ФорумКазинаGreatWin Casino - обща дискусия

GreatWin Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Lisaaa
|
16324 преглеждания 151 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
Oluja
преди 1 година

О, благодаря за обяснението 🙂.

Изпратете моите топли поздрави на сестра ви!

Предполагам, че не можем да направим много без официален отговор, въпреки че сме благодарни, че ни уведомихте!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, помолих GreatWin да изтрие акаунта ми и те ми предложиха 400 евро кешбек, за да не закрия акаунта си. Тогава съобщих, че предложението е добре. Следобед натрупах печалба от около €5000, когато акаунтът беше просто затворен и никога не отварян отново. Свързвам се с поддръжката, която е груба, наред с други неща, като ми казва „ние не закриваме сметки по този начин", сякаш си измислям нещата, въпреки че изпратих имейла, получен тази сутрин, и моля поне да ми дадат печалбите, но Аз съм ликвидиран. Искам да имам печалбите си.

Автоматичен превод:
msharon98
преди 9 месеца

Здрасти.

Историята изобщо не ми харесва. Добре, че подаде жалбата ! Просто не разбирам каква причина казиното е използвало за затваряне на акаунта ви. Както аз го виждам, ти също нямаш представа, нали?

Начинът, по който го виждам, грубият също отказа да има пари по сметката ви в момента, в който тя беше затворена, така че предполагам, че също трябва да има някаква причина за това. Може би казиното е анулирало баланса ви?

Имате ли имейл по този въпрос?

Надявам се скоро да стигнем до дъното на тази ситуация!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Бях писал по-рано, по съвет на трето лице, след като загубих повече от 10 000 евро, поради моя лиценз за Кюрасо, а не немски, дали може да ми бъдат възстановени депозитите. Изпратиха ми имейл, в който обясняваха, че не могат, и ми казаха дали могат да ми кредитират 400 €, за да опитам късмета си отново… акаунтът беше блокиран следобед.

Автоматичен превод:
msharon98
преди 9 месеца

Съжалявам, все още не разбирам напълно...

Казиното затвори ли акаунта ви поради съвет от трето лице? Казиното не е лицензирано в Германия, но това едва ли е причина да затворите акаунта си по този начин, но не е и причина за възстановяване на средства. Но трябва да повторя, че информацията е неясна за мен.

Надяваме се, че по-късно ще намеря някои съвети в жалбата.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

На съобщението ми да поискам обяснения те отговориха, че съм се свързал с правна кантора, което не направих, повтарям, че беше съвет, който последвах точно поради голямата загуба, тогава не знам дали това наистина е така или не, но веднага щом всичко беше изяснено от поддръжката и предложи 400 € кешбек, аз приех офертата и казах, че е добре. Това обаче не ми се струва причината да закриваш акаунт, между другото профил с vip ниво 4, тоест предпоследно. Да не говорим за грубостта на екипа за поддръжка, който също твърди, че съм пренебрегвал съобщенията им преди, а дори и да бях, не мисля, че трябва да отговарям на персонала на казиното всеки път за оферти и т.н. и това не ме прави „недостоен" за поддръжката на казиното.

Автоматичен превод:
msharon98
преди 9 месеца

А, разбирам - благодаря за обяснението.

И така, с кого се свързахте официално и кой ви посъветва да го направите, ако мога да бъда толкова смел?

Мога да си представя, че казиното не е било много доволно от възможните „съдебни стъпки" от ваша страна – кой би го направил, така че те ви върнаха тези €400 (ако беше наистина кешбек, бих казал „възстановяване") и затвориха акаунта, за да се „отърват от създателите на проблеми".

Знам как звучи това, нека изчакаме какво ще каже казиното за това. 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, разбирам, но връщането на пари от €400, за да „опитам късмета си отново", все още нямаше да бъдат получени в банковата ми сметка в рамките на един следобед... те бяха кредитирани в игралната ми сметка и аз играх. Въпреки това, повтарям, освен това, подкрепата също е преживяване, което трябва да забравите

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Както и да е, не се свързах с никакъв правен отдел, просто изпратих съобщение с въпрос предвид разпоредбите на Германия и т.н. по отношение на лицензирането и може би това също ще е грешно, нямам представа, ако мога да получа възстановяване само на огромната загуба на казиното, беше ми ясно, че това не е възможно и ми предложиха 400 евро, „да опитам късмета си отново" по техните думи.

Автоматичен превод:
msharon98
преди 9 месеца

Сигурни ли сте, че сте получили кешбек? Кешбекът е бонус - не е предназначен да бъде изтеглен веднага, първо трябва да го платите и да изпълните всички условия, така че предполагам, че сте преминали условията - одобрено ли е тегленето?

Бихте ли любезно споделили свързания разговор, който сте провели с казиното? Искам да съм сигурен, че и двамата говорим за едно и също нещо.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Както и да е, не се свързах с никакъв правен отдел, просто изпратих съобщение с въпрос предвид разпоредбите на Германия и т.н. по отношение на лицензирането и може би това също ще е грешно, нямам представа, ако мога да получа възстановяване само на огромната загуба на казиното, беше ми ясно, че това не е възможно и ми предложиха 400 евро, „да опитам късмета си отново" по техните думи.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, не разбирам тази част „Току-що изпратих съобщение с въпрос предвид разпоредбите на Германия и т.н. относно лицензирането"

Отново, екранна снимка или имейл биха помогнали.

Трябва да се съсредоточим върху връщането на пари - или по-добре да кажем, вашите печалби за момента. Ще чакам актуализацията ви.

Както виждам в темата ви за оплакване, Ник също би могъл да използва допълнителна информация.

Отговорете на въпроса му, като използвате тази директна връзка , ако нямате нищо против.


Автоматичен превод:
Horno12
преди 9 месеца

Имате ли прозрения например? Чувствайте се свободни да се намесите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Стойте далеч от greatwin три пъти в Lucky pahrao с печалби от суперзавъртания, при условие че нямате печалби и дори сте направили снимка. Но в моя процес нямаше нищо и времето на снимката го доказва. Поддръжката иска данни, време и но как да го разбирам? В него няма нищо. Поддръжката ви възбужда и чат дамата просто прекъсва, така че никога повече не играйте там

Автоматичен превод:
rolanddangel30
преди 3 месеца

Здравейте, можете ли да публикувате какво показва вашата екранна снимка? Не успяхте по някакъв начин да се опитате да го разрешите и така чатът просто продължи да ви прекъсва?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, казино Greatwin обещава теглене за 1-3 дни. Общо 10 дни чакам да ме изпишат. Първият опит за репатриране беше отменен след три дни. Съгласно инструкциите направих репатрирането по банков път. След четири дни отделът за обслужване на клиенти отговори, че първото теглене е отменено поради таймаут на доставчика на платежни услуги и обеща, че сега всичко изглежда наред и че тегленето ще бъде обработено възможно най-скоро. Изминаха 6 дни от второто теглене, а парите все още не се появяват в сметката ми. Също така вече не получавам отговори на имейлите си. В миналото тегленията в други казина бяха много бързи, за часове и дори минути към банкова сметка. Получих много бонус предложения от Greatwin в имейла си през последните няколко дни, но това са всички контакти. Невероятна дейност!

Автоматичен превод:
hoops7298
преди 1 месец

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Опитвали ли сте също да проверите при вашия доставчик на плащания, може би? Само за да сме сигурни, че проблемът не е на тяхна страна.🤷‍♀️ Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат процеса на проверка и теглене. Така че, ако все още имате този проблем дори след тази времева линия, не се колебайте да се свържете с нас, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравей, Роми! Благодаря за отговора! Моят акаунт не е потвърден, защото не съм бил помолен да го потвърдя. Моят акаунт в играта казва „В момента вашият акаунт не изисква потвърждение". Започнах да играя в Greatwin едва на първия ден за теглене, т.е. 6.3. Депозирах €60, които успях да рециклирам много пъти, преди печалбата да дойде толкова много (€500), че реших да изтегля. Не съм проверявал нищо при доставчика на плащания, защото не знам какво е. Можете ли да ме посъветвате как да разбера кой е моят доставчик на платежни услуги? Направих депозитите с Бърз превод и изтеглих според инструкциите с Банков превод. И така, обслужването на клиенти на Greatwin даде указания да се използва банков превод за теглене, което последвах и след това получих отговор на въпроса си, че изглежда всичко е наред. Вече повече от седмица изпращам запитвания до отдела за обслужване на клиенти как трябва да постъпя, за да може тегленето ми да мине през това време, но не получих повече контакт от тях. За щастие моят акаунт в играта Greatwin все още показва, че статусът на моето теглене гласи „изчакване". Така че чакам да видя дали ще се случи нещо от казиното.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
hoops7298
преди 1 месец

Изглежда, че казиното може да прави някакви проверки или сте на опашката и ако стигнат до вас, надявам се да ви дадат парите.

По отношение на доставчика на плащания и факта, че Роми попита дали сте се свързали с тях, дали всичко е наред от тяхна страна, това означава, че когато трябва да получите пари в банковата си сметка, питате банката дали всичко е наред от тяхна страна и нямат проблеми.

Разбира се, разбирам, че не е най-приятното нещо да чакаш и да не получиш кой знае какъв отговор този път, но засега нищо друго не можем да направим.

Така че трябва да запазите хладнокръвие и да изчакате да получите съобщение от казиното и да проверите на какъв етап е вашето теглене. Ако изминат 14 дни, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, но вярвам, че това няма да е необходимо и ще получите парите си възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Джаро!


Благодаря за отговора и съвета!


Вчера получих имейл от Greatwin, точно същия като този, който получих преди с първото анулиране. Така че второто ми теглене (€500) също беше отменено! Обслужването на клиенти не се е свързало лично с мен по никакъв начин по въпроса. Бях направил депозитите с бърз превод, така че реших да опитам да тегля и този път с бърз превод. Този път изтеглих само €150. След тегленето получих автоматично известие на имейла си, както и преди, че финансовият отдел скоро ще обработи моята заявка. Не мисля, че ще видя печалбите си повече. Разочарован съм. Никога досега не е имало такова шоу с никое казино и обслужването на клиенти на никое казино не е било толкова мълчаливо.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
hoops7298
преди 1 месец

Здравейте. Бих искал да ви препоръчам да подадете жалба тук, с нашия екип. Те ще се опитат да ви помогнат с този проблем. Просто последвайте тази връзка 👈, за да го направите. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини