ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 3 години от Vova1983
|
60493 преглеждания 314 отговора |
|
1...14 15 16
преди 5 месеца

Имам абсолютно същия проблем с моя контакт като tm1025. Боря се с тегленето на 18000 сек. от 31/5. Не знам какво да правя! Помогнете ми моля!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

За съжаление виждам, че много играчи имат подобни проблеми с това казино и нашият екип за оплаквания вече работи по всеки случай, за да се опита да разбере какво точно се случва, за да могат всички оплаквания да бъдат разрешени.🤞

От колко време играете в това казино? Видях в жалбата ви, че сте имали много успешни тегления там преди, така че се надяваме, че скоро ще можете да получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден, моля, ако можете да ми помогнете с моя случай. Имам проблеми с тегленето (Casino gg.bet), чакам от 15 дни и ми казват само да опитам различен метод на плащане, вече опитах 3 електронни портфейли по предложение на поддръжката на зоната, изчаквам 5 работни дни, посочени в процеса на теглене и накрая те отхвърлят заявката ми и единственото нещо, което съобщават е „отхвърлено поради временни технически причини", дори изглежда като шега .

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Надяваме се, че скоро казиното ще може да коригира тези „технически проблеми", както споменахте в жалбата си, и ще видите известен напредък с тегленето.🙏

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, аз съм съвсем нов играч в казиното GG.Bet. Започнах да играя на 30/05

Автоматичен превод:
daisim64
преди 5 месеца

Въпреки че сте нов, успяхте да имате две тегления, което е страхотно.

Въпреки това, когато спечелите по-голяма сума, мога да си представя, че понякога казиното може да направи чекове, за които разбира се трябва да ви информира. Видях жалбата и публикациите ви, но не споменавате нищо подобно, така че това беше само моята мисъл. Споменавате и технически проблеми от това, което видях. Опитахте друг метод, но без резултат. Така че добре, че пусна жалба и ще видим какво може да се направи.

Вярвам, че това ще бъде разрешима ситуация и че техническите проблеми скоро ще бъдат отстранени, ако не, уведомете нашия екип и те ще бъдат насреща. 😉

Автоматичен превод:
daisim64
преди 5 месеца

Не съм изненадан от GGBET.

Имам подобни проблеми с тегления.


Имам чувството, че искат да забавят тегленията и се надяват, че играчът ще заложи всички печалби, за да не се налага да плаща.


Казах, че няма да играя нито едно пени, докато не получа ВСИЧКИТЕ си тегления.

Автоматичен превод:
alishakoor01
преди 5 месеца

Определено не играйте с пари, както казвате, докато не получите вашите тегления. Виждам, че имате подадена жалба и всичко се разглежда. Просто намирам някои от действията за малко нелогични, ако казиното ви каже какво трябва да направите и въпреки че го направите, тегленията се отхвърлят. Така че ще трябва да изчакаме и да видим как ще се реши това.

Ако имате някакви новини, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро! Разбира се, ще бъдете информирани, ако има нови новини.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Малка актуализация!

Първо получих имейл, че е техническа грешка и имам грешна информация. След това получих друг имейл, в който казаха, че първият имейл е грешен и че моите отхвърлени тегления се дължат на моята банка. Ще видим докъде ще доведе това, защото следващата стъпка е да поканим главния изпълнителен директор на GGBET на дебат в linkedin 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Днес получих идентичен имейл. Това е смешно. Никога не съм изпитвал това!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Малка актуализация!

Първо получих имейл, че е техническа грешка и имам грешна информация. След това получих друг имейл, в който казаха, че първият имейл е грешен и че моите отхвърлени тегления се дължат на моята банка. Ще видим докъде ще доведе това, защото следващата стъпка е да поканим главния изпълнителен директор на GGBET на дебат в linkedin 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Обадихте ли се и на банката, за да разберете дали наистина е там проблема? Намирам за доста странно, че изведнъж това не са технически проблеми, а проблемът основно е на ваша страна.

Ще чакам отговора. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро! Ето я и актуализацията.


Говорих с моята банка и беше много интересен разговор. Банковият трансфер не беше проблем.


Картата, която е регистрирана в GGBET, не може да се използва за плащания на услуги. Моят въпрос и този на банката е за какъв вид услуга се опитвате да ми платите вие от GGBET. Не съм ти направил услуга. Това може да означава, че GGBET иска да заобиколи законите и разпоредбите.


Банката го анулира, защото изглежда, че ми плащат за услуга и това не може да се направи директно на картата ми.


От банката се чудят, ако е сериозна фирма, защо не могат да ти внесат парите директно в номера на сметката, защото няма да е проблем.

Автоматичен превод:
daisim64
преди 5 месеца

Прочетете последната публикация в тази тема. разпознавате ли се Как изкара 1200. Имам SEB.

Автоматичен превод:
daisim64
преди 5 месеца

Защо не можах да го получа на моята Mastercard?

GGBET твърди, че банката е анулирала банковия превод и това не е вярно. SEB каза, че можете да направите банков превод без никакви проблеми.


Моите тегления са 79 000

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

След това тествам по-малки тегления както с Mastercard, така и с превод. Имам търпение. Надяваме се скоро да получите всичките си печалби.

Автоматичен превод:
alishakoor01
преди 5 месеца

Здравейте! Просто исках да проверя с вас как сте се справили с банковия превод. Просто искам да знам дали съм попълнил правилно file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Джаро! Ето я и актуализацията.


Говорих с моята банка и беше много интересен разговор. Банковият трансфер не беше проблем.


Картата, която е регистрирана в GGBET, не може да се използва за плащания на услуги. Моят въпрос и този на банката е за какъв вид услуга се опитвате да ми платите вие от GGBET. Не съм ти направил услуга. Това може да означава, че GGBET иска да заобиколи законите и разпоредбите.


Банката го анулира, защото изглежда, че ми плащат за услуга и това не може да се направи директно на картата ми.


От банката се чудят, ако е сериозна фирма, защо не могат да ти внесат парите директно в номера на сметката, защото няма да е проблем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, това е доста актуализация, която ни придвижва напред.

Въпросът ми е, можете ли да изберете алтернатива, ако не можете да я получите на картата, която опитахте сега? Това може да помогне, тъй като според това, което казахте, е отменено от банката.

Имате ли тази опция или не? 🤔

Автоматичен превод:
alishakoor01
преди 5 месеца

Да, същото.

Автоматичен превод:
daisim64
преди 5 месеца

на пощенски код и град

трябва ли да напишете адрес на банката и град или мин. Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Опитах с банков превод и тегленето беше отхвърлено. Банката каза, че банковият превод е наред, а GGBET твърди, че съм имал грешна информация. Ще го разгледам малко по-задълбочено заедно с моята банка. Когато направих депозити в GGBET, преводът отиде в Cherishhates com. Когато търся това име, стигам до страница за запознанства. Много странно и мисля, че моята банка е малко любопитна за това.

Автоматичен превод:
alishakoor01
преди 5 месеца

zip- вашият пощенски код номер: напр. 64133 Solna....

Последно "Град" - напишете адреса на банката: напр. Стокхолм

Автоматичен превод:
1...14 15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини