ФорумКазинаGrandwin.cz Casino - обща дискусия

Grandwin.cz Casino - обща дискусия

преди 1 година от evagazsi12
|
4124 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grandwin.cz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Пиша тук, че с временен акаунт ще получим 20 безплатни завъртания.. Не получих нищо, как е възможно това

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как така не получих 20 безплатни завъртания

Автоматичен превод:
evagazsi12
преди 1 година

здравей

тук би било добре да поискате обяснение директно от служител на казиното - ние не сме казино 🙂.

Честно казано, не ми е ясно какво е временен акаунт. Това акаунт за предварителна проверка ли е? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Та къде да пиша?? В офертата имате 20 безплатни завъртания, когато се регистрирате безплатно и аз не ги получих

Автоматичен превод:
evagazsi12
преди 1 година

Както вече споменах, ние не сме казино. Ако обещаният бонус липсва, трябва да пишете на казиното - не на нас 🙂

Бих препоръчал чат на техния уебсайт:

file

Ние не предлагаме 20 безплатни завъртания за регистрация, само този бонус без депозит :

file

Съжалявам, не мога да не ви пожелая успех и да ме уведомите как върви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Категорично не препоръчвам

Те забавят и правят избора невъзможен

Лимитите на играта не работят за това според казиното

Незнание за онлайн чат

Дори не мога да вляза след като изпратих имейла.

Казиното целенасочено ограбва играчите :)


Автоматичен превод:
Kuzel53
преди 1 година

Не знам подробности, но звучи като проблем с проверката на акаунта. Надявам се жалбата да бъде разрешена. Говорейки за оплаквания, би било добра идея да предоставите допълнителна информация. Ник ги чака - просто щракнете тук .

Само ще добавя, че е доста обичайно казиното да блокира акаунта, за да може да се извърши проверка. Но както казах, не знам подробности. Ако искате да обясните подробностите, ще се радвам.

Автоматичен превод:
Kuzel53
преди 1 година

Здравейте, и най-накрая ви свършиха парите, чакам тегленето да бъде одобрено и имам доста пари там. Трябва ли да се притеснявам, че изобщо ще дойдат? Мислех, че ако имат чешки лиценз, не би трябвало да е проблем. Благодаря за информацията

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предлагат ми бонус без депозит от €200. Успявам да преодолея превъртането и €900 се прехвърлят към реални пари.

Аз съм 11 дни без да получа парите и чатът ми казва, че всички документи са наред, след 11 дни анулирам тегленето и продължавам да играя, получавам €2000. Правя теглене и след два дни ми искат банкови данни, изпращам им ги.

На другия ден ми искат селфи с документ за самоличност за проверка, изпращам им го.

Чакам още 5 дни и си говоря с тях в чата.

Отговарят ми на фрази като copy and paste.

Винаги едно и също: не могат да ми предложат точен срок за теглене, за да не ме подведат.

Чувствам, че това е измама и ме е страх, че им дадох банковите си документи.

В случай, че тегленето бъде обработено, ще променя прегледа си, дотогава смятам, че е измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, и най-накрая ви свършиха парите, чакам тегленето да бъде одобрено и имам доста пари там. Трябва ли да се притеснявам, че изобщо ще дойдат? Мислех, че ако имат чешки лиценз, не би трябвало да е проблем. Благодаря за информацията

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако мога да те посъветвам, опитай да не играеш известно време.

Страхувам се, че няма да получите отговор от този играч, защото той спря да отговаря на нашето собствено оплакване в миналото, но ако смятате, че нещата не вървят в правилната посока, уведомете ни и ние ще го поправим веднага.

Кога всъщност кандидатствахте за селекцията?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предлагат ми бонус без депозит от €200. Успявам да преодолея превъртането и €900 се прехвърлят към реални пари.

Аз съм 11 дни без да получа парите и чатът ми казва, че всички документи са наред, след 11 дни анулирам тегленето и продължавам да играя, получавам €2000. Правя теглене и след два дни ми искат банкови данни, изпращам им ги.

На другия ден ми искат селфи с документ за самоличност за проверка, изпращам им го.

Чакам още 5 дни и си говоря с тях в чата.

Отговарят ми на фрази като copy and paste.

Винаги едно и също: не могат да ми предложат точен срок за теглене, за да не ме подведат.

Чувствам, че това е измама и ме е страх, че им дадох банковите си документи.

В случай, че тегленето бъде обработено, ще променя прегледа си, дотогава смятам, че е измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, съжалявам, но някои казина се справят с проверката почти моментално, а някои не. 🙁

Ако мога да кажа, бих очаквал акаунтът ви все още е в процес на проверка, нали? Получили ли сте някакво изявление, в което се казва, че акаунтът ви е напълно потвърден и тегленето е прието?

Това би било наистина полезно. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, не съм получил съобщение за потвърждение, операторът ми каза през чата, че го е получил и то е валидирано.

Днес чат агентът ми каза да изчакам, както ми казват всеки ден.

Те ще ми изпратят съобщение за потвърждение на проверката и потвърждение на тегленето през следващите няколко дни. Доста странно е, че толкова голямо уеб казино отнема толкова време, за да направи тегления.

Нека чака и чака... всеки ден...

Не ми вдъхва увереност.

Автоматичен превод:
Jose_14
преди 1 година

Знам, че си разочарован, аз също бих бил.

Някои казина може да изпитат трудни моменти и по време на двата големи празника - ние сме в средата на лятото. Много служители може да са на почивка, от друга страна повече играчи идват да играят.

Това не трябва да е извинение, просто казвам, че по-големите казина понякога могат да имат по-големи закъснения.

Нека да му дадем още няколко дни.

Наистина се надявам, че жалбата няма да е необходима ( повече подробности тук ), знаете, че даваме на казината 14 пълни дни, за да ви проверят и да изпратят парите. 🙁 Затова съм убеден, че трябва да изчакате, съжалявам.



Автоматичен превод:
Публикация на Jose_14 е изтрит
Radka
преди 1 година

те са ми платили. Няма от какво да се притеснявате.

Добре.

Благодаря за всичко.

Автоматичен превод:
Jose_14
преди 1 година

Yupííí! Благодаря ви, че ме уведомихте!

Сега, когато парите пристигнаха, искате ли да споделите някои идеи за казиното с нас? 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Внимание, Grandwin Casino се отнася зле към играчите и затваря сметките, когато спечелят голяма сума, те затварят сметките

Автоматичен превод:
rasate1
преди 1 година

Здравейте, не завиждам на тази ситуация. Забелязах обаче, че вече сте подали жалба , в която казвате, че акаунтът ви е закрит поради дублиращи се акаунти. Това вярно ли е ?

Предполагам, че не сте наясно с това. Не е ли възможно някой от вашето домакинство или ползващ същия IP адрес също да е създал акаунт в това казино? Възможно ли е сам да си отворил сметка в казиното в миналото?

Уведомете ни, за да разберем по-добре вашата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, просто искам да кажа, че няколко души живеят тук в къщата и птици използват моя компютър.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини