НачалоФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 14)

 от Vova1983
|
76 886 преглеждания 347 отговора |
|
1...13 14 15...18

Най-накрая една от моите заявки за теглене пристигна. Картата VISA

Автоматичен превод:
Cashwig

Току що получих един. преди 2 минути. ВИЗА

Автоматичен превод:
tm1025

Кога поискахте плащането?

Автоматичен превод:
Cashwig

Миналата седмица.

Автоматичен превод:
Cashwig

Може би опитайте да им се обадите по телефона. Директно телефонно обаждане вместо имейл.

Автоматичен превод:

И какво ти казаха по телефона?

Автоматичен превод:
Cashwig

Нищо специално, но просто опитайте. Бях отчаян, затова опитах всичко.

Автоматичен превод:
Cashwig

Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.

Автоматичен превод:

Здравей Роми,

можете ли да ми помогнете в моя случай? Чакам теглене около 17 дни.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


Автоматичен превод:

Здравей. Видях вашата жалба и нашият екип вече работи по напредъка й. За съжаление, сега няма какво много да се направи, просто изчакайте, докато успеят да проучат по-задълбочено и ако е необходимо, ще се свържем с казиното относно вашия случай.

Докато чета всички публикации в тази тема, просто се надявам този проблем да бъде решен скоро. Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации.

Автоматичен превод:

Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.

Автоматичен превод:

Това е страхотно, благодаря ви за актуализацията. Научихте ли какво причини забавянето?

Автоматичен превод:
Romi

Те просто казаха, че имат "спорадични технически проблеми". Това е всичко.

Автоматичен превод:
tm1025

Дано са го оправили и сега всички ще могат да се оттеглят.

Автоматичен превод:

Все още не съм получил никакво плащане.

Автоматичен превод:
Cashwig

Да видим Мирка как ще се справи с твоето оплакване.🤞

Автоматичен превод:
Romi

Изглежда нищо не се случва с жалбата ми...

Автоматичен превод:
Cashwig

Съжалявам, че го казвам, но Мирка има повече от 5 дни за отговор. Вероятно трябва да се запознаете с фазите на жалбата: „Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни." 🤷‍♀️

Бъдете сигурни, че те се опитват да отговорят по всеки повод, но, както можете да видите , в момента има 858 отворени жалби. Бъдете търпеливи, моля 🙏



Автоматичен превод:

Имам абсолютно същия проблем с моя контакт като tm1025. Боря се с тегленето на 18000 сек. от 31/5. Не знам какво да правя! Помогнете ми моля!

Автоматичен превод:

Добър ден, моля, ако можете да ми помогнете с моя случай. Имам проблеми с тегленето (Casino gg.bet), чакам от 15 дни и ми казват само да опитам различен метод на плащане, вече опитах 3 електронни портфейли по предложение на поддръжката на зоната, изчаквам 5 работни дни, посочени в процеса на теглене и накрая те отхвърлят заявката ми и единственото нещо, което съобщават е „отхвърлено поради временни технически причини", дори изглежда като шега .

Автоматичен превод:
ROKY

Да, същият проблем е и с моите тегления! Какво можем да направим?

Автоматичен превод:

Но моите 200 шведски крони преминаха и бяха одобрени. Същият начин на плащане - Master card. Просто ни заблуждават!

Автоматичен превод:
1...13 14 15...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини