Имам абсолютно същия проблем с моя контакт като tm1025. Боря се с тегленето на 18000 сек. от 31/5. Не знам какво да правя! Помогнете ми моля!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
За съжаление виждам, че много играчи имат подобни проблеми с това казино и нашият екип за оплаквания вече работи по всеки случай, за да се опита да разбере какво точно се случва, за да могат всички оплаквания да бъдат разрешени.🤞
От колко време играете в това казино? Видях в жалбата ви, че сте имали много успешни тегления там преди, така че се надяваме, че скоро ще можете да получите парите си.
Unfortunately, I can see that many players have similar issues with this casino, and our complaint team is already working on each case to try to find out what exactly is happening so all the complaints can be resolved.🤞
How long have you been playing at this casino? I saw in your complaint that you had many successful withdrawals there before, so hopefully you will be able to get your money soon.
Добър ден, моля, ако можете да ми помогнете с моя случай. Имам проблеми с тегленето (Casino gg.bet), чакам от 15 дни и ми казват само да опитам различен метод на плащане, вече опитах 3 електронни портфейли по предложение на поддръжката на зоната, изчаквам 5 работни дни, посочени в процеса на теглене и накрая те отхвърлят заявката ми и единственото нещо, което съобщават е „отхвърлено поради временни технически причини", дори изглежда като шега .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Надяваме се, че скоро казиното ще може да коригира тези „технически проблеми", както споменахте в жалбата си, и ще видите известен напредък с тегленето.🙏
Моля, дръжте ни в течение.
Hopefully, soon the casino will be able to fix those "technical issues", as you have mentioned in your complaint, and you will see some progress with your withdrawal.🙏
Please keep us informed.
Въпреки че сте нов, успяхте да имате две тегления, което е страхотно.
Въпреки това, когато спечелите по-голяма сума, мога да си представя, че понякога казиното може да направи чекове, за които разбира се трябва да ви информира. Видях жалбата и публикациите ви, но не споменавате нищо подобно, така че това беше само моята мисъл. Споменавате и технически проблеми от това, което видях. Опитахте друг метод, но без резултат. Така че добре, че пусна жалба и ще видим какво може да се направи.
Вярвам, че това ще бъде разрешима ситуация и че техническите проблеми скоро ще бъдат отстранени, ако не, уведомете нашия екип и те ще бъдат насреща. 😉
Even though you're new, you've managed to have two withdrawals, which is pretty cool.
However, when you win a bigger amount I can imagine that sometimes the casino can make checks, which of course they should inform you about. I've seen your complaint and posts but you don't mention anything like that so that was just my thought. You also refer to technical problems from what I've seen. You tried another method but to no avail. So it's good that you lodged a complaint and we'll see what can be done.
I believe that this will be a solvable situation and that the technical problems will soon be fixed, if not let our team know and they will be there for you. 😉
Не съм изненадан от GGBET.
Имам подобни проблеми с тегления.
Имам чувството, че искат да забавят тегленията и се надяват, че играчът ще заложи всички печалби, за да не се налага да плаща.
Казах, че няма да играя нито едно пени, докато не получа ВСИЧКИТЕ си тегления.
I'm not surprised by GGBET.
I have similar problems with withdrawals.
I get the feeling that they want to delay withdrawals and hope that the player will gamble away all the winnings so they don't have to pay.
I have said that I will not play a single penny until I have received ALL my withdrawals.
Jag är inte förvånad över GGBET.
Jag har liknande problem med uttag.
Jag får en känsla av att de vill fördröja uttag och hoppas på att spelaren ska spela bort alla vinster så slipper de betala.
Jag har sagt att jag kommer inte spela en enda krona förens jag har fått ALLA mina uttag.
Определено не играйте с пари, както казвате, докато не получите вашите тегления. Виждам, че имате подадена жалба и всичко се разглежда. Просто намирам някои от действията за малко нелогични, ако казиното ви каже какво трябва да направите и въпреки че го направите, тегленията се отхвърлят. Така че ще трябва да изчакаме и да видим как ще се реши това.
Ако имате някакви новини, уведомете ме.
Definitely don't play with money as you say until you have your withdrawals. I see you have a complaint lodged and everything is being dealt with. I just find some of the actions a bit illogical if the casino tells you what you should do and even though you do it, the withdrawals are then rejected. So we will have to wait and see how this is resolved.
If you have any news let me know.
Малка актуализация!
Първо получих имейл, че е техническа грешка и имам грешна информация. След това получих друг имейл, в който казаха, че първият имейл е грешен и че моите отхвърлени тегления се дължат на моята банка. Ще видим докъде ще доведе това, защото следващата стъпка е да поканим главния изпълнителен директор на GGBET на дебат в linkedin 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Малка актуализация!
Първо получих имейл, че е техническа грешка и имам грешна информация. След това получих друг имейл, в който казаха, че първият имейл е грешен и че моите отхвърлени тегления се дължат на моята банка. Ще видим докъде ще доведе това, защото следващата стъпка е да поканим главния изпълнителен директор на GGBET на дебат в linkedin 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Обадихте ли се и на банката, за да разберете дали наистина е там проблема? Намирам за доста странно, че изведнъж това не са технически проблеми, а проблемът основно е на ваша страна.
Ще чакам отговора. 🤔
Did you also call the bank to find out if the problem was really there ? I find it quite strange that suddenly it wasn't technical problems, but the issue was basically on your side.
I will wait for the answer. 🤔
Здравей Джаро! Ето я и актуализацията.
Говорих с моята банка и беше много интересен разговор. Банковият трансфер не беше проблем.
Картата, която е регистрирана в GGBET, не може да се използва за плащания на услуги. Моят въпрос и този на банката е за какъв вид услуга се опитвате да ми платите вие от GGBET. Не съм ти направил услуга. Това може да означава, че GGBET иска да заобиколи законите и разпоредбите.
Банката го анулира, защото изглежда, че ми плащат за услуга и това не може да се направи директно на картата ми.
От банката се чудят, ако е сериозна фирма, защо не могат да ти внесат парите директно в номера на сметката, защото няма да е проблем.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
Прочетете последната публикация в тази тема. разпознавате ли се Как изкара 1200. Имам SEB.
Read the latest post in this thread. Do you recognize yourself? How did you get out 1200. I have SEB.
Läs senaste inlägg in denna tråd. Känner du igen dig. Hur fick du ut 1200. Jag har SEB .
Защо не можах да го получа на моята Mastercard?
GGBET твърди, че банката е анулирала банковия превод и това не е вярно. SEB каза, че можете да направите банков превод без никакви проблеми.
Моите тегления са 79 000
Why couldn't I get it on my Mastercard?
GGBET claims that the bank canceled the bank transfer and that is not true. SEB said that you could make a bank transfer without any problems.
My withdrawals are 79,000
Varför kunde jag inte få det på min Mastercard.
GGBET påstår att banken avbröt bank transfer och det stämmer inte. SEB sa att man kunde göra bank transfer utan problem.
Mina uttag är på 79000
След това тествам по-малки тегления както с Mastercard, така и с превод. Имам търпение. Надяваме се скоро да получите всичките си печалби.
Then I test smaller withdrawals with both Mastercard and transfer. I have patience. Hope you get your full winnings soon.
Då testar jag mindre uttag med båda Mastercard och transfer. Jag har tålamod. Hoppas du får hela din vinst snart.
Здравейте! Просто исках да проверя с вас как сте се справили с банковия превод. Просто искам да знам дали съм попълнил правилно
Hello! Just wanted to check with you how you did with the bank transfer. Just want to know if I filled in correctly
Hej! Tänkte kolla bara med dig hur du gjorde med bank transfer. Vill bara veta om jag fyllde i rätt
Здравей Джаро! Ето я и актуализацията.
Говорих с моята банка и беше много интересен разговор. Банковият трансфер не беше проблем.
Картата, която е регистрирана в GGBET, не може да се използва за плащания на услуги. Моят въпрос и този на банката е за какъв вид услуга се опитвате да ми платите вие от GGBET. Не съм ти направил услуга. Това може да означава, че GGBET иска да заобиколи законите и разпоредбите.
Банката го анулира, защото изглежда, че ми плащат за услуга и това не може да се направи директно на картата ми.
От банката се чудят, ако е сериозна фирма, защо не могат да ти внесат парите директно в номера на сметката, защото няма да е проблем.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
Е, това е доста актуализация, която ни придвижва напред.
Въпросът ми е, можете ли да изберете алтернатива, ако не можете да я получите на картата, която опитахте сега? Това може да помогне, тъй като според това, което казахте, е отменено от банката.
Имате ли тази опция или не? 🤔
Well that's quite an update to move us forward.
My question is, can you choose an alternative if you can't get it on the card you tried now ? That might help, since from what you said it's canceled by the bank.
Do you have that option or not ? 🤔
на пощенски код и град
трябва ли да напишете адрес на банката и град или мин. Благодаря за помощта
on zip code and city
should you write the bank's address number and city or min. Thanks for the help
på zip kod och city
ska man skriva bankens adress nummer och stad eller min. Tack för hjälpen
Опитах с банков превод и тегленето беше отхвърлено. Банката каза, че банковият превод е наред, а GGBET твърди, че съм имал грешна информация. Ще го разгледам малко по-задълбочено заедно с моята банка. Когато направих депозити в GGBET, преводът отиде в Cherishhates com. Когато търся това име, стигам до страница за запознанства. Много странно и мисля, че моята банка е малко любопитна за това.
I tried with bank transfer and the withdrawal was rejected. The bank said that bank transfer is ok and GGBET claims that I had the wrong information. I will look into it a little deeper together with my Bank. When I made deposits on GGBET the transfer went to Cherishhates com. When I search for that name I get to a dating page. Very strange and I think my bank is a bit curious about this.
Jag försökte med bank transfer och uttaget avvisade. Banken sa att bank transfer vad det ok och GGBET påstår att jag hade fel uppgifter. Jag ska undersöka det lite djupare tillsammans med min Bank. När jag gjorde insättningar på GGBET så gick överföringen till Cherishhates com. När jag söker på namnet som kommer jag till en Dejting sida. Jätte konstig och jag tror detta är min bank lite nyfiken på.
zip- вашият пощенски код номер: напр. 64133 Solna....
Последно "Град" - напишете адреса на банката: напр. Стокхолм
zip- your postcode number: e.g. 64133 Solna....
Last "City" - write the bank's address: e.g. Stockholm
zip- din postkod nr: t.ex 64133 Solna....
Sista "City"- skriver du bankens adress: t.ex-Stockholm
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.