НачалоФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 14)

116 539 преглеждания 357 отговора |
преди 4 години
|
1...13 14 15...18
Добавете пост
преди 1 година

Най-накрая една от моите заявки за теглене пристигна. Картата VISA

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 1 година

Току що получих един. преди 2 минути. ВИЗА

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Кога поискахте плащането?

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 1 година

Миналата седмица.

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 1 година

Може би опитайте да им се обадите по телефона. Директно телефонно обаждане вместо имейл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И какво ти казаха по телефона?

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 1 година

Нищо специално, но просто опитайте. Бях отчаян, затова опитах всичко.

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 1 година

Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Роми,

можете ли да ми помогнете в моя случай? Чакам теглене около 17 дни.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей. Видях вашата жалба и нашият екип вече работи по напредъка й. За съжаление, сега няма какво много да се направи, просто изчакайте, докато успеят да проучат по-задълбочено и ако е необходимо, ще се свържем с казиното относно вашия случай.

Докато чета всички публикации в тази тема, просто се надявам този проблем да бъде решен скоро. Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих всичките си тегления. Ето моят съвет, обадете се тогава или отидете в чата на живо и ги помолете да отменят тегленето ви. Дори и да пише, че е в ход, те могат да го отменят няколко пъти. След това направете още едно теглене и се уверете, че първо използвате метод, с който сте депозирали съвсем наскоро. Това ми подейства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е страхотно, благодаря ви за актуализацията. Научихте ли какво причини забавянето?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Те просто казаха, че имат "спорадични технически проблеми". Това е всичко.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Дано са го оправили и сега всички ще могат да се оттеглят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не съм получил никакво плащане.

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 1 година

Да видим Мирка как ще се справи с твоето оплакване.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Изглежда нищо не се случва с жалбата ми...

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но Мирка има повече от 5 дни за отговор. Вероятно трябва да се запознаете с фазите на жалбата: „Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни." 🤷‍♀️

Бъдете сигурни, че те се опитват да отговорят по всеки повод, но, както можете да видите , в момента има 858 отворени жалби. Бъдете търпеливи, моля 🙏



Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам абсолютно същия проблем с моя контакт като tm1025. Боря се с тегленето на 18000 сек. от 31/5. Не знам какво да правя! Помогнете ми моля!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, моля, ако можете да ми помогнете с моя случай. Имам проблеми с тегленето (Casino gg.bet), чакам от 15 дни и ми казват само да опитам различен метод на плащане, вече опитах 3 електронни портфейли по предложение на поддръжката на зоната, изчаквам 5 работни дни, посочени в процеса на теглене и накрая те отхвърлят заявката ми и единственото нещо, което съобщават е „отхвърлено поради временни технически причини", дори изглежда като шега .

Автоматичен превод:
ROKY
преди 1 година

Да, същият проблем е и с моите тегления! Какво можем да направим?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но моите 200 шведски крони преминаха и бяха одобрени. Същият начин на плащане - Master card. Просто ни заблуждават!

Автоматичен превод:
1...13 14 15...18
Отидете на страницаот 18 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини