преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GreatWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имах печалба от над €200 в безплатни завъртания и тя просто не беше кредитирана в баланса ми.
Свързах се с поддръжката, но имах чувството, че никой не иска да се погрижи за това. Бях отложен и трябваше просто да изчакам, докато се изясни.
I had a win of over €200 in free spins and it just wasn't credited to my balance.
I contacted the support but I had the feeling that nobody wanted to take care of it. I was put off and should just wait until it was clarified.
Ich habe in Freispielen ein Gewinn von über 200€ gehabt und es wurde einfach nicht meinen Saldo gutgeschrieben.
ich habe mich an den Support gewandt aber ich hatte das Gefühl dass sich keiner drum kümmern wollte. Ich wurde vertröstet und soll einfach warten bis es geklärt wurde.
Чудя се дали сте играли повече завъртания, след като това се случи, или не? Ако сте спрели да играете, тогава проблемният рунд на играта може да бъде открит много лесно от казиното.
След това обикновено процесът е, че те изпращат рунда на играта, включително точния час и дата, до доставчика на играта и доставчикът на играта трябва да извърши разследването. Понякога отнема седмици, докато казиното получи резултат от доставчика на играта.
I'm wondering, have you played more spins after that happened or not? If you stopped playing, then the problematic game round could be found very easily by the casino.
Then the usually process is that they send the game round including exact time and date to the game provider and the game provider must do the investigation. It sometimes takes weeks until the casino receives a result from the game provider.
Направих около 4 завъртания, преди да го забележа.
обаче трябва да се каже, че моите безплатни завъртания или моята печалба дори не се показват в хода на играта, което прави всичко още по-трудно предполагам.
Ами вече е почти 1 седмица..
I did about 4 spins before I noticed it.
however, it has to be said that my free spins round or my win is not even displayed in the course of the game, which makes everything even more difficult I guess.
Well it's almost 1 week now..
Ich habe ca 4 spins gemacht bis es mir aufgefallen ist.
allerdings muss man dazu sagen dass im Spielverlauf nichtmals meine Freispielrunde angezeigt wird bzw. mein Gewinn, was alles noch schwieriger macht schätz ich.
naja jetzt ist fast 1 Woche rum..
Здравейте,
можете ли да намерите печалбата в историята на игрите си, моля? Бих казал, че ще помогне много.
Hello,
can you find the win in your gaming history, please? It would help a lot I'd say.
Не, това е проблемът. Нито че имах безплатни завъртания, нито печалбата може да се види в курса. Днес също получих имейл, че не могат да публикуват липсваща печалба. Просто съм ядосан и шокиран
No that's the problem. Neither that I had free spins nor the profit can be seen in the course. I also got the email today that they couldn't post a missing profit. I'm just mad and shocked
Nein das ist das Problem. Weder das ich freispiele hatte noch der Gewinn ist im Verlauf zu sehen. Habe heute auch die email bekommen dass die kein fehlenden Gewinn Gestellen konnten. Ich bin einfach nur sauer und geschockt
Е, има правило, не съм сигурен дали Greatwin Casino също го прилага, но е доста често срещано. Това правило гласи, че в случай на неизправности или грешки по време на игровата сесия, казиното няма да изплати печалбите. Не казвам, че това е точно нашата ситуация, просто ми идва наум.
Бихте ли били така любезни и ще споделите отговора, който сте получили, моля? За предпочитане на английски или просто го копирайте и поставете в публикацията, за да може да се преведе автоматично.
Бих искал да видя реакцията на казиното.
Благодаря ти.
Well, there is a rule, not sure whether the Greatwin Casino applies it as well, but it's pretty common. This rule says that in case of any glitches or bugs appear during the gameplay session, the casino will not pay the winnings. Not saying this is exactly our situation, it just comes to my mind.
Would you be so kind and share the reply you got, please? Preferably in English, or just copy and paste it to the post so it can be auto-translated.
I would like to see the casino's reaction.
Thank you.
Получих спортен бонус от 80 евро от Greatwin и правилата на бонуса бяха 6 x 80 евро, което в моя математически мозък излиза на 480 евро. Започнах да печеля с помощта на бонуса и направих общо 16 залога на обща стойност близо 1400 евро. Парите, които спечелих, след като се придържах към техните правила, никога нямаше да се превърнат в истински пари. Зоната за поддръжка няма да отговаря на никакви имейли, които изпращам, което е позор. Използвал съм доста сайтове през годините и този трябва да е най-лошият от милион мили. Сървърът винаги се поврежда и всеки път, когато се опитате да изтеглите пари, има проблем. Ако някой знае как да се свържа с регулатора, ще съм благодарен за информацията. Повярвайте ми, не съм недоволна личност, но бих казал на всички хора, които имат акаунт в тази компания, да стоят настрана, защото ви обещавам, че няма да направят преживяването ви щастливо. "Бяхте предупредени"
I received a Sports Bonus of €80 from Greatwin and the rules of the Bonus were 6 x €80 which in my mathematical brain works out at €480. I started winning using the bonus and in total I placed 16 bets totalling nearly €1,400. The money I won after I adhere to their rules would never convert into real money. The Support area won't respond to any emails I send which is a disgrace. I have used quite a number of sites over the years and this has to be the worst by a million miles. The server is always breaking down and everytime to try to withdraw money there is a problem. If anyone knows how to contact the regulator I would appreciate the information. Believe me I'm not a disgruntled individual but I would tell all the people who have an account with this company to stay away because I promise you they won't make your experience s happy one. " You've been Warned"
Здравей,
правилно ли разбирам, че максималното теглене беше 6x депозит, моля? Ние не предлагаме този бонус, така че трябва да ви попитаме за условията.
И аз имам чувството, че залагаш на спорт или се лъжа? Мисълта ми е, че може да си струва жалба, за съжаление не се занимаваме със спортни залагания, така че не искам да ви губя времето, като предлагате жалба, ако не е за казино игри.
Ето лиценза:
Посетете уебсайта и потърсете валидатора, който можете да намерите тук в долния колонтитул:
- просто щракнете върху логото на Antillephone NV (второто отляво)
В крайна сметка трябва да видите, че лицензът е валиден и ако превъртите надолу до дъното, ще откриете, че имейлът за връзка е: certria@gaminglicences.com
Hello there,
do I understand correctly that the maximum cashout was 6x deposit, please? We do not offer this bonus so have to ask you about the conditions.
I also get the feeling that you bet on sports, or am I mistaken? My point is that it could be worth a complaint, sadly we do not deal with sports betting, so I do not want to waste your time by suggesting the complaint if it is not about casino games.
Here is the license:
Visit the website and look for the validator, which can be found here in the footer:
- just click the Antillephone N.V. logo (the second from the left side)
In the end, you should see that the license is valid and if you scroll down to the bottom, you'll find that the contact email is: certria@gaminglicences.com
Никакъв проблем.
Значи това е проблем, свързан със спортните залагания, нали? 😔
No problem at all.
So it is a sports betting-related issue, isn't t? 😔
Съжалявам, че забравих да кажа, че това беше спортен въпрос. Благодаря за бързите ви отговори, тъй като те са много благодарни. Greatwin няма да отговори без значение колко пъти изпращам имейл. Благодаря все пак!!
Sorry I forgot to say it was a Sports issue. Thanks fir your prompt replies as they are most grateful. Greatwin will not respond no matter how many times I send an email. Thanks anyway!!
Съжалявам, че забравих да кажа, че това беше спортен въпрос. Благодаря за бързите ви отговори, тъй като те са много благодарни. Greatwin няма да отговори без значение колко пъти изпращам имейл. Благодаря все пак!!
Sorry I forgot to say it was a Sports issue. Thanks fir your prompt replies as they are most grateful. Greatwin will not respond no matter how many times I send an email. Thanks anyway!!
Здравей Paul98122,
Надявах се, че можем да помогнем, затова се страхувах, че не става въпрос за казино игри 🙁.
Ще отнесете ли проблема към лицензиращия орган? Честно казано, не бих възлагал много надежди на това.
Hello Paul98122,
I was hoping we could help so I was afraid it was not about casino games 🙁.
Are you going to escalate the problem to the licensing authority? Honestly, I would not put too many hopes in that.
Здравей Радка. Вероятно сте прави, като видите, че регулаторът е в Кюрасао. Просто не е редно да им се размине и да няма връщане към тях. Надявам се клиентите на казиното да нямат проблемите, които имам аз.
Hi Radka. Your probably right seeing the regulator is in Curacao. It's just not right that they can get away with it and no comeback on them. I hope the Casino customers don't have the problems I'm having.
Бях се самоизключил от Powbet преди няколко месеца. Създадох нов акаунт с Greatwin, които според мен са дъщерни уебсайтове под същия лиценз.
Просто се чудя имам ли случай, който да обсъдя с Greatwin по отношение на възможността да създам акаунт, когато съм се самоизключил от техния дъщерен сайт? Мога ли да повдигна искане за връщане на депозити?
I had self excluded myself from Powbet a few months back. I created a new account with Greatwin who are I believe sister websites under the same license.
I am just wondering have I a case to take up with Greatwin in regards to been able to set up an account when I have self excluded from their sister site? Can I raise a request for return of deposits?
Здравейте,
Бих казал, че дъщерното казино може да не бъде информирано, че сте изключени другаде. За съжаление в момента няма начин да се самоизключите от всяко казино.
Освен това, докато акаунтът ви не бъде потвърден, казиното не знае наистина, че това сте вие, така че не може да провери дали сте или не сте се самоизключили. Можете да поискате от казиното да ви потвърди, преди да направите депозит, вярвам, че това е добро решение.
Какво мислиш за това?
Hello,
I'd say, that the sister casino may not be informed that you are excluded elsewhere. Sadly there is no way how to self-exclude from every casino at the moment.
Furthermore, until your account is verified the casino does not truly know that it's you, so it can't check whether you are or not self-excluded. You can ask the casino to verify you before making a deposit, I believe this is a good solution.
What do you think about that?
След като ме потвърдят и открият, че съм изключен от тяхното дъщерно казино. Мога ли да подам жалба, за да получа възстановяване на депозитите за дъщерното казино, в което съм се регистрирал?
Бих си помислил, че отговорността на казината е да гарантират, че клиентът не се регистрира в сродни уебсайтове поради самоизключване като страница? Подробностите, които предоставих, същите ли са като предоставените на техния дъщерен сайт? И така, как не може да бъде открит, както могат други уебсайтове?
Once they verify me and find that I am self excluded on their sister casino. Can I look to raise a complaint to get a refund of deposits for the sister casino in which I signed up to?
I would have thought it is the casinos responsibility to ensure the customer does not sign up to any sister websites due to self excluding as a pg? The details I have provided are the exact same as I provided to their sister site? So how can't it be detected like other websites can ?
След като ме потвърдят и открият, че съм изключен от тяхното дъщерно казино. Мога ли да подам жалба, за да получа възстановяване на депозитите за дъщерното казино, в което съм се регистрирал?
Бих си помислил, че отговорността на казината е да гарантират, че клиентът не се регистрира в сродни уебсайтове поради самоизключване като страница? Подробностите, които предоставих, същите ли са като предоставените на техния дъщерен сайт? И така, как не може да бъде открит, както могат други уебсайтове?
Once they verify me and find that I am self excluded on their sister casino. Can I look to raise a complaint to get a refund of deposits for the sister casino in which I signed up to?
I would have thought it is the casinos responsibility to ensure the customer does not sign up to any sister websites due to self excluding as a pg? The details I have provided are the exact same as I provided to their sister site? So how can't it be detected like other websites can ?
Проблемът е, че няма централен регистър, където всяко казино да може да маркира самоизключили се играчи, така че други казина, дори родствените казина могат да проверяват дали играчът преди това се е самоизключил или не.
Някои казина, притежавани или управлявани от една и съща група, могат да споделят някои подробности в рамките на групата, но в случай на безопасност не бих приел това като стандарт.
Знаете ли, че работим върху такъв инструмент? Научете повече тук, моля .
Позволете ми да цитирам тук:
„И накрая, играчите не трябва просто да разчитат на опции за отговорен хазарт, инструменти за блокиране, интернет филтри или други опции, описани в тази статия, за да им помогнат в битката срещу пристрастяването към хазарта. Те могат да бъдат полезни за много играчи, но няма да са достатъчни, за да помогнат в сериозни случаи, тъй като тези инструменти не са 100% ефективни и всеки един от тях може да бъде заобиколен по един или друг начин.Ако наистина искате да спрете да играете хазарт веднъж завинаги, научете повече за това как да лекувате и преодолявате проблема с хазарта ."
Играхте ли вече с вашия депозит, моля?
The problem is that there is no central register where every casino can flag self-excluded players, so other casinos, even the sister casinos can check whether the player has previously self-excluded himself or not.
Some casinos owned or run by the same group can share some details within the group, but in case of safety, I would not take that as a standard.
Did you know that we're working on such a tool? Learn more here, please.
Allow me to quote here:
"Finally, players should not simply rely on responsible gambling options, blocking tools, internet filters or other options described in this article to help them with their battle against gambling addiction. These can be useful for many players, but will not be sufficient to help in serious cases, as these tools are not 100% effective, and every single one of them can be bypassed in one way or another. If you really want to stop gambling once and for all, learn more about How to Treat and Overcome Problem Gambling."
Have you already played with your deposit, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.