ФорумКазинаGreatWin Casino - обща дискусия

GreatWin Casino - обща дискусия

преди 1 година от Lisaaa
|
16147 преглеждания 151 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GreatWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Имах печалба от над €200 в безплатни завъртания и тя просто не беше кредитирана в баланса ми.

Свързах се с поддръжката, но имах чувството, че никой не иска да се погрижи за това. Бях отложен и трябваше просто да изчакам, докато се изясни.

Автоматичен превод:
Lisaaa
преди 1 година

Чудя се дали сте играли повече завъртания, след като това се случи, или не? Ако сте спрели да играете, тогава проблемният рунд на играта може да бъде открит много лесно от казиното.

След това обикновено процесът е, че те изпращат рунда на играта, включително точния час и дата, до доставчика на играта и доставчикът на играта трябва да извърши разследването. Понякога отнема седмици, докато казиното получи резултат от доставчика на играта.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Направих около 4 завъртания, преди да го забележа.

обаче трябва да се каже, че моите безплатни завъртания или моята печалба дори не се показват в хода на играта, което прави всичко още по-трудно предполагам.

Ами вече е почти 1 седмица..

Автоматичен превод:
Lisaaa
преди 1 година

Здравейте,

можете ли да намерите печалбата в историята на игрите си, моля? Бих казал, че ще помогне много.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, това е проблемът. Нито че имах безплатни завъртания, нито печалбата може да се види в курса. Днес също получих имейл, че не могат да публикуват липсваща печалба. Просто съм ядосан и шокиран

Автоматичен превод:
Lisaaa
преди 1 година

Е, има правило, не съм сигурен дали Greatwin Casino също го прилага, но е доста често срещано. Това правило гласи, че в случай на неизправности или грешки по време на игровата сесия, казиното няма да изплати печалбите. Не казвам, че това е точно нашата ситуация, просто ми идва наум.

Бихте ли били така любезни и ще споделите отговора, който сте получили, моля? За предпочитане на английски или просто го копирайте и поставете в публикацията, за да може да се преведе автоматично.

Бих искал да видя реакцията на казиното.

Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих спортен бонус от 80 евро от Greatwin и правилата на бонуса бяха 6 x 80 евро, което в моя математически мозък излиза на 480 евро. Започнах да печеля с помощта на бонуса и направих общо 16 залога на обща стойност близо 1400 евро. Парите, които спечелих, след като се придържах към техните правила, никога нямаше да се превърнат в истински пари. Зоната за поддръжка няма да отговаря на никакви имейли, които изпращам, което е позор. Използвал съм доста сайтове през годините и този трябва да е най-лошият от милион мили. Сървърът винаги се поврежда и всеки път, когато се опитате да изтеглите пари, има проблем. Ако някой знае как да се свържа с регулатора, ще съм благодарен за информацията. Повярвайте ми, не съм недоволна личност, но бих казал на всички хора, които имат акаунт в тази компания, да стоят настрана, защото ви обещавам, че няма да направят преживяването ви щастливо. "Бяхте предупредени"

Автоматичен превод:
Paul98122
преди 1 година

Здравей,

правилно ли разбирам, че максималното теглене беше 6x депозит, моля? Ние не предлагаме този бонус, така че трябва да ви попитаме за условията.

И аз имам чувството, че залагаш на спорт или се лъжа? Мисълта ми е, че може да си струва жалба, за съжаление не се занимаваме със спортни залагания, така че не искам да ви губя времето, като предлагате жалба, ако не е за казино игри.

Ето лиценза:

file

Посетете уебсайта и потърсете валидатора, който можете да намерите тук в долния колонтитул:

file - просто щракнете върху логото на Antillephone NV (второто отляво)

В крайна сметка трябва да видите, че лицензът е валиден и ако превъртите надолу до дъното, ще откриете, че имейлът за връзка е: certria@gaminglicences.com



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Оценявам отговора.

Автоматичен превод:
Paul98122
преди 1 година

Никакъв проблем.

Значи това е проблем, свързан със спортните залагания, нали? 😔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съжалявам, че забравих да кажа, че това беше спортен въпрос. Благодаря за бързите ви отговори, тъй като те са много благодарни. Greatwin няма да отговори без значение колко пъти изпращам имейл. Благодаря все пак!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че забравих да кажа, че това беше спортен въпрос. Благодаря за бързите ви отговори, тъй като те са много благодарни. Greatwin няма да отговори без значение колко пъти изпращам имейл. Благодаря все пак!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Paul98122,

Надявах се, че можем да помогнем, затова се страхувах, че не става въпрос за казино игри 🙁.

Ще отнесете ли проблема към лицензиращия орган? Честно казано, не бих възлагал много надежди на това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка. Вероятно сте прави, като видите, че регулаторът е в Кюрасао. Просто не е редно да им се размине и да няма връщане към тях. Надявам се клиентите на казиното да нямат проблемите, които имам аз.

Автоматичен превод:
Paul98122
преди 1 година

Не е честно, знам, но се случва.

Нека да опитаме още веднъж, казвам:

certria@gaminglicences.com



Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях се самоизключил от Powbet преди няколко месеца. Създадох нов акаунт с Greatwin, които според мен са дъщерни уебсайтове под същия лиценз.


Просто се чудя имам ли случай, който да обсъдя с Greatwin по отношение на възможността да създам акаунт, когато съм се самоизключил от техния дъщерен сайт? Мога ли да повдигна искане за връщане на депозити?

Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че дъщерното казино може да не бъде информирано, че сте изключени другаде. За съжаление в момента няма начин да се самоизключите от всяко казино.

Освен това, докато акаунтът ви не бъде потвърден, казиното не знае наистина, че това сте вие, така че не може да провери дали сте или не сте се самоизключили. Можете да поискате от казиното да ви потвърди, преди да направите депозит, вярвам, че това е добро решение.

Какво мислиш за това?


Автоматичен превод:
преди 1 година

След като ме потвърдят и открият, че съм изключен от тяхното дъщерно казино. Мога ли да подам жалба, за да получа възстановяване на депозитите за дъщерното казино, в което съм се регистрирал?


Бих си помислил, че отговорността на казината е да гарантират, че клиентът не се регистрира в сродни уебсайтове поради самоизключване като страница? Подробностите, които предоставих, същите ли са като предоставените на техния дъщерен сайт? И така, как не може да бъде открит, както могат други уебсайтове?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

След като ме потвърдят и открият, че съм изключен от тяхното дъщерно казино. Мога ли да подам жалба, за да получа възстановяване на депозитите за дъщерното казино, в което съм се регистрирал?


Бих си помислил, че отговорността на казината е да гарантират, че клиентът не се регистрира в сродни уебсайтове поради самоизключване като страница? Подробностите, които предоставих, същите ли са като предоставените на техния дъщерен сайт? И така, как не може да бъде открит, както могат други уебсайтове?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проблемът е, че няма централен регистър, където всяко казино да може да маркира самоизключили се играчи, така че други казина, дори родствените казина могат да проверяват дали играчът преди това се е самоизключил или не.

Някои казина, притежавани или управлявани от една и съща група, могат да споделят някои подробности в рамките на групата, но в случай на безопасност не бих приел това като стандарт.

Знаете ли, че работим върху такъв инструмент? Научете повече тук, моля .

Позволете ми да цитирам тук:

„И накрая, играчите не трябва просто да разчитат на опции за отговорен хазарт, инструменти за блокиране, интернет филтри или други опции, описани в тази статия, за да им помогнат в битката срещу пристрастяването към хазарта. Те могат да бъдат полезни за много играчи, но няма да са достатъчни, за да помогнат в сериозни случаи, тъй като тези инструменти не са 100% ефективни и всеки един от тях може да бъде заобиколен по един или друг начин.Ако наистина искате да спрете да играете хазарт веднъж завинаги, научете повече за това как да лекувате и преодолявате проблема с хазарта ."

Играхте ли вече с вашия депозит, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, играл съм хиляди

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини