преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GratoWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много нечестно, това казино получи бонуса за регистрация 35 реала Изпълних абсурдното превъртане, след което ви принуждава да депозирате и да изпълните друг абсурден депозит Превъртане, само за да затрудни тегленето ви, тоест трябва да купите 2 превъртания, това е несправедливо за всеки играч II вече завърших няколко превъртания от няколко казина, след това току-що депозирах, преместих депозита си и вече изтеглих, но в това ви принуждават да изпълните друго абсурдно преобръщане Прекарах 1 ден в изпълнение на превъртането и те искат да депозирам минималната сума и завърши още един абсурден Rollover, служителят беше супер невеж за мен, казвайки следното изречение: използвахте парите от казиното, сега депозирайте парите си и използвайте парите си, за да изпълните Rollover, Ако те не искат ние играчите да използваме парите, които дават, защо освобождаване на бонуса? Всичко това, за да депозирам и да загубя целия баланс. Искам правото си. Просто искам да депозирам и да изтегля това, което спечелих, изпълнявайки Rollover
Very unfair this casino received the registration bonus 35 reais I fulfilled the absurd Rollover, then it forces you to deposit and fulfill another absurd deposit Rollover just to make your withdrawal difficult, that is you have to buy 2 Rollover this is unfair for any player I I have already completed several Rollovers from several casinos, then I just deposited, moved my deposit and already withdrawn, but in this one they force you to fulfill another absurd Rollover I spent 1 day fulfilling the Rollover and they want me to deposit the minimum amount and complete another absurd Rollover , the attendant was super ignorant to me, saying the following sentence: you used casino money now deposit your money and use your money to fulfill the Rollover, If they don't want us players to use the money they give why release the bonus? All this to deposit and lose the entire balance I want my right I just want to deposit and withdraw what I won fulfilling the Rollover
Muito injusto esse cassino recebi o bônus de cadastro 35 reais cumpri o Rollover absurdo, depois ele te obriga a depositar e cumprir outro Rollover absurdo de depósito só para dificultar sua retirada, ou seja você tem que comprir 2 Rollover isso é injusto para qualquer jogador eu já cumpri vários Rollover de diversos cassinos depois eu apenas depositava, movimentava o meu depósito e já sacava, mais nesse eles te obrigam a cumpri outro Rollover absurdo passei 1 dia cumprindo o Rollover e eles querem que eu deposite o valor mínimo e cumpra outro Rollover absurdo, o atendente foi super ignorante comigo, falando a seguinte frase: você usou dinheiro do cassino agora deposite seu dinheiro e use o seu dinheiro pra cumprir o Rollover, Se eles não querem que nós jogadores usem o dinheiro que eles dão porque liberam o bônus? Isso tudo para depósitar e perde todo o saldo quero meu direito quero apenas depositar e sacar o que eu ganhei cumprindo o Rollover
Здравейте,
Мога да си представя, че се чувства грубо, но намирам за доста обичайно, че за да получите печалби, натрупани чрез използване на бонус без депозит, играчът трябва първо да депозира и изискването за залагане може да се приложи и към депозита. Това е най-вече с цел проверка.
Въпросът е какво беше превъртането, приложено към бонуса и депозита?
Виждате ли, много играчи не харесват бонусите без депозит или дори бонусите като цяло, защото те носят много ограничения за вашата игра, следователно не всички бонуси са толкова добри.
Hello,
I can imagine that it feels harsh, but I find it quite common that in order to get winnings accumulated by using a no deposit bonus, the player must deposit first, and the wagering requirement can be applied to the deposit as well. It's for verification purposes mostly.
The question is what was the rollover applied to the bonus and the deposit?
You see, many players do not like no deposit bonuses or even bonuses in general because it brings lots of restrictions to your play hence not all bonuses are so good.
Gratowin някой да ми обясни как е възможно казино с такъв размер да има месечен лимит за теглене от 500 EUR ??? Колко абсурдно е това?
в момента реалният ми баланс е 3000 евро и не мога да го изтегля, тоест трябваше да похарча 30 000 евро, за да получа достатъчно точки за лоялност, за да мога да изтегля повече от 500 евро. Може ли някой да потвърди този лиценз? Невъзможно е тази процедура да е допустима!
Gratowin someone explain to me how it is possible for a casino of this size to have a monthly withdrawal limit of 500 EUR ??? How absurd is this?
at the moment my real balance is 3000 eur and I can't withdraw it, that is, I had to spend 30,000 eur to get enough loyalty points to be able to withdraw more than 500 eur. Can someone please verify this license? It is impossible for this procedure to be admissible!
Gratowin alguém me explique como é que é possível um casino desta dimensão ter limite de levantamento de 500 eur mensais ??? Quão absurdo isto é ?
neste momento o meu saldo real é de 3000 eur e não o consigo levantar, ou seja, tinha que gastar 30.000 eur para conseguir pontos de fidelidade suficientes para conseguir fazer um levantamento superior a 500 eur. Alguém pode pf verificar esta licença ? É impossível que este procedimento seja admissível!
Мисля, че властите няма да се притесняват от ограниченията. Е, честно казано – лимитите са сред първите неща, които трябва да проверите, докато се регистрирате в ново казино. Обзалагам се, че не сте проверили по-рано, нали? 🙁
I think that the authority would not be concerned about the limits. Well, honestly - limits are among the first things you should check while registering in a new casino. I bet you didn't check earlier, right? 🙁
Здравейте,
Бих погледнал потребителските отзиви, но изглежда, че това казино не е много популярно.
Нещо не е наред с избора ви? Някакви усложнения?
Hello,
I would look at the user reviews, but it seems that this casino is not very popular.
Is something wrong with your selection? Any complications?
Ahoj,
mrkla bych na uživatelské recenze, ale vypadá to, že toto kasíno není příliš v kurzu.
Děje se něco s Tvým výběrem? Nějaké komplikace?
вярно Нито властите, нито вие.
Right. Neither the authorities nor you.
Certo. Nem as autoridades nem vocês.
В този момент грешите. Проверих жалбата ви и намерих вътрешна бележка, в която се споменава твърде висок рейтинг - или по-скоро индекс на безопасност в сравнение с действителните ограничения. Всъщност ни пука...
Надявам се жалбата да ви удовлетвори. 🤞
At this point you're wrong. I checked your complaint and found an internal note mentioning too high rating - or rather a safety index compared to the actual limits. We do care, actually...
I hope the complaint will satisfy you. 🤞
Само глупак, идиот, играе в това казино,
принуждават хората да харчат парите, за да могат да ги изтеглят по-късно,
Те принуждават момчетата да харчат хиляди евро, за да успеят да съберат 500.
Не бъди глупав, пусни друг.
Това казино е толкова глупаво, че трябва да се отбележи... Имах плащане от 16 евро, момчетата проверяват от 4 дни, не плащат мизерните 16 евро, а аз имам още пари за теглене и те не обмислят никаква друга сума за теглене, защото още не са платили първата, невероятно, но представете си, ако направят това с 16 евро, предполагам, че бяха 16 000,
Only a sucker, an idiot, plays in this casino,
force people to spend the money so they can withdraw it later,
They force the guys to spend thousands of euros in order to be able to raise 500.
Don't be stupid, play another one.
This casino is so stupid, that it should be noted... I had a payment of 16 eur, the guys have been checking for 4 days, they don't pay the miserable 16 eur, and I have more money to withdraw and they don't consider any other amount for withdrawal because they haven't paid the first one yet, unbelievable, but imagine if they do this with 16 eur I imagine if it were 16000,
Só mesmo um otario , idiota é que joga neste casino,
obrigam a malta a gastar o dinheiro para depois o poderem levantar,
Obrigam a malta a gastar milhares de euros para terem a possibilidade de levantar 500.
Não sejam estúpidos, joguem noutro.
Este casino é tao imbecil, que note-se... tive em pagamento 16 eur, os gajos estão em verificações há 4 dias, não pagam a miseria dos 16 eur, e tenho mais dinheiro para levantar e não considerm para levantamento mais nenhum valor porque aínda não pagaram o primeiro, inacreditavel, mais imaginem que se fazem isto com 16 eur imagino se fossem 16000,
Мисля, че всички се интересуваме да знаем как това казино принуждава играчите да харчат пари. Можете ли да помогнете с тази част, моля? Защото знанието работи като предпазен колан в такива ситуации.
Намерих и сумата от 16€ за доста интригуваща. Бих очаквал минимална сума за предотвратяване на такси, които могат да бъдат избегнати. 😉
I think we are all interested in knowing how this casino forces players to spend money. Can you help out with this part, please? Because knowledge works as a safety belt in such situations.
I also found the amount of 16€ quite intriguing. I would expect a minimal amount to prevent avoidable fees. 😉
внимавайте Gratowin е сайт, който не гарантира спечелените пари, като се възползва от нарушения на правилата, той не изплаща печалбите, извършвайки много тежко престъпление присвояване, наказуемо с лишаване от свобода
be careful Gratowin is a site that does not guarantee the money won, by taking advantage of infringements of the rules it does not pay the winnings, committing a very serious crime of embezzlement punishable by imprisonment
attenti Gratowin è un sito che non garantisce i soldi vinti, avvalendosi delle infrazioni sul regolamento non paga le vincite commettendo un reato gravissimo di appropriazione indebita punibile con la pena dell'arresto
Мога ли да попитам дали вие самият сте имали подобен опит в това казино, моля? Възможно ли е нещо, с което можем да ви помогнем? Кажете ни още подробности и ние ще се опитаме по някакъв начин да поправим този ваш проблем.
May I ask, whether you had this kind of experience yourself at this casino, please? Is it something we could help you with, perhaps? Let us know some more details and we will try to somehow fix this issue of yours.
да както вече писах. Регистрирах майка си за рулетка с всички оригинални данни, но когато дойде време да събера 550 евро, спечелени с моя депозит от само 20 евро и след (часове и часове игра) те анулираха моя профил и печалби, твърдейки, че друг профил е отворен с различен имейл на същия сайт, докато в действителност депозитът от 20 евро беше взет от мен с моята карта, защото майка ми няма кредитна карта и аз играех на същия сайт със същата карта. Нека се обединим за общи действия срещу тези мръсни венецуелски измамници. Ако бяха честни, щяха да изтрият профила и да ми върнат поне половината от печалбата
yes as I already wrote. I signed up my mother for roulette with all the original data but when it was time to collect 550 euros won with my deposit of only 20 euros and after (hours and hours of playing) they canceled my profile and winnings claiming that another profile was open with a different email on the same site when in reality the 20 euro deposit had been taken from me with my card because my mother doesn't have a credit card and I was playing on the same site with the same card. Let's unite for common action against these dirty Venezuelan scammers. If they were honest they would delete the profile and refund me at least half of the winnings
si come ho già scritto. Ho iscritto mia madre alla roulette con tutti dati originali ma al momento di riscuotere 550 euro vinti con un mio deposito di soli 20 euro e dopo (ore e ore di gioco )mi hanno cancellato profilo e vincite sostenendo che era aperto un altro profilo con una email diversa sullo stesso sito quando in realtà il deposito di 20 euro erano stati prelevate da me con la mia carta perchè mia madre non ha carta di credito e io giocavo sullo stesso sito con la stessa carta. Uniamoci per un azione comune contro questi sporchi truffatori venezuelani. Se fossero stati onesti cancellavano il profilo e mi rifondavano almeno metà della vincita
ВНИМАНИЕ НЕ ИГРАЙТЕ НА GRATOWIN И ИГРАЙТЕ ORO ТЕ НЕ ИЗПЛАЩАТ ПЕЧАЛБИТЕ, ИЗПОЛЗВАТ ХИЛЯДИ ИЗВИНЕНИЯ
BEWARE DO NOT PLAY ON GRATOWIN AND PLAY ORO THEY DO NOT PAY THE WINNINGS, THEY USE A THOUSAND EXCUSES
ATTENTI NON GIOCATE SU GRATOWIN E PLAY ORO NON PAGANO LE VINCITE, USANO MILLE SCUSE
ВНИМАВАЙТЕ, ТЕ НЕ ИЗПЛАЩАТ ПЕЧАЛБИТЕ НА GRATOWIN и PLAYORO са в Curasao във Венецуела и знаят, че е трудно да ги преследвате по съдебен ред
BEWARE THEY DO NOT PAY THE WINNINGS ON GRATOWIN and PLAYORO are in Curasao in Venezuela and know that it is difficult to prosecute them judicially
ATTENTI NON PAGANO LE VINCITE SU GRATOWIN e PLAYORO stanno a Curasao in Venezuela e sanno che è difficile perseguirli giudizialmente
нека се обединим за групов иск срещу тези измамници, които са силни, защото са базирани във Венецуела
let's unite for a Class Action against these scammers who are strong because they are based in Venezuela
uniamoci per una Class Action verso questi truffatori che si fanno forti perchè hanno la sede in Venezuela
Здравей. Случаят, който описахте, не е нищо необичайно, честно казано. В повечето онлайн казина е строго забранено да играете с сметка на някой друг, както казахте, че сте подписали с майка си. Дори използването на плащания от трета страна не е разрешено и трябва да бъде посочено в условията на всяко казино. Така че, за съжаление, във вашия случай казиното всъщност не е направило нищо нередно и ние не можем да ви предложим никакъв вид помощ тук. Това наистина е нарушение на правилата на казината. Моля, опитайте се да избегнете подобно нещо следващия път и винаги четете условията, преди да депозирате, за да избегнете проблеми като този.
Казиното предложи ли ви обратно депозита, ако мога да попитам?
Hello there. The case you have described is nothing unusual, to tell you the truth. In most of the online casinos it is strictly prohibited to play with an account of someone else, as you said you have signed your mother. Even to use a third party payments is not allowed and it should be stated in the terms of every casino. So, unfortunately, in your case the casino the casino hasn't done anything wrong, actually and we can not offer you any kind of help here. It really is a violation of the casinos rules. Please try to avoid such a thing next time and always read the terms before depositing, to avoid issues like this.
Have the casino offered you back the deposit, if I may ask?
взеха 550 евро викаш това нормално. това са парите на майка ми, спечелени от хазарт, те нямат право да ги задържат, защото вече не са техни, нормално ли го наричате? в този момент вие правите регламент, че те могат да крадат печалбите ни, както искат. Лесно е да върна 20-те евро, с които майка ми започна да играе.
they took 550 euros you call this normal. it's my mother's money won while gambling, they have no right to keep the money because it's no longer theirs, do you call it normal? at that point you make a regulation that they can steal our winnings as they want. It's easy to pay back the 20 euros my mother started playing with.
si sono presi 550 euro tu chiami questa cosa normale. sono soldi di mia madre vinti giocando, non hanno nessun diritto di tenersi soldi perchè non sono più loro,, tu lo chiami normaleeeeee? a quel punto fai un regolamento che ci possono rubare le vincite come vogliono. Facile restituire i 20 euro con cui mia madre ha iniziato a giocare. <non ci sto voglio sapere cosa devo fare per recuperare quei soldi? tribunale o denuncia?
Здравейте, регистрирах майка си за Gratowin, но майка ми нямаше дебитна карта, затова сложих моята. Тези негодници написаха, че съм нарушил правилата и за тяхна полза откраднаха всички пари, спечелени от майка ми в часове и часове на игра на обща сума от 550 евро, спечелени при депозит от само 20 евро. Няма проблем да изтрия профила, но трябва да ми върнете парите, които спечелих, защото майка ми ги спечели с игра и без бонус. Маса измамници, какво мога да направя, за да си върна парите?
Hi, I signed up my mother for Gratowin but my mother didn't have a debit card so I put my own one. These scoundrels wrote that I violated the rules and for their benefit they stole all the money won by my mother in hours and hours of gaming for the total sum of 550 euros won for a deposit of only 20 euros. It's okay to delete the profile but you have to give me back the money I won because my mother won it by playing and without a bonus. A mass of scammers, what can I do to get my money back?
salve ho iscritto mia madre a gratowin ma mia madre non avendo il bancomat ho messo quello mio. Questi furfanti hanno scritto che ho violato il regolamento e a loro vantaggio si sono fregati tutti i soldi vinti da mia madre in ore e ore di gioco per la somma totale di 550 euro vinte a fronte di un deposita di sole 20 euro. Giusto cancellare il profilo ma mi devi restituire i soldi vinti perchè gli ha vinti mia madre giocando e senza bonus. Una massa di truffatori, Cosa posso fare per ritornare in possesso dei soldi vinti?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.