преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hold'N'Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте.
По принцип получавате обратно процент от вашите депозити. Важните подробности обаче ще бъдат различни в повечето казина. Затова би било най-добре да попитате оператора на казиното + да прочетете условията на бонуса.
Това ръководство трябва да ви помогне.
Чувствайте се свободни да научите повече в това разширено ръководство, фокусирано върху бонусите .
🙂
Кажете ми дали го намирате за полезно.
Hello.
Basically, you gain a percentage of your deposits back. The important details however will be different in most casinos. Hence it would be best to ask the casino's operator + read the bonus terms.
This guide should help you out.
Feel free to learn more in this advanced guide focused on bonuses.
🙂
Let me know whether you find it useful.
Хей Celmens, ето преглед:
LVL1: 6% дневно връщане на пари + 3% месечно връщане на пари
LVL2: Ежедневно връщане на пари 10% + 3,5% месечно връщане на пари и 15 безплатни завъртания всеки понеделник!
LVL3: Ежедневно връщане на пари 12% + 4% месечно връщане на пари и 20 безплатни завъртания всеки понеделник!
LVL4: Ежедневно връщане на пари 14% + 4,5% месечно връщане на пари и 25 безплатни завъртания всеки понеделник!
LVL5: Ежедневно връщане на пари 16% + 5% месечно връщане на пари и 25 безплатни завъртания всеки понеделник!
*Ежедневно връщане на пари = % от депозитите от последния ден обратно на следващия ден
*Месечно връщане на пари `= % от месечните депозити на 28 от месеца bac
*Безплатни завъртания= Безплатни завъртания в понеделник със залог 1x
Hey Celmens, here a overview:
LVL1: 6% Daily Cashback + 3% Monthly Casback
LVL2: Daily Cashback 10% + 3,5% Monthly Cashback and 15 Freespins every Monday!
LVL3: Daily Cashback 12% + 4% Monthly Cashback and 20 Freespins every Monday!
LVL4: Daily Cashback 14% + 4,5% Monthly Cashback and 25 Freespins every Monday!
LVL5: Daily Cashback 16% + 5% Monthly Cashback and 25 Freespins every Monday!
*Daily Cashback = % of Deposits from last day back on the next day
*Monthly Cashback `= % of monthly deposits on 28 of the Month bac
*Freespins= Freespins on monday with wager 1x
Много страхотно място за игра, което не е манипулирано като другите казина.
3 над 1000X мултипликатора имах за един час 🙂
https://replay.pragmaticplay.net/4OWfaokJ2h
Very Great Place to play not rigged like the other Casinos.
3 over 1000X multiplikators i had in one hour 🙂
https://replay.pragmaticplay.net/4OWfaokJ2h
Повечето прагматични игри имат ниска честота на попадение, познавам много игри с по-нисък RTP от bass bonanza, но това ви дава попадения последователно, може и да греша, но чувствам, че бас bonanza от 1000 завъртания ви дава удар за по-малко от 300 завъртания ( повечето слотове са такива) и има среден RTP, не е Mega Joker, Book of 99 или Blood Suckers и дори докато играете 99% RTP игри, можете да продължите с дълга серия от мъртви завъртания и лоши бонуси. Просто слотовете са лоши, ако не желаете да грайндвате игри с часове, за да получите евентуално добър бонус, който връща парите, които сте похарчили за тях и може би ще ви донесе някаква печалба, когато играя на ротативки, просто се опитвам да задействам бонуси и продължете напред, или лов на бонуси, или просто бърза слот сесия, за да видя дали бонусът ми носи нещо добро
Most pragmatic games got a low hit frequency, I know many games with lower RTP than bass bonanza but that gives you hits consistently, I might be wrong but I feel like bass bonanza out of 1000 spins gives you a hit in less than 300 spins (most slots are like this) and it got an average RTP, it's not Mega Joker, Book of 99 or Blood Suckers, and even while playing 99% RTP games you can go on lengthy dead spins streak and bad bonuses. Simply slots are bad if you aren't willing to grind games for hours to possibly get a good bonus that payback the money you spent on them and maybe give you some profit, when I play any slots I'm just trying to trigger bonuses and move on, either a bonus hunt or just a quick slot session to see if a bonus gives me something good
Ако бяха спечелени само 300 завъртания за 1000 завъртания, логично е никой да не играе на тези ротативки.
Процентът на печалба варира всеки ден. Това важи за всеки един от доставчиците. Освен това чувам, че доставчиците уж прилагат "индивидуален RTP/RNG" за всеки играч въз основа на произволни числа. Сега казината са една голяма неизвестност. ;)
If only 300 spins were won in 1000 spins, it is logical that no one would play these slots.
The win rate varies every day. This applies to each of the providers. Besides, I hear that providers allegedly implement "individual RTP/RNG" for each player based on random numbers. Casinos are now one big unknown. ;)
Смятам само печалбите за „хит", но ако вземам също и завъртания на равномерни паузи и завъртания, които връщат половината от залога или 30% или нещо подобно, тогава това ще бъде 450 хита от 1000 завъртания, което все още не е много лошо, ако игра задейства бонуси лесно. Играта, която съм играл най-много, е Gonzo's Quest и нейната честота на попадение е около 40% (което е много по-високо от повечето слотове) и нейният RTP е среден (96%) и когато я сравня с всяка Pragmatic игра (особено bass bonanza серия) Склонен съм да виждам повече спадове в баланса на Pragmatic игри, процентът на попадения е само среден, не по-нисък, 30 мъртви завъртания подред са доста често срещани. Бих ви препоръчал да намерите игри, които имат повече механика на играта, освен просто задействане на безплатни завъртания, аз лично харесвам слотове за прогресия като Book of 99, Wild Swarm, Fa Fa Babies и Jamming Jars 2 (всички изискват смилане, отнемат много време). Или може би избягвайте слотовете и играйте игри на живо, ако презирате дисперсията, слотовете са склонни да изгарят цели баланси
I only consider profits a "hit", but if I also take break even spins and spins that give half the stake back or 30% or anything, then that would be 450 hits out of 1000 spins, which is still not really bad if the game trigger bonuses easily. The game I have played the most is Gonzo's Quest and it's hit frequency is something around 40% (which is way higher than most slots) and its RTP is average (96%) and when I compare it to any Pragmatic game (specifically bass bonanza series) I tend to see more dips in balance on Pragmatic games, the hit rate is just average, not lower, 30 dead spins in a row is quite common. I would recommend you finding games that got more game mechanics besides just triggering free spins, I personally like progression slots like Book of 99, Wild Swarm, Fa Fa Babies and Jamming Jars 2 (all require grinding, takes lots of time). Or maybe avoid slots and play live games if you despise variance, slots tend to burn entire balances
Означава ли това, че сте загубили баланса си, защото казиното отказа да ви плати?
Какво те накара да мислиш, че казиното няма да ти плати?
Бихте ли любезно обяснили цялата ситуация? Например преминахте ли проверката?
Моля за съвет.
Does it mean you lost your balance because the casino refused to pay you?
What made you think the casino won't pay you?
Would you kindly explain the whole situation? For example, have you passed the verification?
Please advise.
Здравейте, извършихте ли KYC с всички необходими документи?
Pay4fun всъщност е само за депозит, можете да ни пишете за проблема на: info@holdnspin.com и ние ще се свържем с вас в рамките на 24 часа. (За да продължите с друга система за изплащане)
С Най-Добри Пожелания
Доминик
Задържане
Hello there, have you perform the KYC with all required documents?
Pay4fun is actually only for Deposit, you can write us the issue to: info@holdnspin.com and we will get back to you within 24 Hours. ( To proceed it with a other Payout system)
Best Regards
Dominik
Holdnspin
Хей, благодаря за информацията, бях отговорил на вашата поща.
В този случай сте имали връзка с Поддръжката извън часовете от 07:00-16:00, в момента променяме структурата на Поддръжката и в петък отново имаме нормално 24/7. (Тази седмица нейните временни 07:00-16:00 UTC също се показват в приспособлението за чат)
Извадихме го за няколко дни поради проблеми с него.
Отговорих ви с информация как можем да продължим изплащането ви този час и какви опции имаме за това. Очаквам вашия отговор по него!
С Най-Добри Пожелания
Задържане
Hey thanks for the Infos, i had replied to your Mail.
You had contact in that case the Support outside of the Times from 07:00-16:00, we change at the moment the structure of the Support and on Friday we have normally 24/7 again. (This week its Tempoary 07:00-16:00 UTC also displayed on chat widget)
We took it out for some Days because of problems with it.
I replied to you with Infos how we can proceed your payout this hour and witch options we have for it. Waiting for your reply on it!
Best Regards
Holdnspin
Опитвам се да се свържа, за да разбера как да тегля, но никой не ми помага! Както чрез имейл, така и чрез чат на живо
I try to get in touch to find out how to withdraw but no one helps me! Both via email and live chat
Tento entrar em contato para saber como sacar mais ninguém me ajuda ! Tanto por email quanto por chat ao vivo
Можете ли да посочите проблема тук?
Би било чудесно да предоставите пълно описание, така че е по-вероятно да получите правилен отговор. 🤔
Can you specify the issue here?
Would be great to provide a full description, so you are more likely to receive a proper answer. 🤔
Това казино не отговаря при заявка за самоизключване поради проблем с хазарта. Те играят мъртви - и няма абсолютно никакви възможности за отговорна игра. Наистина сенчеста практика. И явно прегледите са платени.
This casino does not respond when requesting self-exclusion due to a gambling problem. They play dead - and there are absolutely no responsible gaming options. Really shady practice. And obviously the reviews are paid for.
Сега рейтингът за безопасност на казината е спаднал драстично; и това е хубаво нещо.
Те отказват да ме блокират, въпреки че им казах изрично в чата, че страдам от проблем с хазарта и в крайна сметка ще изиграя всичките си пари, ако не ме защитят.
Чатът не може да блокира и поддръжката не отговаря на имейли.
Стой далеч от този.
Имам ден за заплата в петък и се страхувам да не загубя приходите си в това казино; повечето от другите, които използвам, съм задал ограничения, тук няма опции за отговорна игра.
This casinos safety rating has dropped drastically now; and that's a good thing.
They refuse to block me even though I have told them explicitly on chat that I suffer from a gambling problem and will end up playing all my money if they do not protect me.
Chat is unable to block and the support won't answer emails.
Stay away from this one.
I have a payday on Friday and I am afraid of losing my earnings in this casino; most of the others I use I have set limits on, here, there are no responsible gaming options.
Съжалявам да чуя как не искат да блокират акаунта ви и мисля, че честните казина трябва преди всичко да защитават играча и да му бъдат полезни, ако той иска да се ограничи или изключи в контекста на хазарта.
В този случай бих ви препоръчал да подадете жалба. Казиното е отговаряло на подобно оплакване в миналото и е успяло да го разреши. Като алтернатива, друг вариант от моя гледна точка би бил да се свържете с лицензиращия орган на казиното и да поискате закриването на акаунта. Какво мислиш?
Ако се притеснявате, че може да загубите изплащането си, в този случай можете да опитате да помолите някого да промени паролата и имейла за връзка, за да предотвратите достъп до акаунта. От друга страна, все още може да е добър вариант да изтеглите парите в брой и да не можете да ги депозирате.
Въпреки това, ако би помогнало, мога да добавя връзка за отговорна игра, която може да ви бъде полезна: https://casino.guru/problem-gambling или тази връзка също може да бъде полезна, ако имате нужда от нея: https://casino .guru/problem-gambling-help-centres
Надявам се да съм помогнал поне малко.
I'm sorry to hear how they don't want to block your account and I think that the fair casinos should first of all protect the player and be helpful to him if he wants to limit or exclude himself in the context of gambling.
In this case I would recommend you to file a complaint. The casino has responded to a similar complaint in the past and managed to resolve it. Alternatively, another option from my point of view would be to contact the casino's licensing authority and ask for the account to be closed. What do you think?
If you are worried that you might lose your payout, in this case you could try asking someone to change the password and contact email to prevent access to the account. On the other hand, it might still be a good option to withdraw the money in cash and not be able to deposit it.
However, if it would help, I can add a link on responsible gaming that might be useful for you: https://casino.guru/problem-gambling or this link can also be useful if you need it: https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
I hope I have helped at least a little.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.