Със сигурност би било чудесно, ако казиното започне да прави това. Все още не сте получили актуална информация за вашия случай? От жалбата ви виждам, че чакате отговор от казиното, а той все още не е дошъл. Бих искал да съм позитивен, но не съм сигурен как ще стане. Така или иначе се надявам и вие да получите парите си. Стискайте палци.🤞
It would certainly be great if the casino started doing that. You haven't had any update on your case yet ? I see from your complaint that you are waiting for an answer from the casino and it still hasn't come. I would like to be positive but I am not sure how it will turn out. Either way I hope you get your money as well. Fingers crossed.🤞
това е имейла от който ми писаха, преди няколко дни като получих първите 1500 евро, когато ги попитах за оплакването ми към вас и останалите 1500 евро не ми отговориха, ако искате пишете им на този имейл. wlcpayouts@softgamings.com
this is the email from which they wrote to me, a few days ago when I received the first 1500 euros, when I asked them about my complaint with you and the remaining 1500 euros they did not answer me, if you want to write to them on this email. wlcpayouts@softgamings.com
Адам, който се занимава с вашата жалба, вече се е свързал с казиното, но както виждаме, те все още не са отговорили, така че не знам каква е целта зад това. Бих си помислил, че ако казиното е успяло да ви плати 1500 евро предния ден, няма да е проблем да го направите в жалбата. Но досега не се е случило. Така че ще видим дали казиното ще отговори на жалбата или директно на вас по имейл и ще предостави нова информация. Уведомете ни, ако това се случи.
Adam, who is dealing with your complaint, has already contacted the casino, but as we can see they have not replied yet, so I don't know what is the purpose behind it. I would have thought that if the casino was able to pay you 1500 euros the day before, it would not be a problem to do so in the complaint. But so far it hasn't happened. So we will see if the casino will respond to the complaint or directly to you by email and provide new information. Let us know if that happens.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.