ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 3 години от Vova1983
|
53492 преглеждания 311 отговора |
|
1...13 14 1516
Добавете пост
преди 3 месеца

Най-накрая една от моите заявки за теглене пристигна. Картата VISA

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 3 месеца

Току що получих един. преди 2 минути. ВИЗА

Автоматичен превод:
tm1025
преди 3 месеца

Кога поискахте плащането?

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 3 месеца

Миналата седмица.

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 3 месеца

Може би опитайте да им се обадите по телефона. Директно телефонно обаждане вместо имейл.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И какво ти казаха по телефона?

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 3 месеца

Нищо специално, но просто опитайте. Бях отчаян, затова опитах всичко.

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 3 месеца

Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Роми,

можете ли да ми помогнете в моя случай? Чакам теглене около 17 дни.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей. Видях вашата жалба и нашият екип вече работи по напредъка й. За съжаление, сега няма какво много да се направи, просто изчакайте, докато успеят да проучат по-задълбочено и ако е необходимо, ще се свържем с казиното относно вашия случай.

Докато чета всички публикации в тази тема, просто се надявам този проблем да бъде решен скоро. Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е страхотно, благодаря ви за актуализацията. Научихте ли какво причини забавянето?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Те просто казаха, че имат "спорадични технически проблеми". Това е всичко.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 3 месеца

Дано са го оправили и сега всички ще могат да се оттеглят.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още не съм получил никакво плащане.

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 3 месеца

Да видим Мирка как ще се справи с твоето оплакване.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Изглежда нищо не се случва с жалбата ми...

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 3 месеца

Съжалявам, че го казвам, но Мирка има повече от 5 дни за отговор. Вероятно трябва да се запознаете с фазите на жалбата: „Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни." 🤷‍♀️

Бъдете сигурни, че те се опитват да отговорят по всеки повод, но, както можете да видите , в момента има 858 отворени жалби. Бъдете търпеливи, моля 🙏



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам абсолютно същия проблем с моя контакт като tm1025. Боря се с тегленето на 18000 сек. от 31/5. Не знам какво да правя! Помогнете ми моля!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър ден, моля, ако можете да ми помогнете с моя случай. Имам проблеми с тегленето (Casino gg.bet), чакам от 15 дни и ми казват само да опитам различен метод на плащане, вече опитах 3 електронни портфейли по предложение на поддръжката на зоната, изчаквам 5 работни дни, посочени в процеса на теглене и накрая те отхвърлят заявката ми и единственото нещо, което съобщават е „отхвърлено поради временни технически причини", дори изглежда като шега .

Автоматичен превод:
ROKY
преди 3 месеца

Да, същият проблем е и с моите тегления! Какво можем да направим?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но моите 200 шведски крони преминаха и бяха одобрени. Същият начин на плащане - Master card. Просто ни заблуждават!

Автоматичен превод:
1...13 14 1516
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини