася до имейла, ние нямаме алтернатива и можете да се свържете с тях на имейла, посочен на уебсайта им. Но се опасявам, че няма да свърши по същия начин и следователно без отговор.

Мислех обаче дали би било уместно да подам жалба до лицензиращия орган, но това е само идея, защото не съм сигурен дали ще бъде разрешено, въпреки че съм на мнение, че никога не получавате всичко за опит.

Ако мислите за това, ето връзка, която може да ви помогне: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Съжалявам, но в момента не се сещам за друго, но искам да вярвам, че при отворена жалба все пак има някаква възможност случаят да бъде решен, въпреки че не съм 100% убеден.

Автоматичен превод:

Толкова е разочароващо, че не ни плащат парите. Надявам се също, че казино гуруто може да ни помогне. Тъй като казиното не е обявило, че трябва да затвори. Само защото те затварят своя чат, ние трябва да продължим да се опитваме да получим печалбите си. Или дали е възможно да съдите казиното. Ами тези, от които имат лиценз, могат ли да направят нещо, чудя се?

Автоматичен превод:

Също така ще се радвам, ако екипът може да ви помогне и да получите парите си. 😥

Що се отнася до лиценза, писах в предишния си пост. Желая ви успех и ако има нещо ново не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:

Благодаря за информацията Jaro.

Ще ги погледна.

Знаете ли дали би имало смисъл да съдите казиното, някой друг имал ли е успех с него преди? Това са много пари, които хората не са получили.

Автоматичен превод:

Мисля, че трябва да има екип от адвокати, които да съдят такива казина като holdnspin, но все пак трябва да има някаква защита за хората. Това е като кражба, това е просто онлайн кражба и е престъпление.

Автоматичен превод:

Благодаря за информацията Jaro.

Ще ги погледна.

Знаете ли дали би имало смисъл да съдите казиното, някой друг имал ли е успех с него преди? Това са много пари, които хората не са получили.

Автоматичен превод:

Знам, че е имало такива публикации от играчи не за това конкретно казино, но те се обърнаха към адвокати. Понякога бяха по-успешни, а понякога не. Тъй като обаче не съм юрист, не мога да ви посъветвам дали има смисъл, но най-малкото можете да се консултирате с адвокат, за да видите дали можете да направите нещо по въпроса. Това вероятно би било най-разумното решение за мен.

Автоматичен превод:

Здравейте.

Току-що получих печалбите си днес от казиното! Надявам се и другите да са получили печалбите си.

Най-накрая 👏🏼👏🏼👏🏼


Автоматичен превод:
Jaaccon

Наистина ли? Това е невероятно. Имейлите ми все още се игнорират. Какъв беше вашият начин на плащане? Чакам плащане от биткойн портфейла. Първо ли те уведомиха?

Автоматичен превод:

чакам гуруто на казиното да отговори на моя имейл с оплакване срещу holdnspin ...

Автоматичен превод:
shannand83

Използвам skrill. Но току-що получих един от онези стандартни имейли, че плащането ми е одобрено. Изобщо не съм чувал нищо от казиното. Но вчера се опитах да анулирам изплащането си и да ги настроя да изплащат отново. И тази вечер получих печалбата си.

Жалбата ми до casinoguro очаква отговор от казиното. може би това е помогнало на процеса. Наистина се надявам да получите парите си на 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Автоматичен превод:
stanko1996

Надявам се също да си получиш парите, поне сега има надежда. Отне ми 3 седмици, за да получа печалбата си.

Автоматичен превод:

просто искам моите 1500 евро печалби от турнири...

Автоматичен превод:

Здравейте.

Току-що получих печалбите си днес от казиното! Надявам се и другите да са получили печалбите си.

Най-накрая 👏🏼👏🏼👏🏼


Автоматичен превод:

Наистина много добра новина! ✨

Какво възнамеряваш да правиш сега, чудя се? Отсядаш ли в това казино? 🤔

Автоматичен превод:

чакам гуруто на казиното да отговори на моя имейл с оплакване срещу holdnspin ...

Автоматичен превод:

Здрасти!

Доколкото виждам, чакаме ви. Според таймера за жалби изглежда, че имате около ден, за да представите подробности.

Но предполагам, че вече сте изпратили имейл на Николас, нали? Просто искам да съм сигурен, че ще наваксаш таймера.

Автоматичен превод:

Наистина ли? Това е невероятно. Имейлите ми все още се игнорират. Какъв беше вашият начин на плащане? Чакам плащане от биткойн портфейла. Първо ли те уведомиха?

Автоматичен превод:

Хей! Очакваме и вашия отговор. Моля, проверете жалбата, моля:

https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1

Благодаря ви любезно 🙏

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, изпратих имейл от 4 ноември, но не получих отговор от nikolas.b@casino.guru

Автоматичен превод:

Получих също имейл, одобряващ моите тегления [чрез Skrill], но все още не съм получил плащане.


Ще публикува актуализация през следващите няколко дни.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини