Искам да подам жалба срещу тях, че се бавят, за да печелят време и да представят нови жертви по измамен начин
I want to file a complaint against them that they are stalling to buy time and introduce new victims in a deceptive way
Вие сте измамни и не отговаряте на съобщения чрез имейл и Telegram
You are deceitful and do not respond to messages via email and Telegram
Те са некомпетентни, не искат да ми плащат
They are incompetent, they don't want to pay me
São incompetentes, não querem me pagar
Здравейте, казиното даде ли причина защо тегленето се забавя? Както и да е, ние даваме на казиното 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, така че не мисля, че има нужда да се паникьосвате, когато са минали няколко дни.
Ако обаче казиното ви каже да изпратите имейл и те не отговорят, не разбирам.
Що се отнася до жалбата, вече споменах срока, който даваме на казиното, за да я разреши. Това означава, че бих препоръчал да изчакате и да се опитате да напомните на казиното какво се случва с тегленето и да разберете повече за ситуацията.
Мислите ли, че това би било възможно? Разбира се, ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите, но се опитайте да я обобщите в една подредена публикация. Ще бъде по-ясно, отколкото да напиша 10 поста за едно изречение.
Надявам се, че ситуацията ви ще се разреши възможно най-скоро.
Hi, did the casino also give a reason why the withdrawal is delayed ? Anyway, we give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so I don't think there is any need to panic when a few days have passed.
However, if the casino tells you to send an email and they don't reply, I don't understand.
As far as the complaint is concerned, I have already mentioned the time period we give the casino to resolve it. This means that I would recommend to wait and try to remind the casino what is going on with the withdrawal and find out more about the situation.
Do you think that would be possible ? Of course, if you have any new information, feel free to let us know, but try to summarize it in one orderly post. It will be clearer than writing 10 posts about one sentence.
I hope your situation will be resolved as soon as possible.
Моля, дайте отговори на въпроси главно в жалбата до Petronela - използвайте тази връзка: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Разбира се, можете също да ни информирате, но жалбата е от първостепенно значение, особено ако трябва да отговорите на въпроси, за да направите ситуацията по-ясна за нашия екип за жалби.
Сигурен съм, че ще се справиш. Надявам се скоро всичко да се оправи.
Please provide answers to questions mainly in the complaint to Petronela- use this link: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Of course, you can also update us, but the complaint is paramount, especially if you need to answer questions to make the situation clearer for our complaint team.
I'm sure you can handle it. I hope everything will be sorted out soon.
Здравейте.
изведнъж сайтът на казиното не работи и други хора имат същия проблем. И казиното не отговаря!
ние също не получаваме нашите печалби.
Hello.
suddenly the casino site dosen’t work, and other people have the same problem. And the casino don’t reply!
we don’t get our winnigs either.
изведнъж не можете да използвате казиното, защото пише, че хазартът не е възможен. И без опции за депозит. Поддръжката не отговаря. Не съм чувал нищо от 4 дни. Други хора имат същия проблем. Изтеглянето не идва, така че е много разочароващо.
you suddenly can’t use the casino, because it says that gamblings not possible. And no deposit options. The support din’t reply. Haven’t heart anything in 4 days now. Other people have the same problem. The whitdrawel dosen’t come, so its very frustrating.
Казино Holdnspin.
какво не е наред с вашия сайт на казино и защо не мога да се докосна до вас. И моите печалби се забавят. Какво става ? И да, предавам КЛЮЧА!
поща: strikkedk@hotmail.com
Holdnspin casino.
what is wrong whit Your casino site, and why can’t I get i touch whit you. And My winnings is delayed. What is going on ? And yes I pass the KEY!
mail: strikkedk@hotmail.com
Здравейте, опитах се да вляза в страницата и нямах проблем. Можете ли да прикачите екранна снимка, която не можете да получите?
Що се отнася до това, че не получавате печалбите си, моля, колко време продължава ситуацията ви? Разбира се, съжалявам да видя, че поддръжката не е полезна и не сте получили никакъв отговор. Казиното не каза ли защо тегленето ви не е потвърдено? Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл?
Ще чакам отговор.
Hi, I tried to access the page and I had no problem. Can you attach some screenshot that you can't get in ?
As for not getting your winnings, how long has your situation been going on please ? Of course I'm sorry to see that support is not helpful and you didn't get any answer. Did the casino not say why your withdrawal was not confirmed ? Did you try to contact the casino by email ?
I will wait for a reply.
Здравей Джаро.
Благодаря Ви за отговора.
Това е разочароващо, че те изобщо не отговарят. Дори се опитвам да им се обадя, но телефонният номер не съществува.
И да, мога да вляза, но не използвам сайта. Пише, че няма опции за депозит и не са възможни хазартни игри. Те изобщо не отговарят. Вече минаха 5 дни. без никакъв отговор. Изпратих им имейли, но доколкото виждам от чата във форума, други хора не могат да се свържат с тях. И преди нямах проблеми. И акаунтът ми е верифициран. Моята печалба е 950 евро.
за разбирането
Рике
Hello Jaro.
Thank you for you’r answer.
This is frustrating, that they don’t reply at all. I even try to Call Them, but the phone number, dosen’t exist.
And yes I can log in, but don’t use the site. It says that there is no deposit options, and gamblings not possible. They don’t reply at all. It has been 5 days now. whitout any reply. I sent Them e-mails, but as far I can See from the Forum chat, other people can’t get in touch whit them eather. And I had no problems before. And my account is verified. My winnings is 950 euro.
regards
Rikke
Разбирам разочарованието ви, защото ако казиното не може да отговори, това също ще ме ядоса. Чудя се дали казиното има технически проблеми, но ако не могат да дадат изявление, това би било само предположение.
Както и да е, имате оплакване , в което също се споменава, че даваме на казината 14 дни за теглене, така че ще видим какво ще се случи и нашият екип ще се опита да помогне съответно. За момента ще трябва да имаме търпение, въпреки че знам, че е трудно.
Ако има нова информация и казиното ви отговори, възможно ли е да ме уведомите? Много се интересувам от вашия случай, така че ще изчакам. Стискам палци. 🤞🤞
I understand your frustration, because if the casino is unable to respond, that would make me angry as well. I am wondering if the casino is having some technical problems, but if they can't give any statement, that would be just a guess.
Anyway, you have a complaint, which also mentions that we give casinos 14 days to withdraw, so we'll see what happens and our team will try to help accordingly. For the time being we will have to be patient, although I know it is difficult.
If there is any new information and the casino responds to you, would it be possible to let me know ? I am quite interested in your case so I will wait. Fingers crossed. 🤞🤞
как да получим това, което ни се дължи, ако са затворили без предупреждение?
how do we get what we are owed if they closed with no warning?
Какво можем да направим, за да получим парите си, когато току-що затвориха?
What Can We do to get our money, when they just closed Down ?
За съжаление няма много какво да се прави, казиното няма да реагира на оплаквания или нещо подобно, ако бяха свестни, щяха да изпратят средствата към най-новия метод за теглене, използван от всеки потребител, но всички знаем, че няма да направят това (това би било невероятно, ако ме докажат, че греша).
Ако не са предупредили, че затварят, така че потребителите да могат да изтеглят средствата си преди затварянето да се случи, съмнявам се, че имат намерение да изплащат, мога да гарантирам, че са затворили с единственото намерение да присвоят средства. Наистина съжалявам за всички, които са загубили пари тук, има голяма разлика между загубата на пари, докато ги играете и загубата им просто защото казино ги е откраднало веднага
Sadly there is not much to do, the casino won't react to complaints or anything, if they were decent they would send the funds to the most recent withdrawal method used by each user but we all know they won't do that (it would be amazing if they prove me wrong).
If they didn't warn they were closing so users could withdraw their funds before the closing took place, I doubt they have any intention of paying out, I can guarantee they closed with the sole intention of appropriating funds. I'm really sorry for everyone who lost money here, there is a big difference between losing money while gambling it and losing it simply because a casino stole it right away
Да, толкова е грешно, че те просто се затвориха, без да ни кажат. и без да ни изплащат нашите печалби. Мислех, че е добро казино въз основа на отзивите. Но никога преди не съм изпитвал това. и тъй като казиното не е на пазара от дълго време, те трябва да са имали лоши намерения или да не знаят как да управляват казино. Но се надявам да ми докажат, че греша, и да ни дадат нашите печалби.
Yes it is so wrong that they just shut down without telling us. and without paying us our winnings. I thought it was a good casino based on the reviews. But I have never experienced this before. and since the casino has not been on the market for a long time, they must have had bad intentions, or din’t know how to run a casino. But I hope they prove me wrong to, and give us our winnings.
Здравейте, забелязах, че казиното вече е затворено и много съжалявам. Опитвате ли се да комуникирате с казиното или те ви отговарят? Не съм сигурен дали знам точния отговор на това как получавате парите си.
Както и да е, забелязах, че имате отворена жалба към нас, но не знам дали казиното ще се опита да разреши вашата жалба или други, които са открити срещу тях. Бих искал да вярвам, че в крайна сметка ще получите печалбата си и всичко ще се нареди добре, но не мога да обещая това.
Въпреки това, ако научите нещо ново, ще бъде ли възможно да ни уведомите?
Hi, I noticed that the casino was already closed and I'm very sorry. Are you trying to communicate with the casino, or are they answering you ? I'm not sure if I know the exact answer to how you get your money.
Anyway, I noticed that you have an open complaint with us, but I don't know if the casino will try to resolve your complaint or any others that are open against them. I would like to believe that you will eventually get your winnings and everything will turn out well, but I can't promise that.
However, if you learn something new, would it be possible to let us know ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.