Има ли шанс да сте създали дублиращ се акаунт по погрешка? Съвсем случайно е, че ви обвиняват в отваряне на множество акаунти, когато други хора в едно и също домакинство използват същия компютър.
Просто питам, защото намирането на източника на проблема обикновено помага да се намери и решението 🙂
Any chance you have created a duplicate account by mistake? It is quite a coincidence that you are accused of opening multiple accounts when other people in the same household use the same computer.
I am just asking because finding the source of the problem usually helps to find the solution as well 🙂
Не мога да кажа нищо за това. Не за мен, но никога не се знае. Акаунтът е затворен и не можем да направим нищо. Остава само да преглътна кражбата.
I can't say anything about that. Not for me, but you never know. The account has been closed and we can't do anything. All I have to do is swallow the theft.
De eso no puedo decir nada .Por mi parte no pero nunca se sabe.La cuenta le han cerrado y no podemos hacer nada .Me queda solo tragar el robo
Здравейте.
Не бих казал, че това е краят на историята, жалбата ви все още е отворена. Това е важно, защото една от основните части на процеса включва предоставяне на доказателство. Може обаче да отнеме известно време, за да стигнете до тази точка и това е вярно, просто не правете прибързани заключения сега. Твърде рано е, бих казал.
Предполагам, че се притеснявате, особено след като акаунтът ви беше закрит, но е най-добре да се придържате към жалбата.
Бъди позитивен!
Hello.
I would not say this is the end of the story, your complaint is still open. This is important because one of the major parts of the process includes providing proof. It may, however, take some time to get to this point, and that's true, just do not jump to any conclusions now. It's far too early, I'd say.
I imagine you are worried, especially since your account was closed, but it's best to stick with the complaint.
Be positive!
Благодаря ви за доброто отношение. Ще изчакам, но нямам много надежда, че всичко е наред. Вярно, че съжалявам, но не за парите, заради начина, по който се държат с хората: без никакво обяснение успяха да кажат по каква причина са го затворили. Благодаря за помощта
Thank you for good treatment. I'll wait but I don't have much hope that everything is going well. It's true that I feel sorry, but not for the money because of the way they treat people: without any explanation, they have been able to say for what reason they have closed it. Thanks for the help
Gracias por buen trato .esperaré pero no tengo mucha esperanza que ba todo bien.Es verdad que me sientosl pero no por el dinero a por lamanera que tratan la jente :sin ninguna isplicacion ,han podido decir por qué razón le han cerrado . Gracias por la ayuda
Вярвам, че разбирам мнението ви. Както мога да кажа от моя опит, непрофесионалното лечение причинява много по-голяма болка от парите... За този ден ще играя наивен и позитивен, а в понеделник можем да разменим страните, а? Шегувам се разбира се. Всяка мъничка усмивка има значение! ✨🙌
I believe I understand your point. As I can tell from my experience, unprofessional treatment causes far greater pain than some money... For this day, I'll play the naive and positive one, and we can exchange sides on Monday, hmm? I'm joking, of course. Every tiny smile counts! ✨🙌
Здравейте,
Чакам една седмица grandwin4 да потвърди акаунта ми и да обработи теглене на €2900.
Два дни след оттеглянето ми поискаха документация и аз доставих всичко, което искаха, след това поискаха допълнителна документация и накрая селфи снимка.
След още 5 дни все още чакам отговор и от чата ми казват само да изчакам и друг отдел ще се справи. Те не отговарят директно по имейл.
Hello,
I have been waiting for a week for grandwin4 to verify my account and process a withdrawal of €2900.
Two days after the withdrawal they asked me for documentation and I delivered everything they asked for, then they asked for additional documentation and finally a selfie photo.
After another 5 days, I am still waiting for a response and from the chat they only tell me that I should wait and that another department will handle it. They do not answer directly by email.
Hola,
Llevo desde hace una semana esperando a que grandwin4 verifique mi cuenta y procese una retirada de 2900€.
Dos días después de la retirada me pidieron documentación y entregue todo lo que me pedían, luego me pidieron documentación adicional y por último una foto selfie.
Tras otros 5 días, sigo esperando respuesta y desde el chat solo me dicen que debo esperar y que ello lo lleva otro departamento. Por email directamente no contestan.
Колко време отне извършването на плащането?
Аз съм в същата ситуация.
How long did it take to make the payment?
I'm in the same situation.
Cuánto tardaron en hacer el abono?
yo estoy en la misma situación.
Хей. Виждам, че сте се забъркали в доста неприятна ситуация. Но само за да се уверите, че вашият акаунт е напълно проверен? Или процесът на верификация на акаунта все още е в ход заедно с тегленето.
В този случай обаче бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава ситуация, тъй като тази процедура е много важна както за казината, така и за играчите.
Въпреки това мисля, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да си сътрудничите с казиното и ако периодът от време, който споменах, изтече и все още няма напредък, тогава бих препоръчал жалба.
Засега бих ви посъветвал да изчакате и да видите как казиното ще се справи с проблема ви и ако има нещо ново, моля, не се колебайте да ни уведомите. Надявам се, че ситуацията ви ще се разреши възможно най-скоро и всичко ще се нареди добре.
Hey. I see you've got yourself into quite an unpleasant situation. But just to make sure, is your account fully verified ? Or is the account verification process still in progress along with the withdrawal.
However, in this case, I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation, as this procedure is very important for both casinos and players.
Nevertheless, I think the best thing to do would be to cooperate with the casino and if the time period I mentioned passes and still no progress is made, then I would recommend a complaint.
For now, I would advise you to wait and see how the casino handles your problem and If there is anything new please do not hesitate to let us know. I hope that your situation will be resolved as soon as possible and everything will turn out well.
Мога само да предупредя за това казино, всичко мина добре с играта и първото теглене, но с второто теглене в рамките на една седмица искаха 8% такса. Когато помолих по имейл да направя пауза за един месец, няма отговор. След това се опитах да депозирам отново, както обикновено, с моята Visa и картата ми беше блокирана. Разбира се, попитах моята банка защо и отговорът беше, че подозрителни опити за дебити в мексиканска валута и различни други сметки са блокирани от съображения за сигурност. След това поисках няколко пъти акаунтът ми да бъде закрит поради пристрастяване към хазарта, чрез имейл и поддръжка, които винаги ме насочваха да напиша имейл. Направих го три пъти, но няма отговор. Поддръжката каза, че трябва да се провери. Здравейте, трябва да реагирате незабавно, когато някой съобщи за пристрастеност към хазарта. Продължава вече седмица и все още мога да вляза там. Невероятно съмнително. Моята банка също ме предупреди за моята виза. Извод: ВНИМАВАЙТЕ
I can only warn against this casino, everything went well with the game and the first withdrawal, but with the second withdrawal within a week they wanted an 8% fee. When I asked via email to please pause for a month, no response. Then I tried to deposit again as usual with my Visa, and my card was blocked. Of course I asked my bank why, and the answer was that suspicious attempted debits in Mexican currency and various other accounts were blocked for security reasons. I then asked several times for my account to be closed due to gambling addiction, via email and support, who always referred me to writing an email. I did that three times, but no response. Support said that it had to be checked. Hello, you have to react immediately when someone reports a gambling addiction. It's been going on for a week now and I can still get in there. Unbelievably dubious. My bank also warned me about my Visa. Conclusion: BE CAREFUL
Ich kann nur warnen vor diesem Casino,spielen und erste Auszahlung alles gut ,bei 2.auszahlung innerhalb einer Woche ,wollen sie 8% gebühr, als ich über email gebeten habe 1 Monat bitte zu pausieren ,keine Reaktion, dann versuchte ich nochmals einzuzahlen wie üblich mit meiner Visa, zack wurde meine Karte gesperrt, ich natürlich bei meiner Bank nachgefragt warum,antwort, suspekte versuchte Abbuchungen Mexiko Währung und diverse andere aus Sicherheitsgründen deswegen gesperrt, darauf hin hatte ich mehrfach gebeten mein Konto wegen spielsucht zu schließen, über email sowie über support, die mich immer auf email schreiben verwiesen ,ich das 3mal getan ,keine Reaktion support meint das müsste geprüft werden,Hallo,man muss sofort reagieren, wenn jemand eine spielsucht mitteilt geht jetzt seit einer Woche schon und ich kann immer noch dort rein, unfassbar unseriös, auch was meine visa betraf, hat meine Bank mich gewarnt, Fazit VORSICHT
Здравей, прочетох твоя опит в казиното.
Открих, че в началото беше доста добре за теб, но след това стана малко трудно. 8% такса вероятно не е най-малкото и би ме обезсърчило да играя тук. Освен това, ако не получа отговор, да затворя акаунта си, защото казината трябва да приемат този вид неща сериозно.
Що се отнася до факта, че са ви блокирали картата, бих казал, че това все още е добре и имате късмет, ако парите са били злоупотребени.
Ако обаче искате изрично да закриете акаунта си и не се получи, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.
И, разбира се, благодаря за допълнението.
Hi, I read your casino experience.
I found that it was pretty good for you at the beginning, but then it got a bit difficult. 8% fee is probably not the least and it would discourage me from playing here. Also, if I didn't get a response to close my account, because casinos should take this kind of thing seriously.
Regarding the fact that they blocked your card, I'd say that's still good and you're lucky if the money was to be misused.
However, if you want to explicitly close your account and it doesn't work out, you can contact us and we will try to help.
And of course thank you for your addition.
Здравейте, имах голям късмет, че банката ми реагира незабавно, но сметката ми не е затворена въпреки многократните искания,
Би било чудесно, ако можете да ми помогнете.
С Най-Добри Пожелания
Hi, I was really lucky that my bank reacted immediately but my account is not closed despite repeated requests, it
It would be great if you could help me.
Best regards
Hi, ich hatte wirklich glück das meine Bank sofort reagiert hatte aber mein Konto wird trotz mehrfachem bitten nicht geschlossen, es
wäre toll wenn sie mir da helfen würden.
Liebe Grüße
Да, бих казал също, че като предпазна мярка е добре, когато банката реагира.
Що се отнася до помощта, мога да ви препоръчам да подадете жалба и се надяваме, че нашият екип ще може да ви помогне.
влизаш ли 😉
Yes, I would also say that as a precaution it is good when the bank reacts.
Regarding help, I can recommend that you lodge a complaint and hopefully our team will be able to assist you.
Are you in? 😉
Чудесно, виждам, че успяхте да отворите жалбата .
Томас вече ви зададе някои въпроси, така че когато имате време, можете да му пишете обратно.
Надявам се, че ще бъде по-лесно, отколкото когато опитахте. 😕
Great, I see you managed to open the complaint.
Tomas has already asked you some questions, so when you have time, you can write him back.
I hope it will be easier than when you tried. 😕
Здравейте, да, благодаря, вече препратих всичко.
С Най-Добри Пожелания
Hi, yes thank you, I have already forwarded everything.
Best regards
Hi,Ja dankeschön,hab alles schon weitergeleitet.
Liebe Grüße
Здравей shanty13, това е страхотно.
Съжалявам да видя, че сте се натъкнали на проблеми. Ще бъдем тук за всякакви въпроси или актуализации, които може да имате.
🙏
Hello shanty13, that's great.
I'm sorry to see you ran into some problems. We'll be here for any questions or updates you might have.
🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.