Хей Йойели, защитата на играчите е една от нашите важни точки в нашата фирмена политика.
Трябва да проуча вашия случай, за да проверя какъв е проблемът и дали нашият екип не успее да блокира вашия акаунт.
Фактите:
Трябва да пишете многократно в нашия чат на живо, без опция да затворите акаунта си. (Външен екип за поддръжка)
Те ви изпращат информацията, с която трябва да се свържете: support@holdnspinsupport.com
Прегледахме чатовете на живо и видяхме, че чатът на живо ви дава правилната информация за вашия проблем.
В последния чат с тях виждам екранна снимка със следната поща: support@holdnspin.com (дата 29.07.2023 г.)
Имаха молба да им изпратя екранна снимка. И ви уведоми, че сте писали няколко пъти на грешен имейл. (И те са ви дали във всички чатове правилната поща)
Тази поща не съществува, какъв е резултатът, ние не ставаме тези пощи.
Изпращате ни на 29.07.2023 г. 9:08 ч. Пощата на правилния имейл.
На 29 юни 2023 г., 9:17 ч., също 9 минути по-късно, нашият екип блокира вашия акаунт и потвърди, че вашият акаунт е окончателно затворен.
Можете ли да ми кажете повече за това?
Може да пропускам нещо тук, но това са фактите, които имам.
В случай на неблокиране чрез правилно подаване на тази заявка в рамките на 12 часа, ние разбира се ще ви възстановим всички депозити.
Но не бих признал тук, че е станала грешка под каквато и да е форма.
https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game
С Най-Добри Пожелания
Доминик
Задържане
Hey Yoyeli, Player protection is one of our Important Points in our Company Policy.
I have research your Case to Check, whats was the Problem and if our Team Fail to block your Account.
The Facts:
You have write Multiply Times to our Live Chat, what have no Option to close your Account. (Extern Support Team)
They send you the Info that you should Contact: support@holdnspinsupport.com
We have reviewed the Live Chats and seen that the Live Chat give you the correct Informations to your Problem.
In the Last Chat with them i see a screenshot with the Following Mail: support@holdnspin.com (Date 29.07.2023)
They had request, to send them a screenshot. And notified you that you have wrote multiple Times to the wrong Email. (And they have give you in all Chats the correct Mail)
This Mail not exist, what the Result are we not become these Mails.
You send us on 29.07.2023 9:08 AM the Mail to the correct Email.
On Jun 29, 2023, 9:17 AM also 9 Minutes later, our Team had Block your Account and Confirmed that your Account is permanently Closed.
Can you tell me more about it ?
I may be missing something here, but these are the facts I have.
In the event of non-blocking by correctly submitting this request within 12 hours, we will of course refund all deposits to you.
But I would not recognize here that an error has taken place in any form.
https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game
Best Regards
Dominik
Holdnspin