ФорумКазинаHold'N'Spin Casino - обща дискусия

Hold'N'Spin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Clemens8192
|
8391 преглеждания 122 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
преди 8 месеца

Искам решение. Бавят с тегления.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Искам да подам жалба срещу тях, че се бавят, за да печелят време и да представят нови жертви по измамен начин

Автоматичен превод:
Hold'N'Spin Casino
преди 8 месеца

Вие сте измамни и не отговаряте на съобщения чрез имейл и Telegram

Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 8 месеца

Те са некомпетентни, не искат да ми плащат

Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 8 месеца

Здравейте, казиното даде ли причина защо тегленето се забавя? Както и да е, ние даваме на казиното 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, така че не мисля, че има нужда да се паникьосвате, когато са минали няколко дни.

Ако обаче казиното ви каже да изпратите имейл и те не отговорят, не разбирам.

Що се отнася до жалбата, вече споменах срока, който даваме на казиното, за да я разреши. Това означава, че бих препоръчал да изчакате и да се опитате да напомните на казиното какво се случва с тегленето и да разберете повече за ситуацията.

Мислите ли, че това би било възможно? Разбира се, ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите, но се опитайте да я обобщите в една подредена публикация. Ще бъде по-ясно, отколкото да напиша 10 поста за едно изречение.

Надявам се, че ситуацията ви ще се разреши възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Очаквам одобрение за отговор... Но ще отговоря на този въпрос там

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моля, дайте отговори на въпроси главно в жалбата до Petronela - използвайте тази връзка: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due

Разбира се, можете също да ни информирате, но жалбата е от първостепенно значение, особено ако трябва да отговорите на въпроси, за да направите ситуацията по-ясна за нашия екип за жалби.

Сигурен съм, че ще се справиш. Надявам се скоро всичко да се оправи.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте.

изведнъж сайтът на казиното не работи и други хора имат същия проблем. И казиното не отговаря!

ние също не получаваме нашите печалби.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

изведнъж не можете да използвате казиното, защото пише, че хазартът не е възможен. И без опции за депозит. Поддръжката не отговаря. Не съм чувал нищо от 4 дни. Други хора имат същия проблем. Изтеглянето не идва, така че е много разочароващо.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казино Holdnspin.


какво не е наред с вашия сайт на казино и защо не мога да се докосна до вас. И моите печалби се забавят. Какво става ? И да, предавам КЛЮЧА!


поща: strikkedk@hotmail.com

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Jaaccon
преди 6 месеца

Здравейте, опитах се да вляза в страницата и нямах проблем. Можете ли да прикачите екранна снимка, която не можете да получите?

Що се отнася до това, че не получавате печалбите си, моля, колко време продължава ситуацията ви? Разбира се, съжалявам да видя, че поддръжката не е полезна и не сте получили никакъв отговор. Казиното не каза ли защо тегленето ви не е потвърдено? Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро.

Благодаря Ви за отговора.


Това е разочароващо, че те изобщо не отговарят. Дори се опитвам да им се обадя, но телефонният номер не съществува.

И да, мога да вляза, но не използвам сайта. Пише, че няма опции за депозит и не са възможни хазартни игри. Те изобщо не отговарят. Вече минаха 5 дни. без никакъв отговор. Изпратих им имейли, но доколкото виждам от чата във форума, други хора не могат да се свържат с тях. И преди нямах проблеми. И акаунтът ми е верифициран. Моята печалба е 950 евро.


за разбирането


Рике

file

file

filefile

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Jaaccon
преди 6 месеца

Разбирам разочарованието ви, защото ако казиното не може да отговори, това също ще ме ядоса. Чудя се дали казиното има технически проблеми, но ако не могат да дадат изявление, това би било само предположение.

Както и да е, имате оплакване , в което също се споменава, че даваме на казината 14 дни за теглене, така че ще видим какво ще се случи и нашият екип ще се опита да помогне съответно. За момента ще трябва да имаме търпение, въпреки че знам, че е трудно.

Ако има нова информация и казиното ви отговори, възможно ли е да ме уведомите? Много се интересувам от вашия случай, така че ще изчакам. Стискам палци. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Как да затворят. Те дължат пари на мен и на много други хора

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

как да получим това, което ни се дължи, ако са затворили без предупреждение?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

те са затворени

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво можем да направим, за да получим парите си, когато току-що затвориха?

Автоматичен превод:
Jaaccon
преди 6 месеца

За съжаление няма много какво да се прави, казиното няма да реагира на оплаквания или нещо подобно, ако бяха свестни, щяха да изпратят средствата към най-новия метод за теглене, използван от всеки потребител, но всички знаем, че няма да направят това (това би било невероятно, ако ме докажат, че греша).

Ако не са предупредили, че затварят, така че потребителите да могат да изтеглят средствата си преди затварянето да се случи, съмнявам се, че имат намерение да изплащат, мога да гарантирам, че са затворили с единственото намерение да присвоят средства. Наистина съжалявам за всички, които са загубили пари тук, има голяма разлика между загубата на пари, докато ги играете и загубата им просто защото казино ги е откраднало веднага

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 6 месеца

Да, толкова е грешно, че те просто се затвориха, без да ни кажат. и без да ни изплащат нашите печалби. Мислех, че е добро казино въз основа на отзивите. Но никога преди не съм изпитвал това. и тъй като казиното не е на пазара от дълго време, те трябва да са имали лоши намерения или да не знаят как да управляват казино. Но се надявам да ми докажат, че греша, и да ни дадат нашите печалби.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Благодаря ти Джаро, ще те уведомя.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Как да затворят. Те дължат пари на мен и на много други хора

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, забелязах, че казиното вече е затворено и много съжалявам. Опитвате ли се да комуникирате с казиното или те ви отговарят? Не съм сигурен дали знам точния отговор на това как получавате парите си.

Както и да е, забелязах, че имате отворена жалба към нас, но не знам дали казиното ще се опита да разреши вашата жалба или други, които са открити срещу тях. Бих искал да вярвам, че в крайна сметка ще получите печалбата си и всичко ще се нареди добре, но не мога да обещая това.

Въпреки това, ако научите нещо ново, ще бъде ли възможно да ни уведомите?

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още