ФорумКазинаHold'N'Spin Casino - обща дискусия

Hold'N'Spin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Clemens8192
|
8408 преглеждания 122 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
yoyeli
преди 10 месеца

Хей Йойели, защитата на играчите е една от нашите важни точки в нашата фирмена политика.


Трябва да проуча вашия случай, за да проверя какъв е проблемът и дали нашият екип не успее да блокира вашия акаунт.



Фактите:


Трябва да пишете многократно в нашия чат на живо, без опция да затворите акаунта си. (Външен екип за поддръжка)


Те ви изпращат информацията, с която трябва да се свържете: support@holdnspinsupport.com

Прегледахме чатовете на живо и видяхме, че чатът на живо ви дава правилната информация за вашия проблем.


В последния чат с тях виждам екранна снимка със следната поща: support@holdnspin.com (дата 29.07.2023 г.)

Имаха молба да им изпратя екранна снимка. И ви уведоми, че сте писали няколко пъти на грешен имейл. (И те са ви дали във всички чатове правилната поща)


Тази поща не съществува, какъв е резултатът, ние не ставаме тези пощи.


Изпращате ни на 29.07.2023 г. 9:08 ч. Пощата на правилния имейл.

На 29 юни 2023 г., 9:17 ч., също 9 минути по-късно, нашият екип блокира вашия акаунт и потвърди, че вашият акаунт е окончателно затворен.


Можете ли да ми кажете повече за това?


Може да пропускам нещо тук, но това са фактите, които имам.


В случай на неблокиране чрез правилно подаване на тази заявка в рамките на 12 часа, ние разбира се ще ви възстановим всички депозити.

Но не бих признал тук, че е станала грешка под каквато и да е форма.

https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game


С Най-Добри Пожелания


Доминик

Задържане





Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро, благодаря ти, че искаш да помогнеш на играча. Отговорих на играча с фактите, които да прочета и ако съм пропуснал нещо, бих искал той да коментира.

Ако ключалката наистина се провали някъде, разбира се, ще разрешим тази ситуация, както е отбелязано.


Фактите в момента говорят против и мисля, че и тук няма да има повече. Но аз съм отворен и чакам отговора на играча.


С Най-Добри Пожелания


Доминик

Задържане

Автоматичен превод:
Hold'N'Spin Casino
преди 10 месеца

От името на Джаро - Позволете ми да ви благодаря. 🙂

Ние се стремим да предоставим неутрално място за решаване на проблеми, така че се надяваме, че играчът ще се възползва от вашия отговор и ще подреди подхода по съответния начин.

Всички правим грешки и е много полезно за цялата общност да се учим от тях.

Приятно прекарване!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитвам се да изтегля, но не се показва в сметката ми и никой не ме удовлетворява. моля, решете

Автоматичен превод:
Hold'N'Spin Casino
преди 8 месеца

разреши проблема ми

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитвам се да изтегля, но не се показва в сметката ми и никой не ме удовлетворява. моля, решете

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, това е доста неприятна ситуация и вие направихте най-доброто, което можете, като посетите Casino Guru и подадете жалбата !

Аз лично не мога да кажа какво се случва и съжалявам да видя, че вашият акаунт изглежда е блокиран, докато казиното все още не успява да комуникира с вас. Предлагам да изчакаме жалбата, за да продължим!

Иска ми се скоро да видим решение.




Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече беше решено, отне им повече време, платиха ми вчера, благодаря много на всички вас.

Автоматичен превод:
laianenunesdasilva6
преди 8 месеца

Хубаво е да чуеш, че!!! ✨👍

Да си разбрал случайно какъв е проблема? Искам да кажа, че такава информация може да докаже своята стойност по-късно.

По един или друг начин се радвам, че се получи.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

това е следното, направих депозит от 15 евро, спечелих 51 евро, така че попитах служителя защо тегленето отнема толкова време, той ме информира, че имам дублиращ се акаунт, попитах кой имейл адрес и име този дублиран акаунт, така че той не ми каза, просто казах, че това е един и същ имейл, използван на различни устройства, което няма смисъл, тъй като влизането на друго устройство с ЕДИН акаунт никога не е било нарушение на правилото на който и да е сайт, така любезно с молба да продължа с тегленето си, така че разпечатах целия разговор и ще го изложа тук, защото няма да загубя парите си без причина, без да нарушавам правила или без да съм направил нещо нередно! casinoguru ми помогне да реша това! filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

останалата част от разговора е тук! те са просто куци извинения, че не ми плащат! filefilefile

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 8 месеца

Хей. Разбирам раздразнението ви.

Бих искал да попитам дали някой във вашия район използва същия IP адрес и има акаунт в това казино? Всички приятели, семейство и т.н.

Както и да е, това първото ви теглене в казиното ли е? Колко време продължава тази ситуация с оттеглянето? Вашият акаунт потвърден ли е преди?

Ако не знаете, че имате няколко акаунта в този случай, препоръчвам ви да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да разгледа ситуацията ви.

В този случай обаче ще е добре жалбата ви да не завърши като последните 3, на които в крайна сметка сте спрели да отговаряте. Също така е добре, че имате доказателства и се надявам, че ще бъдат полезни за нашия екип.

Ако се появи нещо ново, не се колебайте да ни актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Ще пусна жалба и ще видим, а нямам други акаунти на същото IP! и вече направих 2 депозита и да, това ще бъде първото ми теглене, без да избирам бонуси!

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 8 месеца

Разбира се, ако не смятате, че сте направили нещо нередно, това е правилното нещо. Чудех се дали вашият акаунт вече е напълно потвърден?

Както и да е, ако се появи нещо ново и имате допълнителна информация, уведомете ни.

Засега можем само да чакаме и да видим как ще се развие вашият случай.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

да, моята лична карта и адрес са потвърдени. Те ме информираха, че ще ми бъде изпратен имейл до 48 часа, но не го получих!

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 8 месеца

Здравей отново!

Съгласно подадената жалба, смея да ви помоля да разгледате жалбата, тя се нуждае от няколко отговора, за да продължи по-нататък:

„Ще се свържем с казиното и ще поискаме подкрепящи доказателства, но преди да го направим, бихте ли ни посъветвали дали, доколкото ви е известно, има вероятност някой друг от членовете на вашето семейство или съседи да е отворил сметка от същият IP адрес или устройство като вашите или използвайки вашия имейл адрес? Бяха ли натрупани печалбите ви с или без активен бонус? Беше ли потвърдена преди това вашата сметка?"

Моля, използвайте тази връзка, за да отговорите:

https://casinoguru-pt.com/hold-n-spin-casino-os-ganhos-do-jogador-estao-atrasados

Благодаря ти!


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Ще отговоря на оплакването ви

Автоматичен превод:
leandrog532
преди 8 месеца

Жалбата всъщност е ваша 🙂, тук съм само за да ви помогна, ако имате нужда от нея.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В миналото сайтът обработваше тегления бързо в същия ден. Сега имах теглене преди четири дни и процесът не беше завършен, въпреки че беше чрез криптирани валути. Говоря с тях и те казват да ни пишете по имейл и да им го изпратите, но имейлът не е отговорен.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имам верифициран акаунт при тях с максимална проверка и съм изтъкнат клиент на сайта и съм теглил в миналото, но сега отлагам да анулирам тегленето и губя пари.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Очаквам одобрение за отговор... Но ще отговоря на този въпрос там

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини