НачалоФорумКазинаGreatWin Casino - обща дискусия

GreatWin Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от Lisaaa
|
29 137 преглеждания 153 отговора |
|
1...7 8
преди 9 месеца

Здравей, Роми! Благодаря за съобщението и съвета! Ще подам жалба за Greatwin според вашата препоръка. Ще опитам обаче още един начин. Също така ще изпратя един последен имейл до отдела за обслужване на клиенти на Greatwin. Ще се върна към!

Автоматичен превод:
hoops7298
преди 9 месеца

Изобщо не се притеснявайте, ще изчакате актуализацията. Надяваме се, че няма нужда да подавате жалба.🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей! Не успях да си взема парите, въпреки че опитах няколко различни метода за теглене. Не получих повече имейли и от Greatwin. Изиграх останалите пари от игралната си сметка и им изпратих заявка да закрият игралната ми сметка, но и това не беше направено. След това сам затворих останалите възможни методи на плащане. Няма да се оплаквам от това казино. Просто ще забравя за това. Въпреки това, благодаря ви, казино гурута за вашите съвети и доброта! 🙂

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
hoops7298
преди 8 месеца

Обикновено повечето казина ще затворят акаунта ви само ако го поискате поради проблеми с хазарта, доколкото ми е известно. Може би ще бъде най-добре, както казахте, да забравите за това казино и да продължите напред.

Винаги се радваме да помогнем, така че ако някога имате нужда от нас в бъдеще, ние ще сме тук.😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Депозирам в казино great win според оценка 8.8 и методи за депозиране и теглене. Наличен е UPI депозит, но UPI теглене и банков превод не са налични. И също така astro pay свързва своите множество astropay сметки. Netteller и не работи в индийски депозит. Все още тегленето ми е в очакване поради най-лошата им система за теглене. Депозирам само чрез преглед на казино гуру

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моля, активирайте плащанията чрез astropay вместо мен

Автоматичен превод:
Muppuri55555
преди 8 месеца

Здравейте, ще трябва да разрешите този проблем с казиното или Astropay. Те са написали в имейла ви, че ако имате проблем трябва да им пишете и те ще се опитат да ви помогнат. Ако проблемът е в казиното, а не в метода на плащане, тогава, от друга страна, опитайте да пишете на поддръжката на казиното и те трябва да могат да ви помогнат.

Това обаче е единствената алтернатива, която можете да използвате за теглене на пари?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Свързах се почти 20 пъти в чата на казиното, но без задоволителен отговор. Всеки път пропускат да отговорят на въпроса ми. След известно време смяната ми свърши, тогава друг начален чат с начало. Най-лошото казино


Автоматичен превод:
Muppuri55555
преди 8 месеца

Хм, със сигурност не е приятно, ако трябва да разрешите проблем, а казиното ви игнорира и не отговаря на въпросите ви или просто ви пренасочва към някой друг.

Така че е добре, че подадохте жалба и ще видим докъде ще стигне и се надяваме, че може да бъде решена. Ако имате нещо ново да добавите, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Днес депозирам чрез netteller и след залагането също тегля към моя акаунт в netteller. Кога достигна сумата не знам. В случай на проблем ще се свържа с вас.

Автоматичен превод:
Muppuri55555
преди 8 месеца

Разбира се. Виждам, че сте опитали друг метод на плащане, така че се надявам, че се е отплатило и ще можете да изтеглите парите. Мисля обаче, че ще трябва да проверите и този метод, така че може да отнеме известно време.

Както и да е, определено ще бъда тук, ако имате някакви продължаващи проблеми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, може ли някой да ми помогне с този проблем или е имал същия проблем - не мога да изтегля средствата си от Greatwin вече няколко седмици. В началото обслужването на клиенти каза, че не съм залагал депозитите си. Всеки път, когато казаха да залагам сума, аз го правех и след това същият проблем, при който получавам съобщение за грешка с тегления. Последният ми депозит беше преди повече от 2 седмици и обслужването на клиенти казва, че не е залагано. За контекст, депозирах 100 евро и направих 500 евро плюс залози оттогава. Не разбирам откъде обслужването на клиенти получава цифри, тъй като те казаха, че 32 от 100 е заложено). В този момент чувствам, че те просто искат да загубя всичките си печалби. Всяка помощ по този въпрос ще бъде високо оценена.

Автоматичен превод:
Jim5678
преди 6 месеца

Здравейте, според това, което описвате, това е проблем със залагането на депозит, правилно ли разбирам? Според това, което открих, трябва да е 1x депозит правилен или имате друга информация? Казваш, че си го направил и след това, когато теглиш, ти дава съобщение за грешка и какво е то? Че все още трябва да залагате малко пари?

Въпреки това, ако се опитвате да изтеглите средствата си от няколко седмици, бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако проявявате интересможете да го направите тук на този линк .

И така, какво ще ви интересува?

Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини