Току що получих един. преди 2 минути. ВИЗА
I just received one just now. 2 minutes ago. VISA
Кога поискахте плащането?
When did you request the payment?
Wann hast du die Zahlung beantragt?
Може би опитайте да им се обадите по телефона. Директно телефонно обаждане вместо имейл.
Maybe try giving them a phone call. A direct phone call instead of emailing.
Нищо специално, но просто опитайте. Бях отчаян, затова опитах всичко.
Nothing special but just try it. I was desperate so I tried everything.
Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Здравей Роми,
можете ли да ми помогнете в моя случай? Чакам теглене около 17 дни.
https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig
Hi Romi,
can you help me in my case? I'm waiting for about 17 days on my withdraw.
https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig
Здравей. Видях вашата жалба и нашият екип вече работи по напредъка й. За съжаление, сега няма какво много да се направи, просто изчакайте, докато успеят да проучат по-задълбочено и ако е необходимо, ще се свържем с казиното относно вашия случай.
Докато чета всички публикации в тази тема, просто се надявам този проблем да бъде решен скоро. Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации.
Hello there. I have seen your complaint and our team is already working on its progress. Unfortunately, now there is nothing much to do, just wait until they are able to investigate deeper, and if needed, the casino will be contacted regarding your case.
As I read all the posts in this thread, I just hope that this issue will be resolved soon. Please keep us updated on any updates.
Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Те просто казаха, че имат "спорадични технически проблеми". Това е всичко.
They just said that they had "sporadic technical issues". That's all.
Дано са го оправили и сега всички ще могат да се оттеглят.
Hopefully they fixed it, and everyone will be able to withdraw now.
Да видим Мирка как ще се справи с твоето оплакване.🤞
Let's see how Mirka will go with your complaint.🤞
Изглежда нищо не се случва с жалбата ми...
Nothing seems to be happening with my complaint...
Bei meiner Beschwerde passiert irgendwie nichts mehr...
Съжалявам, че го казвам, но Мирка има повече от 5 дни за отговор. Вероятно трябва да се запознаете с фазите на жалбата: „Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни." 🤷♀️
Бъдете сигурни, че те се опитват да отговорят по всеки повод, но, както можете да видите , в момента има 858 отворени жалби. Бъдете търпеливи, моля 🙏
I'm sorry to say that, but Mirka has more than 5 days to respond. You should probably get familiar with the complaint phases: "Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days." 🤷♀️
Be assured, that they try to respond on any occasion, yet, as you may see, there are currently 858 open complaints. Be patient, please 🙏
Имам абсолютно същия проблем с моя контакт като tm1025. Боря се с тегленето на 18000 сек. от 31/5. Не знам какво да правя! Помогнете ми моля!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
Добър ден, моля, ако можете да ми помогнете с моя случай. Имам проблеми с тегленето (Casino gg.bet), чакам от 15 дни и ми казват само да опитам различен метод на плащане, вече опитах 3 електронни портфейли по предложение на поддръжката на зоната, изчаквам 5 работни дни, посочени в процеса на теглене и накрая те отхвърлят заявката ми и единственото нещо, което съобщават е „отхвърлено поради временни технически причини", дори изглежда като шега .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Да, същият проблем е и с моите тегления! Какво можем да направим?
Yes, it's the same problem with my withdrawals! What can we do?
Ja, det är samma problem med mina uttag! Vad kan vi göra?
Но моите 200 шведски крони преминаха и бяха одобрени. Същият начин на плащане - Master card. Просто ни заблуждават!
But my SEK 200. gone through and been approved. Same payment method - Master card. They just fool us!
Men mina 200 kr. gått genom och blivit godkända. Samma betalnings metod -Master card. Dem bara lura oss!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.