Изглежда, че казиното може да прави някакви проверки или сте на опашката и ако стигнат до вас, надявам се да ви дадат парите.
По отношение на доставчика на плащания и факта, че Роми попита дали сте се свързали с тях, дали всичко е наред от тяхна страна, това означава, че когато трябва да получите пари в банковата си сметка, питате банката дали всичко е наред от тяхна страна и нямат проблеми.
Разбира се, разбирам, че не е най-приятното нещо да чакаш и да не получиш кой знае какъв отговор този път, но засега нищо друго не можем да направим.
Така че трябва да запазите хладнокръвие и да изчакате да получите съобщение от казиното и да проверите на какъв етап е вашето теглене. Ако изминат 14 дни, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, но вярвам, че това няма да е необходимо и ще получите парите си възможно най-скоро. 🙂
It looks like the casino might be doing some checks or you're in the queue, and if they get to you, I'm hoping they'll give you the money.
Regarding the payment provider and the fact that Romi asked if you have contacted them, if everything is okay on their side, it means that when you have to get money into your bank account, you ask the bank if everything is alright on their side and they have no issues.
Of course I understand that it is not the most pleasant thing to wait and not get much of an answer this time, but there is nothing else we can do for now.
So you need to keep a cool head and wait to hear from the casino and check what stage your withdrawal is at. If 14 days pass, you can contact us and we will try to help you, but I believe that this will not be necessary and you will get your money as soon as possible. 🙂
Автоматичен превод: