НачалоФорумКазинаGreatWin Casino - обща дискусия

GreatWin Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от Lisaaa
|
29 278 преглеждания 153 отговора |
|
1...5 6 78
nataliebordasch
преди 1 година

взе ли парите

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

За съжаление още не. Поддръжката винаги ми казва, че се обработва, но нищо не се случва. Продължавам да се надявам! 🙏

Автоматичен превод:
nataliebordasch
преди 1 година

Поискайте пари по банков път и ще ги получите до три дни и на всеки 24 часа той може да поиска 500 евро

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното има тактика за всеки играч да се върне и да загуби това, което е получил. Говоря от опит

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

Имам три молби! Една с Mastercard и две по банков път. Нито един не е редактиран. Имам много голяма печалба, ще минат месеци, за да я получа. Ако някога го получа, пиша много на отдела за обслужване на клиенти, надявам се да помогне!

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

Пускали ли сте оплакване някъде или просто сте писали на отдела за обслужване на клиенти?

Автоматичен превод:
nataliebordasch
преди 1 година

Подадох жалба до Guru... и до AskGamblers и сега получавам пари редовно... но само по банков път

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

Добре благодаря! Ще изчакам до днес и тогава ще пусна жалба. Наистина не може да бъде!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Casino Guru препоръчва да изчакате 14 дни и при greatwin да имате здрави нерви

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам три молби! Една с Mastercard и две по банков път. Нито един не е редактиран. Имам много голяма печалба, ще минат месеци, за да я получа. Ако някога го получа, пиша много на отдела за обслужване на клиенти, надявам се да помогне!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, ако се страхувате, че нещо не е наред, винаги можете да подадете жалбата тук. Безплатно е, изискваме само сътрудничество. Използвайте тази връзка , за да създадете такъв.🙂

Научете повече за това какво да очаквате тук .

Дръж ни в течение!

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

Актуализация: Днес (събота) получих първото си плащане към Mastercard. Другите две изисквания за банковата сметка все още не са изпълнени. Така че чакаме. Във всеки случай изплащането с Mastercard работи за мен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nataliebordasch
преди 1 година

Здравей, радвам се да чуя, че почти си там. Ако някога почувствате, че нещо може да е несигурно, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

Здравей Олуя!

Благодаря ви за загрижеността! Оценяваме, че се опитахте да ни оцените. Няма да крия, че всички сме заинтересовани да видим какво ви изпрати Trustpilot и бих искал да ви помогна да изпратите рецензията, тъй като вече сте направили това усилие.

Можете ли да ми изпратите имейла, моля? Моят контакт е radka@casino.guru

Друга възможност е да поставите всяко известие директно в публикацията. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изтрих имейлите от тях и излязох от сайта им..те писаха, че ревюто ми е подозрително, а след това им писах, че не е подозрително и те написаха, че софтуерът не съвпада и т.н.. Глупости, написах рецензията от Хърватия, защото останах там няколко дни .. и че трябва да проверя нещо бла бла Имам нещо, което копирах и изпратих на сестра ми да види, защото тя също е член там..

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

това е странно от тяхна страна, опита ли се да им обясниш, че си в хърватия и се свързваш от там? Поне ще знаеш да ги избягваш следващия път. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изтрих имейлите от тях и излязох от сайта им..те писаха, че ревюто ми е подозрително, а след това им писах, че не е подозрително и те написаха, че софтуерът не съвпада и т.н.. Глупости, написах рецензията от Хърватия, защото останах там няколко дни .. и че трябва да проверя нещо бла бла Имам нещо, което копирах и изпратих на сестра ми да види, защото тя също е член там..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, бихте ли ми изпратили известието или имейла, който сте получили относно вашия преглед? Както казах, наистина бих се радвал да видя това. Имейлът ми е все същият 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега имам само това, което sqm копира и изпрати на сестра ми, тъй като беше глупост, те ме помолиха да разпечатам, че прегледът ми беше подозрителен

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

Благодаря ви за printscreen. Исках обаче оригиналният имейл да ми бъде изпратен повторно.

Бихте ли отворили оригиналния имейл и натиснете „препрати към", след което вмъкнете имейла: radka@casino.guru.

Това ще бъде страхотно!

разбираш ли какво имам предвид Освен това, как точно сестра ви участва в подозрителния преглед? Бихте ли ми обяснили, моля?🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

С удоволствие щях да ви го препратя, ако не го бях изтрил .. сестра ми играеше онлайн казино от години .. тя ми каза за вас .. тя се включи, така че й казах какво искат сега .. след като написах преглед за вас

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини