преди 1 година
0
За съжаление още не. Поддръжката винаги ми казва, че се обработва, но нищо не се случва. Продължавам да се надявам! 🙏
Unfortunately not yet. Support always tells me that it is being processed but nothing happens. I keep hoping! 🙏
Nein leider noch nicht. Support sagt mir jedesmal das es bearbeitet wird aber es passiert nichts. Ich hoffe weiter! 🙏
Поискайте пари по банков път и ще ги получите до три дни и на всеки 24 часа той може да поиска 500 евро
Request money by bank transfer and you will receive it within three days and every 24 hours he can request 500 euros
Geld per Banküberweisung anfordern und Sie erhalten es innerhalb von drei Tagen und alle 24 Stunden kann er 500 Euro anfordern
Казиното има тактика за всеки играч да се върне и да загуби това, което е получил. Говоря от опит
The casino has a tactic for every player to come back and lose what they got. I speak from experience
Das Casino hat eine Taktik für jeden Spieler, um zurückzukommen und zu verlieren, was er bekommen hat. Ich spreche aus Erfahrung
Имам три молби! Една с Mastercard и две по банков път. Нито един не е редактиран. Имам много голяма печалба, ще минат месеци, за да я получа. Ако някога го получа, пиша много на отдела за обслужване на клиенти, надявам се да помогне!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Пускали ли сте оплакване някъде или просто сте писали на отдела за обслужване на клиенти?
Have you filed a complaint somewhere or just written to customer service?
Hast du denn irgendwo eine Beschwerde eingereicht oder nur dem Kundenservice geschrieben??
Подадох жалба до Guru... и до AskGamblers и сега получавам пари редовно... но само по банков път
I filed a complaint with Guru... and with AskGamblers and now I'm receiving money regularly... but only via bank transfer
Ich habe eine Beschwerde bei Guru ... und bei AskGamblers eingereicht und erhalte jetzt regelmäßig Geld ... aber nur per Banküberweisung
Добре благодаря! Ще изчакам до днес и тогава ще пусна жалба. Наистина не може да бъде!
OK thanks! I'll wait until today and then file a complaint. It really can't be!
Ok danke! Ich werde noch heute abwarten und dann auch Beschwerde einreichen. Das kann echt nicht sein!
Casino Guru препоръчва да изчакате 14 дни и при greatwin да имате здрави нерви
Casino Guru recommends that you should wait 14 days and at greatwin you should have good nerves
Casino Guru empfiehlt, dass Sie 14 Tage warten sollten, und bei greatwin sollten Sie gute Nerven haben
Имам три молби! Една с Mastercard и две по банков път. Нито един не е редактиран. Имам много голяма печалба, ще минат месеци, за да я получа. Ако някога го получа, пиша много на отдела за обслужване на клиенти, надявам се да помогне!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Хей, ако се страхувате, че нещо не е наред, винаги можете да подадете жалбата тук. Безплатно е, изискваме само сътрудничество. Използвайте тази връзка , за да създадете такъв.🙂
Научете повече за това какво да очаквате тук .
Дръж ни в течение!
Hey, if you fear something is wrong, you can always submit the complaint right here. It's for free, we only require cooperation. Use this link to create one.🙂
Find out more about what to expect here.
Keep us posted!
Актуализация: Днес (събота) получих първото си плащане към Mastercard. Другите две изисквания за банковата сметка все още не са изпълнени. Така че чакаме. Във всеки случай изплащането с Mastercard работи за мен.
Update: I received my first payment to the Mastercard today (Saturday). The other two requirements for the bank account are still pending. So we're waiting. In any case, Mastercard payout worked for me.
Update: Ich habe heute (Samstag) meine erste Zahlung auf die Mastercard erhalten. Die beiden anderen Anforderungen auf das Bankkonto stehen noch aus. Also warten wir hab. Bei mir hat Mastercard Auszahlung jedenfalls funktioniert.
Здравей, радвам се да чуя, че почти си там. Ако някога почувствате, че нещо може да е несигурно, уведомете ни.
Hi, I'm glad to hear you're almost there. If you ever feel something might be uncertain, let us know.
Здравей Олуя!
Благодаря ви за загрижеността! Оценяваме, че се опитахте да ни оцените. Няма да крия, че всички сме заинтересовани да видим какво ви изпрати Trustpilot и бих искал да ви помогна да изпратите рецензията, тъй като вече сте направили това усилие.
Можете ли да ми изпратите имейла, моля? Моят контакт е radka@casino.guru
Друга възможност е да поставите всяко известие директно в публикацията. Благодаря ви предварително.
Hello Oluja!
Thank you for your concern! We appreciate you tried to rate us. I won't hide we are all interested to see what Trustpilot sent you, and I'd like to help you submit the review since you already made that effort.
Could you resent me the email, please? My contact is radka@casino.guru
Alternatively, paste any notification to the post directly. Thank you in advance.
Изтрих имейлите от тях и излязох от сайта им..те писаха, че ревюто ми е подозрително, а след това им писах, че не е подозрително и те написаха, че софтуерът не съвпада и т.н.. Глупости, написах рецензията от Хърватия, защото останах там няколко дни .. и че трябва да проверя нещо бла бла Имам нещо, което копирах и изпратих на сестра ми да види, защото тя също е член там..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
това е странно от тяхна страна, опита ли се да им обясниш, че си в хърватия и се свързваш от там? Поне ще знаеш да ги избягваш следващия път. 🙂
that's weird from them, did you try to explain to them that you were in croatia and connecting from there? At least you'll know to avoid them next time. 🙂
Изтрих имейлите от тях и излязох от сайта им..те писаха, че ревюто ми е подозрително, а след това им писах, че не е подозрително и те написаха, че софтуерът не съвпада и т.н.. Глупости, написах рецензията от Хърватия, защото останах там няколко дни .. и че трябва да проверя нещо бла бла Имам нещо, което копирах и изпратих на сестра ми да види, защото тя също е член там..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
Моля, бихте ли ми изпратили известието или имейла, който сте получили относно вашия преглед? Както казах, наистина бих се радвал да видя това. Имейлът ми е все същият 🙂
Would you kindly send me the notification or the email you got concerning your review, please? As I said, I would really love to see that. My email is still the same 🙂
Сега имам само това, което sqm копира и изпрати на сестра ми, тъй като беше глупост, те ме помолиха да разпечатам, че прегледът ми беше подозрителен
Now I only have this, which sqm copied and sent to my sister, as it was nonsense, they asked me to print that my review was suspicious
Imam sada samo ovo šta sqm kopirala i sestri slala kako je bezvzeznobsta subtrazili ispisati da je moja recenzija sumnjiva
Благодаря ви за printscreen. Исках обаче оригиналният имейл да ми бъде изпратен повторно.
Бихте ли отворили оригиналния имейл и натиснете „препрати към", след което вмъкнете имейла: radka@casino.guru.
Това ще бъде страхотно!
разбираш ли какво имам предвид Освен това, как точно сестра ви участва в подозрителния преглед? Бихте ли ми обяснили, моля?🙏
Thank you for the printscreen. I was, however, asking for the original email to be resent to me.
Could you open the original email and hit "forward to" then insert the email: radka@casino.guru.
That would be awesome!
Do you understand what I mean? Furthermore, how exactly is your sister involved in the suspicious review? Care to explain to me, please?🙏
С удоволствие щях да ви го препратя, ако не го бях изтрил .. сестра ми играеше онлайн казино от години .. тя ми каза за вас .. тя се включи, така че й казах какво искат сега .. след като написах преглед за вас
I would have gladly forwarded it to you if I hadn't deleted it .. my sister played online casino for years .. she told me about you .. she got involved so I told her what they want now .. after I wrote a review for you
Rado bi ti proslijedila da ga nisam obrisala ..moja sestra godinama je igrala online casino ..ona mibje za vas rekla ..uključena je tako da sam joj ja rekla sta oni hocedu sada..nakon što sam ja bila za vas napisala recenziju
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.