ФорумКазинаGratoWin Casino - обща дискусия

GratoWin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Fernandom2
|
5643 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 5 месеца

взеха 550 евро викаш това нормално. това са парите на майка ми, спечелени от хазарт, те нямат право да ги задържат, защото вече не са техни, нормално ли го наричате? в този момент вие правите регламент, че те могат да крадат печалбите ни, както искат. Лесно е да върна 20-те евро, с които майка ми започна да играе.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не казвам, че това е нормално, просто казвам, че играчите също трябва да се придържат към условията на всяко казино, за да можем да наречем играта честна, мога да кажа. Получихте и точното обяснение на всичко в жалбата си.

Автоматичен превод:
maurizioandreolla
преди 5 месеца

Няма нужда да разпространявате публикациите из целия форум, моля. Нека останем в тази официална тема, ако е възможно. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

здравейте горе-долу същото се случи и при мен. Тук говорим за кражба, няма регламент, който да ви разрешава като казино да си вземете обратно спечелените пари, без да използвате бонуси. Тук има много тежко престъпление длъжностно присвояване. При нарушаване на регламента, профилът на нарушителя се изтрива, но спечелените пари се връщат, защото това са парите на победителя, спечелени без използване на бонуси. Това е кражба, така че нека се обединим, за да поискаме, когато трябва. Междувременно започна оплакването. Правят го нарочно, за да откраднат пари. В моя случай си играх с името и фамилията на майка ми и когато ми искаха документа разбраха, че имам 2 отворени профила, но с един банкомат. Проверката трябваше да се направи нагоре, когато започнах да играя, а не когато трябваше да прибера парите от 550 евро, спечелени с депозит от само 20 евро с часове и часове игра. Така че ако отида в съда ще искам и пари за ненужно изгубеното време

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
maurizioandreolla
преди 5 месеца

Здравейте, видях, че сте пуснали жалба, но Томас го е обяснил доста добре, както и е приложил Общите условия. Нарушихте правилата на казиното и затова парите ви бяха изтеглени. Ако сте го спечелили с нечестност, тогава не мисля, че казиното трябва да държи парите във вашата сметка. Ако го бяхте направили в някое друго казино, щеше да е същото. Ето защо винаги трябва да имате всичко на свое име като акаунт, начин на плащане и всичко останало.

Страхувам се, че не можем да ви помогнем в тази ситуация. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

но каква нечестност? Сложих само името и фамилията на майка ми. Нищо не съм откраднал. Както и да е, ще поискам от съдията морални и материални щети за времето, да отидем около 5000 евро

Вече представих всичко на адвоката

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Искам тези пари на картата си, защото това е периодът ми за пари.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

но каква нечестност? Сложих само името и фамилията на майка ми. Нищо не съм откраднал. Както и да е, ще поискам от съдията морални и материални щети за времето, да отидем около 5000 евро

Вече представих всичко на адвоката

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще се радвам да споделиш с нас резултата, тъй като казваш, че си се обърнал към адвокат. Аз лично смятам, че нарушихте правилата, които са във всяко казино и това конкретно е може би едно от най-основните. Всички документи, методи на плащане, карти трябва да са на ваше име, а не на чуждо име.

Не знам какво повече мога да ви кажа по този въпрос, защото всичко беше достатъчно обяснено в жалбата.

Стискам ти палци, въпреки че не мисля, че ще ти е лесно в твоята ситуация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Използвах 50 завъртания без депозит бонус, успях да изтегля нещо след като направих минималния депозит, но от друга страна тегленето не беше голямо. За съжаление, за да изтеглите средства, трябва да отговаряте на условията, които срещам за първи път.

След като бонус средствата бяха предадени, те бяха прехвърлени в паричния баланс. И тук се оказа, че за тегленето ви трябват точки за лоялност, които печелите, като играете в казиното, използвайки средства от вашия паричен баланс. Поддръжката в чата предостави информация, че за всеки залог от €10 получавате 1 точка, докато всеки 2 точки ви позволяват да изтеглите €1.

Доколкото разбирам, това условие за точки за лоялност се прилага и когато някой депозира своите средства и не използва никакви бонуси. Така например, ако играч депозира €10, той трябва да ги изиграе 20 пъти, за да може да ги изтегли. Общо €200 залог, който ще ви даде 20 точки за лоялност и след това можете да изтеглите своите €10. Освен това такъв оборот от 100% се брои само при игра на ротативки.

Според мен тези условия за игра са най-трудните, които съм виждал.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Damio
преди 4 месеца

Здравейте, отдавна не бях чувал за такива условия честно да ви кажа и ги намирам за крайно несправедливи. Така че във вашата ситуация не можете да продължите да теглите повече пари, нали? Ако направите теглене, получавате ли точките за лоялност според сумата на тегленето или винаги ги запазвате? Както и да е, такова голямо превъртане за теглене на пари, които ви принадлежат, е глупост според мен.

Ако имате пари в сметката си, вероятно ще пусна оплакване и ще се опитам да го разреша с нашия екип. Не казвам, че трябва да работи, но поне си струва да опитате.

Ако проявявате интерес, можете да го направите тук на този линк .

Мислиш ли, че ще го направиш? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Играех слотове, докато броят на точките за лоялност беше два пъти по-голям от текущия паричен баланс. Изтеглих всичко от това казино, тегленето в електронния портфейл заедно с KYC отне 4-5 работни дни. Така че не е нужно да подавам жалба.

Точките за лоялност, необходими за теглене, са валидни за текущия месец. Тази информация е спомената в раздела Банкиране и там в Политиката за теглене:

  • Размерът на изплащането зависи от достигнатото VIP ниво и натрупаните точки за съответния месец въз основа на залози с реални пари за периода.
  • Натрупването на точки започва в началото на всеки месец. Ако не се използват в рамките на съответния месец, предварително събраните точки ще бъдат нулирани автоматично.

Има и таблица и ако някой има ниво на входна сметка, без точки за лоялност, максималното възможно теглене е 0.

Така че не изглежда добре. Ако някой иска да играе там със собствени средства, но знае за такива условия, със сигурност ще избере друго казино за игра.



Автоматичен превод:
Damio
преди 4 месеца

Благодаря за изясняването на ситуацията.

Да ви кажа честно, вероятно не бих играл в това казино, ако имаше такива условия, но от друга страна е добре, че са го споменали и следователно играчите знаят предварително и могат да решат дали искат да го пробват или не.

Що се отнася до точките, тогава е трудно и наистина трябва да играете доста в казиното, за да можете да теглите пари. И все още не искам да знам какво ще стане, ако успееш да запишеш по-голяма печалба.

Предполагам, че и вие сте посетили това казино за последен път, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Първите коментари в тази дискусия съдържат информация за натрупването на точки за лоялност, необходими за теглене, но без подробности. Ето защо реших да напиша нещо повече за това, което научих. Разбира се, друг играч или някой от персонала на Casino Guru може да провери или да попита поддръжката на Gratowin за тези условия за потвърждение.

Да, прав си, за първи път играх там, но и за последен.

Автоматичен превод:
Damio
преди 4 месеца

Страхотно е, че споделихте тази информация, която разбрахте, защото други играчи може да се натъкнат на нея и те определено ще оценят това знание, ако не е правилно обяснено в казиното. Споменахме нещо подобно в ревюто, но не е напълно уточнено.

Както и да е, благодаря ви отново, че се опитвате да помогнете на други играчи с това и се надявам, че ще има по-добро казино, което ще има по-справедливи условия по отношение на тегления. 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини